Veel plezier deze zomerquote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sport kijken vind ik sowieso stom.
Duitsland-Nederlandquote:
Het WK is de uitzondering, maar olympische spelen vind ik ook zo vreselijk. Al die actualiteitenprogramma's ook gelijk gekaapt door al het sportnieuwsquote:
Curling vind ik de mooiste sport die er isquote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ieder zijn sport hè.
Curling vind ik dan weer niks aan
EK Voetbalquote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat hebben wij in het zuiden ook in februari hoorquote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
EK Voetbal![]()
Tour de France![]()
Het wordt een topzomer met veel bier en gezelligheid!
nee, pro wrestling is vermakelijk, waar sport kijken ziekelijk saai is.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is nog erger. Dan liever een echte bokswedstrijd.
Hoho, ik heb ook carnaval gevierd, stomme zuiderling.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat hebben wij in het zuiden ook in februari hoor
Rampzomer iddquote:Op donderdag 5 april 2012 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
EK Voetbal![]()
Tour de France![]()
Het wordt een topzomer met veel bier en gezelligheid!
Ik kijk graag wintersportquote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ook
Het getuigt van een laag iq.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
Het wordt een geweldige Tour.quote:
Vasteloavundj in Brabantquote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik heb ook carnaval gevierd, stomme zuiderling.
In Breda.
Limburgers zijn landverraders. Als het aan jullie lag was ons land nog steeds in handen van de Spanjaarden.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ik kijk graag wintersportSpannund.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wil ik niet per se zeggen.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ook
Het getuigt van een laag iq.
Zou kunnen. We hoorden tot +-1860 ook nog bij België, maar Willem wilde ook een deel van Limburg en Luxemburgquote:Op donderdag 5 april 2012 21:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Limburgers zijn landverraders. Als het aan jullie lag was ons land nog steeds in handen van de Spanjaarden.
Jij juicht niet voor Oranje?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat wil ik niet per se zeggen.
Mij maakt het gewoon nooit uit wie er wint. Dan is het al snel niet leuk. Ik heb geen favoriete voetbalclubs, wielrenners, tennissers of andere spelers. Mij maakt het dus niet uit wie er wint, dat haalt de spanning er ook wel van af.
Daar ben ik het met je eens, ik vind het ook vreselijk als je ermee wordt doodgegooid.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het WK is de uitzondering, maar olympische spelen vind ik ook zo vreselijk. Al die actualiteitenprogramma's ook gelijk gekaapt door al het sportnieuws
Gelukkig kijk ik meer op de computer dan op de tv
Meng je ergens in waar je wel verstand van hebt, Lego of Playmobil is een mooie start.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:50 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja, je kan nog steeds de grootste aandeelhouder zijn.
Daarom is Pro wrestling(alhoewel men storylines vaker verneukt dan goed weet te brengen), ook anders dan de 'standaard' sporten, als het op mijn smaak aankomt.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mij maakt het gewoon nooit uit wie er wint. Dan is het al snel niet leuk. Ik heb geen favoriete voetbalclubs, wielrenners, tennissers of andere spelers. Mij maakt het dus niet uit wie er wint, dat haalt de spanning er ook wel van af.
Natuurlijk niet, lekker puberaal voor Duitsland zijnquote:
Klopt dat ondernemen goed is voor de maatschappij, echter is het pas aantrekkelijk om een bv te hebben vanaf 175.000 euro winst.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:52 schreef waht het volgende:
[..]
De storm is een metafoor voor al het onvoorziene. En de BV-constructie biedt ondernemers de mogelijkheid hiermee om te gaan. Ondernemen is namelijk goed voor de maatschappij...
Omdat je hier bent geboren moet je voor 'oranje' juichen?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Maar hoe je nou niet juichen voor Oranje?
Het WK is de uitzondering.quote:
Precies. Zwemmen op z'n tijd vind ik ook niet erg om zelf te doen. Een wedstrijd zwemmen kijken, daar zie ik de lol dan weer niet van in.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar ben ik het met je eens, ik vind het ook vreselijk als je ermee wordt doodgegooid.
Maar sport op zich vind ik niet erg, sport is belangrijk voor een weerbaar lichaam.
Bij schaatsen gaat het om fracties van een seconden verschil. Gaat nergens overquote:Op donderdag 5 april 2012 21:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoor het wel als je in de schuldsanering zit, wat ik gehoord heb is dat die ook onder de 175.000 aantrekkelijk is.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt dat ondernemen goed is voor de maatschappij, echter is het pas aantrekkelijk om een bv te hebben vanaf 175.000 euro winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |