Steeds weer gezuig en gekwal van je, rond dat ene thema in de richting van mijn persoon. En dat hoef ik niet concreter temaken door er steeds maar weer naar te zuigen. Zelfs als daar geen enkele aanleiding voor is. Precies datgene dus waarop BozeAppel minstens twee keer eraf ging... (en voor minder zelfs)quote:
Friek_, jij bent gewoon kaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:55 schreef Friek_ het volgende:
EchtGaaf, neem even je medicatie in voordat je verder typt.
Pas maar op voordat Duke je voor een neuzelende kleuter wegzet die het topic vervuilt en verziekt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:56 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik Lyrebird zachtjes getrolld in zijn topic. Bwehehehe!
Ik zie nog steeds je grote probleem niet zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 13:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Steeds weer gezuig en gekwal van je, rond dat ene thema in de richting van mijn persoon. En dat hoef ik niet concreter temaken door er steeds maar weer naar te zuigen. Zelfs als daar geen enkele aanleiding voor is. Precies datgene dus waarop BozeAppel minstens twee keer eraf ging... (en voor minder zelfs)
Je weet dat donders goed. Wees gewoon eens een keer eerlijk en durf iets gewoon eerlijk toe te geven, zoals Eriksd dat wel kan en ook DOET: Dat is tenminste een vent.
Tekent precies jouw persoon.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds je grote probleem niet zo.
Vragen had ik niet. Ik concludeer slechts.quote:
Wat is deze? Welke kloon is u?quote:Op vrijdag 18 mei 2012 16:47 schreef echtwelhe het volgende:
[..]
Vragen had ik niet. Ik concludeer slechts.
Je kunt mensen mensen die jouw mening niet delen proberen de mond te snoeren, je kunt niemand verbieden hier mee te lezen.![]()
Veel succes verder.
quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Wie heeft dit in KLB gezet: HBO sociale academie of hoe het tegenwoordig heet: afschaffen..
Daar slaat het als een tang op een varken.
Terug naar POL of gewoon in het kader van de vrije meningsuiting sluiten aub.
Ja, ja volgende topic van die mafketels van InHolland sociale academie:quote:
Snap ik wel hoor maar ik zie de humor er wel van in dat het in klaagbaak zit en dan ook nog eens die reactiesquote:Op woensdag 23 mei 2012 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ja volgende topic van die mafketels van InHolland sociale academie:
TT: Omgekeerde Robin Hood: stelen van de armen en geven aan de rijken?
OP: Ik vind dat een stuk eerlijker, jullie ook? Ik wel..
Ik open deze blog als onderdeel van mij studie, jullie zijn vrij om jullie eigen mening te geven.
D'r staat er kennelijk weer één van die club.quote:Op woensdag 23 mei 2012 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor maar ik zie de humor er wel van in dat het in klaagbaak zit en dan ook nog eens die reacties
Gooi maar dicht hoor, doet pijn aan mijn ogen.quote:Op donderdag 24 mei 2012 08:40 schreef 99.999 het volgende:
En om op je vraag terug te komen, ik vond het niet echt een POL-topic maar zonde om op slot te gooien, dus dan maar naar KLB. Maar dicht kan het alsnog wanneer je dat graag wilt.
Ben het wel met je eens dat de 'studenten' zich zo niet van hun beste kant laten zien maar aan de andere kant komen er soms best aardige discussies en vers bloed uit voort. Alleen een stelling of betoogje droppen en dan weer vertrekken accepteren we ook niet. Ze moeten wel actief mee gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |