Ik sprak een studiegenoot net op FB die nu al liep te janken omdat er pas over 3 weken stufi wordt gestort.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu opeens op? Liggen er weer twee in je portiek?
Hohoho, dat je in je laatste week jankt dat je karige stufi op is kan ik nog begrijpen, maar dat je in de 1e na je vorige stufi alweer zonder zit is wel erg vreemd.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik sprak een studiegenoot net op FB die nu al liep te janken omdat er pas over 3 weken stufi wordt gestort.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik sprak een studiegenoot net op FB die nu al liep te janken omdat er pas over 3 weken stufi wordt gestort.
Ben een handjevol keer op 'festivals' geweest waar ze deze 'herrie' lieten horen, maar de ambiance maakt het verschrikkelijk, de sfeer is echt beter in oude kraakpanden, tenzij het echte dance 'festivals' zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:14 schreef betyar het volgende:
Was wel leuk geweest als er een tent op paaspop was die deze muziek ten gehore bracht.
Natuurlijk niet. Zijn studie is op de TU, dus dan vinden hautaine en toekomstige EchtGaaf-studenten al gauw dat zij het alleenrecht op een volle agenda kunnen claimen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hohoho, dat je in je laatste week jankt dat je karige stufi op is kan ik nog begrijpen, maar dat je in de 1e na je vorige stufi alweer zonder zit is wel erg vreemd.
Heeft ie al een baantje?
Ik denk dat het ook niet echt druk zal zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben een handjevol keer op 'festivals' geweest waar ze deze 'herrie' lieten horen, maar de ambiance maakt het verschrikkelijk, het is echt beter in oude kraakpanden ed.
Waarom heb jij hem dan in je feestboek?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zijn studie is op de TU, dus dan vinden hautaine en toekomstige EchtGaaf-studenten al gauw dat zij het alleenrecht op een volle agenda kunnen claimen.
In een oud kraakpand is het idd al druk als er meer dan 200 man binnenstaan, daarmee krijg je geen circustent vol iddquote:Op donderdag 5 april 2012 23:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook niet echt druk zal zijn.
Goede vraag. Geen idee.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom heb jij hem dan in je feestboek?
Dan kies voor "terminate relationship".quote:Op donderdag 5 april 2012 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goede vraag. Geen idee.
Ooit ergens voor nodig gehad, gok ik zo.
er woont er eentje naast me, ze wilde al ritalin van me kopen.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:20 schreef von_Preussen het volgende:
Het OM van Amsterdam heeft trouwens ook wel een fijne meid, die nu regelmatig met der einde-30er bakkes op TV is.
Vrouwen in hun 30ers.
Jij gebruikt Ritalin?quote:Op donderdag 5 april 2012 23:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er woont er eentje naast me, ze wilde al ritalin van me kopen.
Zo'n "kijk mij ik doe een technische studie"-blaaskaak. Walgelijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zijn studie is op de TU, dus dan vinden hautaine en toekomstige EchtGaaf-studenten al gauw dat zij het alleenrecht op een volle agenda kunnen claimen.
Wat zei die? "Hoi"?quote:
Ik ben daar niet zo netjes in.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan kies voor "terminate relationship".
Lopen er verrassend veel van rondquote:Op donderdag 5 april 2012 23:22 schreef waht het volgende:
[..]
Zo'n "kijk mij ik doe een technische studie"-blaaskaak. Walgelijk.
Dat dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 23:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In een oud kraakpand is het idd al druk als er meer dan 200 man binnenstaan, daarmee krijg je geen circustent vol idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |