quote:Op donderdag 5 april 2012 18:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang hij zijn tong maar niet uitsteekt.
Ik vraag mij dat dus echt af he. Doen ze altijd expres de engelse toppers tegelijk met PSV uitzenden?quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Valt wel gedeeltelijk tezamen met Arsenal - Man. City.
Als het in de rust nog niet minstens 3-0 voor Psv staat zal ik wel even kijken hoe het afloopt.
Ik wens de Heraclieden en Psv ers die morgen naar HET stadion gaan een mooie dag toe.
gelukkig hebben ze dat gewoon weer in ere hetsteldquote:
Vorig jaarquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft een directe rode kaart gewoon gevolgen voor competitieverband?
ahquote:Op zondag 8 april 2012 02:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vorig jaar
http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=24801
Sobere 1-0?quote:Op zondag 8 april 2012 09:10 schreef Crimyclown het volgende:
PSV gaat soberso winnen, geen twijfel over.
Je snapt de hint niet, jammer.quote:Op zondag 8 april 2012 09:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Heracles had AZ gewoon op een goed moment getroffen.
Ik gun het Heracles van hartequote:Op zondag 8 april 2012 09:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vandaag gaat het gebeuren
Donders veel zin
quote:Op zondag 8 april 2012 09:08 schreef 75020 het volgende:
Ik hoop op een winnend doelpuntje van Heracles in de laatste minuut als iedereen al van een verlenging uit gaat. En dan meteen met de camera inzoomen op de kop van Toivonen.
Meteen een grote mond weer omdat ze weer even bovenaan staanquote:Op zondag 8 april 2012 10:37 schreef Devv het volgende:
Vanavond even kijken of PSV, met al die miljoenen die ze dit seizoen in spelers hebben gestoken toch nog een troostprijsje kan kopen. Het zou toch wel een beetje sneu voor ze zijn als ze aan het einde van de rit echt helemaal niets zouden hebben.
Have fun, zal wel mooie ervaring zijn met zoveel mensen voor het eerst en dan ook nog in het mooiste stadion wat je voor zo'n finale kan wensen. Ik gun het jullie veel meer, al moet Feyenoord dan maar gewoon eerste 4 eindigen voor Europaquote:Op zondag 8 april 2012 09:20 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Vandaag gaat het gebeuren
Donders veel zin
Dit. Al hoop ik PSV want gunstiger voor Feyenoord.quote:Op zondag 8 april 2012 12:59 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk maakt het me niks uit wie deze 'prijs' wint. PSV zou beter zijn voor Nederland en Heracles gun ik het wel.
www.rtvoost.nlquote:Op zondag 8 april 2012 13:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Iemand nog een filmpje van de supportersbussen ?
Kan alleen geluidsfragmenten vinden, ik wil beelden zienquote:
Ja donders lachen hier. Gezellige bende hier. We zijn nu in de buurt van Utrecht. On half 3 mogen we vertrekken uit reewijk (?).quote:Op zondag 8 april 2012 14:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan alleen geluidsfragmenten vinden, ik wil beelden zien![]()
Sfeer al beetje goed in daar in bussie 173? Al bijna bij De Kuip?
Oke mooi zo, geniet ervan vandaag. En laat onze Kuip beetje heel he ouwe hooliganquote:Op zondag 8 april 2012 14:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja donders lachen hier. Gezellige bende hier. We zijn nu in de buurt van Utrecht. On half 3 mogen we vertrekken uit reewijk (?).
haha komt goedquote:Op zondag 8 april 2012 14:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oke mooi zo, geniet ervan vandaag. En laat onze Kuip beetje heel he ouwe hooligan
Reeuwijk bij Gouda bedoel je zeker?quote:Op zondag 8 april 2012 14:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja donders lachen hier. Gezellige bende hier. We zijn nu in de buurt van Utrecht. On half 3 mogen we vertrekken uit reewijk (?).
iddquote:Op zondag 8 april 2012 14:17 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Reeuwijk bij Gouda bedoel je zeker?
Heb ik ook inderdaad.quote:Op zondag 8 april 2012 14:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik gun het Heracles van harte, ik hoop alleen dat PSV wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |