Eens, ik ben die domme kutfeestdagen ook meer dan zat, dan staat het hele land opeens stil.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:41 schreef remlof het volgende:
Gadverdamme wat heb ik een hekel aan Pasen, The passion of the Christ, flikker toch een eind op.
Dom gristelijk suikerfeest
Ik wil een seculiere cultuur.
Dat zei ik ook tijdens de meet.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat persoonlijke aansprakelijkheid kut is, al helemaal als je grotere investeringen gaat doen.
Vandaar dat ik de mogelijkheden omtrent een eigen project, met een relatief grote investering, ook in een BV probeer onder te brengen i.p.v. mezelf eraan vast te hangen.
Ook als je ergens in gelooft danwel ervoor staat, door onvoorziene omstandigheden kan het altijd gruwelijk misgaan. Jij timmert iets in elkaar, vrouwtje komt erin vast te zitten en stel jouw aansprakelijk. Financiële harakiri heb ik geen behoefte aan.
Als je zo denkt moet je in mijn ogen niet aan een onderneming beginnen. Maar voor omvallende muren etc. hebben we een car verzekering voor.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Omdat persoonlijke aansprakelijkheid kut is, al helemaal als je grotere investeringen gaat doen.
Vandaar dat ik de mogelijkheden omtrent een eigen project, met een relatief grote investering, ook in een BV probeer onder te brengen i.p.v. mezelf eraan vast te hangen.
Ook als je ergens in gelooft danwel ervoor staat, door onvoorziene omstandigheden kan het altijd gruwelijk misgaan. Jij timmert iets in elkaar, vrouwtje komt erin vast te zitten en stel jouw aansprakelijk. Financiële harakiri heb ik geen behoefte aan.
Nu klink je wel heel erg als Patrick Batemanquote:Op donderdag 5 april 2012 20:43 schreef von_Preussen het volgende:
Rot toch fucking op man, en laat mij met rust ergens in een donker kantoor samen met mijn financiële analyse.
Je kan niet op alles voorbereiden nee. Weet jij wanneer de volgende zware storm komt die al jouw bouwwerken naar de tyfus helpt? De toekomst is onzeker, einde verhaal.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Een kul argument, je weet toch wat je doet? .
Nu ga ik even zoeken op youtubequote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef KoosVogels het volgende:
Geweldig dit. Ben gewoon een halve BN'er geworden.
Daar heb je toch een verzekering voor? Daarnaast zullen mijn bouwwerken wel een storm overleven maar dan nog ben je niet aansprakelijk als een storm je overkapping wegblaast.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef waht het volgende:
[..]
Je kan niet op alles voorbereiden nee. Weet jij wanneer de volgende zware storm komt die al jouw bouwwerken naar de tyfus helpt? De toekomst is onzeker, einde verhaal.
En dan al je verdiende geld zo in de sloot kieperen? Schei toch uit zeg.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:47 schreef robin007bond het volgende:
[..]
In dit soort gevallen is het gewoon slimmer. Vooral met relatief riskante ondernemingen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nu klink je wel heel erg als Patrick Bateman
Ach ja, je kan nog steeds de grootste aandeelhouder zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:49 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan al je verdiende geld zo in de sloot kieperen? Schei toch uit zeg.
Hebben ze ook alle reden voor, als ze bws een moord plegen komen ze er nog onderuit als ze het opbiechten.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:49 schreef De_Guidance het volgende:
Ik ken veel vriendelijke katholieken.
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hebben ze ook alle reden voor, als ze bws een moord plegen komen ze er nog onderuit als ze het opbiechten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |