quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef thatday het volgende:
Ik ga even new girl kijken en er is alweer een nieuw topic. Tsjongejonge
Vioolquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:40 schreef muhahaha het volgende:
Luister er eens naar ovoxo of walg je van violen
Dit is de oprotplaat in 1 van de kroegen waar ik vaak kom, daardoor kan ik het niet meer horen zonder mijn jas te pakkenquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dit is de oprotplaat in 1 van de kroegen waar ik vaak kom, daardoor kan ik het niet meer horen zonder mijn jas te pakken
Oh, ik ben er dol op. Maar die instrumenten hoeven niet alleen klassiek te zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb er een zwak voor en ik luister echt amper klassiek
Ik kom welquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef shifto het volgende:
Mijn sollicitant komt gewoon niet opdagenZal hem bellen dat het niet meer hoeft ook
Aw, das kutquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef shifto het volgende:
Mijn sollicitant komt gewoon niet opdagenZal hem bellen dat het niet meer hoeft ook
Als je dit kunt spelen ben je een supereindbaas en kom ik de schimmel van je schoenen likkenquote:
Zwak = dol dus bedoel ikquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, ik ben er dol op. Maar die instrumenten hoeven niet alleen klassiek te zijn.
Ik neem je liever - neeeeeeeeeeeeeeeeeee nevermind.quote:
Ik weet wat een zwak voor iets hebben betekent, dankjequote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je dit kunt spelen ben je een supereindbaas en kom ik de schimmel van je schoenen likken
[..]
Zwak = dol dus bedoel ik.
Nou?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik neem je liever - neeeeeeeeeeeeeeeeeee nevermind.
Nee je weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet wat een zwak voor iets hebben betekent, dankje
quote:
quote:
Eindbazin is Candy.quote:
Ik wil je bitch wel zijn, 3000 euro per maandquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch van mij zijnIk loop over in het werk en need a bitch
Er zijn wel meer bitches op de wereldquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch van mij zijnIk loop over in het werk en need a bitch
Aangenomen, hoe ga je betalen? Cash of giro?quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je bitch wel zijn, 3000 euro per maand
Dat is mijn vraagprijsquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Aangenomen, hoe ga je betalen? Cash of giro?
Nu ben je hier opeens weerquote:
Vertel mij eens over jouw avatar.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik weet wat een zwak voor iets hebben betekent, dankje
Als ik naar mijn budget kijk kun je de helft krijgenquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je bitch wel zijn, 3000 euro per maand
En jij ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:47 schreef STING het volgende:
[..]
Nu ben je hier opeens weer
Beetje verwarrend
Ik ben over 1 jaar klaar met school. Ik meld me niet aan tho.quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik naar mijn budget kijk kun je de helft krijgenNee, zoek iemand die net klaar is met zn school
De helft? Tfoe daar kom ik mijn nest niet voor uitquote:Op vrijdag 6 april 2012 14:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Als ik naar mijn budget kijk kun je de helft krijgenNee, zoek iemand die net klaar is met zn school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |