En driekwart van je salaris aan brandstofkosten wilt spenderen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Handig. Voor als je alleen rechte wegen hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U heeft de praktijkervaring met dergelijke bipsen, dus ik zal u in deze volgen.
Het kost wat, maar dan heb je ook niks.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Handig. Voor als je alleen rechte wegen hebt.
Nee nee, maar ik nu denk ik voortaan aan een X6 als ik erop duik.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ik weer iets verkeerd begrepen?
Zo duik ik anders ook altijd op m'n meisjes:quote:Op donderdag 5 april 2012 23:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee nee, maar ik nu denk ik voortaan aan een X6 als ik erop duik.
Ja, maar jij bent "speciaal" zoals dat in het Nieuwe Onderwijs heet.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo duik ik anders ook altijd op m'n meisjes:
[ afbeelding ]
En ik heb een vlekje.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent "speciaal" zoals dat in het Nieuwe Onderwijs heet.
In het nieuwe onderwijs "heeft hij een rugzakje", in het oude onderwijs was hij "speciaal".quote:Op donderdag 5 april 2012 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent "speciaal" zoals dat in het Nieuwe Onderwijs heet.
En het antieke onderwijs "een vreemd joch"quote:Op donderdag 5 april 2012 23:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In het nieuwe onderwijs "heeft hij een rugzakje", in het oude onderwijs was hij "speciaal".
Kutjong.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het antieke onderwijs "een vreemd joch"
een 'LOM-Kind'quote:Op donderdag 5 april 2012 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het antieke onderwijs "een vreemd joch"
Lasergamen....... Op de WII zeker?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:52 schreef De_Guidance het volgende:
Gelasergamed en wat kaartspelletjes gedaan met de click. Was weer ouderwets gezellig.
Niet dat het iemand wat boeit, maar goed.
Jawel, dit hoor ik graag.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:52 schreef De_Guidance het volgende:
Gelasergamed en wat kaartspelletjes gedaan met de click. Was weer ouderwets gezellig.
De click, dat is toch een seks-apparaatje?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:52 schreef De_Guidance het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |