quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:48 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was mijn post inderdaad. Er werd een zware val gemeld van iemand van Veranda Rideau en iemand van Garmin. Als dat in de sprint daarachter was, moet het haast wel van Michel Kreder zijn geweest. Raymond reed de halve dag in de aanval namelijk.
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bevestigd. Zware val van Michel Kreder en Kevin Denis.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ai, dat is niet zo mooi. Afwachten wat de schade is.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Weinig. Ik lees dat er geen schade was.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mooi, bij een zware val denk ik je meteen aan schade maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn.
Volgens TheArt was het een ontsnapping in de laatste kilometer na een valpartij in het peloton.quote:
quote:Zijn ploeggenoot Luke Burbridge pakte de eindzege.
Mooi voor het zelfvertrouwen.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef Sheepcidus het volgende:
volgens mij doet Mart ook de twitter updates voor de NOS
[..]
Ook Nordhaug is weer iemand die veel gewicht is verloren. Vorig jaar ook al, maar toen rolde hij van het ene fysieke ongemak in het andere.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lars Petter Nordhaug komt er dit jaar ook goed door trouwens, rijdt erg goed. Ze kunnen met Nordhaug, Henao, Froome, Uran, Rogers en Wiggins een leuke klimmersploeg aan de start zetten.
De naam verkeerd typen + de verkeerde ploegquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef Sheepcidus het volgende:
volgens mij doet Mart ook de twitter updates voor de NOS
[..]
De meest logische keuze dus. En leuk dat er drie Nederlandse ploegen gaan deelnemen. Al zullen er bij Argos waarschijnlijk niet zoveel Nederlanders starten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:41 schreef wimderon het volgende:
Wildcards voor Europcar, Cofidis, Saur en Argos. Voor de Tour de France welteverstaan.
Geen verrassingen dus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:41 schreef wimderon het volgende:
Wildcards voor Europcar, Cofidis, Saur en Argos. Voor de Tour de France welteverstaan.
Bij Vacansoleil waarschijnlijk ook niet veel, die hebben ook veel Belgen/Italianen die ook een kans op een tourstart maken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
De meest logische keuze dus. En leuk dat er drie Nederlandse ploegen gaan deelnemen. Al zullen er bij Argos waarschijnlijk niet zoveel Nederlanders starten.
Wuyts vond dat ook. Op Sporza.be staat onder wielrennen wel een mooie uitleg. Artikel is van gisteren ofzo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:40 schreef Patroon het volgende:
Sinds ik het wielrennen weer volg (vanaf begin dit jaar) valt het mij op dat er zoveel valpartijen zijn. Ik heb het gevoel dat dit 9 jaar terug (toen ik het ook volgde) een stuk minder was. Klopt dit of vergis ik mij hierin?
ja die kon ik ook pakken, maar schiet ik ook niks mee opquote:
Nee, maar dat was vorig jaar ook al zo. Dus daar reken ik ook voor dit jaar niet op. Buiten Westra, Poels en Hoogerland zal er denk ik niemand bijkomen. Heel misschien Van Hummel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij Vacansoleil waarschijnlijk ook niet veel, die hebben ook veel Belgen/Italianen die ook een kans op een tourstart maken.
van Hummel gaat voor de rode lantaarnquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar dat was vorig jaar ook al zo. Dus daar reken ik ook voor dit jaar niet op. Buiten Westra, Poels en Hoogerland zal er denk ik niemand bijkomen. Heel misschien Van Hummel.
Vorige keer heeft hij hem niet kunnen winnen. Daarom wil hij deze keer de rode lantaarn naar Parijs brengenquote:
bij de top alleen wel verdwenenquote:Op vrijdag 6 april 2012 17:01 schreef Felagund het volgende:
Tony Martin heel sterk, rijdt zelfs op kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |