3 uur?!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:58 schreef Polarcat het volgende:
In de Efteling, toen we 3 uur in de rij stonden voor de vliegende hollander.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Wesley92 het volgende:
Ik ben benieuwd op welke manier jullie je vriend of vriendin hebben leren kennen.
Basisschool???quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:28 schreef Aliana het volgende:
1e op de basisschool
2e tijdens mijn eurotrip
3e/laatste in de trein
Leuke herinneringen.
Daar leren kennen hè. We waren eerst vrienden en kregen pas op ons eind 14e iets. Wel heel schattig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Basisschool???
Lekker jong vriendje wel
Ja ik de mijne ook hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:50 schreef Kandijfijn het volgende:
Ben ik nu werkelijk de eerste die zijn vriendin is tegengekomen in de kroeg?
Achja, ik moet er nog aan beginnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:45 schreef Aliana het volgende:
[..]
Daar leren kennen hè. We waren eerst vrienden en kregen pas op ons eind 14e iets. Wel heel schattig.
Op FOK!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Wesley92 het volgende:
Ik ben benieuwd op welke manier jullie je vriend of vriendin hebben leren kennen.
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Achja, ik moet er nog aan beginnen
Nog steeds.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:41 schreef Lastpost het volgende:
Ik zat te tekenen aan de Wilhelminakade ergens in de nacht in het voorjaar van 2008 met een wijntje erbij en wat achtergrond muziek om bij te komen van de hectische dag en toen kwam ze langslopen, wat blikken heen en weer en waar de meeste mensen dan doorlopen vroeg ze of ze erbij mocht komen zitten.
Na een 'Ja waarom niet' van mijn kant hebben we wat gepraat, kwam er van tekenen weinig meer, hebben we wat digitale adressen uitgewisseld en is het na een aantal maanden m'n vriendin geworden.
Het moment van de eerste zoen kwam trouwens niet bepaald de eerste 'dates', duurde geloof ik een afspraakje of 15.
Lagen beiden te zonnen op een grasveldje aan de maas en de gehele middag dacht ik bij mezelf, nú moet het gebeuren en uiteindelijk kwam het er pas van toen we alweer bij mij thuis aankwamen en we beiden op m'n bed een film lagen te kijken, de romantische Grudge.
Eigenlijk was zij m'n beoogde rebound/afleiding na een klote periode, liep overduidelijk iets anders.
Maar je hebt paar jaar terug nog aan gangbukkae's deelgenomen, als ik mij niet vergis?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:02 schreef Sylvana het volgende:
Via relatieplanetVan augustus 2006 tot maart 2007 met elkaar gemaild, toen afgesproken en sinds 1 april 2007 hebben we een relatie, dus van de week ons eerste lustrum gevierd
Nee dat is al 7 jaar geleden hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:09 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Maar je hebt paar jaar terug nog aan gangbukkae's deelgenomen, als ik mij niet vergis?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |