Ik ben inderdaad esperanza93, soms ook Cactus1 en ook Penisbaard. En welke nog meer voorbij zijn gekomen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef SonicVolcano het volgende:
Wel gek dat esperanza/Lauzi er opeens niet meer zijn. Dat waren nog eens kwaliteitsusers.
Ik heb nooit gezegd dat ik het raar vind.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik denk dat wel als je zulke dingen al raar vindt. Maar ik geef het maar toe, ik ben inderdaad een trollkloon en eigenlijk een man van 33. Sorry.
quote:
Ken je klassiekersquote:
Ga jij nou maar op date. En oh wee als je onzeker overkomt.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad esperanza93, soms ook Cactus1 en ook Penisbaard. En welke nog meer voorbij zijn gekomen.
Oja, Meloewa ook.
Dat klassiekers noemenquote:
Mwa, als je het als onwaar bestempelt vind ik dat vreemd. Ik ken genoeg mensen die meerdere mensen hebben waarmee ze enkel soms hebben en mee daten. Waarom niet?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef Olep het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat ik het raar vind.
Ook als het een man van 33 is. Misschien wel een heel knappe man.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Poll: MOET CHER- EEN FOTO VAN ZICHZELF POSTEN?
• JA!
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Dat weten zij toch niet.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat klassiekers noemenBrauN, Herald, Croupouque etc. DAT waren klassiekers.
Ik ook.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Mwa, als je het als onwaar bestempelt vind ik dat vreemd. Ik ken genoeg mensen die meerdere mensen hebben waarmee ze enkel soms hebben en mee daten. Waarom niet?
BrauNquote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is echt 2008.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
2009 hiero. Daarvoor had ik nog een levenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
He maar serieus. Dat je rond wilt neuken snap ik best. maar dat je per se met die guy met een vriendin iets wilt gaan doen snap ik niet aangezien je kennelijk keuze genoeg hebt.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Ik denk dat wel als je zulke dingen al raar vindt. Maar ik geef het maar toe, ik ben inderdaad een trollkloon en eigenlijk een man van 33. Sorry.
Nee want dan krijgen we vast geen echte fotoquote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
• JA!
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Chocolatebear het volgende:
Maar mischien ben ik gewoon een autist.
Zoek jij maar heel goed uit wie ik ben.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ga jij nou maar op date. En oh wee als je onzeker overkomt.
Ik heb nee gevote, don't care vind het wel best zo.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
• JA!
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik stuur sowieso geen foto's.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee want dan krijgen we vast geen echte foto
Dat weet ik allang, joh.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zoek jij maar heel goed uit wie ik ben.
Oja, Arcadia is ook nog langsgekomen. Al die onschuldige users die worden beschuldigd ook.
Hugsy33?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook zo'n foto met m'n hond.
Waarom met je hond?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Iew.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat er niet om dat ik perse iets wil doen met een vriendin. Ik vind hem echt een leuk persoon en daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
He maar serieus. Dat je rond wilt neuken snap ik best. maar dat je per se met die guy met een vriendin iets wilt gaan doen snap ik niet aangezien je kennelijk keuze genoeg hebt.
Maar mischien ben ik gewoon een autist.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew.
Onze honden eten ook stront enzo, dus liever niet.
Gewoon Amsterdam woont ze volgens mij.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:28 schreef Silentalarm het volgende:
Nou weet ik nog niet of Cher in diemen woont?
Boeiend wie je bentquote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Oja, Arcadia is ook nog langsgekomen. Al die onschuldige users die worden beschuldigd ook.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Iew.
Onze honden eten ook stront enzo, dus liever niet.
Dit dus.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Boeiend wie je bentzolang we nu van je genieten maakt dat toch niet uit?
Hoe bedoel je Arcadia is langsgekomen. Heb je hem gemeet?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:29 schreef Cher- het volgende:
[..]
Laat hem haar gewoon dumpen dan.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ik perse iets wil doen met een vriendin. Ik vind hem echt een leuk persoon en daar gaat het uiteindelijk om.
Nee sommige mensen denken dat ik Arcadia ben.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe bedoel je Arcadia is langsgekomen. Heb je hem gemeet?
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:32 schreef Cher- het volgende:
[..]
Nee, want je hebt nog nooit de goeie gegokt. Iemand anders wel maar jij niet.
Ja zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is echt een type vent waar je niks mee te maken wilt hebben, zo denk ik erover tenminste.
No idea maar fijne dagen en denk aan mijquote:Op donderdag 5 april 2012 15:33 schreef Chai het volgende:
Arcadia is toch gewoon een best doorsnee user.
Gatver, jij lijkt me wel zo'n persoon die pindakaas op d'r kut smeert en dat de hond het dan mag likkenquote:Op donderdag 5 april 2012 15:30 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
En dat hij shit wilt uitspoken achter de rug van zijn vriendin om vind je geen afknapper?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:31 schreef Cher- het volgende:
[..]
Gaat er niet om dat ik perse iets wil doen met een vriendin. Ik vind hem echt een leuk persoon en daar gaat het uiteindelijk om.
Leverworst vindt de hond waarschijnlijk lekkerder.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gatver, jij lijkt me wel zo'n persoon die pindakaas op d'r kut smeert en dat de hond het dan mag likken!
Ja, ik heb ook seks met dieren.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gatver, jij lijkt me wel zo'n persoon die pindakaas op d'r kut smeert en dat de hond het dan mag likken!
hvj 4-evah wjnmkquote:Op donderdag 5 april 2012 15:34 schreef Cher- het volgende:
[..]
No idea maar fijne dagen en denk aan mij![]()
![]()
Bro, don't take the bait.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En dat hij shit wilt uitspoken achter de rug van zijn vriendin om vind je geen afknapper?
Het lijkt me dat je beseft dat je nooit een gezonde relatie met hem zal kunnen opbouwen waar jullie elkaar vertrouwen als hij zulke shit doet. Hooguit een paar keer neuken zal er uit komen.
En dat is het waard om een relatie van een stel te verneuken?
Als het een goede relatie is laten ze het niet verneuken.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En dat hij shit wilt uitspoken achter de rug van zijn vriendin om vind je geen afknapper?
Het lijkt me dat je beseft dat je nooit een gezonde relatie met hem zal kunnen opbouwen waar jullie elkaar vertrouwen als hij zulke shit doet. Hooguit een paar keer neuken zal er uit komen.
Die relatie gaat toch stuk, of hij nou bij Cher- of iemand anders naast de pot piest.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik troll nooit.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Cher geen trol is?
Hoogstens wat posts een beetje aangedikt en af en toe een trollreactie maar daar zijn we allemaal weleens schuldig aan.
Saai.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik troll nooit.
Nee, ik denk dat het ook nietquote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
Hoogstens wat posts een beetje aangedikt en af en toe een trollreactie maar daar zijn we allemaal weleens schuldig aan.
Jat ik gewoon het ID van mijn broertje zodat ik me stiekem lekker als man kan voordoen. Ha!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iedereen zou bij registratie op FOK! gewoon zijn ID moeten inscannen.
Dan zouden we er meteen achterkomen dat Cher fake is.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
huh? waar? met wie?quote:
Vrouwen en hun seksleven is nog steeds een gevoelig onderwerp, dus dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
Mag je tassen dragen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb vanavond ook een date maar ik ben Friendzoned For Ever.
Liever eerlijk en oprecht dan liegen en posten om mensen te irriteren en op het verkeerde been te zetten, echt zo walgelijk.quote:
Ik denk ook niet ze een troll is, af en toe voor de lol alleen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
Dus dan moet ze het maar doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die relatie gaat toch stuk, of hij nou bij Cher- of iemand anders naast de pot piest.
Ik ben ook eerlijk oprecht, maar een beetje provoceren op zijn tijdquote:Op donderdag 5 april 2012 15:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Liever eerlijk en oprecht dan liegen en posten om mensen te irriteren en op het verkeerde been te zetten, echt zo walgelijk.
Ja, maar waarom zou je als meisje daaraan meedoen? Beetje zelfrespect aubquote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die relatie gaat toch stuk, of hij nou bij Cher- of iemand anders naast de pot piest.
Hoe kan het dan een date zijn?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb vanavond ook een date maar ik ben Friendzoned For Ever.
Ik ook, maar ze moet haar onzekerheid toch op een manier verbergen, he. Zie haar topic in R&Pquote:Op donderdag 5 april 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus dan moet ze het maar doen?ik zou me echt een ransaap voelen als ik degene was die tussen hen kwam.
In R&P wordt niet getrolled?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze moet haar onzekerheid toch op een manier verbergen, he. Zie haar topic in R&P
Ik als je een pesthekel aan één van de twee hebt?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus dan moet ze het maar doen?ik zou me echt een ransaap voelen als ik degene was die tussen hen kwam.
+1quote:Op donderdag 5 april 2012 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben ook eerlijk oprecht, maar een beetje provoceren op zijn tijd
ik provoceer al genoeg door mezelf te zijnquote:
Stuur een kaartje vanuit de Friendzone.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha nee. Ik ga met een vriendinnetje naar de moviez.
Titanic?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Lekker gezellig avondje, filmpje met een vriendinnetje, daarna nog even een kroegje in voor een wijntje en een biertje.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Welk filmpjequote:Op donderdag 5 april 2012 15:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Lekker gezellig avondje, filmpje met een vriendinnetje, daarna nog even een kroegje in voor een wijntje en een biertje.
Oh vast wel. Alleen denk ik niet dat zij een troll is. Enkel wat apartquote:
Zou wel saai worden.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Awquote:Op donderdag 5 april 2012 15:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Het is ook geen date is wilde alleen stoer lijken.
Dat is juist de ultieme friendzone film, titanic, je hebt meer ballen dan ik dacht.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat wilde ze wel. Maar dan ging ik niet. Nu gaan we naar Intouchables.
Die is echt leukquote:Op donderdag 5 april 2012 15:41 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Dat wilde ze wel. Maar dan ging ik niet. Nu gaan we naar Intouchables.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan het heus wel op d'r doen. [ afbeelding ]
Kom op.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:43 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Haha noes! Ik ken haar gewoon al sinds ik 10 ben ofzo en we chillen wel vaker.
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef Silentalarm het volgende:
Als het een hartslag heeft ben ik al dik tevreden.
Is het zo erg met je gesteld?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef Silentalarm het volgende:
Als het een hartslag heeft ben ik al dik tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |