Zingende kerstballen?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:32 schreef betyar het volgende:
Ik geef mijn geld liever uit aan mijn hobby.
Ik dacht dat je vrouw het geld beheerde en jij zakgeld kreeg?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:32 schreef betyar het volgende:
zo veel mogelijk manieren verzinnen om je koters op hun bek te laten gaan?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:32 schreef betyar het volgende:
Duitse SUV's zijn cool, maar dan wel een full-size SUV en geen kleine SUV.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:33 schreef GSbrder het volgende:
Al die premium-merken die nu voor China en Arabie met SUV's komen zijn wel suv, trouwens.
Hij heeft nog een paar tientjes over van zijn jassenkoopje.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrouw het geld beheerde en jij zakgeld kreeg?
De nieuwe Bentley en Jag, dat zijn geen kleine cross-overs.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Duitse SUV's zijn cool, maar dan wel een full-size SUV en geen kleine SUV.
Juist van a naar b de rest is niet belangrijk, een auto is wel het laatste waar ik tegenwoordig iets om geef.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hout. Dat brengt je niet van A naar B.
Uit 1991?quote:
50 euro per weekquote:Op donderdag 5 april 2012 23:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vrouw het geld beheerde en jij zakgeld kreeg?
M'n voorkeur gaat uit naar de BMW X5 of Porsche Cayenne, met eerste erg goede ervaring gehad (plusminus 15.000km in gereden).quote:Op donderdag 5 april 2012 23:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De nieuwe Bentley en Jag, dat zijn geen kleine cross-overs.
Slim. Auto's zijn ook duur.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:35 schreef betyar het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 5 april 2012 23:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hout. Dat brengt je niet van A naar B.
Juist van a naar b de rest is niet belangrijk, een auto is wel het laatste waar ik tegenwoordig iets om geef.
Daar gaat het meeste aan op ja, de kids.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zo veel mogelijk manieren verzinnen om je koters op hun bek te laten gaan?
De X6 rijdt onovertroffen. Voor een SUV danquote:Op donderdag 5 april 2012 23:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
M'n voorkeur gaat uit naar de BMW X5 of Porsche Cayenne, met eerste erg goede ervaring gehad (plusminus 15.000km in gereden).
Ja, wat betreft de rij-eigenschappen heb je gelijk, maar die achterkant vind ik fucking lelijk. Nee, dan liever de X5 met sportonderstel eronder.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De X6 rijdt onovertroffen. Voor een SUV dan.
Het is ook een negerinnenkont.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, wat betreft de rij-eigenschappen heb je gelijk, maar die achterkant vind ik fucking lelijk. Nee, dan liever de X5 met sportonderstel eronder.
Handig. Voor als je alleen rechte wegen hebt.quote:
Als cabrio en Gran Coupe wel, als coupé vind ik hem niet zo geslaagd.quote:
U heeft de praktijkervaring met dergelijke bipsen, dus ik zal u in deze volgen.quote:
En driekwart van je salaris aan brandstofkosten wilt spenderen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Handig. Voor als je alleen rechte wegen hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U heeft de praktijkervaring met dergelijke bipsen, dus ik zal u in deze volgen.
Het kost wat, maar dan heb je ook niks.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Handig. Voor als je alleen rechte wegen hebt.
Nee nee, maar ik nu denk ik voortaan aan een X6 als ik erop duik.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ik weer iets verkeerd begrepen?
Zo duik ik anders ook altijd op m'n meisjes:quote:Op donderdag 5 april 2012 23:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee nee, maar ik nu denk ik voortaan aan een X6 als ik erop duik.
Ja, maar jij bent "speciaal" zoals dat in het Nieuwe Onderwijs heet.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:42 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zo duik ik anders ook altijd op m'n meisjes:
[ afbeelding ]
En ik heb een vlekje.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent "speciaal" zoals dat in het Nieuwe Onderwijs heet.
In het nieuwe onderwijs "heeft hij een rugzakje", in het oude onderwijs was hij "speciaal".quote:Op donderdag 5 april 2012 23:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent "speciaal" zoals dat in het Nieuwe Onderwijs heet.
En het antieke onderwijs "een vreemd joch"quote:Op donderdag 5 april 2012 23:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In het nieuwe onderwijs "heeft hij een rugzakje", in het oude onderwijs was hij "speciaal".
Kutjong.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het antieke onderwijs "een vreemd joch"
een 'LOM-Kind'quote:Op donderdag 5 april 2012 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En het antieke onderwijs "een vreemd joch"
Lasergamen....... Op de WII zeker?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:52 schreef De_Guidance het volgende:
Gelasergamed en wat kaartspelletjes gedaan met de click. Was weer ouderwets gezellig.
Niet dat het iemand wat boeit, maar goed.
Jawel, dit hoor ik graag.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:52 schreef De_Guidance het volgende:
Gelasergamed en wat kaartspelletjes gedaan met de click. Was weer ouderwets gezellig.
De click, dat is toch een seks-apparaatje?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:52 schreef De_Guidance het volgende:
Je bedoelt "de clit"..... en nee dat is geen seks-apparaatje.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De click, dat is toch een seks-apparaatje?
quote:Op donderdag 5 april 2012 23:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Je bedoelt "de clit"..... en nee dat is geen seks-apparaatje.
Dat is mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:54 schreef waht het volgende:
[..]
Jawel, dit hoor ik graag.
Mijn dag was senang.
Deze De Ruyter is niet de bekende zeevaarder maar (fictief) nageslacht.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:04 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom is hij dood dan?
Ik was trouwens nummer 7 van de 15.
Wat zei hij ongeveer?quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:28 schreef eriksd het volgende:
Kamp heeft weer wat losgemaakt zie ik. Even twitteren.
Weet ik veel. Dat illegalen het land uit moeten ofzo.quote:
Vond 'm maar wat zwak.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat illegalen het land uit moeten ofzo.
Al jaren gratis kabel hier. Ooit eens ingeplugd om te testen en het werkt prima tot vandaag de dagquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:43 schreef Friek_ het volgende:
Overigens heb ik ook sinds kort een tv en kan ik via een ingebouwde antenne de publieke omroep ontvangen. Dat maakt een tv-abonnement in één klap overbodig.
http://www.volkskrant.nl/(...)en-je-moet-weg.dhtmlquote:Op vrijdag 6 april 2012 00:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dat illegalen het land uit moeten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |