Sowieso niet neuken nee en ik denk sowieso van niet omdat we alleen maar gaan drinken. Maar vanavond heb ik iemand waarmee ik sowieso wel seks ga hebben omdat film kijken maar geen neukende seks want ik ben ongesteld. Andere dingen kunnen daarom wel natuurlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, net was het nog een stellige 'nee'.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je met wie jouw ouders allemaal wel niet beschuit hebben gegeten vlak na jouw geboorte...
Echt heel veel mensen incl. hun eigen ouders![]()
Binnen de familie is er niks vreemds aan.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet je met wie jouw ouders allemaal wel niet beschuit hebben gegeten vlak na jouw geboorte...
Echt heel veel mensen incl. hun eigen ouders![]()
Zoenen en fellatio?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:09 schreef Cher- het volgende:
[..]
Sowieso niet neuken nee en ik denk sowieso van niet omdat we alleen maar gaan drinken. Maar vanavond heb ik iemand waarmee ik sowieso wel seks ga hebben omdat film kijken maar geen neukende seks want ik ben ongesteld. Andere dingen kunnen daarom wel natuurlijk.
Waarom niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg nooit nooit maar seks met iemand die een relatie heeft zou ik echt niet doen.
Soms zeggen ze het pas als het kwaad al geschied is.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
Zeg nooit nooit maar seks met iemand die een relatie heeft zou ik echt niet doen.
Penis zoenenquote:
Heb ik juist alleen nog maar gehad, met Mozy, die heeft ook een relatie. Net als ikzelf.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
Lekker op dreef, of niet Chai?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik juist alleen nog maar gehad, met Mozy, die heeft ook een relatie. Net als ikzelf.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik juist alleen nog maar gehad, met Mozy, die heeft ook een relatie. Net als ikzelf.
2 maar hoor, en met 1 gaat ze gewoon wat drinken. Valt allemaal best mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:11 schreef Mozy het volgende:
Cher doet 3 klanten op een avond.
Hoerrrrrr
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
quote:
Ik ook niet meerquote:Op donderdag 5 april 2012 15:10 schreef Sinosappel het volgende:
SOULMATES xoxox <33333quote:
Nee, kijk, die is vanavond met een (oud) studiegenoot. Hele mooie body en goed hoofd.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was dat de jongen waarmee je een filmpje gaat kijken?
Terugsturen: "Problem???"quote:Op donderdag 5 april 2012 15:13 schreef Cher- het volgende:
Mijn ex heeft me trouwens gesmst dat hij van me walgt omdat ik zo bezig ben en dat doet me ergens ook wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |