Als iedereen gewoon nee zou zeggen tegen dat soort types ipv altijd voor zijn/haar eigen belang te kiezen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach, die gast zijn verantwoordelijkheid grotendeels.
Tis ook niet mijn 'verantwoordelijkheid' maar het gaat wel tegen mijn moraal in.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:17 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind het verantwoordelijkheid van die anders, zolang die anders vriend of vriendin niet kent.
Waar ik wel een hekel aan heb is als een meisje zegt: Ik heb een vriend maar ik heb zin om vreemd te gaan. Omgzors.![]()
Hoezo? Laatst was er nog een vieze antilliaan in de supermarkt (Diemenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou het nog steeds knap vinden hoor.
Eensquote:Op donderdag 5 april 2012 15:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis ook niet mijn 'verantwoordelijkheid' maar het gaat wel tegen mijn moraal in.
Ik trap er ook niet meer in hoor. Het meisje/de vrouw moet wel echt wtf leuk zijn om er iets mee te gaan doen als ik weet dat ze een vriend/man heeftquote:Op donderdag 5 april 2012 15:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Als iedereen gewoon nee zou zeggen tegen dat soort types ipv altijd voor zijn/haar eigen belang te kiezen.
En die van cher zelf. Moedwillig tussen een relatie komen is best not done.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ach, die gast zijn verantwoordelijkheid grotendeels.
U jelly brah?!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben ik de enige die vind dat cher enorm egoistisch bezig is met die guy die een vriendin heeft?
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hoezo? Laatst was er nog een vieze antilliaan in de supermarkt (Diemen) die zei jij bent mooi. Ik had zo met hem mee kunnen gaan naar huis en me laten uitwonen. Iedere vrouw kan dat denk ik.
Om echt serieus iets te doen ja. Maar deze jongen is echt leuk.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik trap er ook niet meer in hoor. Het meisje/de vrouw moet wel echt wtf leuk zijn om er iets mee te gaan doen als ik weet dat ze een vriend/man heeft
Ja, precies.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hoezo? Laatst was er nog een vieze antilliaan in de supermarkt (Diemen) die zei jij bent mooi. Ik had zo met hem mee kunnen gaan naar huis en me laten uitwonen. Iedere vrouw kan dat denk ik.
Eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En die van cher zelf. Moedwillig tussen een relatie komen is best not done.
Woon je in Diemen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ja hier is het denk ik een grotere uitdaging en ik bedoel gewoon een normaal net persoon.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zeker, vandaar ook "grotendeels"quote:Op donderdag 5 april 2012 15:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En die van cher zelf. Moedwillig tussen een relatie komen is best not done.
Op 5 april 2012 nog in die trollkloon trappenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:18 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben ik de enige die vind dat cher enorm egoistisch bezig is met die guy die een vriendin heeft?
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op 5 april 2012 nog in die trollkloon trappen. "Ze" heeft al toegegeven enzo hoor.
Ik vind hem/haar wel vermakelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Op 5 april 2012 nog in die trollkloon trappen. "Ze" heeft al toegegeven enzo hoor.
Kun je lang zoeken denk ik.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hier is het denk ik een grotere uitdaging en ik bedoel gewoon een normaal net persoon.
Vrouwen zijn zeldzaam. En daten al helemaal!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niks is gelogen. Zo raar is het volgens mij ook niet. Waar leven jullie in godsnaam dat dit zo absurd dit?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind hem/haar wel vermakelijk eigenlijk.
Ja, zeg ik toch ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:21 schreef Cher- het volgende:
[..]
Is nou eenmaal zo. Van die vieze junk anti's die elk wijf aanspreken.
[..]
Fasc, dat is zo.
Er is een plekje voor iedereenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:22 schreef Mozy het volgende:
Als ik Cher zou zijn had ik al lang zelfmoord gepleegd. Als je zo makkelijk en goedkoop bent kan je net zo goed meteen dood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |