wat was er ook alweer mis met een brommertjequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:24 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Bij veel meer vacatures is dat zo, ook de onderkant.
Vermoedde al dat je bullshit zat te verkopen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:25 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Zodra ik weer eens in de buurt ben 3-voud.
Meid, ik ken ze. Zit er zelf midden in als werkgever.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:25 schreef moussie het volgende:
[..]
Als je nou eerst eens kijkt voor je met je commentaar klaar staat ..
tja als bollenpeller of vakkenvuller bij de appie ben je natuurlijk nergens zonder autoquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:24 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Bij veel meer vacatures is dat zo, ook de onderkant.
Brommertjes kosten nog meer als een auto zowat !quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
wat was er ook alweer mis met een brommertje
Je hebt wat geks gerookt, kannie anders.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Brommertjes kosten nog meer als een auto zowat !
Jawel, maar ik zit hier voor de onderklassequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
tja als bollenpeller of vakkenvuller bij de appie ben je natuurlijk nergens zonder auto
zelfs in mijn werkveld met de vele lease-auto's is een auto of zelfs rijbewijs niet nodig: je hebt toch het OV?
oh die mogen niet met het OV?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:27 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zit hier voor de onderklasse
een puch maxi kost 100 euro en rijdt 1:40.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:26 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Brommertjes kosten nog meer als een auto zowat !
Weet je wat het is, een klein goedkoop autootje heb je al voor pak um beet 500 euro, daar kun je best een jaar mee vooruit of langer als je geluk hebt, een beetje brommer vragen ze nog meer voor. Op die oude fossielen dat gaat echt niet meer natuurlijk..quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je hebt wat geks gerookt, kannie anders.
Ik ben niet tegen ov hoor, als de aansluitingen overal goed geregeld zijn, kan dat prima. Maar zo goedkoop is dat niet hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:28 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
oh die mogen niet met het OV?
Apartheid?
Met dat domme gelul zit je inderdaad dagelijks op de bank in de huiskamer elk argument uit verband te trekken om maar niet in beweging te komen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Weet je wat het is, een klein goedkoop autootje heb je al voor pak um beet 500 euro, daar kun je best een jaar mee vooruit of langer als je geluk hebt, een beetje brommer vragen ze nog meer voor. Op die oude fossielen dat gaat echt niet meer natuurlijk..
oh een oud wrak van een auto voor 500 is prima, maar een oud brommertje van 100euro 'kan echt niet meer' ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Op die oude fossielen dat gaat echt niet meer natuurlijk..
Ach meid, kom je weer met de uitzonderingsgevallen om je gelijk te krijgen. Nou vooruit, ik heb me verkeerd geformuleerd. Het gaat mij erom als je met je EIGEN auto naar de voedselbank rijdt om je pakketje op te halen, dan kun je mij niet wijsmaken dat je echt arm bent.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:20 schreef moussie het volgende:
[..]
Toch leuk dat je zonder meer aanneemt dat het hun eigen auto is overigens. Het kan ook de auto van iemand anders zijn die je even hebt geleend om dat weekpakket op te halen .. twee volle boodschappentassen aan je fietsstuur is niet weggelegd voor iedereen
Ik zit niet in de bijstand..quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Met dat domme gelul zit je inderdaad dagelijks op de bank in de huiskamer elk argument uit verband te trekken om maar niet in beweging te komen.
Sjongejonge wat een onzin.
dat het niet goedkoop is boeit een werkgever helemaal niets: als je maar op je werk kan komen iedere ochtendquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen ov hoor, als de aansluitingen overal goed geregeld zijn, kan dat prima. Maar zo goedkoop is dat niet hoor.
Je wordt er inderdaad moe van...quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ach meid, kom je weer met de uitzonderingsgevallen om je gelijk te krijgen.
Echt goeie shit is dit..it's friday..and I'm gonna get you high today !quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
oh een oud wrak van een auto voor 500 is prima, maar een oud brommertje van 100euro 'kan echt niet meer' ?
doe mij ookw at van dat spul dat je rookt, klinkt lekker
Ach ja...wij gaan het vandaag niet oplossen, dat is pas sterk !!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:30 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
oh een oud wrak van een auto voor 500 is prima, maar een oud brommertje van 100euro 'kan echt niet meer' ?
doe mij ookw at van dat spul dat je rookt, klinkt lekker
Wat een kolder, echt jongen je moet eens leren lezen. Waar het om gaat is dat als jij naar de voedselbank moet omdat je geen eten zou kunnen kopen, maar wel een EIGEN auto op de weg kunt houden dat je dan verkeerde prioriteiten stelt en dat je mij niet met droge ogen wijs kunt maken dat je echt zo arm bent. Een auto is en blijft een luxe product, ondanks wat jij beweert dat het een primaire levensbehoefte zou zijn.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:22 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Een auto is gewoon not done hier !
Denk aan je hart he. Je neemt het veel te serieus allemaal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:33 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat een kolder, echt jongen je moet eens leren lezen. Waar het om gaat is dat als jij naar de voedselbank moet omdat je geen eten zou kunnen kopen, maar wel een EIGEN auto op de weg kunt houden dat je dan verkeerde prioriteiten stelt en dat je mij niet met droge ogen wijs kunt maken dat je echt zo arm bent. Een auto is en blijft een luxe product, ondanks wat jij beweert dat het een primaire levensbehoefte zou zijn.
Bij de auto gaat het niet om de aanschaf. het gaat erom om dat ding op de weg te houden en dat kost in verhouding veel geld als je van weinig moet leven. Een auto op de weg houden, zelfs een kleintje kost al snel 100 euro per maand. Daar kan je ook twee weken van eten. Als ik de keuze moest maken: auto of vreten, dan wist ik het wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:29 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Weet je wat het is, een klein goedkoop autootje heb je al voor pak um beet 500 euro, daar kun je best een jaar mee vooruit of langer als je geluk hebt, een beetje brommer vragen ze nog meer voor. Op die oude fossielen dat gaat echt niet meer natuurlijk..
van 100euro kun je zelfs 4 weken van eten als 2 volwassenen als het moetquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:35 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Bij de auto gaat het niet om de aanschaf. het gaat erom om dat ding op de weg te houden en dat kost in verhouding veel geld als je van weinig moet leven. Een auto op de weg houden, zelfs een kleintje kost al snel 100 euro per maand. Daar kan je ook twee weken van eten. Als ik de keuze moest maken: auto of vreten, dan wist ik het wel.
Als je het over mensen hebt die een flinke schop onder hun reet nodig hebben.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:34 schreef Mylene het volgende:
Aangezien het om de bijstand gaat kan dit artikel natuurlijk wederom niet ontbreken. Moeders blij in de bijstand.
http://www.laraaerts.nl/p(...)jstand_LaraAerts.pdf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |