SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar wel minder nieuwswaardig imo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:15 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Maakt dat het meer of minder gestoord?
Tja ik kan er ook niks aan doen dat godsdienstwaanzin in het geval van christenen minder "nieuwswaardig" is....quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar wel minder nieuwswaardig imo.
Dat dus....uit liefde voor God enzo...quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:19 schreef Voorschrift het volgende:
Awesome.
Prima voorbeeld tot welke waanzin de mens in staat is.
Welke god?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:21 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Dat dus....uit liefde voor God enzo...
Nouja je kan nog stellen dat geil worden een meer zinvolle functie is van zulk geweld... dan dit doen omdat je denkt dat een onzichtbare man in de lucht dat wil en je daarom in z'n hemel/vip-club toelaat....my 2 cents....quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dit gebeurt wekelijks in een SM club
Je typt echt gigantisch poep. Dit doen ze helemaal niet "omdat God dat wilt". Dit doen ze omdat ze het lijden van Jezus willen naleven.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:24 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Nouja je kan nog stellen dat geil worden een meer zinvolle functie is van zulk geweld... dan dit doen omdat je denkt dat een onzichtbare man in de lucht dat wil en je daarom in ze hemel/vip-club toelaat....my 2 cents....
Waarom dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je typt echt gigantisch poep. Dit doen ze helemaal niet "omdat God dat wilt". Dit doen ze omdat ze het lijden van Jezus willen naleven.
Ik wil nu eigenlijk een hele discussie met je gaan voeren over vrije wil en wat dat inhoud, maar ik bespaar mezelf de moeitequote:Op vrijdag 6 april 2012 21:34 schreef TLC het volgende:
Ach ze doen het toch vrijwillig, is er verder iemand die er last van heeft dan ?
m.a.w. je hebt geen enkel idee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:06 schreef DontGiveAFok het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk een hele discussie met je gaan voeren over vrije wil en wat dat inhoud, maar ik bespaar mezelf de moeite
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |