Niet zo gemeen. Komt omdat je me net op dingen wees waar ik niet op gewezen wilde worden. Confronterend en avond nog kutter dan het al wasquote:
Je bent nog hartstikke jong, joh. Je moet nu nog helemaal geen vaste relatie hebben. Komt allemaal nog wel. En sowieso, omdat je je deze avond zo kut voelt, voel je je waarschijnlijk morgen, of de dag erna extreem goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 01:10 schreef junamii het volgende:
[..]
Niet zo gemeen. Komt omdat je me net op dingen wees waar ik niet op gewezen wilde worden. Confronterend en avond nog kutter dan het al was
Dat is ook zo, morgen en zaterdag genietenquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent nog hartstikke jong, joh. Je moet nu nog helemaal geen vaste relatie hebben. Komt allemaal nog wel. En sowieso, omdat je je deze avond zo kut voelt, voel je je waarschijnlijk morgen, of de dag erna extreem goed.
Oh shitquote:Op vrijdag 6 april 2012 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent nog hartstikke jong, joh. Je moet nu nog helemaal geen vaste relatie hebben.
Nietusquote:Op vrijdag 6 april 2012 08:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Goede vrijdag is volgende week pas.
En de week daarna, etc.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Goede vrijdag is volgende week pas.
Niet zo aanstellen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:25 schreef Salatrel het volgende:
was het maar een goede vrijdag. het is nog stervenskoud buiten....
Hahahahquote:
Ik ben blij dat je er bent en het met me eens bent.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:08 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Rebecca is hét sekssymbool van onze generatie!
goh wat origineelquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:12 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Bedankt.
Kon ik maar hetzelfde over jou zeggen.
Je bent ook gewoon bloedserieus nu, dat vind ik mooi.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er bent en het met me eens bent.
Heb laatst nog gedroomd dat ze me nam met een zwarte voorbinddildo. Erg opwindend wel.
Ha! Kan een stuk beter, weinig nachtrust gehad en ik had gehoopt een stuk later wakker te worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:14 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon bloedserieus nu, dat vind ik mooi.
Hoi Yv.. Lekker geslapen, prinsesje van me?
Doe Barbie de groeten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:27 schreef Pharkus het volgende:
Gelukkig ga ik een weekendje weg naar Scheveningen met dit mooie weer
Het is pas lekker als het -10 isquote:
Ik heb vijf uur geslapen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:15 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ha! Kan een stuk beter, weinig nachtrust gehad en ik had gehoopt een stuk later wakker te worden.
Waarom zou ik er over liegen toch? Hou ik alleen mezelf mee voor de gek.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:14 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon bloedserieus nu, dat vind ik mooi.
Hoi Yv.. Lekker geslapen, prinsesje van me?
Jij kan nooit lang geslapen hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:15 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ha! Kan een stuk beter, weinig nachtrust gehad en ik had gehoopt een stuk later wakker te worden.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kan nooit lang geslapen hebben
3 uur schat ikquote:
Op internet opscheppen dat je een wilde nacht met Yv. hebt beleefdquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kan nooit lang geslapen hebben
Is toch nooit op goede vrijdag?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga het hele huis maar eens schoonmaken
Kwam er gisteren achter dat mijn ov kaart vandaag helemaal niet geldig was.
Lekker hoor.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Op internet opscheppen dat je een wilde nacht met Yv. hebt beleefd.
De koffie hier is lekkerder, maar ik heb geen chocomuffins Volgens mij lag ik om half 7 in bed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Ik heb vijf uur geslapen.
Misschien moeten we samen de lokale Starbucks aandoen voor een industriële koffie en een goed gesprek.
Wie doet dat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Op internet opscheppen dat je een wilde nacht met Yv. hebt beleefd.
Volgens Fok niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef Yv. het volgende:
[..]
De koffie hier is lekkerder, maar ik heb geen chocomuffins Volgens mij lag ik om half 7 in bed.
Jij. Wij lezen tussen de regeltjes. Ook al was het er maar 1.quote:
Ik ben een beetje verliefd op je, maar die gekkigheid vergeef je me ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef Yv. het volgende:
[..]
De koffie hier is lekkerder, maar ik heb geen chocomuffins Volgens mij lag ik om half 7 in bed.
Het was een algemene opmerking,quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:23 schreef BobbyB het volgende:
Jij. Wij lezen tussen de regeltjes. Ook al was het er maar 1.
Grappen uitleggen aan vrouwen, just another dayquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij. Wij lezen tussen de regeltjes. Ook al was het er maar 1.
Iedereen reist vrij op Goede Vrijdag, op andere feestdagen moeten week OV-ers een kaartje kopen.quote:
Aha, ik las op mijn oude ov kaart dat ie niet geldig was.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:24 schreef remi1986 het volgende:
http://ismijnovgeldig.nl/
vandaag wel, maandag niet (week OV)
Dankje.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was een algemene opmerking,
jullie hebben het interpretatievermogen van een vrouw.
quote:
Volgens mij moesten wij vroegah wel een kaartje kopen op goede vrijdagquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Iedereen reist vrij op Goede Vrijdag, op andere feestdagen moeten week OV-ers een kaartje kopen.
Dat klopt.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij moesten wij vroegah wel een kaartje kopen op goede vrijdag
Voor jou maak ik een uitzondering.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:24 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op je, maar die gekkigheid vergeef je me ongetwijfeld.
Voor 4ebe neem ik die moeite welquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:25 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Grappen uitleggen aan vrouwen, just another day.
Kunnen ze in de zomer niet gewoon 's nachts buiten blijven?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:27 schreef Chai het volgende:
Ik kan ook echt niet goed langer dan 10 uur uitslapen. Wordt altijd eerst wakker voor ik misschien verder kan slapen. Laatst sliep ik om half 6 en toen schrok ik om half 11 wakker 'MOET DE PAARDEN BUITEN DOEN!!!'. Dus ik mezelf uit bed slepen zag ik dat mijn vader het al gedaan had.Ik denk dat het mij niet eens was gelukt, of ik had er een uur over gedaan, omdat ik steeds moest tussendoor moest stoppen.
Gelukkig is het in de zomer al veel eerder licht dan kan ik ze om 5 uur gewoon al buiten zetten en dan gaan slapen.
hihi je zei nemen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor 4ebe neem ik die moeite wel
/wise
Ik eis mijn geld terug van al die jaren.quote:
Doen we soms ook als het heel heet is, maar dan gaan ze overdag op stal.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunnen ze in de zomer niet gewoon 's nachts buiten blijven?
Dan hoef je er 's ochtends niet zo allejezus vroeg eruit.
Dqod ga eens van 4ebe's account af.quote:
Blij dat ik geen paarden heb.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:27 schreef Chai het volgende:
Ik kan ook echt niet goed langer dan 10 uur uitslapen. Wordt altijd eerst wakker voor ik misschien verder kan slapen. Laatst sliep ik om half 6 en toen schrok ik om half 11 wakker 'MOET DE PAARDEN BUITEN DOEN!!!'. Dus ik mezelf uit bed slepen zag ik dat mijn vader het al gedaan had.Ik denk dat het mij niet eens was gelukt, of ik had er een uur over gedaan, omdat ik steeds moest tussendoor moest stoppen.
Gelukkig is het in de zomer al veel eerder licht dan kan ik ze om 5 uur gewoon al buiten zetten en dan gaan slapen.
De bureaucratie van DUO wil je niet van dichtbij meemaken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik eis mijn geld terug van al die jaren.
Je hoeft niet meer naar fitness dan.quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De bureaucratie van DUO wil je niet van dichtbij meemaken.
Ik zou zo'n paard als crosstrainer kunnen gebruiken? Hmmm.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je hoeft niet meer naar fitness dan.
De mogelijkheiden zijn eindeloos.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zou zo'n paard als crosstrainer kunnen gebruiken? Hmmm.
Nee het is meer het totaal aan klusjes. Zadels sjouwen, stallen mesten, omheiningen maken(=paaltjes sjouwen, gaten boren).quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik zou zo'n paard als crosstrainer kunnen gebruiken? Hmmm.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee het is meer het totaal aan klusjes. Zadels sjouwen, stallen mesten, omheiningen maken(=paaltjes sjouwen, gaten boren).
quote:
Dan kan je maar beter vrouwen houden.quote:
En dan noem je nog niet eens de workout van het rijden zelf. Jij hebt er in ieder geval sleepkabelarmen van gekregen toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:32 schreef Chai het volgende:
Nee het is meer het totaal aan klusjes. Zadels sjouwen, stallen mesten, omheiningen maken(=paaltjes sjouwen, gaten boren).
Euhm... nee?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan kan je maar beter vrouwen houden.
Mannen dan?quote:
Nope.quote:
Hoeveel paarden en stallen moet je doen ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef Chai het volgende:
Ja maar wij hebben dus en pensionstal aan huis en omdat ik paarden heb en dat een dure hobby is die mijn ouders betalen moet ik daar alle klusjes doen.
Alleen als iemand volpension zou staan dan krijg ik wel betaald voor het uitmesten en alles elke dag.
Was je nou met je boy of niet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef Chai het volgende:
Ja maar wij hebben dus en pensionstal aan huis en omdat ik paarden heb en dat een dure hobby is die mijn ouders betalen moet ik daar alle klusjes doen.
Alleen als iemand volpension zou staan dan krijg ik wel betaald voor het uitmesten en alles elke dag.
Lastige klant ben jij.quote:
Helaas. Zelfs Panzermaus vond ze mooi strak en dat er evt. wat meer vet op kon.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan noem je nog niet eens de workout van het rijden zelf. Jij hebt er in ieder geval sleepkabelarmen van gekregen toch?
Verwent nest.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef Chai het volgende:
Hoe waren je dates gisteren Cher? Nog gebatst?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |