Wat een prutlui dan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:44 schreef waht het volgende:
[..]
In dit geval zijn het er maar drie. Kleine gemeente.
CDA-wethouder die dus dwars ligt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:13 schreef remlof het volgende:
En dit is het College: http://www.grave.nl/index(...)pagid=28&fontsize=11
Zeker, ik vermoed dat hier meer aan de hand is.quote:
quote:
quote:Wethouder Daandels: 'Collectief ontslag gevolg van slecht ondernemersschap scheepswerf Grave'
Regelneukende RO'ers als ik het zo ziequote:Op vrijdag 6 april 2012 16:46 schreef waht het volgende:
[..]
Zeker, ik vermoed dat hier meer aan de hand is.
Oh shit dat is een goeie (vrijdag) !quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:29 schreef remlof het volgende:
En boodschappen doen voor zeven uur, want dan gaat de supermarkt dicht ivm suikerfeest ofzo.
Juist. Tenzij die 25 meter extra opeens de wereld zou doen vergaan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Regelneukende RO'ers als ik het zo zie.
Daar mag je niet lichtvoetig over denkenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:50 schreef waht het volgende:
[..]
Juist. Tenzij die 25 meter extra opeens de wereld zou doen vergaan.
6 vind ik veel voor een gemeente als Arnhemquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:53 schreef remlof het volgende:
In het college van Arnhem zitten ook maar zes wethouders: http://arnhem.nl/content.jsp?objectid=116157
Het is wel de hoofdstad van de grootste provincie van Nederland hè?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
6 vind ik veel voor een gemeente als Arnhem
Die provincie heeft al gedeputeerdenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is wel de hoofdstad van de grootste provincie van Nederland hè?
quote:Het college van burgemeester en wethouders van Rotterdam kondigde deze week aan dat het 2.450 banen wil schrappen. Rotterdam wil jaarlijks 200 miljoen euro besparen op de eigen organisatie.
Net als de waterschappen overigens. Gemeenten kunnen in aantal ook nog wel met zeker een derde terug.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:57 schreef remlof het volgende:
Ja, die provincies mogen van mij ook wel opgeheven worden. Nutteloze bestuurslaag.
Helemaal mee eens, die provincies en waterschappen zijn niets meer dan relikwieën uit het verleden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net als de waterschappen overigens. Gemeenten kunnen in aantal ook nog wel met zeker een derde terug.
Als je alle kleine gemeentes probeert samen te voegen zul je veel lieden in het harnas jagen. Dan gaan al die 'bezorgde burgers' hun vrije tijd besteden aan het dwarsbomen van de hogere overheden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Net als de waterschappen overigens. Gemeenten kunnen in aantal ook nog wel met zeker een derde terug.
Ja, het zal niet meevallen maar in de afgelopen decennia is het aantal met een derde afgenomen. Dat kan best verder inkrimpen. Er wordt zoveel werk dubbel gedaan nu.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:02 schreef waht het volgende:
[..]
Als je alle kleine gemeentes probeert samen te voegen zul je veel lieden in het harnas jagen. Dan gaan al die 'bezorgde burgers' hun vrije tijd besteden aan het dwarsbomen van de hogere overheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |