quote:
En dat voor een zesdejaars, chapeau!quote:
Wanneer hebben je ouders die toko gekocht?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat ze een hogere hypotheek willen aansmerken, duh.
Kan zijn dat me ouders dit hebben verzonnen, maar dat lijkt me sterk.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dat voor een zesdejaars, chapeau!
Uhmm, dat weet ik niet precies. Volgens mij rond hun 27e. Het waren tijden van hele gunstige huizenprijzen in ieder geval. Hypotheekrente was ook al van toepassing.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wanneer hebben je ouders die toko gekocht?
Dat gaat niet lukken.quote:
En dan? Een huis dat op executiewaarde wordt verkocht en je ouders in de schuldsanering? Goede reclame voor de bank, nee die heeft er geen enkel belang bij om je ouders meer hypotheek aan te smeren.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Omdat ze een hogere hypotheek willen aansmerken, duh.
Kan zijn dat me ouders dit hebben verzonnen, maar dat lijkt me sterk.
Wow, burgerlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhmm, dat weet ik niet precies. Volgens mij rond hun 27e. Het waren tijden van hele gunstige huizenprijzen in ieder geval. Hypotheekrente was ook al van toepassing.
Rente was al van toepassingquote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Uhmm, dat weet ik niet precies. Volgens mij rond hun 27e. Het waren tijden van hele gunstige huizenprijzen in ieder geval. Hypotheekrente was ook al van toepassing.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef robin007bond het volgende:
Hypotheekrente was ook al van toepassing.
Ik bedoelde natuurlijk hypotheekrenteaftrek.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rente was al van toepassing.
Inventieve banken, voor die tijd.
Nee, zonder dollen, toen was een hele hoop mogelijk, ja.
quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk hypotheekrenteaftrek.
In 1980 - 1990?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan? Een huis dat op executiewaarde wordt verkocht en je ouders in de schuldsanering? Goede reclame voor de bank, nee die heeft er geen enkel belang bij om je ouders meer hypotheek aan te smeren.
Alsof die bank dat wat kan rotten. Die verzekert zich daar wel weer tegen. Zoveel mogelijk inlenen tegen weinig rente en stallen tegen veel, en die paar klotegevallen hou je wel uit de media.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan? Een huis dat op executiewaarde wordt verkocht en je ouders in de schuldsanering? Goede reclame voor de bank, nee die heeft er geen enkel belang bij om je ouders meer hypotheek aan te smeren.
Met zo'n mentaliteit gaat het niet lukken nee.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken.
Het was geloofwaardig tot nu.
In die jaren was failliet gaan toch een begrip waar in de verre verte iemand vanaf wist maar verder onbekend.quote:
Nee. Een realist.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof die bank dat wat kan rotten. Die verzekert zich daar wel weer tegen. Zoveel mogelijk inlenen tegen weinig rente en stallen tegen veel, en die paar klotegevallen hou je wel uit de media.
Ben ik nou echt zo'n corporate hufter?
Gates met $250 p/sec.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:35 schreef Picchia het volgende:
[..]
Met zo'n mentaliteit gaat het niet lukken nee.
Curator lijkt mij ook wel mooi.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
In die jaren was failliet gaan toch een begrip waar in de verre verte iemand vanaf wist maar verder onbekend.
Zimbabwaanse dollars, dat maakt 30k mogelijk.quote:
Zit nog een heel verhaal achter. Maar daar zijn jullie te dom voor.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik wist niet wanneer die was ingevoerd, vandaar.
"Onze" bank zei gewoon dit dat heb je nodig klaar. Niks meer het liefst nog wat minder.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof die bank dat wat kan rotten. Die verzekert zich daar wel weer tegen. Zoveel mogelijk inlenen tegen weinig rente en stallen tegen veel, en die paar klotegevallen hou je wel uit de media.
Ben ik nou echt zo'n corporate hufter?
Iedere keer die zeikerds tegenover je, niks aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:36 schreef eriksd het volgende:
[..]
Curator lijkt mij ook wel mooi.
Krijg ik mijn geld nog? NEE
Uurtje factuurtje! Hoppa!
Ik zal eens vragen welke bank het was.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef betyar het volgende:
[..]
"Onze" bank zei gewoon dit dat heb je nodig klaar. Niks meer het liefst nog wat minder.
Meneertje tophypotheek!quote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef betyar het volgende:
[..]
"Onze" bank zei gewoon dit dat heb je nodig klaar. Niks meer het liefst nog wat minder.
Onzin, lijkt me heerlijk om die zielsangst te proeven. De wanhoop die als een donkere wolk boven hen hangt.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedere keer die zeikerds tegenover je, niks aan.
Heb genoeg clienten gehad aan m'n bureau met een zaak die tegen faillissement aanzat, word je niet vrolijk van.
Dat is een redelijk ethisch verantwoorde bank, kan me voorstellen dat die niet dat soort capriolen uithalen.quote:
Tophypotheek? Hier? Nou niet bepaald.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Meneertje tophypotheek!
Tsk. Maar je bank wist natuurlijk dat jij een krakkebeentje was.
Niet bepaald.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin, lijkt me heerlijk om die zielsangst te proeven. De wanhoop die als een zware wolk boven hen hangt.
Tijdens mijn stage was er ook een tent die gaandeweg het traject op de fles ging. Liet men ze ook meteen vallen als baksteen want die uurtjes liepen het risico niets op te leverenquote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin, lijkt me heerlijk om die zielsangst te proeven. De wanhoop die als een zware wolk boven hen hangt.
Jawel man.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedere keer die zeikerds tegenover je, niks aan.
Heb genoeg clienten gehad aan m'n bureau met een zaak die tegen faillissement aanzat, word je niet vrolijk van.
Wat denk je dat een curator doet dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet bepaald.
Het is beter achter de schermen te zitten en erover beslissen dan wanneer je ze jankend aan tafel hebt.
Naja misschien is het in jullie gevallen anders geweest dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel man.
“Meneeerrr, is er dan helemaal niets dat u voor mij kan doen?!”
"Oh, jawel hoor"
"...?"
"Maar dat wil ik niet."
"..."
Waar het hart van vol is..................quote:Op donderdag 5 april 2012 22:39 schreef robin007bond het volgende:
Etnisch verantwoorde bank, wat voor fouten maak ik in hemelsnaam allemaal
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat denk je dat een curator doet dan?
De HBO'ers, die mogen in hun cubicle mensen te woord staan.
Zo is Rijkman ook begonnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel man.
“Meneeerrr, is er dan helemaal niets dat u voor mij kan doen?!”
"Oh, jawel hoor"
"...?"
"Maar dat wil ik niet."
"..."
Ik ken best een capabele vent die curator is.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat denk je dat een curator doet dan?
De HBO'ers, die mogen in hun cubicle mensen te woord staan.
Inderdaad. De incapabele WO'ers komen er ook terecht.quote:
De HBO/MBO'ers.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken best een capabele vent die curator is.
Niet verkeerd werk, het is nu niet zo dat hij met de chef inkoop om de tafel zit om het koffie-apparaat te verkopen, kom nou, daar heeft hij zijn personeel voor.
Ik doelde meer op m'n functie als consultant.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ken best een capabele vent die curator is.
Niet verkeerd werk, het is nu niet zo dat hij met de chef inkoop om de tafel zit om het koffie-apparaat te verkopen, kom nou, daar heeft hij zijn personeel voor.
It's not personal, it's business.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tijdens mijn stage was er ook een tent die gaandeweg het traject op de fles ging. Liet men ze ook meteen vallen als baksteen want die uurtjes liepen het risico niets op te leveren
Jaja, hart voor de zaak.
Dat is onzin, als WO'er kom je ook wel mensen tegen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inderdaad. De incapabele WO'ers komen er ook terecht.
Je weet wel, die HBO-instroom zwakkebroeders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |