ou, VS..bijna zou men denken dat je met een persoonlijke afrekening bezig was om mij te verbannen deze laatste 2 dagen.
Maar ik denk allereerst dat je een autoritaire inslag hebt. Je vind het geven van feedback in een feedbacktopic onzinnig.
Toen ik dacht dat feedbacktopic bedoeld was voor feedback en diskussie over moderatiebeleid, zat jij in je politie-agentmodus: iedereen koppen dicht, ik maak een eind aan deze rel.. doorlopen mensen.
Die sommatie volgde ik dus niet en leuk voor jou vond je een goede reden om je gelijk te halen door mij een ban op te leggen.
Ik zou te trollerig geweest zijn in een zinsnede met het woord nazilover. Nu ben jij zelf de grootste troller van ons 2....
Stuitend was het dat jij de demonisering van groenlinksers tot soortgelijk als 'rode khmer' wel humoristisch vond.
Puur moderatietechnisch gezien is het erg slecht dat een moderator om ideologische pre-occupaties niet een bash kan herkennen.
Ik wilde je laten zien wat het was om gedemoniseerd te worden en ik sprak je demoniserend aan met 'ouwe nazilover'. Het was dom van mij te denken dat je wel zou zien dat dit een stijltje was om een pointe te maken.En dat jij daaruitvolgend zou terugkomen op het humoristisch vinden van de GL_demonisering
Kernpunt in het stijltje is juist dat je géén nazilover bent, net zoals groenlinksers niet rodekhmerachtig zijn.
Maar een verwante kwestie is dat het nog steeds verboden is in POL een fascistenlover erop te wijzen dat hij een verkeerde keuze maakt, en dit te illustreren met een plaatje van
de vader der fascisten.
Dit terzijde .