abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109995282

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, 14.gif.
pi_109995305
Best duur. ¤1 for the win.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_109995338
Heej, ik wou net een nieuw topique openen :(
Je moeder
pi_109995341
Woensdag, lahmacun dag. ¤ 1,- idd maar dan zit er minder stuff in. Gierige bastards.
If not now, then when.
pi_109995342
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef Baghdaddy het volgende:
Best duur. ¤1 for the win.
Denken dat dat halal is :')
pi_109995358
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef SpikedPsych het volgende:
Heej, ik wou net een nieuw topique openen :(
Wie ben jij? Ken je plaats.
pi_109995379
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Moeilijk. Op dit moment Iran: die hebben grotere invloed in de regio dan Turkije. De Turken hebben daarentegen een veel positiever imago in de Arabische wereld. Een directe militaire confrontatie is Turkije dan weer de baas.
Invloed over kreupele staten, ja. Welke landen uit die regio tellen nou echt mee? Irak stelt niets voor, Syrië ligt lam, Saoedie-Arabië en Iran staan lijnrecht tegenover elkaar, in Iran kan er elk moment weer een poging tot revolutie gestart worden en Egypte moet nog herstellen. Blijven de kleine landen over.
pi_109995399
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Denken dat dat halal is :')
Denken dat er echt vlees in zit :')
pi_109995403
Olm, ben jij gek ofzo, 1,50 ftw
Je moeder
pi_109995414
Gaat deze shit echt door :')
pi_109995418
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Denken dat er echt vlees in zit :')
Daarom, 2.50 jonge.
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:01:35 #12
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109995430
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 19:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik vond je zogenaamde punten niet echt reactie-waardig, maar oké, omdat je het zo graag wilt.

Turkije is een soenitisch land, net zoals de meeste buurlanden.
De Arabische wereld aanbidt Erdogan als een Sultan.
Turkije heeft een Kalifaat-Joker wat het kan inzetten bij een internationale crisis.
Iran heeft een grotere culturele invloed gehad op de regio. De Arabische wereld aanbidden niet zo heel lang geleden anders nog Ahmadinejad en Nasrallah. Dat zal bij een potentiële oorlog waarschijnlijk ook weer gebeuren. Iran heeft traditioneel altijd op politiek gebied de regio beïnvloedt: de revolutie van 1979 bijvoorbeeld.

Maar goed, Turkije en Iran zullen die rol altijd behouden. De Arabieren zullen daarentegen altijd achter de feiten aanlopen.
pi_109995431
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wie ben jij? Ken je plaats.
Ik ben degene die triggershot scythe (zie UI )
Je moeder
pi_109995435
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:01 schreef Weissman het volgende:
Gaat deze shit echt door :')
TURKEY STRONG!!!
pi_109995469
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:01 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Maar goed, Turkije en Iran zullen die rol altijd behouden. De Arabieren zullen daarentegen altijd achter de feiten aanlopen.
De Arabieren naaien elkaar de komende 100 jaar nog steeds. :').
pi_109995471
Lahmacun voor 2,50 klinkt wel goed, eigenlijk.
pi_109995504
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

TURKEY STRONG!!!
Ik ga wel fappen ofzo.

Iranian milf gets gangbanged by Apaché clan
pi_109995513
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:01 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Iran heeft een grotere culturele invloed gehad op de regio. De Arabische wereld aanbidden niet zo heel lang geleden anders nog Ahmadinejad en Nasrallah. Dat zal bij een potentiële oorlog waarschijnlijk ook weer gebeuren. Iran heeft traditioneel altijd op politiek gebied de regio beïnvloedt: de revolutie van 1979 bijvoorbeeld.

Nasrallah is een Shiet, daarnaast is samenwerking vooral gebaseerd op een gezamenlijke vijand en nationale ambities. Turkije heeft een eeuwenoude band met laatstgenoemde landen.
pi_109995522
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

:').
pi_109995526
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:01 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Ik ben degene die triggershot scythe (zie UI )
Ok.
pi_109995537
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:02 schreef Julis het volgende:
Lahmacun voor 2,50 klinkt wel goed, eigenlijk.
Kom maar kopen dan :9
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:04:00 #22
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109995543
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef zarGon het volgende:
Invloed over kreupele staten, ja. Welke landen uit die regio tellen nou echt mee? Irak stelt niets voor, Syrië ligt lam, Saoedie-Arabië en Iran staan lijnrecht tegenover elkaar, in Iran kan er elk moment weer een poging tot revolutie gestart worden en Egypte moet nog herstellen. Blijven de kleine landen over.
Welke landen mee tellen? Syrie en Irak zijn altijd (naast Egypte) de meest belangrijke landen van de Arabische wereld geweest. Iran kent een grote culturele invloed op landen als Afghanistan en Pakistan. Iran zit in de Gazastrook c.q. Hamas en de Islamitische Jihad. Het opereert in Egypte en Jemen. Iran heeft een grotere invloed op de regio dan Turkije hoor. Vraag elke expert maar. Turkije kent zo'n invloed niet. Die kunnen intern in dat soort landen niet veel invloed uitoefenen of bepaalde zaken veranderen.
pi_109995547
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Naaien ze elkaars gescheurde gewaden/burka's? Da's wel lief.
pi_109995554
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Is wel waar hoor anders :')
pi_109995571
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ok.
Deze mocro :')
Je moeder
pi_109995601
Hebben jullie dit wel eens gezien?

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1124754

Sommige kut Turken ook weer. :N
If not now, then when.
pi_109995607
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Is wel waar hoor anders :')
Helaas wel ja ;(.
pi_109995610
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Welke landen mee tellen? Syrie en Irak zijn altijd (naast Egypte) de meest belangrijke landen van de Arabische wereld geweest. Iran kent een grote culturele invloed op landen als Afghanistan en Pakistan. Iran zit in de Gazastrook c.q. Hamas en de Islamitische Jihad. Het opereert in Egypte en Jemen. Iran heeft een grotere invloed op de regio dan Turkije hoor. Vraag elke expert maar. Turkije kent zo'n invloed niet. Die kunnen intern in dat soort landen niet veel invloed uitoefenen.
Je maakt een grap hoop ik? Heb je enig idee hoe erg actief Turkije in Palestina is en de banden die ze onderhouden met Hamas?
pi_109995623
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Deze mocro :')
Gast, sodeflikker toch eens op.
pi_109995639
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef Baghdaddy het volgende:

[..]

Niet mee eens? Als ze Arabische landen elkaar niet tegen werken, werken de overheden hun eigen inwoners wel tegen.
pi_109995651
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:03 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kom maar kopen dan :9
Geen familiekorting?
pi_109995683
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je maakt een grap hoop ik? Heb je enig idee hoe erg actief Turkije in Palestina is en de banden die ze onderhouden met Hamas?
HAMAS !!!!!! w/
Je moeder
pi_109995692
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niet mee eens? Als ze Arabische landen elkaar niet tegen werken, werken de overheden hun eigen inwoners wel tegen.
Lees boven, abi.
pi_109995713
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gast, sodeflikker toch eens op.
Doe het zelf
Je moeder
pi_109995718
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:06 schreef Julis het volgende:

[..]

Geen familiekorting?
Hoeveel man?
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:07:18 #38
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109995727
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Laatst werd Hamas dan ook weer op het matje geroepen in Teheran. Die dansen nog steeds naar de pijpen van de Ayatollahs. Geen grap: Iran is veel sterker aanwezig dan Turkije hoor.

Ik was Hezbollah natuurlijk ook vergeten.
pi_109995765
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:07 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Laatst werd Hamas dan ook weer op het matje geroepen in Teheran. Die dansen nog steeds naar de pijpen van de Ayatollahs. Geen grap: Iran is veel sterker aanwezig dan Turkije hoor.
Laatst bukte Haniyeh weer in Istanbul voor Erdogan en prees hem voor dit en dat, mja, wat zegt dat?
pi_109995774
Iranliyida sizi de sikecem ama
pi_109995804
quote:
18s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:08 schreef Weissman het volgende:
Aldus de Israëlische spion.
pi_109995823
quote:
Doemaar niet :Y
Je moeder
pi_109995825
quote:
Had ik op TV gezien idd. Hij had altijd zinnige dingen te zeggen vond ik.
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:09:25 #44
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109995836
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Laatst bukte Haniyeh weer in Istanbul voor Erdogan en prees hem voor dit en dat, mja, wat zegt dat?
Dat Hamas brutaler is geworden en dat Hamas dankzij Iran terrein in de Gazastrook heeft verloren aan de Islamitische Jihad die compleet naar de pijpen van de Ayatollahs danst.
pi_109995926
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:09 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat Hamas brutaler is geworden en dat Hamas dankzij Iran terrein in de Gazastrook heeft verloren aan de Islamitische Jihad die compleet naar de pijpen van de Ayatollahs danst.
Mwuah, een gelijkwaardige verklaring is Amerikaans & Israëlisch verdeel-en-overheers politiek, dat Hamas perse moest mee doen aan de verkiezingen in de Gazastraak en naderhand Hamas de macht moest grijpen omdat Israel ze niet erkende.
pi_109995950
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoeveel man?
Twee B-).
quote:
Ah-aaa. :o.
pi_109995952
Zeg eh, ik vroeg me af hoeveel turken murrays gebruiken ? Ik ken dr veel dus, als je het gebruikt post ff
Je moeder
pi_109995979
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef SpikedPsych het volgende:
Zeg eh, ik vroeg me af hoeveel turken murrays gebruiken ? Ik ken dr veel dus, als je het gebruikt post ff
Wat is een Murray? :@.
pi_109995992
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef Julis het volgende:

[..]

Twee B-).

[..]

Geen stellenkorting. :{w
pi_109995993
Dat is toch dat spul voor je haar ? Gebruik het zelf niet
pi_109996002
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef Julis het volgende:

[..]

Haarproducten :')
pi_109996007
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik heb het gebruikt, shit werd massaal door Turken verkocht. Reden dat ik het niet meer gebruik is doordat ik veel haren veloor, me kussen zo vet als de tering was, langer haren wassen etc. etc.

Ik gebruik nu gel/wax van de Turk waar ik altijd me haren laat knippen.
If not now, then when.
pi_109996031
quote:
Söz mü?
pi_109996050
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef Weissman het volgende:
Dat is toch dat spul voor je haar ? Gebruik het zelf niet
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Haarproducten :')
Ah, duidelijk.
pi_109996052
Mannen die niet kaal zijn :')
pi_109996068
Murrays is chemisch spul man. :').
pi_109996074
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef Julis het volgende:

[..]

Dit is Murray's :

Super vettige, dikke, plakkerige, toch heel goed werkende wax. Gebruik het zelf ook.
Je moeder
pi_109996082
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:13 schreef Weissman het volgende:
Mannen die niet kaal zijn :')
Mensen die geen lang haar tot de schouders hebben :')
pi_109996090
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef zarGon het volgende:
Murrays is chemisch spul man. :').
Gebruik jij dat?
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:14:57 #60
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109996107
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef Triggershot het volgende:
Mwuah, een gelijkwaardige verklaring is Amerikaans & Israëlisch verdeel-en-overheers politiek, dat Hamas perse moest mee doen aan de verkiezingen in de Gazastraak en naderhand Hamas de macht moest grijpen omdat Israel ze niet erkende.
Ja, klopt. Maar Iran outplayed de VS en Israel nu wel hoor in de Gazastrook. Ook Hamas verliest terrein:

quote:
Analysis: Hamas no longer the major player in Gaza

By KHALED ABU TOAMEH03/14/2012 01:08

Hamas will have to live with the fact that PRC, Islamic Jihad pose a challenge to its control over Gaza.

Hailing the latest Egyptian-brokered truce as an “achievement,” Islamic Jihad and the Popular Resistance Committees, the two groups who were behind the rocket and mortar attacks on Israel, have proven that Hamas is no longer the major player in the Gaza Strip.

As of this week, Hamas will have to live with the fact that these two groups pose a challenge to the Islamist movement’s control over the Gaza Strip.

Until recently, Hamas had shown zero tolerance toward armed groups that defied its policies and rule. On a number of occasions, Hamas security forces did not hesitate to detain members of Islamic Jihad and the PRC who violated previous truces with Israel.

But now the rules of the game in the Gaza Strip appear to have changed. For the first time, Hamas refrained from taking action against the armed groups, instead seeking the help of the Egyptians in persuading Islamic Jihad and PRC to agree to halt their attacks.

By turning to the Egyptians, Hamas is in fact admitting that it no longer has influence over small armed groups operating in the Gaza Strip.

The latest round of violence has put Hamas in the same position that the Palestinian Authority found itself in when it controlled the Gaza Strip before 2007.

Back then, Hamas openly challenged the PA by launching terror attacks against Israel. PA leaders Yasser Arafat and Mahmoud Abbas also had to turn to the Egyptians to restrain Hamas.

Today, Hamas is facing the same kind of criticism that was directed back then at the PA: That it is sitting on the fence while Israel is launching military strikes against the Gaza Strip.

Representatives of Islamic Jihad and PRC and some Palestinians did not hide their discontent with Hamas for failing to participate in the fighting over the past four days.

Hamas’s exodus from Syria and divisions within the top brass of the movement over reconciliation with Fatah have played into the hands of Islamic Jihad and PRC.

Hamas’s refusal to support Syrian President Bashar Assad’s brutal crackdown on his opponents has also led to a deterioration in its relations with Iran, which used to provide the movement with financial and military aid.

Unlike Hamas, Islamic Jihad continues to sit in Syria, where it enjoys the full backing not only of Assad, but also the Iranians. Both Damascus and Tehran now have an interest in strengthening Islamic Jihad as a way of punishing Hamas for its refusal to side with Assad.

Hamas’s rapprochement with Mahmoud Abbas and his Fatah faction has drawn sharp criticism not only from some of the movement’s leaders, but also from Islamic Jihad and PRC.

The two armed groups are now accusing Hamas of “deviating from the path of jihad” in favor of reconciliation with Fatah. They have even gone as far as claiming that Hamas was on its way to recognizing a two-state solution and possibly joining the peace process with Israel.

Islamic Jihad and PRC leaders boasted Monday that they have succeeded in securing a truce that for the first time includes an Israeli commitment to stop targeted killings of terrorist leaders in the Gaza Strip – something that Hamas failed to achieve in the past. Israel has denied that it made such a commitment.

Whether Israel made such a pledge or not is irrelevant because the two groups know that it is only a matter of time before the next round of fighting erupts with Israel. But what is clear today is that Islamic Jihad and PRC, whose members fired dozens of rockets and mortars at Israel over four days, are posing a serious challenge to Hamas’s rule in the Gaza Strip.
pi_109996110
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mensen die geen lang haar tot de schouders hebben :')
Precies :') O+. Minimaal tot de schouders.
pi_109996136
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:13 schreef zarGon het volgende:
Söz mü?
Als ik me ergens aan irriteer dan zijn het wel zulke discussies die werkelijk nergens over gaan :') typische koffiehuis-praat :r
pi_109996146
komt in de buurt bij donner neeh terug naar voor de crisis 1,50
pi_109996191
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar Iran outplayed de VS en Israel nu wel hoor in de Gazastrook. Ook Hamas verliest terrein:

[..]

Natuurlijk zullen ze terrein verliezen, zowel Iran als Turkije zetten zich niet in voor groeperingen, maar voor de Palestijnse kwestie, Hamas beroepte haar staatsgreep altijd op de verkiezingen, dat houdt geen stand na X jaren.
pi_109996210
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef Julis het volgende:

[..]

Check.
pi_109996211
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Dit is Murray's :
[ afbeelding ]

Super vettige, dikke, plakkerige, toch heel goed werkende wax. Gebruik het zelf ook.
Ik deed altijd murrays in me haren, daarna kop onder water en dan met de handdoek er doorheen. Beter effect.
If not now, then when.
pi_109996257
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Welke landen mee tellen? Syrie en Irak zijn altijd (naast Egypte) de meest belangrijke landen van de Arabische wereld geweest. Iran kent een grote culturele invloed op landen als Afghanistan en Pakistan. Iran zit in de Gazastrook c.q. Hamas en de Islamitische Jihad. Het opereert in Egypte en Jemen. Iran heeft een grotere invloed op de regio dan Turkije hoor. Vraag elke expert maar. Turkije kent zo'n invloed niet. Die kunnen intern in dat soort landen niet veel invloed uitoefenen of bepaalde zaken veranderen.
Maar hoeveel heeft Iran nou aan die invloed? Iran heeft meer invloed in zijn achtertuin, Turkije kan de hulp van EU en de VS (en Israël zelfs - tja, Iran) inschakelen.

Al die landen die je noemt hebben hun eigen problemen. Als ze erbij betrokken worden loopt alles uit de hand. :').
pi_109996289
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik deed altijd murrays in me haren, daarna kop onder water en dan met de handdoek er doorheen. Beter effect.
schoensmeer ?
pi_109996324
quote:

[..]

Lang haar. Mijn haar was vet lang maar had het een paar maanden terug laten knippen. Ik had echt spijt. Maar nu is het weer een beetje lang gelukkig.
pi_109996343
quote:

[..]

Gwn zo

Alleen dan heel klein beetje korter en zijkanten afgeschoren
Je moeder
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:19:24 #71
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109996362
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maar hoeveel heeft Iran nou aan die invloed? Iran heeft meer invloed in zijn achtertuin, Turkije kan de hulp van EU en de VS (en Israël zelfs - tja, Iran) inschakelen.

Al die landen die je noemt hebben hun eigen problemen. Als ze erbij betrokken worden loopt alles uit de hand. :').
Bekijk dit filmpje eens:

pi_109996457
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:18 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Lang haar. Mijn haar was vet lang maar had het een paar maanden terug laten knippen. Ik had echt spijt. Maar nu is het weer een beetje lang gelukkig.
Juist. O+. Ik weet hoe dat voelt. Ik had het in de zomervakantie laten knippen. Veel te kort. En sinds de zomervakantie heb ik het niet laten knippen :{w. Ik knip mijn dode puntjes zelf wel eraf. Vandaag nog mijn eigen haren geverfd :').
pi_109996465
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef Julis het volgende:

[..]

Gebruik jij dat?
Nee. Wel ooit eens gebruikt om te kijken wat het was. Heb zelf gel zonder alcohol (veel minder haaruitval). Hou niet van gel, maar soms is een klein beetje (!) wel handig om het even zo te krijgen als je het wil.
pi_109996529
Ik had nog nooit een broodje döner bij de Dönercompany gehaald maar had toch wel semi spijt toen ik na overhandiging van 3,5tig een zielig broodje terug kreeg :').

Kapitalisten.
pi_109996603
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:18 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Gwn zo
[ afbeelding ]

Alleen dan heel klein beetje korter en zijkanten afgeschoren
Aha. Het verschilt natuurlijk ook per persoon :P :Y. Kort, lang, kaal. Ze kunnen allemaal wel leuk zijn.
pi_109996614
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee. Wel ooit eens gebruikt om te kijken wat het was. Heb zelf gel zonder alcohol (veel minder haaruitval). Hou niet van gel, maar soms is een klein beetje (!) wel handig om het even zo te krijgen als je het wil.
Murrays moet je mengen met heel klein beetje dreft en water en dan roeren totdat het er weer als normaal murrays uit ziet dan krijg je het er uit met gwn shampoo :Y
Je moeder
pi_109996622
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Als ik me ergens aan irriteer dan zijn het wel zulke discussies die werkelijk nergens over gaan :') typische koffiehuis-praat :r
Uff Weissman. Ik vind het ook niet altijd leuk, omdat het nergens over gaat. Maar soms is het wel leuk om het te bespreken, gewoon even ideeën uitwisselen. Dünyayı biz kurtarıyoruz! :9.
pi_109996658
gutferen : :')
pi_109996683
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Uff Weissman. Ik vind het ook niet altijd leuk, omdat het nergens over gaat. Maar soms is het wel leuk om het te bespreken, gewoon even ideeën uitwisselen. Dünyayı biz kurtarıyoruz! :9.
Toen het nog een monoloog tussen mij en Emel was, had het tenminste nog wat inhoud, volgens mij ben jij nu de enige hier die weet wat ik bedoel momenteel :')
pi_109996720
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Murrays moet je mengen met heel klein beetje dreft en water en dan roeren totdat het er weer als normaal murrays uit ziet dan krijg je het er uit met gwn shampoo :Y
Ik wil gewoon aan mijn haar (kunnen) zitten.

Weet je waarom mannen geen make-up gebruiken? Omdat het zo vermoeiend is. Ik word al moe door wat jij hierboven beschrijft.
pi_109996766
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weet je waarom mannen geen make-up gebruiken? Omdat het zo vermoeiend is. Ik word al moe door wat jij hierboven beschrijft.
Ik vind je haren zonder gel ook veel leuker om eraan te zitten O+.
pi_109996838
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef Blocko het volgende:
Ik had nog nooit een broodje döner bij de Dönercompany gehaald maar had toch wel semi spijt toen ik na overhandiging van 3,5tig een zielig broodje terug kreeg :').

Kapitalisten.
Elk station ruikt naar döner door Döner Company. :').
pi_109996881
quote:

[..]

Ik hou mijn haar ook gwn "plat"
Ik wil niet kaal worden op mn 20e ( ja ik ken mensen die dat geworden zij terwijl hun vader nog een volle bos had )
Je moeder
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:30:08 #84
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109996927
quote:

[..]

Mannen gebruikten vroegere dacht ik wel make-up. Die Egyptenaren.
pi_109997013
Waar zijn de turken heen ?
Je moeder
pi_109997022
Blijkbaar zijn de Duitse mannen het meest kwijt aan producten voor het uiterlijk vergeleken met de andere Europese landen.

http://dunya.milliyet.com(...)/1524370/default.htm

[EDIT EDIT }:| ]
pi_109997027
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Toen het nog een monoloog tussen mij en Emel was, had het tenminste nog wat inhoud, volgens mij ben jij nu de enige hier die weet wat ik bedoel momenteel :')
Nouuu. Dat gevoel heb je door de nostalgische waarde ervan. Lees maar eens terug, het ging soms ook echt nergens over.

Dit is nog okay. Soms zijn er periodes waarin iedereen wat post zonder dat er een samenhang is en waar iedereen langs elkaar leest/post.
pi_109997072
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nouuu. Dat gevoel heb je door de nostalgische waarde ervan. Lees maar eens terug, het ging soms ook echt nergens over.

Dit is nog okay. Soms zijn er periodes waarin iedereen wat post zonder dat er een samenhang is en waar iedereen langs elkaar leest/post.
Soms? Broer, het ging nooit ergens over.
pi_109997105
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Soms? Broer, het ging nooit ergens over.
Ik wilde het niet zeggen. :').
pi_109997147
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik wilde het niet zeggen. :').
Caktirma :')
pi_109997154
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef Julis het volgende:
Blijkbaar zijn de Italiaanse mannen het meest bezig met hun uiterlijk vergeleken met de andere Europese landen. Dat is geen verassing.

Vaak zitten ze 5 uur voor de spiegel en komen zo uit de badkamer :

Dan ben je echt zo kansloos :')
Je moeder
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:35:10 #92
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109997182
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:

[..]

Weissman is een jankerd. Die mist het intellect om over dit soort zaken te praten. Die praat het liefst over allerlei futiliteiten en andere nonsens.
pi_109997224
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Vaak zitten ze 5 uur voor de spiegel en komen zo uit de badkamer :
[ afbeelding ]
Dan ben je echt zo kansloos :')
Ik had mijn bericht aangepast, het zijn blijkbaar de Duitsers :@. Maar de Italianen scoren ook hoog ja :'). Dat vind ik ook kansloos. Ik doe er zelfs maar een kwartiertje-halfuurtje over (en dat terwijl ik een meisje ben).
pi_109997303
Sommige reacties uit het vorige topic zijn echt triest gewoon... :P Jullie spreken zonder enige inhoudelijke kennis.

Een Engels nieuwsbericht van gisteren:
In 2011 werd de Turkse defensiebehoefte voor 10% gestild door import, 49% door samenwerking tussen Turkse en buitenlandse bedrijven en 32 procent door volledig Turkse bedrijven.

Voor 1974 was Turkije volledig afhankelijk van Westerse goederen, zelfs onderbroeken werden geimporteerd. Maar nadat het Westen een embargo instelde om Turkije te straffen voor de inval in Cyprus, groeide het besef dat Turkije op defensie gebied onafhankelijk moest worden.

In ontwikkeling zijn momenteel: Tanks (Altay), helikopters (T-129, samen met Italië), gevechtsboten (Milgem), UAV's (ANKA), APC's (Pars, Arma), satelieten voor inlichtingeninwinning (Göktürk 1 en 2), kruissraketten ( SOM), JDAM (HGK) enzovoorts.

De haalbaarheid van nationale onderzeeërs en gevechtsvliegtuigen wordt onderzocht.
pi_109997306
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik had mijn bericht aangepast, het zijn blijkbaar de Duitsers :@. Maar de Italianen scoren ook hoog ja :'). Dat vind ik ook kansloos. Ik doe er zelfs maar een kwartiertje-halfuurtje over (en dat terwijl ik een meisje ben).
Inclusief make up of alleen haar ?
Je moeder
pi_109997334
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Inclusief make up of alleen haar ?
Inclusief make-up :Y. Ik doe meestal alleen oogpotlood en wimperspul.
pi_109997361
Julis :9~
pi_109997373
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef Julis het volgende:

[..]

Ik vind je haren zonder gel ook veel leuker om eraan te zitten O+.
❤.
pi_109997387
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef EL_Presidente het volgende:
Gedraag je, Julis is bezet.
pi_109997416
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Julis het volgende:

[..]

Inclusief make-up :Y. Ik doe meestal alleen oogpotlood en wimperspul.
Dan ben jij een meisje naar mijn hart :9~

Ik wou dat er meer waren net als jij :Y
Je moeder
pi_109997424
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gedraag je, Julis is bezet.
door wie?
pi_109997449
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

door wie?
Door haar vriend.
pi_109997471
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Weissman is een jankerd. Die mist het intellect om over dit soort zaken te praten. Die praat het liefst over allerlei futiliteiten en andere nonsens.
Kan het zonder dat vingertje wijzen? Ik begrijp Weissman ook wel hoor; een paar toetsenbordhelden bij elkaar om hun mening te geven zonder echt te kennen hoe het zit. En dan nog analyses en dergelijke als volleerde pro's.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2012 20:46:23 (Spatie gefixt.) ]
pi_109997495
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:40 schreef zarGon het volgende:

[..]

Kan het zonder dat vingertje wijzen? Ik begrijp Weissman ook wel hoor; een paar toetsenbord helden bij elkaar om hun mening te geven zonder echt te kennen hoe het zit. En dan nog analyses en dergelijke als volleerde pro's.
Ik ben een pro.
pi_109997503
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Door haar vriend.
no shit.. en?
is dit een halalforum ofzo..
heeft AKP de laiklik hier ook overboord gegooid :r
pi_109997539
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Dan ben jij een meisje naar mijn hart :9~

Ik wou dat er meer waren net als jij :Y
:D. Ahww. Ja, ik vind het ook meestal zonde als meisjes veel make-up doen. Dan worden ze meestal alleen maar lelijker/nepper, vind ik ;(. Een beetje is goed :9.
pi_109997550
soms vraag ik me af of dit fok is of een cami :{
pi_109997552
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:41 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

no shit.. en?
is dit een halalforum ofzo..
heeft AKP de laiklik hier ook overboord gegooid :r
Laiklik staat niet gelijk aan immoraliteit, breng een beetje het respect op.
pi_109997553
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef Julis het volgende:
Blijkbaar zijn de Duitse mannen het meest kwijt aan producten voor het uiterlijk vergeleken met de andere Europese landen.

[EDIT EDIT }:| ]
Komt omdat de Duitsers meer hebben om uit te geven.
pi_109997603
quote:
En ik of het een club voor wanhopige rukkers is of een forum.
pi_109997629
ach laat ook maar, ik kom wel een ander keertje terug.. :W
pi_109997662
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef EL_Presidente het volgende:
ach laat ook maar, ik kom wel een ander keertje terug.. :W
Doeg. :W
  vrijdag 6 april 2012 @ 20:43:48 #113
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_109997668
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:40 schreef zarGon het volgende:
Kan het zonder dat vingertje wijzen? Ik begrijp Weissman ook wel hoor; een paar toetsenbord helden bij elkaar om hun mening te geven zonder echt te kennen hoe het zit. En dan nog analyses en dergelijke als volleerde pro's.
Nee, daar kan het niet zonder. Ik begrijp dat je iedereen te vriend wilt houden, maar die Jood is gewoon een jankerd. Ik heb hem iets van 10 huilreacties zien plaatsen in het vorige topic. Het heeft niets met toetsenbordhelden te maken, maar met mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in zaken de grotendeels ons leven bepalen. Daar kan je wel praten over make-up en ander van dat soort nonsens, maar ga niet huilen wanneer de discussie voor de verandering weer eens ergens anders over gaat.

Maar goed, ga je gang, ik ben hier weg.
pi_109997689
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Doeg. :W
KPD'de görüsürüz :*
pi_109997700
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

KPD'de görüsürüz :*
Kan niet, gebanned.
pi_109997712
quote:
_O-
Je moeder
pi_109997750
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

_O-
heb ik gelijk of niet.. met zijn halalregels.. fok begint steeds meer op een Iraans forum te lijken.. je mag niets meer..
pi_109997755
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Waarom?
pi_109997796
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:44 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kan niet, gebanned.
Zeker het subforum ondergerukt :*
Je moeder
pi_109997797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

heb ik gelijk of niet.. met zijn halalregels.. fok begint steeds meer op een Iraans forum te lijken.. je mag niets meer..
Ah, je blijft.
pi_109997816
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef Julis het volgende:

[..]

Juist. O+. Ik weet hoe dat voelt. Ik had het in de zomervakantie laten knippen. Veel te kort. En sinds de zomervakantie heb ik het niet laten knippen :{w. Ik knip mijn dode puntjes zelf wel eraf. Vandaag nog mijn eigen haren geverfd :').
In Turkije zeker he? De kappers daar zijn verschrikkelijk. Zeg je dat je er 10 cm af wilt halen ze er tenminste 20 cm vanaf. :')

Ik knip normaal gesproken ook mijn eigen dode puntjes!

Welke kleur? En foto? :P
pi_109997840
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Nee, FOK! aangeklaagd na een experiment met een komkommer voor schade.
pi_109997861
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ah, je blijft.
çayimi içeyim gidecem.. c_/
pi_109997893
If not now, then when.
pi_109997894
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:47 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

çayimi içeyim gidecem.. c_/
Kal, kal, basini agritmam.
pi_109997940
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, FOK! aangeklaagd na een experiment met een komkommer voor schade.
Gast, jij heb echt issues :')
Je moeder
pi_109997949
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

door wie?
Ik denk dat hij meeleest. Weet niet of het dan slim is om hartjes en zo uit te delen, want ik heb gehoord dat hij gevaarlijk is (heeft 6 maanden gezeten wegens neersteken).
pi_109997981
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Gast, jij heb echt issues :')
Dat kan je wel zeggen ja.
pi_109997992
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

_O- het shemaleforum..
pi_109998002
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik denk dat hij meeleest. Weet niet of het dan slim is om hartjes en zo uit te delen, want ik heb gehoord dat hij gevaarlijk is (heeft 6 maanden gezeten wegens neersteken).
Was Julis niet wat stoere verhalen aan het ophangen over die nerd?
pi_109998025
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

In Turkije zeker he? De kappers daar zijn verschrikkelijk. Zeg je dat je 10 cm eraf wilt halen ze er tenminste 20 cm vanaf. :')

Ik knip normaal gesproken ook mijn eigen dode puntjes!

Welke kleur? En foto? :P
Ja, in Turkije ;(. Precies wat je zegt.

:D :9. Okay dan.

Ik had eerst donkerblond. En nu donkerbruin! Ehm, even kijken.
pi_109998026
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

:') _O- :')
If not now, then when.
pi_109998041
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Nee, daar kan het niet zonder. Ik begrijp dat je iedereen te vriend wilt houden, maar die Jood is gewoon een jankerd. Ik heb hem iets van 10 huilreacties zien plaatsen in het vorige topic. Het heeft niets met toetsenbordhelden te maken, maar met mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in zaken de grotendeels ons leven bepalen. Daar kan je wel praten over make-up en ander van dat soort nonsens, maar ga niet huilen wanneer de discussie voor de verandering weer eens ergens anders over gaat.

QFT.

Trouwens, gaat iemand zijn DNA nog laten testen?

SPOILER
SPOILER
pi_109998061
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef Julis het volgende:

[..]

pi_109998085
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

That's my fucking line.. :{w
pi_109998131
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

That's my fucking line.. :{w
Gedraag je.
pi_109998157
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Weg jij ! JULIS :9~ :9~ *; *O* :7 :s) :Y ^O^ _O_ w/
Je moeder
pi_109998158
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef Julis het volgende:

[..]

Zien. *O*

Sowieso, alleen een foto van je haar is toch niet zo erg. :P
pi_109998182
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gedraag je.
want anders ga je in mijn hand slaan met je lineaal.. :')
pi_109998212
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zien. *O*

Nee dat mag niet is haram
SPOILER
Je moeder
pi_109998241
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Met slappe hand.
pi_109998284
okullari tekke'ye çevirmediginiz yetmedi, fok'u da imam hatip yaptin.. ^O^ bravo
pi_109998291
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Correctie, liniaal
Je moeder
pi_109998326
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:55 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Correctie, liniaal
taalpurist })
pi_109998339
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:55 schreef EL_Presidente het volgende:
okullari tekke'ye çevirmediginiz yetmedi, fok'u da imam hatip yaptin.. ^O^
Ach, alles beter dan als oppositieleider de vrouw van een maat van je pakken en op internet eindigen hé.
pi_109998355
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ach, alles beter dan als oppositieleider de vrouw van een maat van je pakken en op internet eindigen hé.
_O-
pi_109998428
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zien. *O*

Nee, klopt. :P.

Nu is-ie iets donkerder *O*.
pi_109998436
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

taalpurist })
Nah, niet echt een grammar nazi
SPOILER
SPOILER
Je moeder
pi_109998465
ben kaçiyorum.. 22:00 de nöbetteyim.. :W
pi_109998510
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Julis het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je moet wel oppassen dat dit al voor sommige mensen potentieel fapmateriaal is
Je moeder
pi_109998528
quote:

[..]

[ afbeelding ]
QFT fap fap fap :9~
pi_109998544
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef EL_Presidente het volgende:
ben kaçiyorum.. 22:00 de nöbetteyim.. :W
Woehoe, geneeskunde maatjes *O* ik doe ook
Je moeder
pi_109998644
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 20:59 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

QFT fap fap fap :9~
Je moet wel oppassen dat het warme melk dat uit je vleesstok komt niet op je beeldscherm komt, white screen of death
Je moeder
pi_109998744
Je moeder
pi_109998801
Ik zie de reacties met Julis :9~ nu pas. _O- O+ . He bah. Te veel aandacht. Ik ga verder leren.
pi_109998857
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef Julis het volgende:
Ik zie de reacties met Julis :9~ nu pas. _O- O+ . He bah. Teveel aandacht. Ik ga verder leren.
Hey, zo word ik bedroefd ;(
Je moeder
pi_109998883
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Puisten.
If not now, then when.
pi_109998915
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Puisten.
Dat zijn de overgebleven resten van zuigzoenen.
pi_109998985
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-
Je moeder
pi_109999256
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je weet dat zuigzoenen niet helpen tegen puisten he?
If not now, then when.
pi_109999287
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je weet dat zuigzoenen helpen tegen puisten he?
Daarom geef ik ze ook.

Ssshhhtt, niet vertellen aan haar. :(!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2012 21:15:50 ]
pi_109999336
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef zarGon het volgende:

[..]

Daarom geef ik ze ook.

Ssshhhtt, niet vertellen aan haar:(!
Siktir git, ik zat al te kijken : HUH IK HEB NIET GETYPT DA ZE WERKEN!
If not now, then when.
pi_109999449
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Siktir git, ik zat al te kijken : HUH IK HEB NIET GETYPT DA ZE WERKEN!
Hoe zie jij er eigenlijk uit?
pi_109999496
Turken, waar blijven jullie
Je moeder
pi_109999557
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef SpikedPsych het volgende:
Turken, waar blijven jullie
Familie bij elkaar aan het rapen. We komen nooit alleen.
pi_109999560
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hoe zie jij er eigenlijk uit?
Mooi donker bruin haar, mooie bruine wenkbrauwen, mooie bruine/groene ogen.
If not now, then when.
pi_109999621
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Mooi donker bruin haar, mooie bruine wenkbrauwen, mooie bruine/groene ogen.
Ik vroeg subtiel om beeldmateriaal, maar subtiliteit werkt niet bij mannen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2012 21:21:42 ]
pi_109999679
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik vroeg subtiel om beeldmateriaal, maar subtiliteit werkt niet bij mannen.
Ooh beeldmateriaal. Nee man, sorry. Ik moet anonymous zijn. :@
If not now, then when.
pi_109999839
!-Bazen voedsel uit het moederland-!
If not now, then when.
pi_109999941
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ooh beeldmateriaal. Nee man, sorry. Ik moet anonymous zijn. :@
Pfrt, wat een drogreden. Desnoods plaats je een zwarte balk op je gezicht, ben je als allochtoon wel gewend.
pi_110000023
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

Pfrt, wat een drogreden. Desnoods plaats je een zwarte balk op je gezicht, ben je als allochtoon wel gewend.
Ooit zul jij lezen van mijn succes en zal jij weten wie ik ben.
If not now, then when.
pi_110000384
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ooit zul jij lezen van mijn succes en zal jij weten wie ik ben.
Ga je me de groeten doen? O+.
pi_110000403
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
!-Bazen voedsel uit het moederland-!
[ afbeelding ]
Ik heb in die ene week dat ik in bosnië was meer kool(salade) gegeten dan dat ik normaal in een jaar eet. Was wel heel lekker allemaal. :9~
pi_110000508
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi!

Het lijkt een beetje rood of komt dat door het licht?
pi_110000610
Borte is ook best lekker :9
pi_110000621
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ga je me de groeten doen? O+.
Zeker kardes, zeker.

quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ik heb in die ene week dat ik in bosnië was meer kool(salade) gegeten dan dat ik normaal in een jaar eet. Was wel heel lekker allemaal. :9~
Hahaha, mijn moeder heeft gisteren nog koolsoep gemaakt. Ik kan die rotzooi echt niet eten. Ik vind het wel leuk dat jij in Bosnie geweest bent. O+
If not now, then when.
pi_110000882
Nou, is de familie er ?
Je moeder
pi_110001150
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:43 schreef SpikedPsych het volgende:
Nou, is de familie er ?
'Even' bezig om er eentje te stichten. Niet zo storen!
pi_110001175
Ik vraag me echt af hoe Cevapi smaakt. Ik koop soms die cevapi van mekkafoods maar volgens mij smaakt die helemaal niet zoals cevap hoort te smaken.
pi_110001222
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Zeker kardes, zeker.
Het zijn niet de puistjes en je niet-egale huid waar je je voor schaamt en probeert te verbergen, hè?!
pi_110001326
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Cevapi smaakt. Ik koop soms die cevapi van mekkafoods maar volgens mij smaakt die helemaal niet zoals cevap hoort te smaken.
Mekkafood en anur :') :') :') :') :') :') :') :')
Ik heb het een keer gegeten en smaakt naar plastic
Je moeder
pi_110001388
Tja, bij gebrek aan beter....
pi_110001447
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Puisten.
Klopt, de éne is een puistje ;( :') en de andere is een moedervlek.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:38 schreef Triggershot het volgende:
Borte is ook best lekker :9
Borte :9~. Ayca :9~.

quote:
17s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Mooi!

Het lijkt een beetje rood of komt dat door het licht?
Bedankt O+ . Klopt. Het is niet helemaal bruin :P.
pi_110001472
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
De echte cevapi worden zeer zorgvuldig gemaakt en bevatten ook delen vlees waarvan het gehalte van vetten zeer speciaal moet zijn. Verder kun je ook bij de Lidl cevapi halen en op de BBQ doen met wat Turks brood. Vervolgens serveren met uien of/en creme freche. Erg lekker!

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Het zijn niet de puistjes en je niet-egale huid waar je je voor schaamt en probeert te verbergen, hè?!
Ja dat is het, lees je mijn gedachten ofsow:S:S
If not now, then when.
pi_110001487
Ik wil kebabcici ook weleens proeven, ja! :9.
pi_110001519
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:51 schreef Julis het volgende:

[..]

Klopt, de éne is een puistje ;( :') en de andere is een moedervlek.

[..]

Borte :9~. Ayca :9~.

[..]

Trigger :9~
pi_110001549
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Trigger :9~
Jij bent geen meisje :'). Sorry.
pi_110001554
Zit er staartvet in cevapcici? Ik weet dat dat een must is bij het maken van Adana kebab.
pi_110001573
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef Julis het volgende:

[..]

Zo geregeld.
pi_110001586
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ja dat is het, lees je mijn gedachten ofsow:S:S
Mag ook een foto zijn zonder je hoofd. :~! Om het anoniem te houden natuurlijk.
pi_110001605
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zo geregeld.
Doe jij dat ook weleens? :D.
pi_110001630
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef Julis het volgende:

[..]

Nou en, Spikey :9~
Je moeder
pi_110001636
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Doe jij dat ook weleens? :D.
Ik praat er niet graag over, maar ja :@
pi_110001655
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik praat er niet graag over, maar ja :@
Zet je dan ook een hoog stemmetje op? :D.
pi_110001684
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zet je dan ook een hoog stemmetje op? :D.
Niet nodig, van nature zelf al ;(
pi_110001738
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Niet nodig, van nature zelf al ;(
:~!

Mag ik een audio-opname van jou horen? Ben wel benieuwd naar je zoete stem. :@.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2012 21:55:50 ]
pi_110001804
quote:
5s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
Zit er staartvet in cevapcici? Ik weet dat dat een must is bij het maken van Adana kebab.
Niet dat ik weet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Mag ook een foto zijn zonder je hoofd. :~! Om het anoniem te houden natuurlijk.
Nee alleen leuke Mädchen mogen mijn sexy lichaam aanschouwen.
If not now, then when.
pi_110001862
Wat voor vet doen ze er dan in?
pi_110001884
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Niet dat ik weet.

[..]

Nee alleen leuke Mädchen mogen mijn sexy lichaam aanschouwen.
Er zijn drie mooie Mädchen in dit topic. Ik hou mijn handen voor mijn ogen, beloofd. Is sowieso haram voor mij.
pi_110001904
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

:~!

Mag ik een audio-opname van jou horen? Ben wel benieuwd naar je zoete stem. :@.
Krijg ik altijd problemen mee, mensen worden verliefd op mijn stem ;(
pi_110002003
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Oh gelukkig, dacht dat je het niet wou doen omdat je anoniem wou blijven.
pi_110002025
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Wat voor vet doen ze er dan in?
WEET IK NIET. Het enige wat ik weet is dat het vlees van het dier een bepaald vet gehalte moet hebben.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Er zijn drie mooie Mädchen in dit topic. Ik hou mijn handen voor mijn ogen, beloofd. Is sowieso haram voor mij.
Vind jij.
If not now, then when.
pi_110002026
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou, dan heb je toch meer volgelingen !
Je moeder
pi_110002055
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oh gelukkig, dacht dat je het niet wou doen omdat je anoniem wou blijven.
Denken dat ik grap over mijn stem :')
pi_110002074
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 21:59 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Nou, dan heb je toch meer volgelingen !
wat?
pi_110002207
Als jullie je stem posten dan doe ik dat ook.
pi_110002229
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat?
Nou, als jij hier een opname van jouw zoete stem post dan kun je mensen dingen laten doen om nog meer ervan te horen, en ze worden tog verliefd dus krijg je meer volgelingen !
Je moeder
pi_110002249
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
Als jullie je stem posten dan doe ik dat ook.
Begin maar ;(
pi_110002270
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Nou, als jij hier een opname van jouw zoete stem post dan kun je mensen dingen laten doen om nog meer ervan te horen, en ze worden tog verliefd dus krijg je meer volgelingen !
Wat?
pi_110002320
Ik zowiezo niet, k krijg een achterlijke babystem als ik iets inspreek
Je moeder
pi_110002346
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat?
Dat zie je tog
Je moeder
pi_110002382
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Dat zie je tog
OK.
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:07:26 #214
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_110002535
Ik verveel me
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_110002550
De meiden durven meer.

Mietjes.
pi_110002633
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef zarGon het volgende:
De meiden durven meer.

Mietjes.
Pardon?
pi_110002781
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik verveel me
Dan ga je wat doen.
If not now, then when.
pi_110004151
*Niet quoten*

:@

[ Bericht 30% gewijzigd door Bortecinem op 06-04-2012 22:41:42 ]
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:34:58 #219
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_110004177
Zoals wat
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_110004188
quote:
:') Doet me denken aan die sjiieten die zich vrijwillig zichzelf ook martelen met zwepen.
pi_110004236
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
*Niet quoten*

http:/bortecinem.com/2/altijdnummer1

Gedownload :9 :9~

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2012 22:36:19 ]
pi_110004240
quote:
Nee helaas, ik schaam me nu kapot voor mijn holle zware troglodietenstem dankzij jou :'(
pi_110004262
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gedownload :9
² >:)
pi_110004316
Kom op nou, nu is het jullie beurt.
pi_110004381
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
Kom op nou, nu is het jullie beurt.
Mij niet gezien gehoord.
pi_110004396
Mietjes.
pi_110004421
Iemand nog wat te trollen ?
pi_110004450
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef Weissman het volgende:
Iemand nog wat te trollen ?
Bel 112 en vraag of ze ook bezorgen.
pi_110004573
quote:
*Niet quoten*

[x weg]

:D O+. Leuke stem!
pi_110004599
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:39 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Bel 112 en vraag of ze ook bezorgen.
OUD en LIF heb ik al gehad. Heb een FP-ban dus dat gaat 'm ook niet worden.
pi_110004608
Ik wil de zachte g horen!
pi_110004675
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:42 schreef Julis het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0JsDBACNMmd
pi_110004717
quote:
_O-. Hahaha. Dat is geen zachte g. Jij komt ook uit Limboland, hè?
  vrijdag 6 april 2012 @ 22:44:56 #234
356511 JaleesaJoia
jaleesajoia
pi_110004729
pi_110004739
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:42 schreef Julis het volgende:
En dan mij pesten zeker. :{w
pi_110004780
quote:
16s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:45 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

En dan mij pesten zeker. :{w
Welnee, ik vind het wel wat liefs hebben.
pi_110004836
Ayca heeft gezegd dat ik toch geen sterk accent heb.
pi_110004854
quote:
*Niet quoten*

Nu heb ik je zwoele stem niet kunnen ervaren.
If not now, then when.
pi_110004892
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca heeft gezegd dat ik toch geen sterk accent heb.
:D. Ik vond je Turks goed klinken :@.
pi_110004940
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

:')
Kom je ook zondag Amsterdam.
pi_110004950
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Mietjes.
Voor wie wel iets wil inspreken, maar niet weet wat:
pi_110004951
Nu jij!
pi_110004962
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:48 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Kom je ook zondag Amsterdam.
huh?
pi_110004974
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:48 schreef Bilge het volgende:

[..]

lol :D
pi_110004978
Wat is er zondag in Amsterdam?
pi_110005036
http://2012.islamcongres.nl/

Dit plaatje staat op de website, zegt genoeg.
pi_110005041
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:49 schreef Julis het volgende:
Wat is er zondag in Amsterdam?
Meet.
pi_110005051
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:48 schreef Bilge het volgende:

[..]

_O_ Kemal Sunal.
pi_110005067
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:50 schreef Arcadia het volgende:
http://2012.islamcongres.nl/

[ afbeelding ]

Dit plaatje staat op de website, zegt genoeg.
Neuh :')
pi_110005078
Moslims :r
pi_110005090
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:50 schreef Weissman het volgende:

[..]

Meet.
Islamcongres-meet met de FOK!kers?
pi_110005091
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:51 schreef Weissman het volgende:
Moslims :r
Wat hadden wij nou afgesproken.
pi_110005117
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Laat hem, hij is skkltje.
If not now, then when.
pi_110005139
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:51 schreef Julis het volgende:

[..]

Islamcongres-meet met de FOK!kers?
Ja, integratie tog, jewaitz.

quote:
15s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kusura bakma abi.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Laat hem, hij is skkltje.
Waz met jou ?
pi_110005170
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

[..]

Kusura bakma abi.

[..]

Waz met jou ?
Ha soyle.
pi_110005229
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:52 schreef Weissman het volgende:

[..]

[..]

Kusura bakma abi.

[..]

Waz met jou ?
Ipne.
If not now, then when.
pi_110005251
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ipne.
Pertinent onwaar.
pi_110005285
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:51 schreef Weissman het volgende:
Moslims O+
:*
pi_110005353
quote:
post van weissman
quote:
regels uit OP
Je moeder
pi_110005399
puh.gif
puh.gif
puh.gif
puh.gif
puh.gif
puh.gif
puh.gif
pi_110005440
quote:
Lomperik :')
pi_110005457
Okay. Ik ga wel verder leren. Zucht.
pi_110005503
Julis staat nu op mijn favo FOK! Users lijst *O*
Je moeder
pi_110005512
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:58 schreef Julis het volgende:
Okay. Ik ga wel verder leren. Zucht.
quote:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2012 22:59:17 (Faal ;() ]
pi_110005563
Leerze Julis.
pi_110005589
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Faal ;(.
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Ahww O+. F&F=F&F back B-).
pi_110005597
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Jij houdt zo'n lijst bij?
pi_110005634
Julis niet gaan leren. Zonde van je tijd. Er zijn veel meer leuke dingen die je kan gaan doen.
pi_110005646
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 april 2012 22:59 schreef Bortecinem het volgende:
Leerze Julis.
Dank je, Zel O+. Eigenlijk, het is al best laat :'), mhm... Bedankt O+.
pi_110005650
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:00 schreef Julis het volgende:

[..]

Faal ;(.

[..]

Ahww O+. F&F=F&F back B-).
Niet iedereen is geleerd als jij ;(
pi_110005666
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:01 schreef Weissman het volgende:
Julis niet gaan leren. Zonde van je tijd. Er zijn veel meer leuke dingen die je kan gaan doen.
Oh my GOD, wat dan?
pi_110005677
Nee, nee, nog een uurtje.
/WEG
pi_110005720
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:01 schreef Julis het volgende:

[..]

Oh my GOD, wat dan?
Ga dizi kijken of stomme filmpjes op YT. 9gag is ook leuk. Leren is saai en enkel voor domme mensen.
pi_110005751
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:00 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Jij houdt zo'n lijst bij?
Tuurlijk niet 8)7 maar als die dr was stond Julis heel hoog. Trouwens, jij ook hoor.
Je moeder
pi_110005760
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ga dizi kijken of stomme filmpjes op YT. 9gag is ook leuk. Leren is saai en enkel voor domme mensen.
pi_110005789
Arcadia, kac git :')
pi_110005792
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:03 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Tuurlijk niet 8)7 maar als die dr was stond Julis heel hoog. Trouwens, jij ook hoor.
Mijn implicaties begrijpen O+
pi_110005801
Inderdaad.

Wtf ga dan gewoon naar reddit :')

of anders als je het aankan naar 4chan/b/ :')
pi_110005822
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:

[..]

Echt iets voor jou dus. Hup, koop snel wat studieboeken.
Je moeder
pi_110005846
Julis leest gewoon mee hoor :')
pi_110005908
Waar du zG @?
pi_110006064
Dit lied ga ik laten afspelen op mijn trouwerij
O+
Je moeder
pi_110006133
Dezen topique :D

Mijn vriendin heeft 4 weken rare klachten wat kan het zijn????

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:09 schreef SpikedPsych het volgende:
Dit lied ga ik laten afspelen op mijn trouwerij w/
Erg origineel man -O-
pi_110006249
quote:
Jij speelt zeker iets af met : val dood moslims !

Het is gwn een bazenlied
Je moeder
pi_110006282
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:09 schreef SpikedPsych het volgende:
Dit lied ga ik laten afspelen op mijn trouwerij
O+
Ik deze:

If not now, then when.
pi_110006538
quote:
Cultuurbarbaar :{

SPOILER
Je moeder
pi_110006584
Fillen dit topic
Je moeder
pi_110006597
Fillen dit topic oO<
Je moeder
pi_110006598
Deze mogen ze bij de mijne afspelen:

pi_110006691
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:18 schreef Arcadia het volgende:
Deze mogen ze bij de mijne afspelen:

Zie die andere gast
Je moeder
pi_110006708
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:20 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Zie die andere gast
AND EVERYWHERE I BEEN WAS FOR A REASON.
pi_110006733
DMX :')

Alle Turken luisteren toch naar tweepak?
pi_110006743
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:21 schreef SpikedPsych het volgende:

[..]

Nationalist |:( :r :|W :( :'( :') }:|
pi_110006755
Ik ga het volgende openen !
Je moeder
pi_110006769
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:21 schreef Blocko het volgende:

Mocht je willen, helaas allemaal lil ween
pi_110006771
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 23:21 schreef Blocko het volgende:

Ik wel
Je moeder
pi_110006783
Te laat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')