It's getting really obvious.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, geintje, maar het feit dat het niemand echt verbaasd is wel typisch.
Net alsof k me door iedereen laat volpompen. Alleen knappe en interessante. Tot nu 3 gehad waar ik seks mee heb gehad.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoezo? Beter dat iemand zich vrijwillig door iedereen laat volpompen dan dat er mensen verkracht worden.
Gast.quote:
Hm, best zuur van hem ja.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet meegemaakt hoor, maar iets soortgelijks. Ik vond iemand heel erg leuk maar we hadden niks ofzo maar deden wel af en toe wat samen en toen kreeg hij nadat hij mij ontmoet had een vriendin. En toen die een keer op reis was kwam hij bij mij aankloppen voor seks
Maar da's sowieso anders want ik vond hem leuk dus dan moet je het al helemaal niet doen want dan word je doodongelukkig
Cher is wel een trollkloon ja, neemt niet weg dat er mensen zijn die echt zo zijn.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, geintje, maar het feit dat het niemand echt verbaasd is wel typisch.
Wederom weer een autist gespot die het vreemd vindt dat er mensen zijn die met meerdere mensen daten.quote:
En gelijk heeft ie.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef Chai het volgende:
[..]
edit; Ik vind het niet vies of zo hoor dat je met veel mensen seks wilt hebben btw. Alleen je ex blijkbaar wel.
Waarom vertel je dit allemaal?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Net alsof k me door iedereen laat volpompen. Alleen knappe en interessante. Tot nu 3 gehad waar ik seks mee heb gehad.
Want iedereen met een andere mening is een autist. Okay.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wederom weer een autist gespot die het vreemd vindt dat er mensen zijn die met meerdere mensen daten.![]()
Ik ben weg in ieder geval.
Dat is echt een type vent waar je niks mee te maken wilt hebben, zo denk ik erover tenminste.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik heb het niet meegemaakt hoor, maar iets soortgelijks. Ik vond iemand heel erg leuk maar we hadden niks ofzo maar deden wel af en toe wat samen en toen kreeg hij nadat hij mij ontmoet had een vriendin. En toen die een keer op reis was kwam hij bij mij aankloppen voor seks
Maar da's sowieso anders want ik vond hem leuk dus dan moet je het al helemaal niet doen want dan word je doodongelukkig
Mensen die je gebruiken voor de seks vind ik sowiesoquote:Op donderdag 5 april 2012 15:23 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik ben pas een kwaliteitsuser.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel gek dat esperanza/Lauzi er opeens niet meer zijn. Dat waren nog eens kwaliteitsusers.
Meer een tease, jammer hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Net alsof k me door iedereen laat volpompen. Alleen knappe en interessante. Tot nu 3 gehad waar ik seks mee heb gehad.
Ik denk dat wel als je zulke dingen al raar vindt. Maar ik geef het maar toe, ik ben inderdaad een trollkloon en eigenlijk een man van 33. Sorry.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Want iedereen met een andere mening is een autist. Okay.
Wie?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel gek dat esperanza/Lauzi er opeens niet meer zijn. Dat waren nog eens kwaliteitsusers.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
quote:
Ik ben inderdaad esperanza93, soms ook Cactus1 en ook Penisbaard. En welke nog meer voorbij zijn gekomen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik het raar vind.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik denk dat wel als je zulke dingen al raar vindt. Maar ik geef het maar toe, ik ben inderdaad een trollkloon en eigenlijk een man van 33. Sorry.
quote:
Ken je klassiekersquote:
Ga jij nou maar op date. En oh wee als je onzeker overkomt.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad esperanza93, soms ook Cactus1 en ook Penisbaard. En welke nog meer voorbij zijn gekomen.
Oja, Meloewa ook.
Dat klassiekers noemenquote:
Mwa, als je het als onwaar bestempelt vind ik dat vreemd. Ik ken genoeg mensen die meerdere mensen hebben waarmee ze enkel soms hebben en mee daten. Waarom niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik het raar vind.
Ook als het een man van 33 is. Misschien wel een heel knappe man.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Poll: MOET CHER- EEN FOTO VAN ZICHZELF POSTEN?
• JA!
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat weten zij toch niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat klassiekers noemenBrauN, Herald, Croupouque etc. DAT waren klassiekers.
Ik ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mwa, als je het als onwaar bestempelt vind ik dat vreemd. Ik ken genoeg mensen die meerdere mensen hebben waarmee ze enkel soms hebben en mee daten. Waarom niet?
BrauNquote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is echt 2008.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2009 hiero. Daarvoor had ik nog een levenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He maar serieus. Dat je rond wilt neuken snap ik best. maar dat je per se met die guy met een vriendin iets wilt gaan doen snap ik niet aangezien je kennelijk keuze genoeg hebt.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik denk dat wel als je zulke dingen al raar vindt. Maar ik geef het maar toe, ik ben inderdaad een trollkloon en eigenlijk een man van 33. Sorry.
Nee want dan krijgen we vast geen echte fotoquote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
• JA!
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Maar mischien ben ik gewoon een autist.
Zoek jij maar heel goed uit wie ik ben.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ga jij nou maar op date. En oh wee als je onzeker overkomt.
Ik heb nee gevote, don't care vind het wel best zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
• JA!
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik stuur sowieso geen foto's.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee want dan krijgen we vast geen echte foto
Dat weet ik allang, joh.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zoek jij maar heel goed uit wie ik ben.
Oja, Arcadia is ook nog langsgekomen. Al die onschuldige users die worden beschuldigd ook.
Hugsy33?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n foto met m'n hond.
Waarom met je hond?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iew.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat er niet om dat ik perse iets wil doen met een vriendin. Ik vind hem echt een leuk persoon en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He maar serieus. Dat je rond wilt neuken snap ik best. maar dat je per se met die guy met een vriendin iets wilt gaan doen snap ik niet aangezien je kennelijk keuze genoeg hebt.
Maar mischien ben ik gewoon een autist.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew.
Onze honden eten ook stront enzo, dus liever niet.
Gewoon Amsterdam woont ze volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef Silentalarm het volgende:
Nou weet ik nog niet of Cher in diemen woont?
Boeiend wie je bentquote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Oja, Arcadia is ook nog langsgekomen. Al die onschuldige users die worden beschuldigd ook.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew.
Onze honden eten ook stront enzo, dus liever niet.
Dit dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Boeiend wie je bentzolang we nu van je genieten maakt dat toch niet uit?
Hoe bedoel je Arcadia is langsgekomen. Heb je hem gemeet?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Laat hem haar gewoon dumpen dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ik perse iets wil doen met een vriendin. Ik vind hem echt een leuk persoon en daar gaat het uiteindelijk om.
Nee sommige mensen denken dat ik Arcadia ben.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Arcadia is langsgekomen. Heb je hem gemeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |