quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef thatday het volgende:
Ik ga even new girl kijken en er is alweer een nieuw topic. Tsjongejonge
Vioolquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef muhahaha het volgende:
Luister er eens naar ovoxo of walg je van violen
Dit is de oprotplaat in 1 van de kroegen waar ik vaak kom, daardoor kan ik het niet meer horen zonder mijn jas te pakkenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is de oprotplaat in 1 van de kroegen waar ik vaak kom, daardoor kan ik het niet meer horen zonder mijn jas te pakken
Oh, ik ben er dol op. Maar die instrumenten hoeven niet alleen klassiek te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er een zwak voor en ik luister echt amper klassiek
Ik kom welquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef shifto het volgende:
Mijn sollicitant komt gewoon niet opdagenZal hem bellen dat het niet meer hoeft ook
Aw, das kutquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef shifto het volgende:
Mijn sollicitant komt gewoon niet opdagenZal hem bellen dat het niet meer hoeft ook
Als je dit kunt spelen ben je een supereindbaas en kom ik de schimmel van je schoenen likkenquote:
Zwak = dol dus bedoel ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik ben er dol op. Maar die instrumenten hoeven niet alleen klassiek te zijn.
Ik neem je liever - neeeeeeeeeeeeeeeeeee nevermind.quote:
Ik weet wat een zwak voor iets hebben betekent, dankjequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je dit kunt spelen ben je een supereindbaas en kom ik de schimmel van je schoenen likken
[..]
Zwak = dol dus bedoel ik.
Nou?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem je liever - neeeeeeeeeeeeeeeeeee nevermind.
Nee je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet wat een zwak voor iets hebben betekent, dankje
quote:
quote:
Eindbazin is Candy.quote:
Ik wil je bitch wel zijn, 3000 euro per maandquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch van mij zijnIk loop over in het werk en need a bitch
Er zijn wel meer bitches op de wereldquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch van mij zijnIk loop over in het werk en need a bitch
Aangenomen, hoe ga je betalen? Cash of giro?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je bitch wel zijn, 3000 euro per maand
Dat is mijn vraagprijsquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Aangenomen, hoe ga je betalen? Cash of giro?
Nu ben je hier opeens weerquote:
Vertel mij eens over jouw avatar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet wat een zwak voor iets hebben betekent, dankje
Als ik naar mijn budget kijk kun je de helft krijgenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je bitch wel zijn, 3000 euro per maand
En jij ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Nu ben je hier opeens weer
Beetje verwarrend
Ik ben over 1 jaar klaar met school. Ik meld me niet aan tho.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik naar mijn budget kijk kun je de helft krijgenNee, zoek iemand die net klaar is met zn school
De helft? Tfoe daar kom ik mijn nest niet voor uitquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik naar mijn budget kijk kun je de helft krijgenNee, zoek iemand die net klaar is met zn school
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
...Britney Spears. Groeten aan je steen.
Ik zag het ook niet, dacht dat jij het wasquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Ik wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De helft? Tfoe daar kom ik mijn nest niet voor uit
Ik zag het ook niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq? Ik heb hier gsteren toch een foto gepostquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet, dacht dat jij het was![]()
SLA ME NIET
Nou met een beetje fantasie lijk je er wel opquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dafuq? Ik heb hier gsteren toch een foto gepost
[..]
Ik ben echt verbaasd jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Hara, deze mannen leven echt onder een steen ofzo.
Nee, wij volgen die emotramp britney gewoon nietquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Liever onder die steen met goede muziek dan daarboven met de muziek van jouquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Ja, echt wel...quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Heroinjunk het volgende:
DUS JI JZEGT DAT IK TWEE ONDERKINNEN, BRUINE OGEN EN EEN DOOS BOS STRO OP MIJN HOOFD HEB!?!?!?1?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou met een beetje fantasie lijk je er wel op
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Liever onder die steen met goede muziek dan daarboven met de muziek van jou
Niet dan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DUS JI JZEGT DAT IK TWEE ONDERKINNEN, BRUINE OGEN EN EEN DOOS BOS STRO OP MIJN HOOFD HEB!?!?!?1?
MAAR JE KUNT GOED PLAYBACKEN TOCH HIHIHHIquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DUS JI JZEGT DAT IK TWEE ONDERKINNEN, BRUINE OGEN EN EEN DOOS BOS STRO OP MIJN HOOFD HEB!?!?!?1?
Hallo het gaat niet om de muziek. Je kan gewoon niet om Britney heen Sjaakquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Liever onder die steen met goede muziek dan daarboven met de muziek van jou
Jawel hoor ze is nog niet moddervetquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo het gaat niet om de muziek. Je kan gewoon niet om Britney heen Sjaak
Lukt ons prima, maar ik heb ook een hele mooie steen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ze is inderdaad nog geen Christina.quote:
Delen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lukt ons prima, maar ik heb ook een hele mooie steen.
Alleen Ton Waits en alles wat daarna kwam. Als die studentenzuipmuziek maar in de kast blijftquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jammer dat het niet helemaal correct is aangezien ze wel een goede smaak heeft.
Blijkbaar kan ik er heel goed omheen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh jezus, Christina is echt erg geworden hèquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ze is inderdaad nog geen Christina.
[..]
Delen?
Jij bent altijd welkom onder mijn steen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ze is inderdaad nog geen Christina.
[..]
Delen?
Jaaa!! Wtf o_Oquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jezus, Christina is echt erg geworden hè![]()
Ik laat je deze keer gaan, de volgende keer sla ik hard terug ja.quote:
Ik moest een beetje huilen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alleen Ton Waits en alles wat daarna kwam. Als die studentenzuipmuziek maar in de kast blijft
Waarom slaan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:53 schreef Harajuku. het volgende:
Ik laat je deze keer gaan, de volgende keer sla ik hard terug ja.
Jeej.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij bent altijd welkom onder mijn steen.![]()
Ik sla je dan met harde woorden om je oren.quote:
Dan liever wat zachte tikjes op m'n billetjesquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:54 schreef Harajuku. het volgende:
Ik sla je dan met harde woorden om je oren.
Tonquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zal ik je traantjes drogen?
Waarom huil je?
Requiem For A Dreamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |