Je wil hen voor jezelf hequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
Sakkerju blijf van mijn zusje ik lust jullie rauw!!!
Zijn we nu geen vrienden meer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:40 schreef muhahaha het volgende:
Sakkerju blijf van mijn zusje ik lust jullie rauw!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, gooi haar maar voor een bosschenaar?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou dat niet maar mijn zusje en ik zijn close en die gooi ik niet voor deze leeuwen
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou dat niet maar mijn zusje en ik zijn close en die gooi ik niet voor deze leeuwen
Daar valt ze niet op, ze heeft nu met een Duitserquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja idd, gooi haar maar voor een bosschenaar?
Voor wie nog meer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe het niet alleen voor jou
Eerlijk & open dat ik ben
Dus ik krijg pluspunten als ik het Horst-Wessel-Lied uit mijn hoofd ken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar valt ze niet op, ze heeft nu met een Duitser
Nee, dat word niksquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar valt ze niet op, ze heeft nu met een Duitser
Ik vermoed dat je zelfs nog wel zo aardig bent om de douche en het kleedhokje met 'r te delen. Galante man die je bent.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik doe het niet alleen voor jou
Eerlijk & open dat ik ben
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je zelfs nog wel zo aardig bent om de douche en het kleedhokje met 'r te delen. Galante man die je bent.
Klopt, misschien dat jij het Cue_ kan uitleggenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je zelfs nog wel zo aardig bent om de douche en het kleedhokje met 'r te delen. Galante man die je bent.
Cue_, hokje en douche delen of anders:quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, misschien dat jij het Cue_ kan uitleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:45 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, misschien dat jij het Cue_ kan uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |