Even tussenduur off-topic. Maar waar is je avatar ook al weer van. Die clip zoek ik al een tijd.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar ook wel behoorlijke tegenvallers.
Santigold en At the Drive-In waren niet veel.
Op een gegeven moment stonden Beirut, The Shins en Bon Iver tegenover elkaar. Ik bleef zappen. Maar dan vooral omdat ik wachtte tot 1 van de 3 een beetje interessant begon te worden.
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)in-de-popmuziek.htmlquote:Op dinsdag 17 april 2012 15:52 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Even tussenduur off-topic. Maar waar is je avatar ook al weer van. Die clip zoek ik al een tijd.
On-topic, die hologram van Tupac overtreft natuurlijk alles. (weinig indie, maar toch geniaal. Over 10 jaar hebben we gewoon uitverkochte concerten van Michael Jackson, The Beatles, Andre Hazes etc. in de Arena
Oja, zeker. Maar deze hadden ze beter niet kunnen maken. Wat zwak.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:06 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe Dandy Warhols op de luisterpaal. Geen idee dat die nog muziek maakten
Haha inderdaad, ik ook!quote:Op zondag 15 april 2012 14:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als Beach House nu al uitverkocht zou zijn, zou ik heel positief verrast zijn over Nederland.
Nieuwe plaat van ze nog niet gehoord. Maar snel eens doen
Die playlists check ik ook wel eens. Enige jammere is dat er natuurlijk heel erg veel nummers zijn, waarvan ook veel nummers gewoon bagger zijn. Pareltjes vinden is soms wat lastig.quote:Op woensdag 18 april 2012 21:42 schreef Faerie het volgende:
Ik heb een nieuwe liefde: www.birp.fm
Alleen maar indie playlists, online te beluisteren en te downloaden.![]()
Zo heb ik deze ontdekt:
I like!
Goeie!quote:
Meer van hetzelfde maar wel weer erg goed jaquote:Op zondag 22 april 2012 10:37 schreef cafca het volgende:
Zit nu naar Andrew Bird te luisteren. Jezus, wat een mooie plaat,zeg!
Andrew Bird was toch wel wat eerder bezig dan die artiesten die jij noemtquote:Op zondag 22 april 2012 12:22 schreef cafca het volgende:
Ja, al krijg ik wel de indruk dat hij goed naar Fleet Foxes en Mumford &Sons enzo geluisterd heeft. Op zich niks mis mee, verder.
Verder nog weinig nieuwe platen geluisterd ditjaar. Wat heb ik gemist?
doe er dan meteen een link bijquote:Op zondag 22 april 2012 13:45 schreef Norrage het volgende:
En nog wel wat, kijk eens in het jaarlijstjes topic
Ik zit op telefoon, copypasten gaat niet zo makkelijkquote:Op zondag 22 april 2012 13:49 schreef ranja het volgende:
[..]
doe er dan meteen een link bij
Beste albums van 2012 (pre-Jaarlijstjes)
Die staan op Lowlands he? Ken ze niet maar als jij ze zo goed vind ga ik toch twijfelen of dat nodig is.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Die staan op Lowlands he? Ken ze niet maar als jij ze zo goed vind ga ik toch twijfelen of dat nodig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |