Verwend nest is het ook hé.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Het liefst om in te starten natuurlijk.![]()
Nee, je start in een appartement.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef betyar het volgende:
[..]
Het liefst om in te starten natuurlijk.![]()
Ga jij maar lekker hokken in een yuppenwijk voor 65 m² en 180kquote:
De kostwinnaar, ongeacht het aantal uur ja.12 uur hier en 12 uur daar werken zijn er al 24. Eigen schuld als je in de shit komt bij ontslag.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wie is men? En ongeacht het aantal uur?
Dus een kostwinnaar die 12 uur per week bijklust terwijl zijn vrouw zichzelf de luxe gunt voor de kinderen te zorgen?
65m voor 180k in een goede buurt in A'dam?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker hokken in een yuppenwijk voor 65 m² en 180k
Maar welke baas wil jouw tijden gaan plannen om de tijden van een andere werkgever heen?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef betyar het volgende:
[..]
De kostwinnaar, ongeacht het aantal uur ja.12 uur hier en 12 uur daar werken zijn er al 24. Eigen schuld als je in de shit komt bij ontslag.
Jij in Amsterdam?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
65m voor 180k in een goede buurt in A'dam?
Haha.
Hahaha.
Jouw ouders waren toch links? Dat disqualificeert ze bij voorbaat.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
Mijn ouders werden door de financieel adviseur bijna gedwongen om een hypotheek op twee salarissen te laten zetten. Daar zijn ze nooit mee akkoord gegaan, want ze hebben altijd in achting genomen dat er iemand werkloos zou kunnen raken.
En ze hebben er rekening mee gehouden dat als ze zouden scheiden, één van de twee alsnog kon blijven wonen in je huis zonder dat het verkocht moest worden met een mogelijke restschuld.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
Mijn ouders werden door de financieel adviseur (van de bank zelf dan) bijna gedwongen om een hypotheek op twee salarissen te laten zetten. Daar zijn ze nooit mee akkoord gegaan, want ze hebben altijd in achting genomen dat er iemand werkloos zou kunnen raken.
Doe eens niet zo grof.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij in Amsterdam?
Ga lekker in Almere wonen
Ja, dat is best kut. Wees blij dat ik me niet door mijn ouders heb laten hersenspoelen, dan was ik nu zo'n Groenlinks-adept.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jouw ouders waren toch links? Dat disqualificeert ze bij voorbaat.
Keuzes maken he. Dan verkoop je de boel maar.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar welke baas wil jouw tijden gaan plannen om de tijden van een andere werkgever heen?
Je bent 12 uur per week beschikbaar? Ja, maar niet op maandag t/m woensdag.
Er wordt trouwens wel veel te vroeg begonnen met scheiden lijkt het. Het aantal scheidingen is ook fors toegenomen.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En ze hebben er rekening mee gehouden dat als ze zouden scheiden, één van de twee alsnog kon blijven wonen in je huis zonder dat het verkocht moest worden met een mogelijke restschuld.
Waarom zou de bank dat doen? Riekt naar een broodje aap verhaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:28 schreef robin007bond het volgende:
Mijn ouders werden door de financieel adviseur (van de bank zelf dan) bijna gedwongen om een hypotheek op twee salarissen te laten zetten. Daar zijn ze nooit mee akkoord gegaan, want ze hebben altijd in achting genomen dat er iemand werkloos zou kunnen raken.
Trouwens, je kwam nu pas met de eis dat het een goede buurt moest zijn.quote:
En die doen weer een beroep op de NHGquote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Er wordt trouwens wel veel te vroeg begonnen met scheiden lijkt het. Het aantal scheidingen is ook fors toegenomen.
Lousy 80k?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En gelijkwaardiger. En in staat in een grote boze stad alsnog een vrijstaand huis te kopen, in plaats van de noodzaak naar de periferie te vluchten omdat de huizenprijzen niet te betalen zijn met een lousy 80k-inkomen.
Omdat ze een hogere hypotheek willen aansmerken, duh.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Waarom zou de bank dat doen? Riekt naar een broodje aap verhaal.
Ik hou wel van deze toon. Hadden meer mensen dat maar.quote:Op donderdag 5 april 2012 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Trouwens, je kwam nu pas met de eis dat het een goede buurt moest zijn.
Osdorp kent tal van plekken waar een jochie zoals jij hoort te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |