Ik zou graag Friek_ de ware mens zien herdefinieren.quote:
Biomassa?quote:
Idd, het "hond" ontbreekt achter "christen".quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Christelijk is verkeerd gespeld in TT.
Oke mensen, allemaal vragen wat er is.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef GSbrder het volgende:
16 Juli, man man man, wat duurt dat lang.
Vakantie?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef GSbrder het volgende:
16 Juli, man man man, wat duurt dat lang.
Suits Seizoen 2.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oke mensen, allemaal vragen wat er is.
Wat is er 16 juli?
Hij schrijft gristen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, het "hond" ontbreekt achter "christen".
Ik hoop niet dat ze een relatie krijgen. Het moet onderhuids blijven.quote:
Gristelijk met een G, ik hoor het met enige regelmaat. Ook van Christenen zelf. Wat is daarop tegen?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:16 schreef EchtGaaf het volgende:
Christelijk is verkeerd gespeld in TT.
Het is Amerika. Dus waarschijnlijk wel. Ik reken op een trio.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ze een relatie krijgen. Het moet onderhuids blijven.
Zeuren als de een werkloos raakt en janken dat ze geen kinderen meer kunnen krijgen omdat ze te laat kinderen willen krijg je ervoor in de plaats, met alle financiële gevolgen voor de overheid van dien is helaas de vervanging.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, en dat gaat tegenwoordig niet meer op.
Ik snap niet dat mensen gaan janken omdat ze geen kinderen kunnen krijgen, ze moeten juist blij zijn dat die ellendige kutdingen zo ver mogelijk weg blijven.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Zeuren als de een werkloos raakt en janken dat ze geen kinderen meer kunnen krijgen omdat ze te laat kinderen willen krijg ervoor in de plaats, met alle financiële gevolgen voor de overheid van dien is helaas de vervanging.
Het tweeverdienersmodel is gewoon rijker dan de kostwinnaarsvariant.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Zeuren als de een werkloos raakt en janken dat ze geen kinderen meer kunnen krijgen omdat ze te laat kinderen willen krijg je ervoor in de plaats, met alle financiële gevolgen voor de overheid van dien is helaas de vervanging.
En fiscaal aantrekkelijker.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het tweeverdienersmodel is gewoon rijker dan de kostwinnaarsvariant.
En minder gevoelig voor ontslag. Natuurlijk.
En gelijkwaardiger. En in staat in een grote boze stad alsnog een vrijstaand huis te kopen, in plaats van de noodzaak naar de periferie te vluchten omdat de huizenprijzen niet te betalen zijn met een lousy 80k-inkomen.quote:
En maar een hypotheek nemen op basis van twee fulltime salarissen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het tweeverdienersmodel is gewoon rijker dan de kostwinnaarsvariant.
En minder gevoelig voor ontslag. Natuurlijk.
Wie is men? En ongeacht het aantal uur?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:24 schreef betyar het volgende:
[..]
En maar een hypotheek nemen op basis van twee fulltime salarissen.![]()
![]()
Maar je hebt wel gelijk dat de kostwinnaarsvariant gevoeliger is voor ontslag, ik ben dan ook voorstander dat men elke baan moet nemen die beschikbaar is voor hem of haar.
Het liefst om in te starten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En gelijkwaardiger. En in staat in een grote boze stad alsnog een vrijstaand huis te kopen, in plaats van de noodzaak naar de periferie te vluchten omdat de huizenprijzen niet te betalen zijn met een lousy 80k-inkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |