SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet en ieder ander is ook van harte welkom.
Met als vaste gasten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
U gaat door voor de Paasmisquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
als ik zo naar de foto kijk is het niet bij jou thuis?
Dat zijn de mooiste nachtenquote:Op zaterdag 7 april 2012 08:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
Vannacht een vreemde woordenwisseling gehoord hier op straat. Een stelletje had wsl staan knokken in de kroeg. De man verwijt de vrouw dat hij voor haar opkwam en zomaar uit het niets een klap op z'n bek kreeg.
Zegt de vrouw vervolgens 'ja maar zag je dan niet dat ik hem met een barkruk heb geslagen?'
Goedemorgen...
Op een fietspad toevallig?quote:
Nope....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
ME, weg ermee???
Hoe voelt dat nou, zo terug naar je jeugd?quote:
[..]
Nope....Dat wilde ik nu gaan doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is mijn, niet me!Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Ik zag gisteren een man een hele bus paastakken uitladen alsof 'ie kerstbomen ging verkopenquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Eierstok erbij voor de sfeer:
[ afbeelding ]
Als we het Westland toch niet hadden...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat wilde ik nu gaan doen...
Het is mijn, niet me!
[..]
Nope....daar wil ik wel wat over zeggen,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat is de officiele songtekst
http://www.mp3lyrics.org/h/heideroosjes/ze/Nobody expects the Spanish Inquisition!
Dan is mijn muzikale ontwikkeling te beperkt op de TT te snappen en bied ik bij dezen mijn excuses aan. Mea culpa.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar wil ik wel wat over zeggen,
dat is de officiele songtekst
bij geef nooit op kan datquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh crap![]()
Heideroosjesliefhebber is![]()
![]()
Kan ik ergens door de grond zakken?![]()
![]()
En dan hoop ik maar dat 'ie niet 2700 eu voor die neppe iPad heeft betaaldquote:De 17-jarige jongen, die omgerekend bijna 2700 euro betaald kreeg, werd benaderd via een onlinechatroom. Hij lijdt nu aan nierfalen en zijn gezondheid gaat snel achteruit.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh crap![]()
![]()
![]()
Ja, dat mag. Lijkt me heel verstandig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh crap![]()
![]()
![]()
Ik had precies hetzelfde, was duidelijk dat het ergens uitkwamquote:Op zaterdag 7 april 2012 11:51 schreef LadyBlack het volgende:
ik ken die songtext niet, maar ik wist dat het een uitdrukking was. Heb jojo nog nooit betrapt op me ipv mijn
![]()
Niemand hier trouwens
Heb je het tijdsschema van Motel Mozaique al gezien?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde, was duidelijk dat het ergens uitkwam
Yepquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het tijdsschema van Motel Mozaique al gezien?
Daar moeten we zo ook nog heen, zal wel feest zijnquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, de TT verklaart de drukte in de supermarkt.
Goeiemiddag.
Voor mij is het echt wel een rampquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
YepStaan wel een paar toffe tegenover elkaar maar de dingen die ik echt graag wil zien staan gelukkig niet ergens tegenover geprogrammeerd
Bij mij, met alle kassa's open, 20 minuten wachten.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:55 schreef MaJo het volgende:
Daar moeten we zo ook nog heen, zal wel feest zijn
Met jou altijd.quote:Saffie?
uhhh jaquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar moeten we zo ook nog heen, zal wel feest zijn
Saffie?
Het is bij ons altijd al druk (nieuwe Jumboquote:Op zaterdag 7 april 2012 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij, met alle kassa's open, 20 minuten wachten.
[..]
Met jou altijd.
Is dat echt zo?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
uhhh ja
Supermarkten draaien meer omzet met pasen dan met kerstmis
We hebben geen plannen vandaag dus dat zal wel goedkomenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, dus ik hoop dat je tijd hebt vanmiddag, wat Cobar zegt, 20 minuten wachten is niet vreemd (en naar gelang het type supermarkt waar je naar toe gaat kan het nog wel langer zijn...)
Daar ga je spijt van krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben geen plannen vandaag dus dat zal wel goedkomeneerst nog even tukken en dan zien we het later wel.
en in Den Bosch zit een redelijk goede Indiėrquote:Op zaterdag 7 april 2012 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
Ik kreeg net deze reclame.
[ afbeelding ]
Waarom een bakje curry gebruiken voor een reclame terwijl dat zo lastig te krijgen is in Nederland?
Dat maakt het in Nederland nog geen gemakkelijk te verkrijgen produktquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en in Den Bosch zit een redelijk goede Indiėr
Niet verkeerdquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb een collega die prima curry kan maken
we gaan er wel eens met een groep collega's eten
klopt, maar het is wel te krijgenquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat maakt het in Nederland nog geen gemakkelijk te verkrijgen produkt
In Rotterdam en Amsterdam zitten ze ook .
En vorige week heb ik geleerd dat in Ierland de eerste gekruide chips vandaan komt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die Ieren krijgen het voor elkaar om aardappelpuree met friet en gekookte aardappels bij de lunch te eten![]()
en daarbij tot snot gekookte groente
In Engeland eet ik vrijwel niets anders dan Indian.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
klopt, maar het is wel te krijgen
In dat gat in Ierland waar ik 5 weken zat zat wel een prima Indier![]()
Mijn redding wat betreft de overdosis aardappels die je daar normaal krijgt
quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
Gelukkig hebben vrouwen helemaal geen eisen...
http://www.nu.nl/man/2782(...)er-en-eet-vlees.html
Uit dat hele artikel blijkt weer dat het een inconsistente bende is bij sommige vrouwen. Huilen bij romantische films, wegwezen als er soaps gekeken wordt maar wel weer mee moeten voor het shoppen.quote:De ideale man moet ruim 58.000 euro per jaar verdienen. Gevoelig moet hij wel zijn, 86 procent van de vrouwen geeft daar de voorkeur aan. Hij moet huilen bij romantische films en twee keer per week zijn moeder bellen.
Een onderzoek onder lezeressen van de Daily Mailquote:Op zaterdag 7 april 2012 14:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Uit dat hele artikel blijkt weer dat het een inconsistente bende is bij sommige vrouwen. Huilen bij romantische films, wegwezen als er soaps gekeken wordt maar wel weer mee moeten voor het shoppen.
Geweldig...quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, zo terug naar je jeugd?
Eieren verstoppen denk ik.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:51 schreef MaJo het volgende:
Rustig hierWat is iedereen doen? Wij gaan zo lekker filmpjes kijken op de bank
Zijn ze ze wel erg goed aan het verstoppenquote:
Nu nog aan het werk. En na het werk lekker niksen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zijn ze ze wel erg goed aan het verstoppenWat zijn jouw plannen voor vanavond?
Klinkt goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu nog aan het werk. En na het werk lekker niksen.
Tot 2230.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedTot hoe laat moet je werken?
Ah nog eventjes dusquote:
Was het wel een leuke avond?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben aan het uitkateren en zeg daarom niet zoveel
quote:
quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Over het algemeen gaat bij mij een prima avond aan een kater vooraf. Quiz was leuk druk en daarna bleef nog een toffe groep mensen hangen. Uiteindelijk gingen we stealth-likken en spullen van elkaar gappen, heel erg gelachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |