watquote:Op donderdag 5 april 2012 15:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij ook. Dat spelletje met zaad en een cracker.
Kringetje mannen, allemaal fappen en klaarkomen over een cracker, de laatste eet hem op.quote:
Nasty.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hehe, volgens mij ook. Dat spelletje met zaad en een cracker.
Mag je dan niet drinken met andere meiden ofzo? Is in feite toch niet veel mis mee.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik zou ook niet met Cher- iets gaan drinken, terwijl ik in een relatie zit, daar komt geheid gedonder van
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kringetje mannen, allemaal fappen en klaarkomen over een cracker, de laatste eet hem op.
Limp biscuit.
quote:
Wij noemden het altijd het witte bollen spel. Maar dan met broodjes. Altijd kostelijk vermaakt op de saaie vrijdagavond.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Kringetje mannen, allemaal fappen en klaarkomen over een cracker, de laatste eet hem op.
Limp biscuit.
Ja ik kreeg dat gewoon toen van mijn eh, hostinbedrijfdinges? Weet niet meer hoe het in zn werk gingquote:Op donderdag 5 april 2012 15:05 schreef Silentalarm het volgende:
Even een belangrijke vraag: Heeft er iemand enige ervaring met het maken van mailadressen bij een website? En zin om mij even te helpen?
Wel als je tegen ze gaat zeggen dat je ze mooi vindt en andere dingen die hem toegang geven tot hun broekje.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mag je dan niet drinken met andere meiden ofzo? Is in feite toch niet veel mis mee.
quote:
Nou sorry maar ik vind dat echt ranzigquote:
Jawel, maar niet iedere vriendin gaat daar op dezelfde manier mee omquote:Op donderdag 5 april 2012 15:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mag je dan niet drinken met andere meiden ofzo? Is in feite toch niet veel mis mee.
Precies. En de hele dag appen en veel contact. Zelfs als hij naast haar ligt en zij slaapt.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel als je tegen ze gaat zeggen dat je ze mooi vindt en andere dingen die hem toegang geven tot hun broekje.
Ja ik ben dus een site aan het bouwen, en ik heb al hosting. Maar ik heb de boel nog niet online gegooid, maar heb de mail adressen al wel nodig. Maar dat lukt me dus precies nietquote:Op donderdag 5 april 2012 15:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik kreeg dat gewoon toen van mijn eh, hostinbedrijfdinges? Weet niet meer hoe het in zn werk ging
fok heeft ook eigen adressen, sterker nog, pharkus en ik kunnen een @fok.nl adres hebbenmaar ik hoef dat allemaal niet per sé
Hehe, net was het nog een stellige 'nee'.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Precies. En de hele dag appen en veel contact. Zelfs als hij naast haar ligt en zij slaapt.Ik weet niet of ik met hem ga seksen.
Maar tease hem dan wel zo hard dat hij denkt dat hij wel seks krijgt.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Precies. En de hele dag appen en veel contact. Zelfs als hij naast haar ligt en zij slaapt.Ik weet niet of ik met hem ga seksen.
Gewoon bij de hosting vragen. Daar betaal je als het goed is voor.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja ik ben dus een site aan het bouwen, en ik heb al hosting. Maar ik heb de boel nog niet online gegooid, maar heb de mail adressen al wel nodig. Maar dat lukt me dus precies niet
Mogen wel, maar het gaat om de verdere intenties die er achter zouden kunnen zitten, in dit geval zou jij het niet erg vinden om op een gegeven moment een beschuitje met hem te eten...quote:Op donderdag 5 april 2012 15:06 schreef Cher- het volgende:
[..]
Was dat de jongen waarmee je een filmpje gaat kijken?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef Cher- het volgende:
[..]
Weet je met wie jouw ouders allemaal wel niet beschuit hebben gegeten vlak na jouw geboorte...quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mogen wel, maar het gaat om de verdere intenties die er achter zouden kunnen zitten, in dit geval zou jij het niet erg vinden om op een gegeven moment een beschuitje met hem te eten...
Ja ik heb al gemaild, maar die gasten reageren zo kankersloom bij hostnet. Maar ik ga zo dan wel ff bellen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon bij de hosting vragen. Daar betaal je als het goed is voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |