Hahahahquote:
Ik ben blij dat je er bent en het met me eens bent.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:08 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
Rebecca is hét sekssymbool van onze generatie!
goh wat origineelquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:12 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Bedankt.
Kon ik maar hetzelfde over jou zeggen.
Je bent ook gewoon bloedserieus nu, dat vind ik mooi.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je er bent en het met me eens bent.
Heb laatst nog gedroomd dat ze me nam met een zwarte voorbinddildo. Erg opwindend wel.
Ha! Kan een stuk beter, weinig nachtrust gehad en ik had gehoopt een stuk later wakker te worden.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:14 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon bloedserieus nu, dat vind ik mooi.
Hoi Yv.. Lekker geslapen, prinsesje van me?
Doe Barbie de groeten.quote:Op vrijdag 6 april 2012 08:27 schreef Pharkus het volgende:
Gelukkig ga ik een weekendje weg naar Scheveningen met dit mooie weer
Het is pas lekker als het -10 isquote:
Ik heb vijf uur geslapen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:15 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ha! Kan een stuk beter, weinig nachtrust gehad en ik had gehoopt een stuk later wakker te worden.
Waarom zou ik er over liegen toch? Hou ik alleen mezelf mee voor de gek.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:14 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Je bent ook gewoon bloedserieus nu, dat vind ik mooi.
Hoi Yv.. Lekker geslapen, prinsesje van me?
Jij kan nooit lang geslapen hebbenquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:15 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ha! Kan een stuk beter, weinig nachtrust gehad en ik had gehoopt een stuk later wakker te worden.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kan nooit lang geslapen hebben
3 uur schat ikquote:
Op internet opscheppen dat je een wilde nacht met Yv. hebt beleefdquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij kan nooit lang geslapen hebben
Is toch nooit op goede vrijdag?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga het hele huis maar eens schoonmaken
Kwam er gisteren achter dat mijn ov kaart vandaag helemaal niet geldig was.
Lekker hoor.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Op internet opscheppen dat je een wilde nacht met Yv. hebt beleefd.
De koffie hier is lekkerder, maar ik heb geen chocomuffins Volgens mij lag ik om half 7 in bed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:18 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Ik heb vijf uur geslapen.
Misschien moeten we samen de lokale Starbucks aandoen voor een industriële koffie en een goed gesprek.
Wie doet dat?quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef MethylaminoCyclohexan het volgende:
[..]
Op internet opscheppen dat je een wilde nacht met Yv. hebt beleefd.
Volgens Fok niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef Yv. het volgende:
[..]
De koffie hier is lekkerder, maar ik heb geen chocomuffins Volgens mij lag ik om half 7 in bed.
Jij. Wij lezen tussen de regeltjes. Ook al was het er maar 1.quote:
Ik ben een beetje verliefd op je, maar die gekkigheid vergeef je me ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef Yv. het volgende:
[..]
De koffie hier is lekkerder, maar ik heb geen chocomuffins Volgens mij lag ik om half 7 in bed.
Het was een algemene opmerking,quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:23 schreef BobbyB het volgende:
Jij. Wij lezen tussen de regeltjes. Ook al was het er maar 1.
Grappen uitleggen aan vrouwen, just another dayquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij. Wij lezen tussen de regeltjes. Ook al was het er maar 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |