Hello,
Ik heb dus een advertentie gezien van de nieuwe Axe troep. Ze schijnen een haarproductlijn geintroduceerd te hebben ( al in 2008 in Amerika ). Ik dacht dus, omdat ik het al op internet hat gezien, laat ik is kijken of Axe dit keer iets bruikbaars in de markt heeft gezet. Het antwoord vind je in deze review.
EERSTE BLIK Het product ziet er qua verpakking erg normaal uit. Geen marketing rotzooi van SUPER STRONG EXTREME MEGA HOLD op de achterkant. Ook niet van "het plakt niet en laat geen restjes achter". De verpakking is erg stevig en barst niet open als je hem laat vallen op bijv. Marmoleum ( eigen ervaring, meerdere keren

). De dop gaat er makkelijk op en af, en gaat niet zomaar open als hij eenmaal dicht is. Maar, genoeg over de verpakking.
Het potje :
HET PRODUCT ZELF Het product zelf is een créme-achtig product met een lichtblauwe kleur. Het ruikt een beetje raar, best wel lekker, maar je kunt niet echt bepalen naar wàt het ruikt. Een echt Axe product dus. Ik moest, op een of andere manier, aan sperma denken toen ik het rook. Het product is hard, maar als je het eenmaal uit het potje heb gehaald is het makkelijk in je haar te krijgen. Hoewel, als je haar niet een heeeeeeel klein beetje nat is en je gaat zo stylen, dan gaat het pijn doen en wordt het super plakkerig. Dus een heeeeel klein beetje nat haar is het best met dit product. Als het eenmaal in je haar is voelt het even plakkerig aan, maar dat gaat over 5 seconde stylen over. Het is een heel goed product voor warrige kapsels, maar ik kan er ook nette stylen mee maken. De hold van het product is minder. Het heeft een " light hold ", hoewel je vriendin nu wèl haar hand door je haar kan halen zonder een hand vol wax. Het product heeft een mat effect, maar als je teveel van het product of water in je haar doet gaat het er vet uitzien, vooral als je je haar te nat maakt. Maar als je gwn een klein beetje neemt is er geen vettig effect. Het product wast makkelijk uit je haar en is goed voor alle haartypes.
DE CONCLUSIE Het product heeft me verbaast. Ik dacht dat het zoals gewoonlijk Axe troep zou zijn dat veel te duur is. Dit product is dat zeker niet. Het is een goed product met hoge gebruiksvriendelijkheid. Een aanrader.
Cijfer : 8/10
Prijs : +- ¤ 5,-
Hoeveelheid : 75 ml
Verkijgbaar : Bijna elke drogist of supermarkt.
[ Bericht 3% gewijzigd door SpikedPsych op 06-04-2012 11:39:36 ]