quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:26 schreef DeMessias het volgende:
Wat is de nieuwe Beach House heerlijk met deze zomerse temperaturen
ben je niet in de war met Best Coast? alsof je transistorradio naast je ligt op het strand.quote:Op donderdag 24 mei 2012 15:26 schreef DeMessias het volgende:
Wat is de nieuwe Beach House heerlijk met deze zomerse temperaturen
Die twee zijn echt niet uit elkaar te houden. De namen lijken al verrekes veel op elkaar en dan gaan ze ook nog gezellig beide albums in dezelfde week uitbrengenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:38 schreef ranja het volgende:
[..]
ben je niet in de war met Best Coast? alsof je transistorradio naast je ligt op het strand.
En zoals ranja geloof ik eerder al opmerkte, net zoals 2 jaar geleden toen ze ook beide tegelijk een album uitbrachtenquote:Op donderdag 24 mei 2012 23:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die twee zijn echt niet uit elkaar te houden. De namen lijken al verrekes veel op elkaar en dan gaan ze ook nog gezellig beide albums in dezelfde week uitbrengen
Daar zat toen toch wel ruim een half jaar tussen, hoor. Maar ik had er toen ook wel last van, nu niet meer.quote:Op donderdag 24 mei 2012 23:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
En zoals ranja geloof ik eerder al opmerkte, net zoals 2 jaar geleden toen ze ook beide tegelijk een album uitbrachten
Het was ook vooral irritant bij de jaarlijstjes. "oh gaaf, beach house staat er ook in... oh wacht, beach house dus, niet best coast".quote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Daar zat toen toch wel ruim een half jaar tussen, hoor. Maar ik had er toen ook wel last van, nu niet meer.
Ik ontdekte ze toen tegelijkquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar zat toen toch wel ruim een half jaar tussen, hoor. Maar ik had er toen ook wel last van, nu niet meer.
Zeker weten. En in September komt er gewoon weer 1 die een wat zwaardere/duistere kant van het tweeluik moet weerspiegelen.quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:20 schreef Z het volgende:
Mooie nieuwe plaat van Mount Eerie (Clear Moon).
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 13:20 schreef Z het volgende:
Mooie nieuwe plaat van Mount Eerie (Clear Moon).
Ik was er al klaar mee toen ie officieel uitkwamquote:Op woensdag 30 mei 2012 18:12 schreef Felagund het volgende:
Wrecking Ball van Springsteen wel natuurlijk, waarom staat die bij jou er niet bij Norrage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |