3 uur?!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:58 schreef Polarcat het volgende:
In de Efteling, toen we 3 uur in de rij stonden voor de vliegende hollander.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Wesley92 het volgende:
Ik ben benieuwd op welke manier jullie je vriend of vriendin hebben leren kennen.
Basisschool???quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:28 schreef Aliana het volgende:
1e op de basisschool
2e tijdens mijn eurotrip
3e/laatste in de trein
Leuke herinneringen.
Daar leren kennen hè. We waren eerst vrienden en kregen pas op ons eind 14e iets. Wel heel schattig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Basisschool???
Lekker jong vriendje wel
Ja ik de mijne ook hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:50 schreef Kandijfijn het volgende:
Ben ik nu werkelijk de eerste die zijn vriendin is tegengekomen in de kroeg?
Achja, ik moet er nog aan beginnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:45 schreef Aliana het volgende:
[..]
Daar leren kennen hè. We waren eerst vrienden en kregen pas op ons eind 14e iets. Wel heel schattig.
Op FOK!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Wesley92 het volgende:
Ik ben benieuwd op welke manier jullie je vriend of vriendin hebben leren kennen.
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja, ik moet er nog aan beginnen
Nog steeds.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:41 schreef Lastpost het volgende:
Ik zat te tekenen aan de Wilhelminakade ergens in de nacht in het voorjaar van 2008 met een wijntje erbij en wat achtergrond muziek om bij te komen van de hectische dag en toen kwam ze langslopen, wat blikken heen en weer en waar de meeste mensen dan doorlopen vroeg ze of ze erbij mocht komen zitten.
Na een 'Ja waarom niet' van mijn kant hebben we wat gepraat, kwam er van tekenen weinig meer, hebben we wat digitale adressen uitgewisseld en is het na een aantal maanden m'n vriendin geworden.
Het moment van de eerste zoen kwam trouwens niet bepaald de eerste 'dates', duurde geloof ik een afspraakje of 15.
Lagen beiden te zonnen op een grasveldje aan de maas en de gehele middag dacht ik bij mezelf, nú moet het gebeuren en uiteindelijk kwam het er pas van toen we alweer bij mij thuis aankwamen en we beiden op m'n bed een film lagen te kijken, de romantische Grudge.
Eigenlijk was zij m'n beoogde rebound/afleiding na een klote periode, liep overduidelijk iets anders.
Maar je hebt paar jaar terug nog aan gangbukkae's deelgenomen, als ik mij niet vergis?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:02 schreef Sylvana het volgende:
Via relatieplanetVan augustus 2006 tot maart 2007 met elkaar gemaild, toen afgesproken en sinds 1 april 2007 hebben we een relatie, dus van de week ons eerste lustrum gevierd
Nee dat is al 7 jaar geleden hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:09 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Maar je hebt paar jaar terug nog aan gangbukkae's deelgenomen, als ik mij niet vergis?
quote:
Ik mocht toch binnenkort ook komen inwonen he? Zei je laatst nogquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Op FOK!
Ik vroeg in november 2011 of hij een post van mij wilde terugzetten die hij verwijderd had, maar dat wilde hij niet. Toen heb ik hem foto's van mezelf gestuurd, hij zette die post nog niet terug, maar hij vroeg of ik bij hem kwam wonen. Ik zei: "Ja, is goed."
Maar ik moest nog wel mijn spullen inpakken, opruimen, woonruimte opzeggen, andere dingen regelen. Dus het heeft nog wel 7 hele weken geduurd totdat ik bij hem introk.
Nu wonen we alweer 3 maanden samen, maar die post is nog steeds niet teruggezet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2012 22:24:59 ]
quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:24 schreef Weissman het volgende:
Weet ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, is goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:06 schreef Michielos het volgende:
Ik mocht toch binnenkort ook komen inwonen he? Zei je laatst nog
Omg! Bij mij ook 3 mei...quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Fok! Geen grap!![]()
We raakten naar aanleiding van een topic aan de praat en dat was heel gezelligdat ontwikkelde zich, en toen uiteindelijk elkaar ontmoet.
3 mei is die eerste date alweer een jaar geleden![]()
Grappig om te zien hoeveel mensen hun partner via Fok! hebben leren kennen!
quote:Op zondag 8 april 2012 01:58 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Serieus haha, hoe krijg je dat voor elkaar?
quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 18:39 schreef HappyGirl91 het volgende:
Fok! Geen grap!![]()
We raakten naar aanleiding van een topic aan de praat en dat was heel gezelligdat ontwikkelde zich, en toen uiteindelijk elkaar ontmoet.
3 mei is die eerste date alweer een jaar geleden![]()
Grappig om te zien hoeveel mensen hun partner via Fok! hebben leren kennen!
HappyGirl91 en Klinkerbotsing hebben dus een relatie met elkaar?quote:
leuke twistquote:Op maandag 9 april 2012 22:25 schreef Metalfreak het volgende:
In de kroeg met een oktoberfest, ik zoende met een vriendin van haarLater met haar een keer afgesproken omdat we ons allebei verveelden op die avond en nu wonen we samen.
Je hebt diverse vrienden, via diverse fora? :-)quote:
Topic verkeerd interpreteert.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:13 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je hebt diverse vrienden, via diverse fora? :-)
quote:Op maandag 9 april 2012 22:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
HappyGirl91 en Klinkerbotsing hebben dus een relatie met elkaar?
Ik voegde haar toe op Facebookquote:
Vriendin van je zusje?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Familieverjaardag
(Het is niet hoe het klinkt)
Waarschijnlijk niet. De lange termijn wensen verschillen van elkaar...quote:
Omdat iemand anders dat ooit zei tegen haar. De reden dat ik het onthouden heb is omdat er heel weinig vrouwelijke spelers zitten in dat spel, en ik 't wel leuk vond om niet de enige vrouw te zijn op de server.quote:Op maandag 9 april 2012 20:30 schreef kingtoppie het volgende:
Hahaha, ok je plaatst nu wel een berichtje wat heel veel vraagtekens opleverd NanKing:
- Hoe wist jij dat ze Jenny heette?
- En in welk land zit je nu en heeft dat iets met Jenny te maken?
die dumpt je zodra ze wat beters heeft gevondenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef dick_laurent het volgende:
One night stand... werden meerdere night-stands.
Toen wilde zij eigenlijk heel graag verkering met een andere dude, maar die wees haar af... toen koos ze maar voor mij omdat ze niet alleen wilde zijn.
Aint I a lucky guy?
Ja maar dan heb je haar toch eerst ergens ontmoetquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef dick_laurent het volgende:
One night stand... werden meerdere night-stands.
Toen wilde zij eigenlijk heel graag verkering met een andere dude, maar die wees haar af... toen koos ze maar voor mij omdat ze niet alleen wilde zijn.
Aint I a lucky guy?
true..... Maarseveense plassen (vlakbij utrecht) bbq van vrienden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je haar toch eerst ergens ontmoet
Of lag ze ineens in je bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Een stel aandachtshoeren dusquote:
Allebij? Ben je nog steeds dronken?quote:Op woensdag 11 april 2012 10:17 schreef Sant. het volgende:
Ben haar op stap tegengekomen.
Allebij stomdronken.
Om 10 uur 's morgens heb je dat ooit..quote:Op woensdag 11 april 2012 11:42 schreef Hallmark het volgende:
Allebij? Ben je nog steeds dronken?
(OK OK, flauw...)
En wie sprak wie aan?quote:Op woensdag 11 april 2012 13:30 schreef wonderer het volgende:
Hij is barista bij de Starbucks waar ik dagelijks kwam voor het gratis internet... En ik drink niet eens koffie
en toen.... achterna gereden? :pquote:Op woensdag 11 april 2012 15:46 schreef Kleine_huichelaar_Joopie het volgende:
Ik heb mijn hudige vrouw leren kennen op de snelweg , ze kwam voorbij rijden
Ik hem. Afgezien van het "waar kan ik je mee helpen" natuurlijk, dat telt niet.quote:
Wel een goeie openingszin.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hem. Afgezien van het "waar kan ik je mee helpen" natuurlijk, dat telt niet.
Ja, maar "met mijn zak legen" is dan weer niet zo'n romantisch antwoordquote:
...quote:Op donderdag 12 april 2012 09:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, maar "met mijn zak legen" is dan weer niet zo'n romantisch antwoord
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |