Ze bewaren het leukste voor het laatst hè, zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Waarom is het begin van dit programma zo kut en wordt het later pas leuk en als het leuk is dan is eht afgelopen
Ik zit er net een beetje in, is het afgelopenquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ze bewaren het leukste voor het laatst hè, zoals gewoonlijk.
Op die manier kijk je volgende week weerquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:23 schreef iBenny het volgende:
Waarom is het begin van dit programma zo kut en wordt het later pas leuk en als het leuk is dan is eht afgelopen
Ik zat het ook echt te doen hierquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Beatbox oefening:
Poffertje crackertje.
En dan zonder klinkers, dus pfhttj krkrtj heel vaak achter elkaar zeggen.
Waarschijnlijk si 80% volgende week hier weer klagen over de slechte kwaliteit.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op die manier kijk je volgende week weer
Nu kan ik mn scherm niet meer zien. Alle popcorn en cola zit ertegenaan getuftquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Beatbox oefening:
Poffertje crackertje.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Beatbox oefening:
Poffertje crackertje.
Ik verheug me er al opquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk si 80% volgende week hier weer klagen over de slechte kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |