Dqod ga eens van 4ebe's account af.quote:
Blij dat ik geen paarden heb.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:27 schreef Chai het volgende:
Ik kan ook echt niet goed langer dan 10 uur uitslapen. Wordt altijd eerst wakker voor ik misschien verder kan slapen. Laatst sliep ik om half 6 en toen schrok ik om half 11 wakker 'MOET DE PAARDEN BUITEN DOEN!!!'. Dus ik mezelf uit bed slepen zag ik dat mijn vader het al gedaan had.Ik denk dat het mij niet eens was gelukt, of ik had er een uur over gedaan, omdat ik steeds moest tussendoor moest stoppen.
Gelukkig is het in de zomer al veel eerder licht dan kan ik ze om 5 uur gewoon al buiten zetten en dan gaan slapen.
De bureaucratie van DUO wil je niet van dichtbij meemaken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik eis mijn geld terug van al die jaren.
Je hoeft niet meer naar fitness dan.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De bureaucratie van DUO wil je niet van dichtbij meemaken.
Ik zou zo'n paard als crosstrainer kunnen gebruiken? Hmmm.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hoeft niet meer naar fitness dan.
De mogelijkheiden zijn eindeloos.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zou zo'n paard als crosstrainer kunnen gebruiken? Hmmm.
Nee het is meer het totaal aan klusjes. Zadels sjouwen, stallen mesten, omheiningen maken(=paaltjes sjouwen, gaten boren).quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zou zo'n paard als crosstrainer kunnen gebruiken? Hmmm.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het is meer het totaal aan klusjes. Zadels sjouwen, stallen mesten, omheiningen maken(=paaltjes sjouwen, gaten boren).
quote:
Dan kan je maar beter vrouwen houden.quote:
En dan noem je nog niet eens de workout van het rijden zelf. Jij hebt er in ieder geval sleepkabelarmen van gekregen toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef Chai het volgende:
Nee het is meer het totaal aan klusjes. Zadels sjouwen, stallen mesten, omheiningen maken(=paaltjes sjouwen, gaten boren).
Euhm... nee?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter vrouwen houden.
Mannen dan?quote:
Nope.quote:
Hoeveel paarden en stallen moet je doen ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef Chai het volgende:
Ja maar wij hebben dus en pensionstal aan huis en omdat ik paarden heb en dat een dure hobby is die mijn ouders betalen moet ik daar alle klusjes doen.
Alleen als iemand volpension zou staan dan krijg ik wel betaald voor het uitmesten en alles elke dag.
Was je nou met je boy of niet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef Chai het volgende:
Ja maar wij hebben dus en pensionstal aan huis en omdat ik paarden heb en dat een dure hobby is die mijn ouders betalen moet ik daar alle klusjes doen.
Alleen als iemand volpension zou staan dan krijg ik wel betaald voor het uitmesten en alles elke dag.
Lastige klant ben jij.quote:
Helaas. Zelfs Panzermaus vond ze mooi strak en dat er evt. wat meer vet op kon.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan noem je nog niet eens de workout van het rijden zelf. Jij hebt er in ieder geval sleepkabelarmen van gekregen toch?
Verwent nest.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef Chai het volgende:
Hoe waren je dates gisteren Cher? Nog gebatst?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |