abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109986830
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar als je niets mankeert of tegen hebt gehad zit je daar ook niet in, lijkt mij dan.
En kan je eruit door te verhuizen dan doe je dat.
Tof we zijn het eens.
pi_109986890
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Gevoelig puntje?
Tja, ik wordt al niet vrolijk van al die stereotypen die je om je oren krijgt omdat je in de bijstand zit, maar als iemand je dan met leugens zwart zit te maken houd het voor mij op, dan wordt ik pisnijdig.
pleased to meet you
pi_109986901
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:08 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

En kan je eruit door te verhuizen dan doe je dat.
Tof we zijn het eens.
Ik vind dat je mensen niet kunt verplichten om ergens anders te gaan wonen puur voor een stukje inkomen ! Dat is gewoon niet goed vind ik. Als je je hele leven hebt opgebouwd verhuizen omdat je moet produceren..
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_109986921
Tot Later, visite
Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
pi_109986940
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:10 schreef Gertje-Plongers het volgende:

[..]

Ik vind dat je mensen niet kunt verplichten om ergens anders te gaan wonen puur voor een stukje inkomen ! Dat is gewoon niet goed vind ik. Als je je hele leven hebt opgebouwd verhuizen omdat je moet produceren..
nee, omdat je moet eten :{
pi_109987201
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:09 schreef moussie het volgende:

[..]

Tja, ik wordt al niet vrolijk van al die stereotypen die je om je oren krijgt omdat je in de bijstand zit, maar als iemand je dan met leugens zwart zit te maken houd het voor mij op, dan wordt ik pisnijdig.
geen leugens, de waarheid...
pi_109987204
quote:

[..]

:')
pi_109987238
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:07 schreef moussie het volgende:

[..]

Meerdere, daarnaast loop ik tegen de 60 ... ik doe wel vrijwilligerswerk, daarmee verdien ik mijn internet en per jaar een kwart van de PC waarop ik werk lambakken ben
  vrijdag 6 april 2012 @ 16:22:31 #234
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_109987353
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 12:21 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ja maar denk jij dat die terugkomen???
Nee echt niet, er gaat ieder jaar meer naar toe

[..]

http://www.bnr.nl/topic/s(...)geld-komt-niet-terug

[..]

leningen, investeringen, modern koloniseren, tis maar hoe je het noemt, heeft wel degelijk nut, maar dat word vast te ingewikkeld voor je, dan moet je namelijk verder denken als je neus(of de telegraaf) lang is. Het is niet allemaal "goede doelen" werk.
pi_109987409
quote:

[..]

Hoeft ook niet, maar dan hoeft de regering ook geen uitkering te geven.

Ik vind zowieso dan je permanente uitkeringen voor mensen die kunnen werken moet stopzetten, daar worden mensen alleen maar lui van.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_109987413
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:17 schreef gehaktballetjes het volgende:

[..]

geen leugens, de waarheid...
Oh .. wie heeft mij een baan op maat aangeboden dan? Ik ben benieuwd ..
pleased to meet you
pi_109987583
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:24 schreef moussie het volgende:

[..]

een fokker met een eigen bedrijf. Ga niet zo schijnheilig doen want dat staat wel ergens in een topic.
net als die vakantie.

jij bent het type waarom mensen een hekel krijgen aan uitkeringstrekkers
  Moderator vrijdag 6 april 2012 @ 16:34:49 #238
249559 crew  Lavenderr
pi_109987764
quote:

[..]

'een stukje inkomen'. Nee, gewoon werken voor een salaris waar je je leven van kunt bekostigen. En als je daarvoor moet verhuizen dan is dat maar zo. Beter dan passief blijven zitten waar je zit en van een uitkering gebruik maken die je eigenlijk niet verdient.
Een sociaal leven bouw je wel weer op in je nieuwe woonplaats hoor. En communiceren met familie, vrienden en kennissen zijn duizend en één mogelijkheden voor.
pi_109987869
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:24 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Hoeft ook niet, maar dan hoeft de regering ook geen uitkering te geven.

Ik vind zowieso dan je permanente uitkeringen voor mensen die kunnen werken moet stopzetten, daar worden mensen alleen maar lui van.
Dat zou heel dom zijn. Beter kun je deze mensen verplichten om te werken, iets wat binnenkort ook ingevoerd wordt.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_109987900
Nog niet zo lang geleden was het de CDA die klaagde over te weinig parkeergelegenheid bij de voedselbank Tilburg.
Nee, ze klaagde niet dat die bezoekers naast voedsel ook hun auto als eerste levensbehoefte zagen, ze klaagde dus dat de gemeente te weinig parkeerplaatsen beschikbaar maakte.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_109987938
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nog niet zo lang geleden was het de CDA die klaagde over te weinig parkeergelegenheid bij de voedselbank Tilburg.
Nee, ze klaagde niet dat die bezoekers naast voedsel ook hun auto als eerste levensbehoefte zagen, ze klaagde dus dat de gemeente te weinig parkeerplaatsen beschikbaar maakte.

maar mensen zoals moussie moet je het ook zo gemakkelijk mogelijk maken want ze zijn zo zieluggggg
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2012 @ 16:43:45 #242
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_109988062
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:24 schreef moussie het volgende:

[..]

Een baan op maat? Ga toch drie-wielen. Niemand krijgt een baan op maat aangeboden.

Uit het nieuws hadden ze het over dat lage inkomens met name getroffen zijn door de hogere zorgkosten en daarmee gepaarde grotere eigen bijdrage(n). Laat ik nu voor het gemak eens discrimineren en zeggen dat mensen in de bijstand maar moeten gaan werken, hoe zit dat dan met mensen die een laag inkomen hebben, omdat ze volledig arbeidsongeschikt zijn en dus niet in staat zijn om meer te gaan verdienen ook al zouden ze willen?
pi_109988100
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:40 schreef gehaktballetjes het volgende:

[..]

maar mensen zoals moussie moet je het ook zo gemakkelijk mogelijk maken want ze zijn zo zieluggggg
Ik ken Moussie of haar achtergronden niet, maar mijn oplossing in deze situatie is simpel: betaald parkeren invoeren.
1. Het aantal bezoekers van die voedselbank zal ongetwijfeld afnemen. Gunstig, want ook daar zullen ze teveel nieuwe aanwas hebben. Zo hebben ze daarna meer voedsel over minder bezoekers te verdelen.
2. Het gebrek aan parkeerplaatsen wordt zo ook opgelost.
3. Het kost niet alleen niets, het levert zelfs geld op. Geld dat weer voor armoedebestrijding gebruikt kan worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_109988129
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Een baan op maat? Ga toch drie-wielen. Niemand krijgt een baan op maat aangeboden.

Uit het nieuws hadden ze het over dat lage inkomens met name getroffen zijn door de hogere zorgkosten en daarmee gepaarde grotere eigen bijdrage(n). Laat ik nu voor het gemak eens discrimineren en zeggen dat mensen in de bijstand maar moeten gaan werken, hoe zit dat dan met mensen die een laag inkomen hebben, omdat ze volledig arbeidsongeschikt zijn en dus niet in staat zijn om meer te gaan verdienen ook al zouden ze willen?
Veel van die categorie mensen zitten ook in de bijstand.
pi_109988323
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:28 schreef gehaktballetjes het volgende:

[..]

een fokker met een eigen bedrijf. Ga niet zo schijnheilig doen want dat staat wel ergens in een topic.
net als die vakantie.

jij bent het type waarom mensen een hekel krijgen aan uitkeringstrekkers
Oh, dus iemand roept iets in een topic en dat maakt het waar? Wel vreemd dat ik dan nooit een PM van diegene 'met een eigen bedrijf' heb ontvangen, met zijn 'baantje op maat'.
Van diegene van die vakantie overigens wel, maar daar kwam iets anders tussen waardoor er geen financiële ruimte meer is voor wat dan ook.
pleased to meet you
  † In Memoriam † vrijdag 6 april 2012 @ 16:51:14 #246
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_109988346
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:45 schreef Tayu het volgende:

[..]

Veel van die categorie mensen zitten ook in de bijstand.
Mogen die mensen ook bij de categorie mensen die hun inkomen niet kunnen verhogen. Dan houd je volgens mij nog steeds een behoorlijk grote doelgroep over van mensen die in theorie best hun situatie kunnen veranderen. Wanneer staat iemand terecht bij de voedselbank op de stoep?
pi_109988473
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:50 schreef moussie het volgende:

[..]

Oh, dus iemand roept iets in een topic en dat maakt het waar? Wel vreemd dat ik dan nooit een PM van diegene 'met een eigen bedrijf' heb ontvangen, met zijn 'baantje op maat'.
Van diegene van die vakantie overigens wel, maar daar kwam iets anders tussen waardoor er geen financiële ruimte meer is voor wat dan ook.
omdat je al dorect zat te zeiken dat waarom je niet kon wou
pi_109988484
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:43 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Mensen met een lichamelijke handicap krijgen een baan op maat aangeboden
pleased to meet you
pi_109988637
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:51 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Mogen die mensen ook bij de categorie mensen die hun inkomen niet kunnen verhogen. Dan houd je volgens mij nog steeds een behoorlijk grote doelgroep over van mensen die in theorie best hun situatie kunnen veranderen. Wanneer staat iemand terecht bij de voedselbank op de stoep?
Dat houd je natuurlijk altijd. Er bestaan mensen die misbruik maken van al deze voorzieningen. Aan de andere kant zijn er ook (en ik vermoed zelfs dat die groep nog groter is), mensen die wel en terecht in aanmerking komen om zich aan te melden bij de voedselbank, maar die dat uit schaamte niet doen. Zo bestaan er ook mensen die pas een beroep doen op een bijstandsuitkering, als het echt niet anders meer kan.
pi_109988677
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 april 2012 16:54 schreef gehaktballetjes het volgende:

[..]

omdat je al dorect zat te zeiken dat waarom je niet kon wou
Weet je wat, ik negeer jou verder maar gewoon .. als ik je vertel dat ik het niet kan klopt het niet, maar als iemand beweert een eigen bedrijf te hebben met een 'baan op maat' neem je dat zonder meer aan ..

Jij bent zelfs zo dom dat je denkt dat een paar berichten per dag tikken op dit forum gelijk staat aan werk .. ik verspil geen tijd meer aan jou en je sneren :W
pleased to meet you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')