Ja wel meer, ze spreekt andere aan of heeft aanspraak en daar ben ik ook bijquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als zij erbij is meer? (behalve dan met je zusje)
Ja dat is kut. Maar verwatering kan je verhelpen natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:31 schreef muhahaha het volgende:
De vrienden die ik had ben ik 1 voor 1 kwijt geraakt, verwaterd etc of we groeide uit elkaar
Niet als het contact alleen van mij uit komt, dan kap ik er ook mee.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat is kut. Maar verwatering kan je verhelpen natuurlijk.
bij mij zijn ze allemaal verhuisd dus dan is het vaak lastiger afspreken, maar contacten zijn wel goed. Gewoon 1x in de maand bellen ofzo. Maar mijn twee vriendinnen waarmee ik altijd ging stappen enzo de ene zit in Spanje nu, de ander nog in Curacao. Tja dan is het helemaal lastig
Oei, dat is iets te ver om te gaan treinen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja dat is kut. Maar verwatering kan je verhelpen natuurlijk.
bij mij zijn ze allemaal verhuisd dus dan is het vaak lastiger afspreken, maar contacten zijn wel goed. Gewoon 1x in de maand bellen ofzo. Maar mijn twee vriendinnen waarmee ik altijd ging stappen enzo de ene zit in Spanje nu, de ander nog in Curacao. Tja dan is het helemaal lastig
Het moet wel tweezijdig zijn, maar het ligt natuurlijk ook aan de persoon.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet als het contact alleen van mij uit komt, dan kap ik er ook mee.
Oei dat is zeker lastig.
Haha. Daar doe ik eig niet meer aan. Moet ze wel reallife kennen en leuk vindenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Murdera het volgende:
Gelukkig heb je heel veel online vrienden.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet wat het was, het is doodgebloed. Andere vrienden kwam ik achter dat ik toch niet echt als vriend werd gezien en dat was voor mij ook over en sluiten. Ik ben een vriend of niet. Niet ertussen in omdat het ff uitkomtquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het moet wel tweezijdig zijn, maar het ligt natuurlijk ook aan de persoon.
Heb 1 vriend , uhm 2 eig waarbij ik altijd het contact moet beginnen. Maar het ligt gewoon in hun karakter om het te vergeten enzo. Dus neem het ze niet kwalijk en vind het niet erg.
Bij anderen zou ik dat dan weer niet kunnen.
Dan kan ik je niet helpen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha. Daar doe ik eig niet meer aan. Moet ze wel reallife kennen en leuk vinden
Absoluut mee eensquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:35 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet wat het was, het is doodgebloed. Andere vrienden kwam ik achter dat ik toch niet echt als vriend werd gezien en dat was voor mij ook over en sluiten. Ik ben een vriend of niet. Niet ertussen in omdat het ff uitkomt
Sommige.. Cue bedoel jequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef muhahaha het volgende:
Onze ui lijken ook op elkaar volgens sommige
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]Nu kunnen jullie samen gaan zwemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |