SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wie ben jij? Ken je plaats.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:59 schreef SpikedPsych het volgende:
Heej, ik wou net een nieuw topique openen
Invloed over kreupele staten, ja. Welke landen uit die regio tellen nou echt mee? Irak stelt niets voor, Syrië ligt lam, Saoedie-Arabië en Iran staan lijnrecht tegenover elkaar, in Iran kan er elk moment weer een poging tot revolutie gestart worden en Egypte moet nog herstellen. Blijven de kleine landen over.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Moeilijk. Op dit moment Iran: die hebben grotere invloed in de regio dan Turkije. De Turken hebben daarentegen een veel positiever imago in de Arabische wereld. Een directe militaire confrontatie is Turkije dan weer de baas.
Denken dat er echt vlees in zitquote:
Iran heeft een grotere culturele invloed gehad op de regio. De Arabische wereld aanbidden niet zo heel lang geleden anders nog Ahmadinejad en Nasrallah. Dat zal bij een potentiële oorlog waarschijnlijk ook weer gebeuren. Iran heeft traditioneel altijd op politiek gebied de regio beïnvloedt: de revolutie van 1979 bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vond je zogenaamde punten niet echt reactie-waardig, maar oké, omdat je het zo graag wilt.
Turkije is een soenitisch land, net zoals de meeste buurlanden.
De Arabische wereld aanbidt Erdogan als een Sultan.
Turkije heeft een Kalifaat-Joker wat het kan inzetten bij een internationale crisis.
De Arabieren naaien elkaar de komende 100 jaar nog steeds.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar goed, Turkije en Iran zullen die rol altijd behouden. De Arabieren zullen daarentegen altijd achter de feiten aanlopen.
Nasrallah is een Shiet, daarnaast is samenwerking vooral gebaseerd op een gezamenlijke vijand en nationale ambities. Turkije heeft een eeuwenoude band met laatstgenoemde landen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iran heeft een grotere culturele invloed gehad op de regio. De Arabische wereld aanbidden niet zo heel lang geleden anders nog Ahmadinejad en Nasrallah. Dat zal bij een potentiële oorlog waarschijnlijk ook weer gebeuren. Iran heeft traditioneel altijd op politiek gebied de regio beïnvloedt: de revolutie van 1979 bijvoorbeeld.
Maar goed, Turkije en Iran zullen die rol altijd behouden. De Arabieren zullen daarentegen altijd achter de feiten aanlopen.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Arabieren naaien elkaar de komende 100 jaar nog steeds..
Ok.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:01 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik ben degene die triggershot scythe (zie UI )
Kom maar kopen danquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:02 schreef Julis het volgende:
Lahmacun voor 2,50 klinkt wel goed, eigenlijk.
Welke landen mee tellen? Syrie en Irak zijn altijd (naast Egypte) de meest belangrijke landen van de Arabische wereld geweest. Iran kent een grote culturele invloed op landen als Afghanistan en Pakistan. Iran zit in de Gazastrook c.q. Hamas en de Islamitische Jihad. Het opereert in Egypte en Jemen. Iran heeft een grotere invloed op de regio dan Turkije hoor. Vraag elke expert maar. Turkije kent zo'n invloed niet. Die kunnen intern in dat soort landen niet veel invloed uitoefenen of bepaalde zaken veranderen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:00 schreef zarGon het volgende:
Invloed over kreupele staten, ja. Welke landen uit die regio tellen nou echt mee? Irak stelt niets voor, Syrië ligt lam, Saoedie-Arabië en Iran staan lijnrecht tegenover elkaar, in Iran kan er elk moment weer een poging tot revolutie gestart worden en Egypte moet nog herstellen. Blijven de kleine landen over.
Naaien ze elkaars gescheurde gewaden/burka's? Da's wel lief.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
De Arabieren naaien elkaar de komende 100 jaar nog steeds..
Je maakt een grap hoop ik? Heb je enig idee hoe erg actief Turkije in Palestina is en de banden die ze onderhouden met Hamas?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke landen mee tellen? Syrie en Irak zijn altijd (naast Egypte) de meest belangrijke landen van de Arabische wereld geweest. Iran kent een grote culturele invloed op landen als Afghanistan en Pakistan. Iran zit in de Gazastrook c.q. Hamas en de Islamitische Jihad. Het opereert in Egypte en Jemen. Iran heeft een grotere invloed op de regio dan Turkije hoor. Vraag elke expert maar. Turkije kent zo'n invloed niet. Die kunnen intern in dat soort landen niet veel invloed uitoefenen.
Niet mee eens? Als ze Arabische landen elkaar niet tegen werken, werken de overheden hun eigen inwoners wel tegen.quote:
HAMAS !!!!!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je maakt een grap hoop ik? Heb je enig idee hoe erg actief Turkije in Palestina is en de banden die ze onderhouden met Hamas?
Lees boven, abi.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Niet mee eens? Als ze Arabische landen elkaar niet tegen werken, werken de overheden hun eigen inwoners wel tegen.
Laatst werd Hamas dan ook weer op het matje geroepen in Teheran. Die dansen nog steeds naar de pijpen van de Ayatollahs. Geen grap: Iran is veel sterker aanwezig dan Turkije hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je maakt een grap hoop ik? Heb je enig idee hoe erg actief Turkije in Palestina is en de banden die ze onderhouden met Hamas?
Laatst bukte Haniyeh weer in Istanbul voor Erdogan en prees hem voor dit en dat, mja, wat zegt dat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Laatst werd Hamas dan ook weer op het matje geroepen in Teheran. Die dansen nog steeds naar de pijpen van de Ayatollahs. Geen grap: Iran is veel sterker aanwezig dan Turkije hoor.
Had ik op TV gezien idd. Hij had altijd zinnige dingen te zeggen vond ik.quote:
Dat Hamas brutaler is geworden en dat Hamas dankzij Iran terrein in de Gazastrook heeft verloren aan de Islamitische Jihad die compleet naar de pijpen van de Ayatollahs danst.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Laatst bukte Haniyeh weer in Istanbul voor Erdogan en prees hem voor dit en dat, mja, wat zegt dat?
Mwuah, een gelijkwaardige verklaring is Amerikaans & Israëlisch verdeel-en-overheers politiek, dat Hamas perse moest mee doen aan de verkiezingen in de Gazastraak en naderhand Hamas de macht moest grijpen omdat Israel ze niet erkende.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat Hamas brutaler is geworden en dat Hamas dankzij Iran terrein in de Gazastrook heeft verloren aan de Islamitische Jihad die compleet naar de pijpen van de Ayatollahs danst.
Wat is een Murray?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef SpikedPsych het volgende:
Zeg eh, ik vroeg me af hoeveel turken murrays gebruiken ? Ik ken dr veel dus, als je het gebruikt post ff
Ik heb het gebruikt, shit werd massaal door Turken verkocht. Reden dat ik het niet meer gebruik is doordat ik veel haren veloor, me kussen zo vet als de tering was, langer haren wassen etc. etc.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef SpikedPsych het volgende:
Zeg eh, ik vroeg me af hoeveel turken murrays gebruiken ? Ik ken dr veel dus, als je het gebruikt post ff
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:12 schreef Weissman het volgende:
Dat is toch dat spul voor je haar ? Gebruik het zelf niet
Ah, duidelijk.quote:
Dit is Murray's :quote:
Ja, klopt. Maar Iran outplayed de VS en Israel nu wel hoor in de Gazastrook. Ook Hamas verliest terrein:quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:11 schreef Triggershot het volgende:
Mwuah, een gelijkwaardige verklaring is Amerikaans & Israëlisch verdeel-en-overheers politiek, dat Hamas perse moest mee doen aan de verkiezingen in de Gazastraak en naderhand Hamas de macht moest grijpen omdat Israel ze niet erkende.
quote:Analysis: Hamas no longer the major player in Gaza
By KHALED ABU TOAMEH03/14/2012 01:08
Hamas will have to live with the fact that PRC, Islamic Jihad pose a challenge to its control over Gaza.
Hailing the latest Egyptian-brokered truce as an “achievement,” Islamic Jihad and the Popular Resistance Committees, the two groups who were behind the rocket and mortar attacks on Israel, have proven that Hamas is no longer the major player in the Gaza Strip.
As of this week, Hamas will have to live with the fact that these two groups pose a challenge to the Islamist movement’s control over the Gaza Strip.
Until recently, Hamas had shown zero tolerance toward armed groups that defied its policies and rule. On a number of occasions, Hamas security forces did not hesitate to detain members of Islamic Jihad and the PRC who violated previous truces with Israel.
But now the rules of the game in the Gaza Strip appear to have changed. For the first time, Hamas refrained from taking action against the armed groups, instead seeking the help of the Egyptians in persuading Islamic Jihad and PRC to agree to halt their attacks.
By turning to the Egyptians, Hamas is in fact admitting that it no longer has influence over small armed groups operating in the Gaza Strip.
The latest round of violence has put Hamas in the same position that the Palestinian Authority found itself in when it controlled the Gaza Strip before 2007.
Back then, Hamas openly challenged the PA by launching terror attacks against Israel. PA leaders Yasser Arafat and Mahmoud Abbas also had to turn to the Egyptians to restrain Hamas.
Today, Hamas is facing the same kind of criticism that was directed back then at the PA: That it is sitting on the fence while Israel is launching military strikes against the Gaza Strip.
Representatives of Islamic Jihad and PRC and some Palestinians did not hide their discontent with Hamas for failing to participate in the fighting over the past four days.
Hamas’s exodus from Syria and divisions within the top brass of the movement over reconciliation with Fatah have played into the hands of Islamic Jihad and PRC.
Hamas’s refusal to support Syrian President Bashar Assad’s brutal crackdown on his opponents has also led to a deterioration in its relations with Iran, which used to provide the movement with financial and military aid.
Unlike Hamas, Islamic Jihad continues to sit in Syria, where it enjoys the full backing not only of Assad, but also the Iranians. Both Damascus and Tehran now have an interest in strengthening Islamic Jihad as a way of punishing Hamas for its refusal to side with Assad.
Hamas’s rapprochement with Mahmoud Abbas and his Fatah faction has drawn sharp criticism not only from some of the movement’s leaders, but also from Islamic Jihad and PRC.
The two armed groups are now accusing Hamas of “deviating from the path of jihad” in favor of reconciliation with Fatah. They have even gone as far as claiming that Hamas was on its way to recognizing a two-state solution and possibly joining the peace process with Israel.
Islamic Jihad and PRC leaders boasted Monday that they have succeeded in securing a truce that for the first time includes an Israeli commitment to stop targeted killings of terrorist leaders in the Gaza Strip – something that Hamas failed to achieve in the past. Israel has denied that it made such a commitment.
Whether Israel made such a pledge or not is irrelevant because the two groups know that it is only a matter of time before the next round of fighting erupts with Israel. But what is clear today is that Islamic Jihad and PRC, whose members fired dozens of rockets and mortars at Israel over four days, are posing a serious challenge to Hamas’s rule in the Gaza Strip.
Preciesquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mensen die geen lang haar tot de schouders hebben
Als ik me ergens aan irriteer dan zijn het wel zulke discussies die werkelijk nergens over gaanquote:
Natuurlijk zullen ze terrein verliezen, zowel Iran als Turkije zetten zich niet in voor groeperingen, maar voor de Palestijnse kwestie, Hamas beroepte haar staatsgreep altijd op de verkiezingen, dat houdt geen stand na X jaren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar Iran outplayed de VS en Israel nu wel hoor in de Gazastrook. Ook Hamas verliest terrein:
[..]
Ik deed altijd murrays in me haren, daarna kop onder water en dan met de handdoek er doorheen. Beter effect.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:14 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dit is Murray's :
[ afbeelding ]
Super vettige, dikke, plakkerige, toch heel goed werkende wax. Gebruik het zelf ook.
Maar hoeveel heeft Iran nou aan die invloed? Iran heeft meer invloed in zijn achtertuin, Turkije kan de hulp van EU en de VS (en Israël zelfs - tja, Iran) inschakelen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Welke landen mee tellen? Syrie en Irak zijn altijd (naast Egypte) de meest belangrijke landen van de Arabische wereld geweest. Iran kent een grote culturele invloed op landen als Afghanistan en Pakistan. Iran zit in de Gazastrook c.q. Hamas en de Islamitische Jihad. Het opereert in Egypte en Jemen. Iran heeft een grotere invloed op de regio dan Turkije hoor. Vraag elke expert maar. Turkije kent zo'n invloed niet. Die kunnen intern in dat soort landen niet veel invloed uitoefenen of bepaalde zaken veranderen.
schoensmeer ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik deed altijd murrays in me haren, daarna kop onder water en dan met de handdoek er doorheen. Beter effect.
Lang haar. Mijn haar was vet lang maar had het een paar maanden terug laten knippen. Ik had echt spijt. Maar nu is het weer een beetje lang gelukkig.quote:
Bekijk dit filmpje eens:quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maar hoeveel heeft Iran nou aan die invloed? Iran heeft meer invloed in zijn achtertuin, Turkije kan de hulp van EU en de VS (en Israël zelfs - tja, Iran) inschakelen.
Al die landen die je noemt hebben hun eigen problemen. Als ze erbij betrokken worden loopt alles uit de hand..
Juist.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:18 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lang haar. Mijn haar was vet lang maar had het een paar maanden terug laten knippen. Ik had echt spijt. Maar nu is het weer een beetje lang gelukkig.
Nee. Wel ooit eens gebruikt om te kijken wat het was. Heb zelf gel zonder alcohol (veel minder haaruitval). Hou niet van gel, maar soms is een klein beetje (!) wel handig om het even zo te krijgen als je het wil.quote:
Aha. Het verschilt natuurlijk ook per persoonquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:18 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Gwn zo
[ afbeelding ]
Alleen dan heel klein beetje korter en zijkanten afgeschoren
Murrays moet je mengen met heel klein beetje dreft en water en dan roeren totdat het er weer als normaal murrays uit ziet dan krijg je het er uit met gwn shampooquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee. Wel ooit eens gebruikt om te kijken wat het was. Heb zelf gel zonder alcohol (veel minder haaruitval). Hou niet van gel, maar soms is een klein beetje (!) wel handig om het even zo te krijgen als je het wil.
Uff Weissman. Ik vind het ook niet altijd leuk, omdat het nergens over gaat. Maar soms is het wel leuk om het te bespreken, gewoon even ideeën uitwisselen. Dünyayı biz kurtarıyoruz!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik me ergens aan irriteer dan zijn het wel zulke discussies die werkelijk nergens over gaantypische koffiehuis-praat
Toen het nog een monoloog tussen mij en Emel was, had het tenminste nog wat inhoud, volgens mij ben jij nu de enige hier die weet wat ik bedoel momenteelquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uff Weissman. Ik vind het ook niet altijd leuk, omdat het nergens over gaat. Maar soms is het wel leuk om het te bespreken, gewoon even ideeën uitwisselen. Dünyayı biz kurtarıyoruz!.
Ik wil gewoon aan mijn haar (kunnen) zitten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Murrays moet je mengen met heel klein beetje dreft en water en dan roeren totdat het er weer als normaal murrays uit ziet dan krijg je het er uit met gwn shampoo
Ik vind je haren zonder gel ook veel leuker om eraan te zittenquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wil gewoon aan mijn haar (kunnen) zitten.
Weet je waarom mannen geen make-up gebruiken? Omdat het zo vermoeiend is. Ik word al moe door wat jij hierboven beschrijft.
Elk station ruikt naar döner door Döner Company.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:22 schreef Blocko het volgende:
Ik had nog nooit een broodje döner bij de Dönercompany gehaald maar had toch wel semi spijt toen ik na overhandiging van 3,5tig een zielig broodje terug kreeg.
Kapitalisten.
Ik hou mijn haar ook gwn "plat"quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Weet je waarom mannen geen make-up gebruiken? Omdat het zo vermoeiend is. Ik word al moe door wat jij hierboven beschrijft.
Mannen gebruikten vroegere dacht ik wel make-up. Die Egyptenaren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nouuu. Dat gevoel heb je door de nostalgische waarde ervan. Lees maar eens terug, het ging soms ook echt nergens over.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toen het nog een monoloog tussen mij en Emel was, had het tenminste nog wat inhoud, volgens mij ben jij nu de enige hier die weet wat ik bedoel momenteel
Soms? Broer, het ging nooit ergens over.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nouuu. Dat gevoel heb je door de nostalgische waarde ervan. Lees maar eens terug, het ging soms ook echt nergens over.
Dit is nog okay. Soms zijn er periodes waarin iedereen wat post zonder dat er een samenhang is en waar iedereen langs elkaar leest/post.
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Soms? Broer, het ging nooit ergens over.
Vaak zitten ze 5 uur voor de spiegel en komen zo uit de badkamer :quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef Julis het volgende:
Blijkbaar zijn de Italiaanse mannen het meest bezig met hun uiterlijk vergeleken met de andere Europese landen. Dat is geen verassing.
http://dunya.milliyet.com(...)/1524370/default.htm
Weissman is een jankerd. Die mist het intellect om over dit soort zaken te praten. Die praat het liefst over allerlei futiliteiten en andere nonsens.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:23 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uff Weissman. Ik vind het ook niet altijd leuk, omdat het nergens over gaat. Maar soms is het wel leuk om het te bespreken, gewoon even ideeën uitwisselen. Dünyayı biz kurtarıyoruz!.
Ik had mijn bericht aangepast, het zijn blijkbaar de Duitsersquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:34 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Vaak zitten ze 5 uur voor de spiegel en komen zo uit de badkamer :
[ afbeelding ]
Dan ben je echt zo kansloos
Inclusief make up of alleen haar ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik had mijn bericht aangepast, het zijn blijkbaar de Duitsers. Maar de Italianen scoren ook hoog ja
. Dat vind ik ook kansloos. Ik doe er zelfs maar een kwartiertje-halfuurtje over (en dat terwijl ik een meisje ben).
Inclusief make-upquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:37 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Inclusief make up of alleen haar ?
❤.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind je haren zonder gel ook veel leuker om eraan te zitten.
Dan ben jij een meisje naar mijn hartquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Inclusief make-up. Ik doe meestal alleen oogpotlood en wimperspul.
Kan het zonder dat vingertje wijzen? Ik begrijp Weissman ook wel hoor; een paar toetsenbordhelden bij elkaar om hun mening te geven zonder echt te kennen hoe het zit. En dan nog analyses en dergelijke als volleerde pro's.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Weissman is een jankerd. Die mist het intellect om over dit soort zaken te praten. Die praat het liefst over allerlei futiliteiten en andere nonsens.
Ik ben een pro.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kan het zonder dat vingertje wijzen? Ik begrijp Weissman ook wel hoor; een paar toetsenbord helden bij elkaar om hun mening te geven zonder echt te kennen hoe het zit. En dan nog analyses en dergelijke als volleerde pro's.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:39 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Dan ben jij een meisje naar mijn hart![]()
Ik wou dat er meer waren net als jij
Laiklik staat niet gelijk aan immoraliteit, breng een beetje het respect op.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
no shit.. en?
is dit een halalforum ofzo..
heeft AKP de laiklik hier ook overboord gegooid
Komt omdat de Duitsers meer hebben om uit te geven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:32 schreef Julis het volgende:
Blijkbaar zijn de Duitse mannen het meest kwijt aan producten voor het uiterlijk vergeleken met de andere Europese landen.
http://dunya.milliyet.com(...)/1524370/default.htm
[EDIT EDIT]
En ik of het een club voor wanhopige rukkers is of een forum.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:41 schreef EL_Presidente het volgende:
soms vraag ik me af of dit fok is of een cami
Doeg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef EL_Presidente het volgende:
ach laat ook maar, ik kom wel een ander keertje terug..
Nee, daar kan het niet zonder. Ik begrijp dat je iedereen te vriend wilt houden, maar die Jood is gewoon een jankerd. Ik heb hem iets van 10 huilreacties zien plaatsen in het vorige topic. Het heeft niets met toetsenbordhelden te maken, maar met mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in zaken de grotendeels ons leven bepalen. Daar kan je wel praten over make-up en ander van dat soort nonsens, maar ga niet huilen wanneer de discussie voor de verandering weer eens ergens anders over gaat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:40 schreef zarGon het volgende:
Kan het zonder dat vingertje wijzen? Ik begrijp Weissman ook wel hoor; een paar toetsenbord helden bij elkaar om hun mening te geven zonder echt te kennen hoe het zit. En dan nog analyses en dergelijke als volleerde pro's.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:41 schreef EL_Presidente het volgende:
soms vraag ik me af of dit fok is of een cami
heb ik gelijk of niet.. met zijn halalregels.. fok begint steeds meer op een Iraans forum te lijken.. je mag niets meer..quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Maar goed, ga je gang, ik ben hier weg.
Ah, je blijft.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:45 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb ik gelijk of niet.. met zijn halalregels.. fok begint steeds meer op een Iraans forum te lijken.. je mag niets meer..
In Turkije zeker he? De kappers daar zijn verschrikkelijk. Zeg je dat je er 10 cm af wilt halen ze er tenminste 20 cm vanaf.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Juist.. Ik weet hoe dat voelt. Ik had het in de zomervakantie laten knippen. Veel te kort. En sinds de zomervakantie heb ik het niet laten knippen
. Ik knip mijn dode puntjes zelf wel eraf. Vandaag nog mijn eigen haren geverfd
.
Gast, jij heb echt issuesquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, FOK! aangeklaagd na een experiment met een komkommer voor schade.
Ik denk dat hij meeleest. Weet niet of het dan slim is om hartjes en zo uit te delen, want ik heb gehoord dat hij gevaarlijk is (heeft 6 maanden gezeten wegens neersteken).quote:
Was Julis niet wat stoere verhalen aan het ophangen over die nerd?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meeleest. Weet niet of het dan slim is om hartjes en zo uit te delen, want ik heb gehoord dat hij gevaarlijk is (heeft 6 maanden gezeten wegens neersteken).
Ja, in Turkijequote:Op vrijdag 6 april 2012 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Turkije zeker he? De kappers daar zijn verschrikkelijk. Zeg je dat je 10 cm eraf wilt halen ze er tenminste 20 cm vanaf.
Ik knip normaal gesproken ook mijn eigen dode puntjes!
Welke kleur? En foto?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meeleest. Weet niet of het dan slim is om hartjes en zo uit te delen, want ik heb gehoord dat hij gevaarlijk is (heeft 6 maanden gezeten wegens neersteken).
QFT.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:43 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, daar kan het niet zonder. Ik begrijp dat je iedereen te vriend wilt houden, maar die Jood is gewoon een jankerd. Ik heb hem iets van 10 huilreacties zien plaatsen in het vorige topic. Het heeft niets met toetsenbordhelden te maken, maar met mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in zaken de grotendeels ons leven bepalen. Daar kan je wel praten over make-up en ander van dat soort nonsens, maar ga niet huilen wanneer de discussie voor de verandering weer eens ergens anders over gaat.
Maar goed, ga je gang, ik ben hier weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Julisquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, in Turkije. Precies wat je zegt.
![]()
. Okay dan.
Ik had eerst donkerblond. En nu donkerbruin! Ehm, even kijken.
Zien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, in Turkije. Precies wat je zegt.
![]()
. Okay dan.
Ik had eerst donkerblond. En nu donkerbruin! Ehm, even kijken.
Nee dat mag niet is haramquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zien.![]()
Sowieso, alleen een foto van je haar is toch niet zo erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Met slappe hand.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
want anders ga je in mijn hand slaan met je lineaal..
Correctie, liniaalquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
want anders ga je in mijn hand slaan met je lineaal..
Ach, alles beter dan als oppositieleider de vrouw van een maat van je pakken en op internet eindigen hé.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:55 schreef EL_Presidente het volgende:
okullari tekke'ye çevirmediginiz yetmedi, fok'u da imam hatip yaptin..
quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, alles beter dan als oppositieleider de vrouw van een maat van je pakken en op internet eindigen hé.
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zien.![]()
Sowieso, alleen een foto van je haar is toch niet zo erg.
Nah, niet echt een grammar naziquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Je moet wel oppassen dat dit al voor sommige mensen potentieel fapmateriaal isquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, klopt..
[ afbeelding ]
Nu is-ie iets donkerder.
QFT fap fap fapquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, klopt..
[ afbeelding ]
Nu is-ie iets donkerder.
Woehoe, geneeskunde maatjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef EL_Presidente het volgende:
ben kaçiyorum.. 22:00 de nöbetteyim..
Je moet wel oppassen dat het warme melk dat uit je vleesstok komt niet op je beeldscherm komt, white screen of deathquote:
Hey, zo word ik bedroefdquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:05 schreef Julis het volgende:
Ik zie de reacties met Julisnu pas.
![]()
. He bah. Teveel aandacht. Ik ga verder leren.
Puisten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, klopt..
[ afbeelding ]
Nu is-ie iets donkerder.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zijn de overgebleven resten van zuigzoenen.
Je weet dat zuigzoenen niet helpen tegen puisten he?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zijn de overgebleven resten van zuigzoenen.
Daarom geef ik ze ook.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet dat zuigzoenen helpen tegen puisten he?
Siktir git, ik zat al te kijken : HUH IK HEB NIET GETYPT DA ZE WERKEN!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Daarom geef ik ze ook.
Ssshhhtt, niet vertellen aan haar:(!
Hoe zie jij er eigenlijk uit?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Siktir git, ik zat al te kijken : HUH IK HEB NIET GETYPT DA ZE WERKEN!
Mooi donker bruin haar, mooie bruine wenkbrauwen, mooie bruine/groene ogen.quote:
Ik vroeg subtiel om beeldmateriaal, maar subtiliteit werkt niet bij mannen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mooi donker bruin haar, mooie bruine wenkbrauwen, mooie bruine/groene ogen.
Ooh beeldmateriaal. Nee man, sorry. Ik moet anonymous zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vroeg subtiel om beeldmateriaal, maar subtiliteit werkt niet bij mannen.
Pfrt, wat een drogreden. Desnoods plaats je een zwarte balk op je gezicht, ben je als allochtoon wel gewend.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh beeldmateriaal. Nee man, sorry. Ik moet anonymous zijn.
Ooit zul jij lezen van mijn succes en zal jij weten wie ik ben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Pfrt, wat een drogreden. Desnoods plaats je een zwarte balk op je gezicht, ben je als allochtoon wel gewend.
Ga je me de groeten doen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooit zul jij lezen van mijn succes en zal jij weten wie ik ben.
Ik heb in die ene week dat ik in bosnië was meer kool(salade) gegeten dan dat ik normaal in een jaar eet. Was wel heel lekker allemaal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
!-Bazen voedsel uit het moederland-!
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:57 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee, klopt..
[ afbeelding ]
Nu is-ie iets donkerder.
Zeker kardes, zeker.quote:
Hahaha, mijn moeder heeft gisteren nog koolsoep gemaakt. Ik kan die rotzooi echt niet eten. Ik vind het wel leuk dat jij in Bosnie geweest bent.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb in die ene week dat ik in bosnië was meer kool(salade) gegeten dan dat ik normaal in een jaar eet. Was wel heel lekker allemaal.
Het zijn niet de puistjes en je niet-egale huid waar je je voor schaamt en probeert te verbergen, hè?!quote:
Mekkafood en anurquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Cevapi smaakt. Ik koop soms die cevapi van mekkafoods maar volgens mij smaakt die helemaal niet zoals cevap hoort te smaken.
Klopt, de éne is een puistjequote:
Bortequote:
Bedanktquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:36 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mooi!
Het lijkt een beetje rood of komt dat door het licht?
De echte cevapi worden zeer zorgvuldig gemaakt en bevatten ook delen vlees waarvan het gehalte van vetten zeer speciaal moet zijn. Verder kun je ook bij de Lidl cevapi halen en op de BBQ doen met wat Turks brood. Vervolgens serveren met uien of/en creme freche. Erg lekker!quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vraag me echt af hoe Cevapi smaakt. Ik koop soms die cevapi van mekkafoods maar volgens mij smaakt die helemaal niet zoals cevap hoort te smaken.
Ja dat is het, lees je mijn gedachten ofsow:S:Squote:Op vrijdag 6 april 2012 21:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zijn niet de puistjes en je niet-egale huid waar je je voor schaamt en probeert te verbergen, hè?!
Triggerquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Klopt, de éne is een puistje![]()
en de andere is een moedervlek.
[..]
Borte. Ayca
.
[..]
Mag ook een foto zijn zonder je hoofd.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja dat is het, lees je mijn gedachten ofsow:S:S
Zet je dan ook een hoog stemmetje op?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik praat er niet graag over, maar ja
Niet nodig, van nature zelf alquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zet je dan ook een hoog stemmetje op?.
quote:
Niet dat ik weet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:52 schreef Bortecinem het volgende:
Zit er staartvet in cevapcici? Ik weet dat dat een must is bij het maken van Adana kebab.
Nee alleen leuke Mädchen mogen mijn sexy lichaam aanschouwen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mag ook een foto zijn zonder je hoofd.! Om het anoniem te houden natuurlijk.
Er zijn drie mooie Mädchen in dit topic. Ik hou mijn handen voor mijn ogen, beloofd. Is sowieso haram voor mij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
[..]
Nee alleen leuke Mädchen mogen mijn sexy lichaam aanschouwen.
Krijg ik altijd problemen mee, mensen worden verliefd op mijn stemquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef zarGon het volgende:
[..]!
Mag ik een audio-opname van jou horen? Ben wel benieuwd naar je zoete stem..
Oh gelukkig, dacht dat je het niet wou doen omdat je anoniem wou blijven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Krijg ik altijd problemen mee, mensen worden verliefd op mijn stem
WEET IK NIET. Het enige wat ik weet is dat het vlees van het dier een bepaald vet gehalte moet hebben.quote:
Vind jij.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er zijn drie mooie Mädchen in dit topic. Ik hou mijn handen voor mijn ogen, beloofd. Is sowieso haram voor mij.
Nou, dan heb je toch meer volgelingen !quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Krijg ik altijd problemen mee, mensen worden verliefd op mijn stem
Denken dat ik grap over mijn stemquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dacht dat je het niet wou doen omdat je anoniem wou blijven.
wat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:59 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nou, dan heb je toch meer volgelingen !
Nou, als jij hier een opname van jouw zoete stem post dan kun je mensen dingen laten doen om nog meer ervan te horen, en ze worden tog verliefd dus krijg je meer volgelingen !quote:
Begin maarquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef Bortecinem het volgende:
Als jullie je stem posten dan doe ik dat ook.
Wat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:02 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Nou, als jij hier een opname van jouw zoete stem post dan kun je mensen dingen laten doen om nog meer ervan te horen, en ze worden tog verliefd dus krijg je meer volgelingen !
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:20 schreef zarGon het volgende:
Ruim twintig Filipijnen uit vrije wil gekruisigd.
Gedownloadquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
*Niet quoten*
http:/bortecinem.com/2/altijdnummer1
Nee helaas, ik schaam me nu kapot voor mijn holle zware troglodietenstem dankzij jouquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:34 schreef Bortecinem het volgende:
*Niet quoten*
http://vocaroo.com/i/hoihalloikbenbortecinem
Wtfquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca heeft gezegd dat ik toch geen sterk accent heb.
lolquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Voor wie wel iets wil inspreken, maar niet weet wat:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:48 schreef Bilge het volgende:
[..]
Voor wie wel iets wil inspreken, maar niet weet wat:
Neuhquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:50 schreef Arcadia het volgende:
http://2012.islamcongres.nl/
[ afbeelding ]
Dit plaatje staat op de website, zegt genoeg.
Ha soyle.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, integratie tog, jewaitz.
[..]
Kusura bakma abi.
[..]
Waz met jou ?
Ipne.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja, integratie tog, jewaitz.
[..]
Kusura bakma abi.
[..]
Waz met jou ?
Lomperikquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:57 schreef Julis het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Faalquote:
Ahwwquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Julis staat nu op mijn favo FOK! Users lijst
Jij houdt zo'n lijst bij?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:58 schreef SpikedPsych het volgende:
Julis staat nu op mijn favo FOK! Users lijst
Oh my GOD, wat dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:01 schreef Weissman het volgende:
Julis niet gaan leren. Zonde van je tijd. Er zijn veel meer leuke dingen die je kan gaan doen.
Ga dizi kijken of stomme filmpjes op YT. 9gag is ook leuk. Leren is saai en enkel voor domme mensen.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga dizi kijken of stomme filmpjes op YT. 9gag is ook leuk. Leren is saai en enkel voor domme mensen.
Mijn implicaties begrijpenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:03 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Tuurlijk nietmaar als die dr was stond Julis heel hoog. Trouwens, jij ook hoor.
Echt iets voor jou dus. Hup, koop snel wat studieboeken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ga dizi kijken of stomme filmpjes op YT. 9gag is ook leuk. Leren is saai en enkel voor domme mensen.
Erg origineel manquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:09 schreef SpikedPsych het volgende:
Dit lied ga ik laten afspelen op mijn trouwerij
Jij speelt zeker iets af met : val dood moslims !quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:10 schreef Weissman het volgende:
Dezen topique![]()
Mijn vriendin heeft 4 weken rare klachten wat kan het zijn????
[..]
Erg origineel man
Ik deze:quote:Op vrijdag 6 april 2012 23:09 schreef SpikedPsych het volgende:
Dit lied ga ik laten afspelen op mijn trouwerij
![]()
Cultuurbarbaarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
Zie die andere gastquote:
Mocht je willen, helaas allemaal lil weenquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:21 schreef Blocko het volgende:
DMX
Alle Turken luisteren toch naar tweepak?
Ik welquote:Op vrijdag 6 april 2012 23:21 schreef Blocko het volgende:
DMX
Alle Turken luisteren toch naar tweepak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |