Nadat haar grote negroide vriend voor de deur stond zeker?quote:
of "u jelly?"quote:
Nee, ze is nu overigens ook mijn vriendin. Maar achteraf voelt het wel een klein beetje slechtquote:Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nadat haar grote negroide vriend voor de deur stond zeker?
Nee, echt, dat is zo in 2/3 uur gedaan. Probeer het eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef RickoKun het volgende:
Cher heeft 81 posts per dag, die zit gewoon de hele dag binnen hoor.
Wel mooi, als een jongen dit hier had gemeld over zoveel dates met vrouwen... waren de reacties heel anders geweest.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, kijk, die is vanavond met een (oud) studiegenoot. Hele mooie body en goed hoofd.![]()
En vanavond heb ik in de stad ook nog een afspraak met weer een andere jongen. En morgen ga ik trouwens ook weer met een andere jongen naar de film (bioscoop)
. En daarna door naar Arnhem om daar ook weer uit te gaan en weet ik veel of daar leuke mannen zijn. Zoals ik al zei; ik ga bewust rondsletten om ervaringen op te doen en te profiteren en dat gaat me goed af nu.
Mijn ex heeft me trouwens gesmst dat hij van me walgt omdat ik zo bezig ben en dat doet me ergens ook wel goed.
Later zal hij blij zijn dat hij nog in jou heeft mogen roeren zonder dat 100 anderen hem voor zijn gegaan.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mijn ex heeft me trouwens gesmst dat hij van me walgt omdat ik zo bezig ben en dat doet me ergens ook wel goed.
Gaat tegen m'n moraal inquote:
Ik hoop niet dat je daar nu nog bij stil staat. Zou zonde zijn. Maar ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:14 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, ze is nu overigens ook mijn vriendin. Maar achteraf voelt het wel een klein beetje slecht
Oké, ik hoor graag je recensie over die oud studiegenoot morgen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, kijk, die is vanavond met een (oud) studiegenoot. Hele mooie body en goed hoofd.![]()
En vanavond heb ik in de stad ook nog een afspraak met weer een andere jongen. En morgen ga ik trouwens ook weer met een andere jongen naar de film (bioscoop)
. En daarna door naar Arnhem om daar ook weer uit te gaan en weet ik veel of daar leuke mannen zijn. Zoals ik al zei; ik ga bewust rondsletten om ervaringen op te doen en te profiteren en dat gaat me goed af nu.
Nee zeker niet hoor, ik kende die gast trouwens ook heel erg goedquote:Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je daar nu nog bij stil staat. Zou zonde zijn. Maar ik snap wat je bedoelt.
Zo zo, behoorlijke uitdaging wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef Chai het volgende:
Uitdaging voor Cher- :
One night stand oppikken in de supermarkt. Dus echt daar elkaar voor het eerst ontmoeten en dan door naar het huis van een van jullie.
Als je hier een supermarkt opnoemt en welke stad/dorp dan staan er misschien wel een paar FOK!kers klaarquote:Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef Chai het volgende:
Uitdaging voor Cher- :
One night stand oppikken in de supermarkt. Dus echt daar elkaar voor het eerst ontmoeten en dan door naar het huis van een van jullie.
wel naar degene met de grootste koelkast of diepvries, anders bederven je boodschappen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef Chai het volgende:
Uitdaging voor Cher- :
Ik vind het verantwoordelijkheid van die anders, zolang die anders vriend of vriendin niet kent.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gaat tegen m'n moraal in
En weleens iets soortgelijks meegemaakt en werd daar doodongelukkig van
Dat is waar. Maar sommige mensen zijn te interessant om te laten schieten, zo denk ik nu.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Gaat tegen m'n moraal in
En weleens iets soortgelijks meegemaakt en werd daar doodongelukkig van
Hoe waren die dan? Iets van stoer enzo bedoel je? Opzich is het wel normaal, zoveel mensen die met veel mensen tegelijk daten.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wel mooi, als een jongen dit hier had gemeld over zoveel dates met vrouwen... waren de reacties heel anders geweest.
Zou wel kunnen denk ik. Maar hoe.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:16 schreef Chai het volgende:
Uitdaging voor Cher- :
Zou dit real zijn in Amerika?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef Chocolatebear het volgende:
Deze is wel bij Cher- van toepassing.
Gewoon doen wanneer de supermarkt tot 8 uur of later open is en dan in het laatste half uur. Dan zijn er aardig wat alleenstaande mannen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:17 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo zo, behoorlijke uitdaging wel.
Nu is de uitdaging nog minder uitdagend.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon doen wanneer de supermarkt tot 8 uur of later open is en dan in het laatste half uur. Dan zijn er aardig wat alleenstaande mannen.
Ach, die gast zijn verantwoordelijkheid grotendeels.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat cher enorm egoistisch bezig is met die guy die een vriendin heeft?
Die gast is er zelf bij...quote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat cher enorm egoistisch bezig is met die guy die een vriendin heeft?
Ik zou het nog steeds knap vinden hoor.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu is de uitdaging nog minder uitdagend.
Ben ik het niet mee eens. Als je weet dat die persoon een relatie heeft zou ik er gewoon van weg blijven.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind het verantwoordelijkheid van die anders, zolang die anders vriend of vriendin niet kent.
Waar ik wel een hekel aan heb is als een meisje zegt: Ik heb een vriend maar ik heb zin om vreemd te gaan. Omgzors.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |