Als het een goede relatie is laten ze het niet verneuken.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En dat hij shit wilt uitspoken achter de rug van zijn vriendin om vind je geen afknapper?
Het lijkt me dat je beseft dat je nooit een gezonde relatie met hem zal kunnen opbouwen waar jullie elkaar vertrouwen als hij zulke shit doet. Hooguit een paar keer neuken zal er uit komen.
En dat is het waard om een relatie van een stel te verneuken?
Die relatie gaat toch stuk, of hij nou bij Cher- of iemand anders naast de pot piest.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
En dat hij shit wilt uitspoken achter de rug van zijn vriendin om vind je geen afknapper?
Het lijkt me dat je beseft dat je nooit een gezonde relatie met hem zal kunnen opbouwen waar jullie elkaar vertrouwen als hij zulke shit doet. Hooguit een paar keer neuken zal er uit komen.
En dat is het waard om een relatie van een stel te verneuken?
Spreek voor jezelf, ik troll nooit.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Cher geen trol is?
Hoogstens wat posts een beetje aangedikt en af en toe een trollreactie maar daar zijn we allemaal weleens schuldig aan.
Saai.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik troll nooit.
Nee, ik denk dat het ook nietquote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
Hoogstens wat posts een beetje aangedikt en af en toe een trollreactie maar daar zijn we allemaal weleens schuldig aan.
Jat ik gewoon het ID van mijn broertje zodat ik me stiekem lekker als man kan voordoen. Ha!quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iedereen zou bij registratie op FOK! gewoon zijn ID moeten inscannen.
Dan zouden we er meteen achterkomen dat Cher fake is.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iedereen zou bij registratie op FOK! gewoon zijn ID moeten inscannen.
huh? waar? met wie?quote:
Vrouwen en hun seksleven is nog steeds een gevoelig onderwerp, dus dat zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
Mag je tassen dragen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb vanavond ook een date maar ik ben Friendzoned For Ever.
Liever eerlijk en oprecht dan liegen en posten om mensen te irriteren en op het verkeerde been te zetten, echt zo walgelijk.quote:
Ik denk ook niet ze een troll is, af en toe voor de lol alleen.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Sinosappel het volgende:
Dus dan moet ze het maar doen?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die relatie gaat toch stuk, of hij nou bij Cher- of iemand anders naast de pot piest.
Ik ben ook eerlijk oprecht, maar een beetje provoceren op zijn tijdquote:Op donderdag 5 april 2012 15:38 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Liever eerlijk en oprecht dan liegen en posten om mensen te irriteren en op het verkeerde been te zetten, echt zo walgelijk.
Ja, maar waarom zou je als meisje daaraan meedoen? Beetje zelfrespect aubquote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Die relatie gaat toch stuk, of hij nou bij Cher- of iemand anders naast de pot piest.
Hoe kan het dan een date zijn?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:37 schreef Silentalarm het volgende:
Ik heb vanavond ook een date maar ik ben Friendzoned For Ever.
Ik ook, maar ze moet haar onzekerheid toch op een manier verbergen, he. Zie haar topic in R&Pquote:Op donderdag 5 april 2012 15:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dus dan moet ze het maar doen?ik zou me echt een ransaap voelen als ik degene was die tussen hen kwam.
In R&P wordt niet getrolled?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik ook, maar ze moet haar onzekerheid toch op een manier verbergen, he. Zie haar topic in R&P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |