Gewoon forever alone jwtquote:
Panzermaus houdt er verknipte ideeën op na, heb ik de indruk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:37 schreef Chai het volgende:
Helaas. Zelfs Panzermaus vond ze mooi strak en dat er evt. wat meer vet op kon.
Er staat niemand volpension dus maar 1 stal. En verder 6 paarden binnen en buitenzetten dagelijks. Buitenzetten niet altijd als ik vroeg naar school moet. En 's avonds krachtvoer voeren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoeveel paarden en stallen moet je doen ?![]()
Ik moest een keer op 3 paarden passen en dat vond ik al veel..
Wat saai zeg. Dat je niet de hele tijd aan elkaar wil zitten enzo. Ik dacht dat jullie net een relatie hadden.quote:
Hoi Japsnars.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat saai zeg. Dat je niet de hele tijd aan elkaar wil zitten enzo. Ik dacht dat jullie net een relatie hadden.
Hij is hier nog 3 dagen, we gaan niet de hele tijd bij elkaar op schoot zitten hoor.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:39 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wat saai zeg. Dat je niet de hele tijd aan elkaar wil zitten enzo. Ik dacht dat jullie net een relatie hadden.
Ik krijg sommige smsjes 5 x binnen en niemand kan mij bellenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:37 schreef remi1986 het volgende:
lekker dan .. storing Vodafone nog hele weekend
http://webwereld.nl/nieuw(...)reld+%28Webwereld%29
en ook KPN heeft storing
http://webwereld.nl/nieuw(...)reld+%28Webwereld%29
its the end of the world
Wij hebben geen vast huistelefoonnummer meer, omdat iedereen hier toch een mobiele telefoon heeft. Alleen oma belde nog naar de huistelefoon.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg sommige smsjes 5 x binnen en niemand kan mij bellen![]()
Ook krijg ik ze veel te laat binnen.
Nou ja het zal wel, echt belangrijke mensen hebben mijn vaste huistelefoonnummer.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:39 schreef Cher- het volgende:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
Hoe waren je dates gisteren Cher? Nog gebatst?
Oh dat valt meequote:Op vrijdag 6 april 2012 10:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Er staat niemand volpension dus maar 1 stal. En verder 6 paarden binnen en buitenzetten dagelijks. Buitenzetten niet altijd als ik vroeg naar school moet. En 's avonds krachtvoer voeren.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe waren je dates gisteren Cher? Nog gebatst?
Heel af en toe is zo'n vaste huistelefoon best handigquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Wij hebben geen vast huistelefoonnummer meer, omdat iedereen hier toch een mobiele telefoon heeft. Alleen oma belde nog naar de huistelefoon.
als zijn mobiel uitstaat, heeft dat een redenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel af en toe is zo'n vaste huistelefoon best handig![]()
Familie belt standaard daarnaartoe.
Mijn vriend heeft z'n mobiele telefoon niet altijd aan en dan is het ook best handig
LammeREN, anders is het gewoon zielig.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:43 schreef Yv. het volgende:
Oeh, er zijn bij m'n ouders twee lammen geboren. Kreeg net een foto toegestuurd
Hmm.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is hier nog 3 dagen, we gaan niet de hele tijd bij elkaar op schoot zitten hoor.
Ik zag laatst een lammetje op de rug van zijn moeder liggen. Ik zie niet zoveel schapen, dus ik wist niet dat ze dat deden, maar dat is natuurlijk lekker warm.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:43 schreef Yv. het volgende:
Oeh, er zijn bij m'n ouders twee lammen geboren. Kreeg net een foto toegestuurd
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:44 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hmm.
Ik wil trouwens aankomen dus eet ik alleen nog maar slechte dingen (veel chocolade, snoep enzo) op onregelmatige tijden en best veel. En ik ben alsnog afgevallen. Is toch vreemd aan het worden.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
LammeREN, anders is het gewoon zielig.
Vertelquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:43 schreef remi1986 het volgende:
[..]
als zijn mobiel uitstaat, heeft dat een reden
echt sommige mensen hebben dat ... die kunnen eten wat ze willen, maar gewoon niet aankomenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja, ik vind het behoorlijk vreemd aangezien er niet veel gezonds bij zit.
dat verandert vaak zo rond je 27ste.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
echt sommige mensen hebben dat ... die kunnen eten wat ze willen, maar gewoon niet aankomen
Rot van binnen? Wat bedoel je? Ik eet gewoon ongezond aangezien dikke mensen ook ongezond eten en dus dik worden van ongezond eten. Ik word er niet dikker van zo te zien.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:47 schreef Chai het volgende:
Als je rot van binnen bent door al die troep die je eet kom je ook niet per se aan.
Beetje jammer.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat verandert vaak zo rond je 27ste.
Kun je niet beter heel veel koolhydraten eten en dan weinig of niet sporten? Dan kun je toch nog gezond eten en daar kom je ook goed van aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:48 schreef Cher- het volgende:
Rot van binnen? Wat bedoel je? Ik eet gewoon ongezond aangezien dikke mensen ook ongezond eten en dus dik worden van ongezond eten. Ik word er niet dikker van zo te zien.
Tell me about it. Heb jij die ervaring ook al gehad?quote:
Nee,quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Tell me about it. Heb jij die ervaring ook al gehad?
Aardappelen bedoel je?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kun je niet beter heel veel koolhydraten eten en dan weinig of niet sporten? Dan kun je toch nog gezond eten en daar kom je ook goed van aan.
Andere optie: niet meer gaan poepen.
Ja dat scheelt uiteraard nogal, die dagelijkse workout. Ik heb dat zo rond de 26/27/28 wel gemerkt hoor, dat het flink begon uit te zetten. Terwijl ik daarvoor aardig slank was, ook door intensieve sport. Tegenwoordig hou ik het in toom door fitness.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nee,
Ik ben stabiel..
Alhoewel, vroeger kon ik ongegeneerd een zak chips opeten, zonder daar dik van te worden.
Dat had meer te maken met de 28 km die ik elke dag naar school moest fietsen.
Ik had altijd honger toen ik thuis kwam.
Niemand heeft dat.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:47 schreef remi1986 het volgende:
[..]
echt sommige mensen hebben dat ... die kunnen eten wat ze willen, maar gewoon niet aankomen
Heb je zelf een trainingsschema of krijg je begeleiding?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:54 schreef Garisson72 het volgende:
Ja dat scheelt uiteraard nogal, die dagelijkse workout. Ik heb dat zo rond de 26/27/28 wel gemerkt hoor, dat het flink begon uit te zetten. Terwijl ik daarvoor aardig slank was, ook door intensieve sport. Tegenwoordig hou ik het in toom door fitness.
Als je ouder wordt veranderd dat waarschijnlijk nog wel.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Rot van binnen? Wat bedoel je? Ik eet gewoon ongezond aangezien dikke mensen ook ongezond eten en dus dik worden van ongezond eten. Ik word er niet dikker van zo te zien.
Dan zit het gelijk in je reet, naar het schijnt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:48 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
dat verandert vaak zo rond je 27ste.
mijn godquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt des te meer het zich rond de taille gaat concentreren.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dan zit het gelijk in je reet, naar het schijnt.
Het zadeltassen syndroom.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe ouder je wordt des te meer het zich rond de taille gaat concentreren.
Ik had dit ook altijd en ik at als een malle, maar sinds een paar maanden kom ik opeens zwaar aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maar kan je ook cooken?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:58 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet nog dat ik niks van voeding wist. zware tijd. hard geworden.
Ik heb laatst een nieuw trainingsschema laten maken in de sportschool, maar ik hou me daar niet zo aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je zelf een trainingsschema of krijg je begeleiding?
Hoeft niet, kan wel idd. Als ik niet sport dan word ik een beetje vadsig all over. Andere mannen krijgen alleen een pens.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:57 schreef White_Flower het volgende:
Dan zit het gelijk in je reet, naar het schijnt.
Alleen coke.quote:
Maar is fitness niet een beetje saai ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een nieuw trainingsschema laten maken in de sportschool, maar ik hou me daar niet zo aan.. Ik pik er gewoon wat oefeningen/apparaten uit en die doe ik, en dat wissel ik een beetje af, als krachttraining. Vooraf een uur op de crosstrainer.
Ik sportte ook wel maar ik bleef afvallen. Ik ben nu nog maar 48 kilo. Het is niet grappig meer en mijn benen zijn ook lelijk dun geworden en mensen zeggen dat ik normaal moet doen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik had dit ook altijd en ik at als een malle, maar sinds een paar maanden kom ik opeens zwaar aanDaarnaast sport ik ook gewoon dagelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |