SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.
Met als vaste gasten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
U gaat door voor de Paasmisquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik zo naar de foto kijk is het niet bij jou thuis?
Dat zijn de mooiste nachtenquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Vannacht een vreemde woordenwisseling gehoord hier op straat. Een stelletje had wsl staan knokken in de kroeg. De man verwijt de vrouw dat hij voor haar opkwam en zomaar uit het niets een klap op z'n bek kreeg.
Zegt de vrouw vervolgens 'ja maar zag je dan niet dat ik hem met een barkruk heb geslagen?'
Goedemorgen...
Op een fietspad toevallig?quote:
Nope....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
ME, weg ermee???
Hoe voelt dat nou, zo terug naar je jeugd?quote:
[..]
Nope....Dat wilde ik nu gaan doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mijn, niet me!Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ik zag gisteren een man een hele bus paastakken uitladen alsof 'ie kerstbomen ging verkopenquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Eierstok erbij voor de sfeer:
[ afbeelding ]
Als we het Westland toch niet hadden...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat wilde ik nu gaan doen...
Het is mijn, niet me!
[..]
Nope....daar wil ik wel wat over zeggen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is de officiele songtekst
http://www.mp3lyrics.org/h/heideroosjes/ze/Nobody expects the Spanish Inquisition!
Dan is mijn muzikale ontwikkeling te beperkt op de TT te snappen en bied ik bij dezen mijn excuses aan. Mea culpa.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar wil ik wel wat over zeggen,
dat is de officiele songtekst
bij geef nooit op kan datquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh crap![]()
Heideroosjesliefhebber is![]()
![]()
Kan ik ergens door de grond zakken?![]()
![]()
En dan hoop ik maar dat 'ie niet 2700 eu voor die neppe iPad heeft betaaldquote:De 17-jarige jongen, die omgerekend bijna 2700 euro betaald kreeg, werd benaderd via een onlinechatroom. Hij lijdt nu aan nierfalen en zijn gezondheid gaat snel achteruit.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh crap![]()
![]()
![]()
Ja, dat mag. Lijkt me heel verstandig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh crap![]()
![]()
![]()
Ik had precies hetzelfde, was duidelijk dat het ergens uitkwamquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
ik ken die songtext niet, maar ik wist dat het een uitdrukking was. Heb jojo nog nooit betrapt op me ipv mijn
![]()
Niemand hier trouwens
Heb je het tijdsschema van Motel Mozaique al gezien?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, was duidelijk dat het ergens uitkwam
Yepquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het tijdsschema van Motel Mozaique al gezien?
Daar moeten we zo ook nog heen, zal wel feest zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, de TT verklaart de drukte in de supermarkt.
Goeiemiddag.
Voor mij is het echt wel een rampquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepStaan wel een paar toffe tegenover elkaar maar de dingen die ik echt graag wil zien staan gelukkig niet ergens tegenover geprogrammeerd
Bij mij, met alle kassa's open, 20 minuten wachten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:55 schreef MaJo het volgende:
Daar moeten we zo ook nog heen, zal wel feest zijn
Met jou altijd.quote:Saffie?
uhhh jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar moeten we zo ook nog heen, zal wel feest zijn
Saffie?
Het is bij ons altijd al druk (nieuwe Jumboquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij, met alle kassa's open, 20 minuten wachten.
[..]
Met jou altijd.
Is dat echt zo?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
uhhh ja
Supermarkten draaien meer omzet met pasen dan met kerstmis
We hebben geen plannen vandaag dus dat zal wel goedkomenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, dus ik hoop dat je tijd hebt vanmiddag, wat Cobar zegt, 20 minuten wachten is niet vreemd (en naar gelang het type supermarkt waar je naar toe gaat kan het nog wel langer zijn...)
Daar ga je spijt van krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben geen plannen vandaag dus dat zal wel goedkomeneerst nog even tukken en dan zien we het later wel.
en in Den Bosch zit een redelijk goede Indiërquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg net deze reclame.
[ afbeelding ]
Waarom een bakje curry gebruiken voor een reclame terwijl dat zo lastig te krijgen is in Nederland?
Dat maakt het in Nederland nog geen gemakkelijk te verkrijgen produktquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en in Den Bosch zit een redelijk goede Indiër
Niet verkeerdquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb een collega die prima curry kan maken
we gaan er wel eens met een groep collega's eten
klopt, maar het is wel te krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt het in Nederland nog geen gemakkelijk te verkrijgen produkt
In Rotterdam en Amsterdam zitten ze ook .
En vorige week heb ik geleerd dat in Ierland de eerste gekruide chips vandaan komt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die Ieren krijgen het voor elkaar om aardappelpuree met friet en gekookte aardappels bij de lunch te eten![]()
en daarbij tot snot gekookte groente
In Engeland eet ik vrijwel niets anders dan Indian.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt, maar het is wel te krijgen
In dat gat in Ierland waar ik 5 weken zat zat wel een prima Indier![]()
Mijn redding wat betreft de overdosis aardappels die je daar normaal krijgt
quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Gelukkig hebben vrouwen helemaal geen eisen...
http://www.nu.nl/man/2782(...)er-en-eet-vlees.html
Uit dat hele artikel blijkt weer dat het een inconsistente bende is bij sommige vrouwen. Huilen bij romantische films, wegwezen als er soaps gekeken wordt maar wel weer mee moeten voor het shoppen.quote:De ideale man moet ruim 58.000 euro per jaar verdienen. Gevoelig moet hij wel zijn, 86 procent van de vrouwen geeft daar de voorkeur aan. Hij moet huilen bij romantische films en twee keer per week zijn moeder bellen.
Een onderzoek onder lezeressen van de Daily Mailquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Uit dat hele artikel blijkt weer dat het een inconsistente bende is bij sommige vrouwen. Huilen bij romantische films, wegwezen als er soaps gekeken wordt maar wel weer mee moeten voor het shoppen.
Geweldig...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, zo terug naar je jeugd?
Eieren verstoppen denk ik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:51 schreef MaJo het volgende:
Rustig hierWat is iedereen doen? Wij gaan zo lekker filmpjes kijken op de bank
Zijn ze ze wel erg goed aan het verstoppenquote:
Nu nog aan het werk. En na het werk lekker niksen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn ze ze wel erg goed aan het verstoppenWat zijn jouw plannen voor vanavond?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu nog aan het werk. En na het werk lekker niksen.
Tot 2230.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedTot hoe laat moet je werken?
Ah nog eventjes dusquote:
Was het wel een leuke avond?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben aan het uitkateren en zeg daarom niet zoveel
quote:
quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Over het algemeen gaat bij mij een prima avond aan een kater vooraf. Quiz was leuk druk en daarna bleef nog een toffe groep mensen hangen. Uiteindelijk gingen we stealth-likken en spullen van elkaar gappen, heel erg gelachen
Proberen iemand te likken zonder dat diegene het door heeft. Aanraken met tong is al voldoende, als je ook echt je tong beweegt is ontdekking veel waarschijnlijker. Verder is er geen puntentelling of zo, je kan dus ook niet winnen. Al claimde een deelnemer de overwinning nadat ie iedereen uit de groep had gehad. Dat was voor hem ook een voorwaarde voor hij naar huis wildequote:Op zaterdag 7 april 2012 20:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedMaar wat is stealth-likken?
Hehe klinkt grappigquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Proberen iemand te likken zonder dat diegene het door heeft. Aanraken met tong is al voldoende, als je ook echt je tong beweegt is ontdekking veel waarschijnlijker. Verder is er geen puntentelling of zo, je kan dus ook niet winnen. Al claimde een deelnemer de overwinning nadat ie iedereen uit de groep had gehad. Dat was voor hem ook een voorwaarde voor hij naar huis wilde
Nee, niemand hoeft het te controleren. Je kan toch niet winnen, dus controle is niet zo heel belangrijk. Is gewoon leuk om te kijken of het je luktquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe klinkt grappigMaar hoe kun je controleren of het gelukt is, moet een ander het altijd gezien hebben?
Heb een IARL-dag gehouden en heb daarna een boek gelezen terwijl ik in bad lag.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:51 schreef MaJo het volgende:
Rustig hierWat is iedereen doen? Wij gaan zo lekker filmpjes kijken op de bank
Jullie likken elkaar dus alleen maar graag?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, niemand hoeft het te controleren. Je kan toch niet winnen, dus controle is niet zo heel belangrijk. Is gewoon leuk om te kijken of het je lukt
Ah op die manierquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, niemand hoeft het te controleren. Je kan toch niet winnen, dus controle is niet zo heel belangrijk. Is gewoon leuk om te kijken of het je lukt
Ben je nog in Bonita Avenue bezig? Klinkt ook wel goed zo'n chilldagjequote:Op zaterdag 7 april 2012 21:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb een IARL-dag gehouden en heb daarna een boek gelezen terwijl ik in bad lag.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jullie likken elkaar dus alleen maar graag?
Dat maakt het spelletje leukquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:23 schreef Soempie het volgende:
Getver, ik vind m'n vrienden leuk hoor, maar ik heb liever niet dat ze likken.
Kijk maar uit.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah op die manierIk ga het ook eens proberen
Je noemt een IARL-dag een chilldag?quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:24 schreef MaJo het volgende:
Ben je nog in Bonita Avenue bezig? Klinkt ook wel goed zo'n chilldagjeIk heb nauwelijks iets gedaan, vooral geslapen
En nu een filmpje kijken
Beetje overheen gelezenquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je noemt een IARL-dag een chilldag?![]()
Bonita Avenue ligt nog naast m'n bed, vrijwel ongelezen.
Oeh dat wordt wel druk danquote:Op zaterdag 7 april 2012 21:38 schreef Soempie het volgende:
En morgen komen er 11 mensen op bezoek. Ik vraag me echt af hoe we dat in ons mini-huis moeten proppen.Maar wordt wel tof.
Ik hoopte zo dat dit een slip of the finger was en dat er een k te veel in stond, maar neequote:Op zaterdag 7 april 2012 21:23 schreef Soempie het volgende:
Getver, ik vind m'n vrienden leuk hoor, maar ik heb liever niet dat ze likken.
Trage reactie maar waar? Den Bosch is prima te doen vanaf hier.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en in Den Bosch zit een redelijk goede Indiër
Eh, ja zoiets en een beetje nog die van mij. Was helemaal niet de bedoeling het nu te vieren, maargoed.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat wordt wel druk danis het voor Sven's verjaardag?
Wil ik ook echt nog wel lezen, maar zo rond 11 uur ben ik steeds helemaal op. Ben nu aan het lezen: THAT'S OFFENSIVE! Criticism, identity, respect. Van Stefan Collini.quote:Op zaterdag 7 april 2012 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beetje overheen gelezen![]()
welk boek ben je nu aan het lezen? Bonita avenue is wel een aanrader hoor
Wel gezelligquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Eh, ja zoiets en een beetje nog die van mij. Was helemaal niet de bedoeling het nu te vieren, maargoed.Ik had twee mensen gevraagd voor morgen en nu komt de rest ook.
![]()
Kan me voorstellen dat lezen op dit moment wat minder makkelijk voor je is. Misschien als Mattis een tukkie doet? En dit boekje ken ik niet, waar gaat het over?quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wil ik ook echt nog wel lezen, maar zo rond 11 uur ben ik steeds helemaal op. Ben nu aan het lezen: THAT'S OFFENSIVE! Criticism, identity, respect. Van Stefan Collini.
Hehequote:
quote:
Orthenstraatquote:Op zaterdag 7 april 2012 22:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Trage reactie maar waar? Den Bosch is prima te doen vanaf hier.
Dat is idd wel fijn....quote:Op zondag 8 april 2012 09:36 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Lekker even in je eigen tempo opstarten Diaan
Ah, dat verklaart het! Overigens kan ik me voorstellen dat mensen het voor de gein bestellen, want je mag achteraf pas betalen, en er zijn geen verzend- en retourkosten.quote:Op zondag 8 april 2012 10:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
Die beoordelingen idd![]()
Maar je hoeft niet besteld te hebben of überhapt in te loggen om een review te plaatsen
Ga je gangquote:Op zondag 8 april 2012 10:24 schreef wyccie het volgende:
Of voor een profielfoto voor op een datingsite.
Ik moet bij Zalando altijd vooraf betalen hoorquote:Op zondag 8 april 2012 10:17 schreef wyccie het volgende:
Ik had pas bij de derde door dat het nep was. BIj andere schoenen staan namelijk wel serieuze recensies.
[..]
Ah, dat verklaart het! Overigens kan ik me voorstellen dat mensen het voor de gein bestellen, want je mag achteraf pas betalen, en er zijn geen verzend- en retourkosten.
Dat kunnen ze leuk zeggen maar dat was in het begin niet mogelijk bij mij. Nu kan het wel. Ik denk dat ze die opties pas toevoegen als je vaker besteld hebt en netjes hebt betaaldquote:Op zondag 8 april 2012 12:15 schreef wyccie het volgende:
Er zijn verschillende betaalopties.
http://www.zalando.nl/faq/betalen/#link1
Ah okquote:Op zondag 8 april 2012 12:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik deed, maar ineens had ik mn eigen post gequote![]()
Ik kan me soms zo over je verbazen, MaJo. Je kan het echt niet hebben als je geen gelijk hebt, hè.quote:Op zondag 8 april 2012 12:41 schreef MaJo het volgende:
Dat kunnen ze leuk zeggen maar dat was in het begin niet mogelijk bij mij. Nu kan het wel. Ik denk dat ze die opties pas toevoegen als je vaker besteld hebt en netjes hebt betaald
Hehe ik ben wel koppig maar ik hoef niet per se gelijk te hebben hoorquote:Op zondag 8 april 2012 13:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik kan me soms zo over je verbazen, MaJo. Je kan het echt niet hebben als je geen gelijk hebt, hè.Geeft niet, hoor. Ik ben ook koppig.
![]()
Dat zeggen ze niet leuk, maar het is gewoon zoals het er staat en niet pas als je vaker besteld hebt.
Het kan inderdaad zijn dat jij dat eerder niet kon vanwege een openstaande, nog niet betaalde bestelling. Maar de mogelijkheid is er dus wel.
En welke stomme film is het?
Zit net te denken dat ik vandaag maar eens wat films moet gaan kijken.
Ondertussen toch weer al een hele tijd zitten niksen op Fok. Maar wel dit prachtige topic: Stoppen ondanks 2 maanden opzegtermijn![]()
Tof.quote:Op zondag 8 april 2012 12:59 schreef MaJo het volgende:
Terwijl iedereen vandaag Pasen viert vieren wij vandaag de verjaardag van mijn broer. We gaan naar een stomme film uit de jaren 30 met live begeleiding van een orgel en dergelijke. Ben benieuwd
quote:Op zondag 8 april 2012 10:12 schreef wyccie het volgende:
Even lachen op zondagochtend.
Die klantbeoordelingen:
http://www.zalando.nl/min(...)e-m2311z002-401.html
quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:38 schreef MaJo het volgende:
Net weer wakkerWe gaan niet meer naar de winkel maar patat halen
De komende twee dagen eten we toch niet thuis
Ik wist niet eens dat je een broer hadquote:Op zondag 8 april 2012 14:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik mijn broer vaker aan de lijn wil hebben moet ik hem blijkbaar een auto uitlenen
Wtf. Seriouslyquote:Op zondag 8 april 2012 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan
http://www.nu.nl/binnenla(...)ekenhuispatient.html
quote:Op zondag 8 april 2012 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je een broer had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ja debiel he?quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 16:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En dat wrijf je er nog regelmatig in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is niet Spaans en komt niet uit de jaren 30.quote:Op zondag 8 april 2012 16:03 schreef Nembrionic het volgende:
Die stomme film zal The Artist wel zijn toch?
De film speelt zich af in de jaren 30. Afspelen in de jaren en uit de jaren 30 zijn snel te verwarrenquote:Op zondag 8 april 2012 16:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is niet Spaans en komt niet uit de jaren 30.
Ik dacht zelf aan Un Chien Andalou, maar dat lijkt me niet een film waarbij je lekker van orgelmuziek kunt genieten.
Nee hoorquote:Op zondag 8 april 2012 16:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En dat wrijf je er nog regelmatig in?
Dat had ik inderdaad ook nog wel in mijn achterhoofd. Ik had ook al gekeken of The Artist niet misschien ook Spanje als land erbnij had staan.quote:Op zondag 8 april 2012 16:15 schreef Nembrionic het volgende:
De film speelt zich af in de jaren 30. Afspelen in de jaren en uit de jaren 30 zijn snel te verwarren
Schijtirritantquote:Op zondag 8 april 2012 16:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad ook nog wel in mijn achterhoofd. Ik had ook al gekeken of The Artist niet misschien ook Spanje als land erbnij had staan.
Overigens gebruik ik Moviemeter niet. Ooit wel een account aangemaakt. Zoals ik het nu zie, doet de site het wel.
Hij wilde uit zijn slof kunnen schieten?quote:Op zondag 8 april 2012 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
Zo dan
http://www.nu.nl/binnenla(...)ekenhuispatient.html
quote:Op zondag 8 april 2012 16:25 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Hij wilde uit zijn slof kunnen schieten?
Allemaal al geprobeerd natuurlijkquote:Op zondag 8 april 2012 16:25 schreef wyccie het volgende:
Harde refresh, andere browser, pop-up blokker?
Toch raar want ik deed er nooit iets mee behalve reviews kijkenquote:
MovieMeter werkt hier primaquote:Op zondag 8 april 2012 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Allemaal al geprobeerd natuurlijk
Het lijkt wel een ip-block ofzo
Zie hierboven.quote:Op zondag 8 april 2012 16:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
MovieMeter werkt hier prima. Heb je weer zitten trollen Nem?
Ben jij een olifant ofzo?quote:Op zondag 8 april 2012 16:32 schreef wyccie het volgende:
Misschien je broer? Je werd hier toch ook ooit geband door iets wat je broer deed?
Alleen als je je aangesproken voeltquote:
Same herequote:Mijn geheugen werkt niet zoals ik wil. Belangrijke dingen blijven maar niet hangen.
Ik haal maar een laf bakkie uit de automaat.quote:Op zondag 8 april 2012 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
en ik denk dat ik koffie ga zetten met de perculator.
Dat gaat dan lang zoeken worden.quote:
Wacht. De supermarkt is op zondag, 1e paasdag gewoon open?quote:
Ja hier ook enkelen.quote:
Dat probleem ken ik trouwens wel. Voor A naar de winkel gaan en met B, C, D en E terugkomen maar niet met Aquote:
Heidens land...quote:Op zondag 8 april 2012 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
2e paasdag kennen ze hier niet en op Goede Vrijdag gaat ook alles gewoon door![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het stomme is dat ik al de hele dag zin had in eieren.
Iedereen gaat massaal naar de kerk opeens vandaagquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 17:02 schreef wyccie het volgende:
Ik woon in de grote stad, hè.
Ik zie net dat die op het station wel open is ja. Voor de rest geen enkele. Ook ander To Go's niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het stomme is dat ik al de hele dag zin had in eieren.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Gelegenheidsgelovigenquote:Op zondag 8 april 2012 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iedereen gaat massaal naar de kerk opeens vandaagWas nog erger op as woensdag,, trouwens. Liepen opeens allemaal mensen rond met askruisjes op hun hoofd waarvan ik nooit niet had gedacht dat ze degelijke christenen waren
Ga je toch nog een keer? Blijkbaar is het niet zo ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het stomme is dat ik al de hele dag zin had in eieren.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Zijn ze vast ook niet.quote:Op zondag 8 april 2012 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
waarvan ik nooit niet had gedacht dat ze degelijke christenen waren
Ik ben luihui, 't is zondag.quote:Op zondag 8 april 2012 17:05 schreef Nembrionic het volgende:
Ga je toch nog een keer? Blijkbaar is het niet zo ver.
Ik denk op ja.quote:Op zondag 8 april 2012 17:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben luihui, 't is zondag.
Als ik er nu over nadenk, kan ik me geen eieren herinneren. Kan best zijn dat ze het niet eens hebben, of dat ze al op waren.
Dat heet Aswoensdag.quote:Op zondag 8 april 2012 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iedereen gaat massaal naar de kerk opeens vandaagWas nog erger op as woensdag,, trouwens. Liepen opeens allemaal mensen rond met askruisjes op hun hoofd waarvan ik nooit niet had gedacht dat ze degelijke christenen waren
Neequote:
AH to Go Leeuwarden heeft het wel, staan ergens in de koeling in een rond bakje. Misschien zijn ze bij jou in de buurt dus ook te krijgenquote:Op zondag 8 april 2012 17:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben luihui, 't is zondag.
Als ik er nu over nadenk, kan ik me geen eieren herinneren. Kan best zijn dat ze het niet eens hebben, of dat ze al op waren.
http://www.nu.nl/achterkl(...)er-wegens-roken.htmlquote:LONDEN - Madonna is nog steeds boos op haar dochter.
De 15-jarige Lourdes werd eind maart in New York gespot met een sigaret en de superster is daar nog steeds niet overheen, schrijft Daily Mail.
De zangeres is zo nijdig dat ze de puber misschien niet meer wil meenemen op haar wereldtournee. Ze zou tegen Lourdes hebben gezegd dat ze haar in plaats daarvan gaat helpen zich te concentreren op haar school.
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 8 april 2012 17:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee
Trouwens behoorlijk last van bijwerkingen van mijn pillen hier. Maar ergens vraag ik me af of die bijwerkingen placebo effect zijn
quote:
Ik ga niet zoeken, hoor.quote:Op zondag 8 april 2012 17:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
AH to Go Leeuwarden heeft het wel, staan ergens in de koeling in een rond bakje. Misschien zijn ze bij jou in de buurt dus ook te krijgen
Oh, het heeft geen paashaast?quote:
Omdat het me zo sterk lijkt dat ik er al zo snel last van heb, terwijl de pillen zelf 3 weken duren om te werkenquote:
Ik weet niet of die slecht is, of niet.quote:
Welke bijwerkingen heb je last van dan?quote:Op zondag 8 april 2012 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Omdat het me zo sterk lijkt dat ik er al zo snel last van heb, terwijl de pillen zelf 3 weken duren om te werken
Ja die is hier ook open, en heeft eierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het stomme is dat ik al de hele dag zin had in eieren.![]()
Maar vasten ze dan ook vraag ik me vervolgens af?quote:Op zondag 8 april 2012 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar dat had ik je toch al gezegd? En je zei dat dat ook aan je is verteld toen je de pillen kreeg.quote:Op zondag 8 april 2012 17:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Omdat het me zo sterk lijkt dat ik er al zo snel last van heb, terwijl de pillen zelf 3 weken duren om te werken
quote:Op zondag 8 april 2012 17:23 schreef Soempie het volgende:
't Is net of er een wervelwind door het huis is getrokken zojuist, mijn hemel wat een drukte.
En wat een rust nu.
quote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef wyccie het volgende:
Ik had echt iets van WTF is dat, een kuisheidsgordel?
quote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef wyccie het volgende:
Ja dat het even duurt voor ze werken dat wist ik. Maar dat tweede gedeelte niet precies, maar dat us dus heel erg logisch...quote:Op zondag 8 april 2012 17:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar dat had ik je toch al gezegd? En je zei dat dat ook aan je is verteld toen je de pillen kreeg.
Het heeft inderdaad tijd nodig om een spiegel op te bouwen, en om verschillende receptoren uit te schakelen voordat het beoogde effect behaald wordt. In de tussentijd krijg je dat spul wel verspreid in je hele lichaam en ondervind je daarom de bijwerkingen.
Dacht ik ook. En vroeg me al af waarom Soemp er zo blij mee wasquote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef wyccie het volgende:
Die is zo gaafquote:Op zondag 8 april 2012 17:26 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Gekregen.![]()
Paard van autoband, voor in de tuin.
Nu bijlezen hier.
sommigenquote:Op zondag 8 april 2012 17:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar vasten ze dan ook vraag ik me vervolgens af?
Ja dat wist ik ook. Ik houd goed bij waar ik last van heb, ik zie alleen de dokter pas weer over 3.5 week...quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef wyccie het volgende:
't Is de onrust, bedoel je? Dat kan kloppen. De meeste bijwerkingen verdwijnen redelijk snel.
Waar men vaak over klaagt is een verlaagd libido dat aanhoudt.
Trouwens, als je die bijwerkingen niet trekt, moet je er niet zo maar zelf mee stoppen. Alles wat je voelt, of dat door die medicijnen komt of niet, moet je tegen de psychiater verellen. Die moet jij goed kunnen monitoren.
Het is een schommelquote:Op zondag 8 april 2012 17:32 schreef wyccie het volgende:
Het idee van het paard vind ik leuk, maar ik vind het er zo eng (?) uitzien. Is het de bedoeling dat het een soort van schommel is of ter decoratie?
Jammer dat er zo lang tussenzit.quote:Op zondag 8 april 2012 17:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dat wist ik ook. Ik houd goed bij waar ik last van heb, ik zie alleen de dokter pas weer over 3.5 week...
Die touwen....dat zijn de manen. Het paard heeft geen benen. Het ronde is de buik.quote:Op zondag 8 april 2012 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind dat ding een kruising tussen een kuisheidsgordel en een soort sling ofzo. Ik krijg er in ieder geval hele rare beelden van en ik zie er nog steeds geen paard in
Zit je dan bovenop het ronde? Is dat niet heel wankel?quote:
Zo:quote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zit je dan bovenop het ronde? Is dat niet heel wankel?
Oh ja, zo ziet het er ineens een stuk minder uit als een gereedschap uit een SM-kelder.quote:
Yup. tis trouwens geen psychiater maar gewoon de campus dokterquote:Op zondag 8 april 2012 17:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jammer dat er zo lang tussenzit.Ik neem aan dat je tussentijds wel terechtkan als er iets is.
Had het ook al gegoogled. Is zo een stuk steviger en 3D dan ik dacht.quote:
Hmm, 't is dat je dit preventief hebt gekregen (heel goed dat je er op tijd bij bent), maar anders zou het beter zijn als er wel een psychiater bij is.quote:Op zondag 8 april 2012 17:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Yup. tis trouwens geen psychiater maar gewoon de campus dokter
Cool, ze hebben daar ook wipkippen, lijkt me best leuk voor in de achtertuinquote:Op zondag 8 april 2012 17:41 schreef wyccie het volgende:
De schommel is te koop op deze site.![]()
http://www.wickey.nl/index.html
Ja had ik ook liever zo gehad... Trouwens, weet jij of het heel slecht is om ibuprofen te slikken als ik dit medicijn gebruik? Internet heeft een verdeelde meningquote:Op zondag 8 april 2012 17:39 schreef wyccie het volgende:
Hmm, 't is dat je dit preventief hebt gekregen (heel goed dat je er op tijd bij bent), maar anders zou het beter zijn als er wel een psychiater bij is.
Paracetamol is dat hetzelfde als Tylenol? Dan moet ik even een nieuw potje kopen. Slik eigenlijk altijd ibuprofen. Als ik hoofdpijn en/of een kater heb...quote:Op zondag 8 april 2012 17:46 schreef wyccie het volgende:
Hangt er vanaf waar je ibuprofen voor wilt slikken? Liever gewoon paracetamol. In het algemeen, bedoel ik.
Of niet natuurlijk...quote:Op zondag 8 april 2012 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
Voor in de woonkamer aan de muur
http://www.wickey.nl/spee(...)y-spongebob-105.html
Volgens Wiki wel: http://en.wikipedia.org/wiki/Tylenolquote:Op zondag 8 april 2012 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Paracetamol is dat hetzelfde als Tylenol? Dan moet ik even een nieuw potje kopen. Slik eigenlijk altijd ibuprofen. Als ik hoofdpijn en/of een kater heb...
Ik ben vandaag op mijn Paasslechtst, dus...quote:
Ik zie dat ibuprofen met je antidepressivum een verhoogde bloedingsneiging geeft (maar dat is sowieso met ibu alleen ook al). In combinatie met je kater moet je het al helemaal niet doen.quote:Op zondag 8 april 2012 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Paracetamol is dat hetzelfde als Tylenol? Dan moet ik even een nieuw potje kopen. Slik eigenlijk altijd ibuprofen. Als ik hoofdpijn en/of een kater heb...
Zo veel leuke dingen op die site, en dan kies je die lelijke kaaskop uit. Oh...sponskop, bedoel ik.quote:
quote:Op zondag 8 april 2012 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah thanks Nem! Op naar de paasbrunch dan maar...
Als ik een kater heb en ik heb daar echt hoofdpijn bij, dan neem ik nog wel eens een IBU ja.quote:Op zondag 8 april 2012 17:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zie dat ibuprofen met je antidepressivum een verhoogde bloedingsneiging geeft (maar dat is sowieso met ibu alleen ook al). In combinatie met je kater moet je het al helemaal niet doen.
Ik moet er trouwens een beetje om lachen dat je pijnstillers gebruikt bij een kater. Ik drink niet, dus ik vraag me af of anderen dat ook doen.![]()
PCM voldoet in de meeste gevallen wel.
Ik heb niets aan een glijbaan aan de muur.quote:Zo veel leuke dingen op die site, en dan kies je die lelijke kaaskop uit. Oh...sponskop, bedoel ik.
Eet zequote:Op zondag 8 april 2012 17:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah thanks Nem! Op naar de paasbrunch dan maar...
Dat is echt minder...quote:Op zondag 8 april 2012 17:29 schreef wyccie het volgende:
Waar men vaak over klaagt is een verlaagd libido dat aanhoudt.
Als het heel erg is en ik moet die dag nog wat nuttigs doen wel. Gisteren had ik wel een beetje een kater, maar hoefde niet ergens heen dus heb het lekker in het pakje laten zittenquote:Op zondag 8 april 2012 17:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik moet er trouwens een beetje om lachen dat je pijnstillers gebruikt bij een kater. Ik drink niet, dus ik vraag me af of anderen dat ook doen.![]()
Ah, ik zie dat dat inderdaad een optie is. Leek me zo gek, omdat alcohol ook al bloedverdunnend is.quote:Op zondag 8 april 2012 17:58 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik een kater heb en ik heb daar echt hoofdpijn bij, dan neem ik nog wel eens een IBU ja.
Water helpt eigenlijk alleen als je tijdens het drinken af en toe al een glas neemt. Als je eenmaal een kater hebt kan je rustig twee liter water wegtikken zonder dat het enig verschil maaktquote:Op zondag 8 april 2012 18:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat dat inderdaad een optie is. Leek me zo gek, omdat alcohol ook al bloedverdunnend is.
Maar paracetamol kan dus ook nog reageren met alcohol.
Ik dacht altijd dat een kater het beste te bestrijden was veel water. En allerlei trucs zoals een vette hap.
Ik las het dikgedrukte als een geheel. 'Zou kunnen dat wyccie een olifant is, maar lijkt me vreemd.'quote:Op zondag 8 april 2012 16:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ben jij een olifant ofzo?
Zou kunnen maar lijkt me ook vreemd. Volgens mij deed 'ie ook niets anders dan reviews kijken.
Ja, of het bloedverdunnend werkt of niet vind ik nooit zo interessant. Ik zal van die incidentele ibu geen spontane bloedingen krijgen vermoed ik.quote:Op zondag 8 april 2012 18:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat dat inderdaad een optie is. Leek me zo gek, omdat alcohol ook al bloedverdunnend is.
Maar paracetamol kan dus ook nog reageren met alcohol.
Dat is ook zoquote:Ik dacht altijd dat een kater het beste te bestrijden was met veel water. En allerlei trucs zoals een vette hap.
quote:Op zondag 8 april 2012 18:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik las het dikgedrukte als een geheel. 'Zou kunnen dat wyccie een olifant is, maar lijkt me vreemd.'
De hoofdpijn duurt bij mij altijd wel het langste. Droge keel ben ik relatief snel vanaf, gevoeligheid voor licht is redelijk te vermijden en verder gewoon rustig doen.quote:Op zondag 8 april 2012 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook zoAlhoewel dat vette meer op de nacht zelf is. 's Ochtends gewoon goed eten(ook al heb je daar helemaal geen zin in) helpt enorm. Een kater bestaat(helaas) uit meer dan alleen maar hoofdpijn.
Als het incidenteel is, is het inderdaad niet erg.quote:Op zondag 8 april 2012 18:11 schreef Nembrionic het volgende:
Ja, of het bloedverdunnend werkt of niet vind ik nooit zo interessant. Ik zal van die incidentele ibu geen spontane bloedingen krijgen vermoed ik.
quote:Op zondag 8 april 2012 18:08 schreef Soempie het volgende:
Ik las het dikgedrukte als een geheel. 'Zou kunnen dat wyccie een olifant is, maar lijkt me vreemd.'
Er is ook nog trillerigheid, maagproblemen, algemeen gevoel van zwakte etcquote:Op zondag 8 april 2012 18:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De hoofdpijn duurt bij mij altijd wel het langste. Droge keel ben ik relatief snel vanaf, gevoeligheid voor licht is redelijk te vermijden en verder gewoon rustig doen.
'Rustig aan doen' was voor de trillerigheid en het gevoel van zwaktequote:Op zondag 8 april 2012 18:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is ook nog trillerigheid, maagproblemen, algemeen gevoel van zwakte etc
Goed planquote:Op zondag 8 april 2012 18:22 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo de film "Shame" maar eens kijken denk ik. En wat hout aansteken.
Eet jij eigenlijk altijd kosher?quote:Op zondag 8 april 2012 18:25 schreef iamredleader het volgende:
De kip, aardappels en wortels zijn klaar
Vroeg ik me ook af. En wat als je bij mensen eet die niet kosjer eten?quote:
Jeetje! Bizar hoe snel dat gegaan is.quote:Op zondag 8 april 2012 18:38 schreef B.ertha het volgende:
Jubileum 'gevierd' met de gebakjes. Verder rustig aan wantmoet leren voor tentamens.
Maar 5 jaar alweer, jeetje
Er is hier niets gevierd toen we een jaar haddenquote:Op zondag 8 april 2012 18:38 schreef B.ertha het volgende:
Jubileum 'gevierd' met de gebakjes. Verder rustig aan wantmoet leren voor tentamens.
Kosher of kosher-style. Zal dus in een restaurant een vegetarisch menu nemen of een vis die toegestaan isquote:
Bijna iedereen waar ik (wij) wel eens eten houdt ook kosher, en anders weten ze van tevoren altijd even te vragenquote:Op zondag 8 april 2012 19:01 schreef Soempie het volgende:
Vroeg ik me ook af. En wat als je bij mensen eet die niet kosjer eten?
Oke.quote:Op zondag 8 april 2012 19:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bijna iedereen waar ik (wij) wel eens eten houdt ook kosher, en anders weten ze van tevoren altijd even te vragen
Maar in een restaurant doen ze dat ook niet (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).quote:Op zondag 8 april 2012 19:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke.Ik bedoelde i.v.m. het keukengerei. Bij ons wordt dat namelijk niet gescheiden gehouden bijvoorbeeld. Behalve dan de planken.
Ja, daarom vroeg ik het me dus ook af.quote:Op zondag 8 april 2012 19:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar in een restaurant doen ze dat ook niet (uitzonderingen daargelaten natuurlijk).
Meestal niet op vrijdagavond of zaterdagochtend, soms wel moet ik eerlijk bekennenquote:Op zondag 8 april 2012 19:37 schreef Soempie het volgende:
Ja, daarom vroeg ik het me dus ook af.
En nu vraag ik me af of IARL op vrijdagavond of zaterdag weleens op Fok! komt, of niet. En hoe ze die tijd invullen.
quote:Op zondag 8 april 2012 19:38 schreef Soempie het volgende:
En nu lees ik op wiki:
De volgende activiteiten worden aangemoedigd op sjabbat:
[...]
Geslachtsgemeenschap met de eigen echtgenoot/echtgenote, in het bijzonder op vrijdagavond.
Denk dat ik geen vragen meer heb.
En nu lees ik op wiki:
[...]
Geslachtsgemeenschap met de eigen echtgenoot/echtgenote, in het bijzonder op vrijdagavond.
Ik ook wel.quote:Op zondag 8 april 2012 19:39 schreef iamredleader het volgende:
Sowieso vindt ik de vrijdagavond / het weekend een tijd om bij uitstek met de familie door te brengen. Al dan niet met de lampen op standje schemer
Zeg, ik ben Cobra niet.quote:
En nu lees ik op wiki:
[...]
En ben je wel eens in de verleiding geweest een cheeseburger te bestellen?quote:Op zondag 8 april 2012 19:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Kosher of kosher-style. Zal dus in een restaurant een vegetarisch menu nemen of een vis die toegestaan is
Sterker nog: vroeger hield ik bijna niksquote:Op zondag 8 april 2012 20:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En ben je wel eens in de verleiding geweest een cheeseburger te bestellen?
"???quote:Op zondag 8 april 2012 20:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Sterker nog: vroeger hield ik bijna niksdus een aantal dingen ken ik wel
Nee, je kijkt naar de prijs.quote:Op zondag 8 april 2012 20:30 schreef Etcetera het volgende:
Hoe kies je een energieleveranciergewoon nummeren en een lootje trekken?
En?quote:
ik heb gaslicht.com gevondenquote:
quote:Op zondag 8 april 2012 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@Ets: Ik heb mijn energieleverancier gekozen omdat mijn vorige huis (met huisgenoten) ook bij die leverancier zat. Degene die al die zaken regelde was een enorme krent, dus het zal vast de goedkoopste geweest zijn
quote:Op zondag 8 april 2012 20:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Overigens, als je passief GroenLinksers wilt treiteren kan je een contract afsluiten bij Atoomstroom
Paas brunch at the country club. Ik eet nauwelijks nog vandaar dequote:
Ja, ik ook. Alleen je hoort het toch best vaak. Vooral bij internetdates.quote:Op zondag 8 april 2012 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
Ik blijf het gek vinden dat je gaat daten als je al met iemand date
quote:Op zondag 8 april 2012 20:48 schreef Etcetera het volgende:
Oh! Ik kan dan ook allemaal dingen gaan bakkenKoekjes, en taart, en cake, en muffins en en en
Dat snap ik dan wel een beetje. Dan ben je echt bewust bezig met zoeken en plan je meerdere dates in 1 week, gewoon om te kijken of er überhaupt iemand bij zit met wie je verder wilt daten. Een soort van eerste selectie/auditie.quote:Op zondag 8 april 2012 20:47 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik ook. Alleen je hoort het toch best vaak. Vooral bij internetdates.
Wanneer?quote:Op zondag 8 april 2012 20:48 schreef Etcetera het volgende:
Oh! Ik kan dan ook allemaal dingen gaan bakkenKoekjes, en taart, en cake, en muffins en en en
Als ik verhuisd benquote:
Een combimagnetron, en m'n moeder is er nooit zo'n fan van als ik wil bakkenquote:
Ja, en soms gaan er een aantal van die dates door naar de volgende ronde. Had een vriend van me en dat werd toch wel een beetje een rare situatie.quote:Op zondag 8 april 2012 20:49 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat snap ik dan wel een beetje. Dan ben je echt bewust bezig met zoeken en plan je meerdere dates in 1 week, gewoon om te kijken of er überhaupt iemand bij zit met wie je verder wilt daten. Een soort van eerste selectie/auditie.
Waarom wil ze dat liever niet dan?quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik verhuisd benwant er komt een oven
[..]
Een combimagnetron, en m'n moeder is er nooit zo'n fan van als ik wil bakken
Te veel gedoe/zooi ofzo. Ik heb dat nooit begrepen, maar ik heb me er maar bij neergelegd.quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarom wil ze dat liever niet dan?
Is toch juist fijn als het huis zo lekker ruikt.
quote:Op zondag 8 april 2012 20:48 schreef Etcetera het volgende:
Oke. Ik vind het ook moeilijk te begrijpen. Lijkt me juist leuk namelijk. Zelfs als het mislukt.quote:Op zondag 8 april 2012 20:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Te veel gedoe/zooi ofzo. Ik heb dat nooit begrepen, maar ik heb me er maar bij neergelegd.
Ow, dat is inderdaad lastig.quote:Op zondag 8 april 2012 20:51 schreef Soempie het volgende:
Ja, en soms gaan er een aantal van die dates door naar de volgende ronde. Had een vriend van me en dat werd toch wel een beetje een rare situatie.
gebrek aan eetlust, ja, maar dat komt bij mij sowieso al bij de depressies kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |