Wow ik had hier nog nooit van gehoord, maar wat tof is ditquote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:45 schreef Norrage het volgende:
Ik heb Alt-J al 20x geplugd hier, maar nog niemand heeft ooit gereageerd
Toch voor die lurkers die er wellicht toch zijn hier kan je het hele album streamen:
http://www.nme.com/news/alt-j/63906
Erg fijn, favorietje van het jaar vooralsnog
Japandroids, een band waar ik me nog nooit in verdiept heb. Eens doen?quote:
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:05 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wow ik had hier nog nooit van gehoord, maar wat tof is dit![]()
Ook leuk dat je de achtergrond informatie van de band zelf bij de nummers op soundcloud kan lezen.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:41 schreef DeMessias het volgende:
Alt-J was me al lang bekend door Matilda. Met voorsprong mijn album van het jaar* nu.
* Als Of Monsters and Men - My Head Is an Animal als 2011 gezien wordt.
Ah dus toch, ik dacht al, die band moet zeker wel bevallen hierquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:58 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik lees hier veel mee, maar het was me nog niet opgevallen dat je hem genoemd had.Anders had ik zeker een positieve reactie gepost, want wat een goede band is dit!
Zeker weten.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 14:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Japandroids, een band waar ik me nog nooit in verdiept heb. Eens doen?
Hoezo zou laatstgenoemde uit 2011 komen? Die is in Nederland pas een maand geleden uitgebracht, dus dat moet prima kunnenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 11:41 schreef DeMessias het volgende:
Alt-J was me al lang bekend door Matilda. Met voorsprong mijn album van het jaar* nu.
* Als Of Monsters and Men - My Head Is an Animal als 2011 gezien wordt.
Heel bijzonder vind ik het nog niet. Misschien moet ik 'em nog wat vaker luisteren.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 09:45 schreef Norrage het volgende:
Ik heb Alt-J al 20x geplugd hier, maar nog niemand heeft ooit gereageerd
Toch voor die lurkers die er wellicht toch zijn hier kan je het hele album streamen:
http://www.nme.com/news/alt-j/63906
Erg fijn, favorietje van het jaar vooralsnog
In thuisland Ijsland is hij uitgekomen in september 2011; wereldwijd is hij pas dit jaar uitgekomenquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:33 schreef kciR het volgende:
[..]
Hoezo zou laatstgenoemde uit 2011 komen? Die is in Nederland pas een maand geleden uitgebracht, dus dat moet prima kunnen
Father John Misty is erg leuk ja, ga hem ook live zienquote:Op dinsdag 22 mei 2012 19:36 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ga altijd van Nederland uit, qua releasedata![]()
Voor mensen die van mooie songschrijvers houden raad ik Brendon Benson (ex-Raconteur) en Father John Misty (ex-Fleet Fox). Twee mooie, verfijnde albums![]()
Echt bijzonder vind ik het niet, wel goed en origineelquote:Op dinsdag 22 mei 2012 18:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heel bijzonder vind ik het nog niet. Misschien moet ik 'em nog wat vaker luisteren.
Verschrikkelijk!! Vind ik hem altijd. Ben benieuwd deze keer.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef TWP het volgende:
Nieuwe plaat van Tallest Man On Earth gespot!
cafcapost=check deze muziekquote:Op woensdag 23 mei 2012 18:17 schreef cafca het volgende:
Voorlopig mooiste platen van het jaar:
Bound for glory van Peasant en Orkney: Symphony of the Magnetic North.
waar? Vind het een van de beste artiesten van deze tijdquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:28 schreef TWP het volgende:
Nieuwe plaat van Tallest Man On Earth gespot!
Ik ben ook erg benieuwd (ook of jij het dit keer wel aan kan horen trouwens)!quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verschrikkelijk!! Vind ik hem altijd. Ben benieuwd deze keer.
Er komt een PM aan!quote:Op woensdag 23 mei 2012 18:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
waar? Vind het een van de beste artiesten van deze tijd
Ik vind zijn muziek altijd wel mooi maar juist die stem niet, een soort hele neppe Bob Dylan, zonder de autentociteit. Dus als hij misschien net wat anders zingt nu kan ik het wel gaan waarderenquote:Op woensdag 23 mei 2012 23:43 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd (ook of jij het dit keer wel aan kan horen trouwens)!
Die stem van hem doet mij altijd wel wat. Z'n vorige plaat heb ik er vaak gedraaid, en staat nu nog steeds regelmatig op.
Tallest Man on Earth.quote:Op woensdag 23 mei 2012 17:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Verschrikkelijk!! Vind ik hem altijd. Ben benieuwd deze keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |