quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef thatday het volgende:
Ik ga even new girl kijken en er is alweer een nieuw topic. Tsjongejonge
Vioolquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef muhahaha het volgende:
Luister er eens naar ovoxo of walg je van violen
Dit is de oprotplaat in 1 van de kroegen waar ik vaak kom, daardoor kan ik het niet meer horen zonder mijn jas te pakkenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is de oprotplaat in 1 van de kroegen waar ik vaak kom, daardoor kan ik het niet meer horen zonder mijn jas te pakken
Oh, ik ben er dol op. Maar die instrumenten hoeven niet alleen klassiek te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er een zwak voor en ik luister echt amper klassiek
Ik kom welquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef shifto het volgende:
Mijn sollicitant komt gewoon niet opdagenZal hem bellen dat het niet meer hoeft ook
Aw, das kutquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef shifto het volgende:
Mijn sollicitant komt gewoon niet opdagenZal hem bellen dat het niet meer hoeft ook
Als je dit kunt spelen ben je een supereindbaas en kom ik de schimmel van je schoenen likkenquote:
Zwak = dol dus bedoel ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik ben er dol op. Maar die instrumenten hoeven niet alleen klassiek te zijn.
Ik neem je liever - neeeeeeeeeeeeeeeeeee nevermind.quote:
Ik weet wat een zwak voor iets hebben betekent, dankjequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je dit kunt spelen ben je een supereindbaas en kom ik de schimmel van je schoenen likken
[..]
Zwak = dol dus bedoel ik.
Nou?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem je liever - neeeeeeeeeeeeeeeeeee nevermind.
Nee je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet wat een zwak voor iets hebben betekent, dankje
quote:
quote:
Eindbazin is Candy.quote:
Ik wil je bitch wel zijn, 3000 euro per maandquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch van mij zijnIk loop over in het werk en need a bitch
Er zijn wel meer bitches op de wereldquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch van mij zijnIk loop over in het werk en need a bitch
Aangenomen, hoe ga je betalen? Cash of giro?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je bitch wel zijn, 3000 euro per maand
Dat is mijn vraagprijsquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Aangenomen, hoe ga je betalen? Cash of giro?
Nu ben je hier opeens weerquote:
Vertel mij eens over jouw avatar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet wat een zwak voor iets hebben betekent, dankje
Als ik naar mijn budget kijk kun je de helft krijgenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je bitch wel zijn, 3000 euro per maand
En jij ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Nu ben je hier opeens weer
Beetje verwarrend
Ik ben over 1 jaar klaar met school. Ik meld me niet aan tho.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik naar mijn budget kijk kun je de helft krijgenNee, zoek iemand die net klaar is met zn school
De helft? Tfoe daar kom ik mijn nest niet voor uitquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik naar mijn budget kijk kun je de helft krijgenNee, zoek iemand die net klaar is met zn school
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
...Britney Spears. Groeten aan je steen.
Ik zag het ook niet, dacht dat jij het wasquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Ik wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De helft? Tfoe daar kom ik mijn nest niet voor uit
Ik zag het ook niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq? Ik heb hier gsteren toch een foto gepostquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet, dacht dat jij het was![]()
SLA ME NIET
Nou met een beetje fantasie lijk je er wel opquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq? Ik heb hier gsteren toch een foto gepost
[..]
Ik ben echt verbaasd jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Hara, deze mannen leven echt onder een steen ofzo.
Nee, wij volgen die emotramp britney gewoon nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Liever onder die steen met goede muziek dan daarboven met de muziek van jouquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, echt wel...quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
DUS JI JZEGT DAT IK TWEE ONDERKINNEN, BRUINE OGEN EN EEN DOOS BOS STRO OP MIJN HOOFD HEB!?!?!?1?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou met een beetje fantasie lijk je er wel op
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Liever onder die steen met goede muziek dan daarboven met de muziek van jou
Niet dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DUS JI JZEGT DAT IK TWEE ONDERKINNEN, BRUINE OGEN EN EEN DOOS BOS STRO OP MIJN HOOFD HEB!?!?!?1?
MAAR JE KUNT GOED PLAYBACKEN TOCH HIHIHHIquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DUS JI JZEGT DAT IK TWEE ONDERKINNEN, BRUINE OGEN EN EEN DOOS BOS STRO OP MIJN HOOFD HEB!?!?!?1?
Hallo het gaat niet om de muziek. Je kan gewoon niet om Britney heen Sjaakquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Liever onder die steen met goede muziek dan daarboven met de muziek van jou
Jawel hoor ze is nog niet moddervetquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo het gaat niet om de muziek. Je kan gewoon niet om Britney heen Sjaak
Lukt ons prima, maar ik heb ook een hele mooie steen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ze is inderdaad nog geen Christina.quote:
Delen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lukt ons prima, maar ik heb ook een hele mooie steen.
Alleen Ton Waits en alles wat daarna kwam. Als die studentenzuipmuziek maar in de kast blijftquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jammer dat het niet helemaal correct is aangezien ze wel een goede smaak heeft.
Blijkbaar kan ik er heel goed omheen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh jezus, Christina is echt erg geworden hèquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ze is inderdaad nog geen Christina.
[..]
Delen?
Jij bent altijd welkom onder mijn steen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ze is inderdaad nog geen Christina.
[..]
Delen?
Jaaa!! Wtf o_Oquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jezus, Christina is echt erg geworden hè![]()
Ik laat je deze keer gaan, de volgende keer sla ik hard terug ja.quote:
Ik moest een beetje huilen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen Ton Waits en alles wat daarna kwam. Als die studentenzuipmuziek maar in de kast blijft
Waarom slaan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik laat je deze keer gaan, de volgende keer sla ik hard terug ja.
Jeej.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom onder mijn steen.![]()
Ik sla je dan met harde woorden om je oren.quote:
Dan liever wat zachte tikjes op m'n billetjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik sla je dan met harde woorden om je oren.
Tonquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zal ik je traantjes drogen?
Waarom huil je?
Requiem For A Dreamquote:
Jochem Myjer.quote:
Gvd, daar gaat mijn romantische date met hara.quote:
Jochem Myjerquote:
Damn snelquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:00 schreef Harajuku. het volgende:
Crutch whatsapp mij eens plsnevermind opgelost.
Weheheheh dat laatste stukje over mobieltjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Iets wat perfect in deze tijd past (al is het van 4 jaar terug ong)
Damn.quote:Precise details have not been revealed but previous research has shown that low-frequency waves or beams can affect brain cells, alter psychological states and make it possible to transmit suggestions and commands directly into someone's thoughts.
Mr Putin said the technology is comparable in effect to nuclear weapons but 'more acceptable in terms of political and military ideology.'
Hij is echt geniaalquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weheheheh dat laatste stukje over mobieltjes
Ken hem nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is echt geniaalZijn hele show en al z'n nummers
![]()
Die is ook goedquote:
Het is mijn naam.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is ook goed
Ik heb niet echt een nr, wel die ik mooi vind. Maar die ga ik hier niet posten
Hij is relatief onbekend. Tegelijk met Jochem Meyer begonnen, maar meer cabaret met rode draad en boodschap, dus kleiner publiek.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ken hem niet, dat filmpje is erg goed iig
10 jaar?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is relatief onbekend. Tegelijk met Jochem Meyer begonnen, maar meer cabaret met rode draad en boodschap, dus kleiner publiek.
Heeft 10 jaar gespeeld en is vorig jaar gestopt![]()
![]()
en is nu coassistent![]()
Nooit???quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:15 schreef muhahaha het volgende:
10 jaar?![]()
Ik ken alleen de grote, nooit bij een voorstelling geweest.
Nopequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nooit???
Echt ik ga soms 3x in de week
Ken groot en klein.. nog net niet alles, maar wel veel.
Geloof ik graag, helaas niemand in mijn kring die het interessant vindquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan wordt het eens tijd
Het is zoveel leuker dan op tv/dvd
Dat ken ik. Ga daarom ook eigenlijk altijd alleen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef muhahaha het volgende:
Geloof ik graag, helaas niemand in mijn kring die het interessant vind
Lol welke level was zijn Elfje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:17 schreef shifto het volgende:
Lol, hij kwam toch nog opdagenDie jongen was zo zenuwachtig dat ik dacht dat hij elk moment kon gaan huilen!
Maar ik weet nog niet wat het word, was wel typisch nerdje
Hm dan pas ik al vrij snelquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ken ik. Ga daarom ook eigenlijk altijd alleen.
Ik ga liever een avondje daarheen dan dat ik thuis moet zitten omdat niemand mee wil.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef muhahaha het volgende:
Hm dan pas ik al vrij snel(mbt alleen gaan dan)
Bruine kroegenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga liever een avondje daarheen dan dat ik thuis moet zitten omdat niemand mee wil.
Paar maanden geleden ook alleen de kroeg in gegaan (zo'n oude bruine stamkroeg zeg maar) Is nu ook m'n stamkroeg geworden en ken er velen. Vanavond weer alleen heen
Knap, is voor mij toch een drempel om alleen te gaanquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga liever een avondje daarheen dan dat ik thuis moet zitten omdat niemand mee wil.
Paar maanden geleden ook alleen de kroeg in gegaan (zo'n oude bruine stamkroeg zeg maar) Is nu ook m'n stamkroeg geworden en ken er velen. Vanavond weer alleen heen
Ik doe dat ook nooit. Ik stap sowieso niet echt op mensen af enzo.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knap, is voor mij toch een drempel om alleen te gaan.
Zelfde voor mij hoor. Zou dat ook niet met elke kroeg doen ofzoquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Knap, is voor mij toch een drempel om alleen te gaan.
Tjaah ik kruip al vrij snel achter de computerquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfde voor mij hoor. Zou dat ook niet met elke kroeg doen ofzo
Maarja soms moet je wat wil je het huis uit.
Ken het hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:25 schreef muhahaha het volgende:
Tjaah ik kruip al vrij snel achter de computer. Dat doe ik al zolang dat ik niet beter weet. Mijn ex vond het ook zelden een probleem
Hij is ook erg goedquote:
Ken het gevoelquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ken het hoor
Maar ik heb toch echt ook gewoon de menselijke contacten nodig. En vind het lekker om vrijdagavond gewoon lekker een wijntje te drinken (of 2 of 3/4/5 etc) en dat doe ik niet thuis
dat is al een goed begin, nu nog de uitvoeringquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ken het gevoel
Het is wel mijn doel daar iets aan te doen
Vrienden zoeken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ken het gevoel
Het is wel mijn doel daar iets aan te doen
Dat is op een gegeven moment niet meer zo makkelijkquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef Murdera het volgende:
Vrienden zoeken.Kan je daar altijd achteraan hobbelen.
Nee, dat is niet gemakkelijk kan ik je zeggen. Ik zwem nu iedere week met mijn zusje en vorige week ging ik alleen, had weinig aanspraak of praatjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is op een gegeven moment niet meer zo makkelijk
Alle vrienden komen uit mijn guild.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is op een gegeven moment niet meer zo makkelijk
Maar als zij erbij is meer? (behalve dan met je zusje)quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef muhahaha het volgende:
Nee, dat is niet gemakkelijk kan ik je zeggen. Ik zwem nu iedere week met mijn zusje en vorige week ging ik alleen, had weinig aanspraak of praatjes
Nee dat ken ik wel. Ik ken alle vrienden eigenlijk al heel lang, of via vrienden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat is niet gemakkelijk kan ik je zeggen. Ik zwem nu iedere week met mijn zusje en vorige week ging ik alleen, had weinig aanspraak of praatjes
Ja wel meer, ze spreekt andere aan of heeft aanspraak en daar ben ik ook bijquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als zij erbij is meer? (behalve dan met je zusje)
Ja dat is kut. Maar verwatering kan je verhelpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:31 schreef muhahaha het volgende:
De vrienden die ik had ben ik 1 voor 1 kwijt geraakt, verwaterd etc of we groeide uit elkaar
Niet als het contact alleen van mij uit komt, dan kap ik er ook mee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat is kut. Maar verwatering kan je verhelpen natuurlijk.
bij mij zijn ze allemaal verhuisd dus dan is het vaak lastiger afspreken, maar contacten zijn wel goed. Gewoon 1x in de maand bellen ofzo. Maar mijn twee vriendinnen waarmee ik altijd ging stappen enzo de ene zit in Spanje nu, de ander nog in Curacao. Tja dan is het helemaal lastig
Oei, dat is iets te ver om te gaan treinen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat is kut. Maar verwatering kan je verhelpen natuurlijk.
bij mij zijn ze allemaal verhuisd dus dan is het vaak lastiger afspreken, maar contacten zijn wel goed. Gewoon 1x in de maand bellen ofzo. Maar mijn twee vriendinnen waarmee ik altijd ging stappen enzo de ene zit in Spanje nu, de ander nog in Curacao. Tja dan is het helemaal lastig
Het moet wel tweezijdig zijn, maar het ligt natuurlijk ook aan de persoon.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als het contact alleen van mij uit komt, dan kap ik er ook mee.
Oei dat is zeker lastig.
Haha. Daar doe ik eig niet meer aan. Moet ze wel reallife kennen en leuk vindenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Murdera het volgende:
Gelukkig heb je heel veel online vrienden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat het was, het is doodgebloed. Andere vrienden kwam ik achter dat ik toch niet echt als vriend werd gezien en dat was voor mij ook over en sluiten. Ik ben een vriend of niet. Niet ertussen in omdat het ff uitkomtquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het moet wel tweezijdig zijn, maar het ligt natuurlijk ook aan de persoon.
Heb 1 vriend , uhm 2 eig waarbij ik altijd het contact moet beginnen. Maar het ligt gewoon in hun karakter om het te vergeten enzo. Dus neem het ze niet kwalijk en vind het niet erg.
Bij anderen zou ik dat dan weer niet kunnen.
Dan kan ik je niet helpen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Daar doe ik eig niet meer aan. Moet ze wel reallife kennen en leuk vinden
Absoluut mee eensquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet wat het was, het is doodgebloed. Andere vrienden kwam ik achter dat ik toch niet echt als vriend werd gezien en dat was voor mij ook over en sluiten. Ik ben een vriend of niet. Niet ertussen in omdat het ff uitkomt
Sommige.. Cue bedoel jequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef muhahaha het volgende:
Onze ui lijken ook op elkaar volgens sommige
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]Nu kunnen jullie samen gaan zwemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je wil hen voor jezelf hequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
Sakkerju blijf van mijn zusje ik lust jullie rauw!!!
Zijn we nu geen vrienden meer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
Sakkerju blijf van mijn zusje ik lust jullie rauw!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, gooi haar maar voor een bosschenaar?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou dat niet maar mijn zusje en ik zijn close en die gooi ik niet voor deze leeuwen
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou dat niet maar mijn zusje en ik zijn close en die gooi ik niet voor deze leeuwen
Daar valt ze niet op, ze heeft nu met een Duitserquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja idd, gooi haar maar voor een bosschenaar?
Voor wie nog meer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe het niet alleen voor jou
Eerlijk & open dat ik ben
Dus ik krijg pluspunten als ik het Horst-Wessel-Lied uit mijn hoofd ken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar valt ze niet op, ze heeft nu met een Duitser
Nee, dat word niksquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar valt ze niet op, ze heeft nu met een Duitser
Ik vermoed dat je zelfs nog wel zo aardig bent om de douche en het kleedhokje met 'r te delen. Galante man die je bent.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe het niet alleen voor jou
Eerlijk & open dat ik ben
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je zelfs nog wel zo aardig bent om de douche en het kleedhokje met 'r te delen. Galante man die je bent.
Klopt, misschien dat jij het Cue_ kan uitleggenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je zelfs nog wel zo aardig bent om de douche en het kleedhokje met 'r te delen. Galante man die je bent.
Cue_, hokje en douche delen of anders:quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, misschien dat jij het Cue_ kan uitleggen
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, misschien dat jij het Cue_ kan uitleggen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Cue_, hokje en douche delen of anders:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]Jij hebt mijn alternatieve Prins Albert nog niet gezien zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:46 schreef twi het volgende:
[..]
Cue_, hokje en douche delen of anders:hmm.. weet niet wat ik nu moet kiezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu al steunen, haar bieden wat haar vriend verzaakt, en je hebt haar binnen no-time in de pocket.quote:
Als in the friendzonequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu al steunen, haar bieden wat haar vriend verzaakt, en je hebt haar binnen no-time in de pocket.
Friendzone.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Friendzone.Ik stap met het zelfde gemak uit de friendzone als dat ik uit mijn broek stap.
Meestal combineer ik die dingen.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Friendzone.Ik stap met het zelfde gemak uit de friendzone als dat ik uit mijn broek stap.
bijbetalen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan ook voor de combinatie gaan.
Maar dan moet je bijbetalen.
zie hoeft nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Mag ook beide hoor Cuetje, zo ben ik dan ook wel weer
Zit je broek zo strak danquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet nee. Maar over een paar weken gaat ze een SMSje sturen naar 'r ex of hij 'r ook zo mist.quote:
haha en dan hier komen razen dat ie koeltjes reageertquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet nee. Maar over een paar weken gaat ze een SMSje sturen naar 'r ex of hij 'r ook zo mist.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nog niet nee. Maar over een paar weken gaat ze een SMSje sturen naar 'r ex of hij 'r ook zo mist.
Jullie leven in een droomwereld.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
haha en dan hier komen razen dat ie koeltjes reageert
In een droomwereld waar meisjes miepen over hun ex. Leuke droomwereld, ja.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Jullie leven in een droomwereld.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:56 schreef shifto het volgende:
Ik ga pokeren, bier drinken en daarna naar het casino!Spreek u later mensjes
![]()
![]()
Ik miep niet over mijn ex.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:57 schreef twi het volgende:
[..]
In een droomwereld waar meisjes miepen over hun ex. Leuke droomwereld, ja.
Goed idee, nu kijken of ik beet hebquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Doe maar niet hier nee, bewaar maar voor je hossel PM/DM's
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:58 schreef twi het volgende:
Zo heel moeilijk ben ik toch niet te begrijpen, Mur?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
Wat bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pff, beetje mij voor raar uitmaken dat ik reageer op voorbinddildo's, terwijl jij wakker schiet bij het woord neuken. Het moet niet gekker worden.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Over 9 maanden krijg je dit
[ afbeelding ]
Ja, jij wint het nog steeds hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:25 schreef STING het volgende:
[..]
Pff, beetje mij voor raar uitmaken dat ik reageer op voorbinddildo's, terwijl jij wakker schiet bij het woord neuken. Het moet niet gekker worden.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:56 schreef STING het volgende:
Gelijk een thema te pakken voor onze eerste officiele reeks meet
Is het niet beter om naar de toekomst te kijken in plaats van naar het verleden..?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:17 schreef thatday het volgende:
Ik denk dat ik zo, voor de inhoud van dit topic, maar even tot in detail een dagje pretpark ga omschrijven met mijn ex. Denk toch wel dat men daarop zit te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |