Het principe van feedback is toch zinnige antwoorden back geven ?quote:Op zondag 27 mei 2012 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
Helaas pindakaas, er gaat niks aan gedaan worden.
Move along people.
Er is weinig zinnigs te melden buiten dat er niks mankeert aan Groene Khmer, het is zelfs grappig.quote:Op zondag 27 mei 2012 13:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Het principe van feedback is toch zinnige antwoorden back geven ?
Jij gedraagt je als een politie-agent: doorlopen mensen, dit gaat jullie geen reet aan
zeker..... als je een aanhanger bent van demonisering... jij ouwe nazilover ..(ff demoniseren)quote:Op zondag 27 mei 2012 13:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Er is weinig zinnigs te melden buiten dat er niks mankeert aan Groene Khmer, het is zelfs grappig.
Doe ff normaal.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zeker..... als je een aanhanger bent van demonisering... jij ouwe nazilover ..(ff demoniseren)
Zonnesteek? Mafkees.quote:Op zondag 27 mei 2012 14:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
zeker..... als je een aanhanger bent van demonisering... jij ouwe nazilover ..(ff demoniseren)
quote:Op zondag 27 mei 2012 14:08 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Desbetreffende kerel heeft ook al meerdere topics geopend welke gesloten zijn, van de PM's had ik geen weet, thx.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:19 schreef von_Preussen het volgende:
Even een vraag, is het bij jullie bekend dat ex-VVD stemmers per PM worden aangeschreven met de uitnodig om uit te leggen waarom men teleurgesteld is in de VVD?
Weet niet wat het beleid op Fok omtrent dit soort zaken is, maar ik wilde jullie er even van op de hoogte stellen.
Het is een vrouw in deze.quote:Op zondag 27 mei 2012 16:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Desbetreffende kerel heeft ook al meerdere topics geopend welke gesloten zijn, van de PM's had ik geen weet, thx.
Dat maakt het enkel erger.quote:
Dat moge zo zijn, maar POL is geen podium voor scheldkannonades van gefrustreerde PVV stemmers, enigszins niveau mag wel verwacht worden geloof ik.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:47 schreef nikk het volgende:
Jammer dat het PVV topic dicht is. Vond TS een uitstekend voorbeeld van de gemiddelde PVV'er. Als we alleen alleen topics toelaten van mensen die enigszins fatsoenlijk zijn of beschaving kennen, ontstaat een onjuist beeld van de PVV.
Dat is nu juist mijn punt. Jammer dat alleen die 5 procent van hun strmmers mag reageren. Daarmee ontstaat m.i. een verkeerd beeld van de partij.quote:Op maandag 28 mei 2012 11:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat moge zo zijn, maar POL is geen podium voor scheldkannonades van gefrustreerde PVV stemmers, enigszins niveau mag wel verwacht worden geloof ik.
Ja, want iedereen weet dat innerlijke beschaving temperatuurafhankelijk is...quote:Op maandag 28 mei 2012 17:41 schreef 99.999 het volgende:
Dat mensen zich druk kunnen maken met dit weer.
De manier van reageren (van alle kanten) wel lijkt mequote:Op maandag 28 mei 2012 17:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, want iedereen weet dat innerlijke beschaving temperatuurafhankelijk is...
Op aandringen van de mods . De FA's oordelen binnen 1 minuut en gaan maar af op het verhaal van modje.quote:
Onjuist, ze maken eigen keuzes.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Op aandringen van de mods . De FA's oordelen binnen 1 minuut en gaan maar af op het verhaal van modje.
Jaja... blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg . Ik dacht van wel door expliciet tussen haakjes te zetten dat het hier om een bewuste demonisering gaat.Het is niet schelden. Maar wel een wijze van een pointe maken dat het humoristisch vinden van groenlinkers demoniseren van dezelfde orde is als VS in het hokje nazilover te zetten.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef JoaC het volgende:
[..]
Onjuist, ze maken eigen keuzes.
In dit geval ontbrak een duidelijke nuancering danwel een explicitering dat je een hypothetische situatie wou schetsen, dus in mijn ogen was de ban terecht. Ik zou het ook niet pikken als ik om mijn moderatiekeuzes met fascisme geassocieerd zou worden.
Goede vraag.quote:Op donderdag 7 juni 2012 17:01 schreef monkyyy het volgende:
Waar is het topic "Invoeren vermogensmax" van de user Bacq plotseling gebleven?
http://forum.fok.nl/topic/1814707
Kan hier ook wel hoor maar als je het liever naar NWS hebt geef je maar een seintjequote:Op donderdag 7 juni 2012 13:56 schreef Nielsch het volgende:
Kan een modje even mijn typo uit deze TT halen?
Minister Schultz van Haegen vertraagt broodnodige UIthoflijn
Dus even een n toevoegen in het woord Miister. Alvast bedankt!
Ow en bij nader inzien kan het topic misschien beter in NWS, of niet?
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op maandag 11 juni 2012 22:01 schreef yyyentle het volgende:
[..]
Lex Gauw, je weetz. Wat een debielenzooi op Fok zeg!
Hoe komt ErikSD dan aan Lex Gauw? Toeval zeker, dat is mijn man. Nou ja, zijn hotmailadres.quote:Op maandag 11 juni 2012 22:05 schreef 99.999 het volgende:
moderators kunnen overigens helemaal geen IP-adressen zien, of mailadressen die niet als zichtbaar zijn aangegeven in het eigen profiel. Het enige wat wij meer kunnen zien dan een gewone user zijn de zogeheten notes maar daar staat zelden iets in dat de moeite waard is om te melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |