abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113670696
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef Viajero het volgende:

[..]

Wow, een persoonlijke aanval, op niets gebaseerd.

Ik zou graag zien dat je de vraag beantwoordt, wist je niet dat de meeste slachtoffers van Moslimterreur Moslim zijn?

EN als je dat wel wist, waarom val je de persoon die dat zegt zo fanatiek aan?
Man, persoonlijke aanval? Ik wordt steeds door jou in 3 tot 4 reacties voor dom uitgemaakt en nu speel je ineens de beledigde als je tegengas krijgt? Je hebt niet eens in de gaten dat je konstant anderen loopt te beledigen.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:09:57 #127
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113670780
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:08 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Man, persoonlijke aanval? Ik wordt steeds door jou in 3 tot 4 reacties voor dom uitgemaakt en nu speel je ineens beledigden als je tegengas krijgt? Je hebt niet eens in de gaten dat je konstant anderen loopt te beledigen.
Mijn aanval is onderbouwd, en gericht op jouw gebrek aan kennis over dit specifieke topic. Een gebrek aan kennis dat je er niet van weerhoudt net te doen alsof jij de enige bent die weet waar het over gaat. Jij bent gewoon als reactie wild tegen mij aan het schreeuwen.

Ga je de vraag nog beantwoorden?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_113670889
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 13:47 schreef Viajero het volgende:

[..]

Je bent niet op de hoogte van het feit dat de meeste slachtoffers van Moslimterreur andere Moslims zijn?
En dat doet er toe omdat? Het is een kenmerk van een religie met extreme regeltjes dat de eerste mensen die volgens anderen "niet genoeg moslim" zijn of "afdwalen van het rechte pad" de eerste en de meeste slachtoffers zijn. Het zou juist gek zijn als niet-moslims de grootste slachtoffers van moslimterreur zouden zijn.

De meeste slachtoffers van het communisme vielen ook in communistische landen.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:13:11 #129
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113670911
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het probleem is dat die gematigde varianten (zoals het soefisme waar deze uit voortkwamen) slechts zeer gering in aantal zijn en door de overgrote meerderheid der moslims niet eens als moslims gezien worden. De overweldigende meerderheid der moslims hangt veel extremere vormen aan. Wie mag je dan als representatief zien? Die 10% of die 90%?
90% van de Moslims hangt extreme vormen van Islam aan? Doe alsjeblieft normaal zeg.

Ik kan niet direct cijfers geven, maar 90% is overduidelijk niet waar. Ik schat dat het merendeel van de Moslims helemaal niet radicaal is, en dit soort vandalisme ook verafschuwt.

Dat jij het als 90% ziet is trouwens weer een overwinning van de extremisten, die juist willen dat tegenstellingen groter worden en we alle Moslims als extremisten zien...
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:14:27 #130
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113670961
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 13:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja okee, omdat jij als islamkenner het onzin vindt zal het wel zo zijn. :')
Geen argumenten?
Heb je meegekregen wat er in de islamitische wereld gebeurd is de afgelopen decennia? Kijk bv eens naar Algarije, maar ook naar Soedan, en nu actueel dus in Mali.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:15:37 #131
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113670998
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:12 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

En dat doet er toe omdat? Het is een kenmerk van een religie met extreme regeltjes dat de eerste mensen die volgens anderen "niet genoeg moslim" zijn of "afdwalen van het rechte pad" de eerste en de meeste slachtoffers zijn. Het zou juist gek zijn als niet-moslims de grootste slachtoffers van moslimterreur zouden zijn.

De meeste slachtoffers van het communisme vielen ook in communistische landen.
Ik reageer op iemand die dat feit ontkent:

quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 13:33 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja okee, omdat jij als islamkenner het onzin vindt zal het wel zo zijn. :')
En ik discussieer graag op basis van feiten, vandaar dat ik probeerde dat recht te zetten.
pi_113671069
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef Viajero het volgende:

[..]

90% van de Moslims hangt extreme vormen van Islam aan? Doe alsjeblieft normaal zeg.

Ik kan niet direct cijfers geven, maar 90% is overduidelijk niet waar. Ik schat dat het merendeel van de Moslims helemaal niet radicaal is, en dit soort vandalisme ook verafschuwt.

Dat jij het als 90% ziet is trouwens weer een overwinning van de extremisten, die juist willen dat tegenstellingen groter worden en we alle Moslims als extremisten zien...
De overgrote meerderheid hangt het Soenisme en Sjieisme aan en dat is inherent extremistisch en intolerant. Mystieke stromingen zoals Alevieten en Soefisme worden slechts zeer marginaal aangehangen en worden zelfs vervolgd door de grotere twee. Het is een trend de laatste decennia dat het Soenisme en Sjieisme meer macht grijpen, intoleranter worden en terug de tijd in willen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:18:29 #133
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113671104
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De overgrote meerderheid hangt het Soenisme en Sjieisme aan en dat is inherent extremistisch en intolerant. Mystieke stromingen zoals Alevieten en Soefisme worden slechts zeer marginaal aangehangen en worden zelfs vervolgd door de grotere twee. Het is een trend de laatste decennia dat het Soenisme en Sjieisme meer macht grijpen, intoleranter worden en terug de tijd in willen.
Bedoel je net als Christendom en Judaisme inherent extremistisch en intolerant zijn?
pi_113671111
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:09 schreef Viajero het volgende:

[..]

Mijn aanval is onderbouwd, en gericht op jouw gebrek aan kennis over dit specifieke topic. Een gebrek aan kennis dat je er niet van weerhoudt net te doen alsof jij de enige bent die weet waar het over gaat. Jij bent gewoon als reactie wild tegen mij aan het schreeuwen.

Ga je de vraag nog beantwoorden?
Jouw aanval is absoluut niet onderbouwd, een hoop geschreeuw dat anderen dom zijn en het geroep over gebrek aan kennis hebben is je eigen zwakheid tentoonspreiden. Maargoed, jij bent een islamkenner in hart en nieren en je weet het zo goed. Mag hoor, maar in mijn ogen ben jij een onervaren pubertje die niet eens weet van voren dat je achteren leeft.

Oh, welke vraag? Shit zeg, dat heb ik in 1 van mijn eerste reacties al gezegd maar lezen en interpreteren is niet voor iedereen weggelegd, het schijnt erg moelijk te zijn als je door haat verblind bent.

quote:
In islamitischre landen moorden ze elkaar uit
pi_113671197
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:18 schreef Viajero het volgende:

[..]

Bedoel je net als Christendom en Judaisme inherent extremistisch en intolerant zijn?
In principe wel, maar daar is de trend nu juist richting een kalmere beleving toe (behalve in het door hun vijanden omringde Israel. In tegenstelling tot wat bij de islam aan de gang is.

Vrij vreemd om dat te ontkennen trouwens, mocht je dat willen doen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:25:00 #136
274453 okiokinl
blablabla
pi_113671371
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 06:58 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ik zou best wat lezen over de moslimlimwereld áls ik er zou wonen maar ik woon gelukkig in een iets beschaafdere wereld waar ze elkaar niet meer afmaken om het geloof.

En wat ik al weet over de moslimwereld is al afschuwelijk genoeg om er nooit iets mee te maken willen hebben, niet in het verleden, toekomst en helemaal nooit.
Tja, hoe meer je van de islam weet hoe erger je er van kotst.
dat kan wel wezen, maar ondertussen dacht jij dat alle moslims vriendjes zijn, maar dat is dus niet zo. geen interesse in beter begrijpen dmv kennis?
  maandag 2 juli 2012 @ 14:28:22 #137
45206 Pietverdriet
pi_113671517
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
gebrek aan kennis

Laat eens blijken dat jij een diepgaande kennis hebt van de problematiek ipv te roepen dat moslims en de fanatieke islam een pot nat zijn.
pi_113671528
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geen argumenten?
Heb je meegekregen wat er in de islamitische wereld gebeurd is de afgelopen decennia? Kijk bv eens naar Algarije, maar ook naar Soedan, en nu actueel dus in Mali.
Een voorspelling mijnerzijds, kan er naast zitten maar van al die opstanden worden alleen de moslimextremisten beter en niet de bevolking. Ook in de westerse wereld zal het steeds prominentere vormen aannemen.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:28:46 #139
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113671536
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

In principe wel, maar daar is de trend nu juist richting een kalmere beleving toe (behalve in het door hun vijanden omringde Israel. In tegenstelling tot wat bij de islam aan de gang is.

Vrij vreemd om dat te ontkennen trouwens, mocht je dat willen doen.
Je hebt gelijk, maar ik stoor me juist daarom zo aan alle mensen die denken dat de extremisten al gewonnen hebben, en dat er geen enkele tegenstand is.
pi_113671572
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:25 schreef okiokinl het volgende:

[..]

dat kan wel wezen, maar ondertussen dacht jij dat alle moslims vriendjes zijn, maar dat is dus niet zo. geen interesse in beter begrijpen dmv kennis?
Duidelijk niet begrepen wat ik schreef.
pi_113671659
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:28 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Laat eens blijken dat jij een diepgaande kennis hebt van de problematiek ipv te roepen dat moslims en de fanatieke islam een pot nat zijn.
Voor mij is de islam 1 groot pot nat en raad eens? Gelukkig mag ik dat vinden ongeacht hoeveel viajaros, pietjes en islamietjes vinden dat ik het mis heb.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:32:00 #142
274453 okiokinl
blablabla
pi_113671663
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

het radicalisme is een reactie op het steeds vrijer worden van de islam.

en het is eerder dat 90% van alle moslims hun geloof niet al te serieus neemt, meer nog waarschijnlijk. zeker 90% van alle moslims bid niet 3 keer per dag en zal nooit een bedevaard naar mekka maken. en dat is al genoeg om in de ogen van een extremist een kaffer te zijn.
  maandag 2 juli 2012 @ 14:36:32 #143
45206 Pietverdriet
pi_113671851
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Voor mij is de islam 1 groot pot nat en raad eens? Gelukkig mag ik dat vinden ongeacht hoeveel viajaros, pietjes en islamietjes vinden dat ik het mis heb.
Weer heb je geen enkel argument.
Is BNW niet meer wat voor jou?
pi_113671915
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Weer heb je geen enkel argument.
Is BNW niet meer wat voor jou?
Misschien wel zogauw jij naar ONZ verdwijnt?
  maandag 2 juli 2012 @ 14:38:23 #145
111528 Viajero
Who dares wins
pi_113671921
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:31 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Je hebt alle vrijheid om je gebrek aan kennis en je vooroordelen hier te etaleren, laat je niet door mij tegenhouden ^O^
  maandag 2 juli 2012 @ 14:40:17 #146
45206 Pietverdriet
pi_113672014
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Misschien wel zogauw jij naar ONZ verdwijnt?
Nog steeds geen argument, geen inhoudelijke kennis
pi_113672181
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Viajero het volgende:

[..]

Je hebt alle vriheid om je gebrek aan kennis en je vooroordelen hier te etaleren, laat je niet door mij tegenhouden ^O^
Je enorme islamkennis is een verlichting voor Fok.

Niets voor jou om de zoveelste islammod te worden zodat het nog wat meer op marokko.nl gaat lijken?

quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nog steeds geen argument, geen inhoudelijke kennis
En Piet, waar bestaat jouw inhoudelijke parate kennis uit? ben ik toch wel Duits benieuwd naar.
  maandag 2 juli 2012 @ 15:04:43 #148
45206 Pietverdriet
pi_113673131
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef Dr.Nikita het volgende:

En Piet, waar bestaat jouw inhoudelijke parate kennis uit? ben ik toch wel Duits benieuwd naar.
Nog steeds geen argument, nog steeds geen blijk geven van kennis van het onderwerp.
  maandag 2 juli 2012 @ 15:05:41 #149
274453 okiokinl
blablabla
pi_113673183
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 14:29 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Duidelijk niet begrepen wat ik schreef.
ik begrijp dat je een moslimfobie hebt, en wat vooropgezette meningen. je wil er niks mee te maken hebben.
succes daarmee.
pi_113673317
quote:
0s.gif Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nog steeds geen argument, nog steeds geen blijk geven van kennis van het onderwerp.
Nog geen blijk van parate kennis van jouw kant behalve repeterentde geroeptoeter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')