Man, persoonlijke aanval? Ik wordt steeds door jou in 3 tot 4 reacties voor dom uitgemaakt en nu speel je ineens de beledigde als je tegengas krijgt? Je hebt niet eens in de gaten dat je konstant anderen loopt te beledigen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:02 schreef Viajero het volgende:
[..]
Wow, een persoonlijke aanval, op niets gebaseerd.
Ik zou graag zien dat je de vraag beantwoordt, wist je niet dat de meeste slachtoffers van Moslimterreur Moslim zijn?
EN als je dat wel wist, waarom val je de persoon die dat zegt zo fanatiek aan?
Mijn aanval is onderbouwd, en gericht op jouw gebrek aan kennis over dit specifieke topic. Een gebrek aan kennis dat je er niet van weerhoudt net te doen alsof jij de enige bent die weet waar het over gaat. Jij bent gewoon als reactie wild tegen mij aan het schreeuwen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:08 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Man, persoonlijke aanval? Ik wordt steeds door jou in 3 tot 4 reacties voor dom uitgemaakt en nu speel je ineens beledigden als je tegengas krijgt? Je hebt niet eens in de gaten dat je konstant anderen loopt te beledigen.
En dat doet er toe omdat? Het is een kenmerk van een religie met extreme regeltjes dat de eerste mensen die volgens anderen "niet genoeg moslim" zijn of "afdwalen van het rechte pad" de eerste en de meeste slachtoffers zijn. Het zou juist gek zijn als niet-moslims de grootste slachtoffers van moslimterreur zouden zijn.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:47 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je bent niet op de hoogte van het feit dat de meeste slachtoffers van Moslimterreur andere Moslims zijn?
90% van de Moslims hangt extreme vormen van Islam aan? Doe alsjeblieft normaal zeg.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het probleem is dat die gematigde varianten (zoals het soefisme waar deze uit voortkwamen) slechts zeer gering in aantal zijn en door de overgrote meerderheid der moslims niet eens als moslims gezien worden. De overweldigende meerderheid der moslims hangt veel extremere vormen aan. Wie mag je dan als representatief zien? Die 10% of die 90%?
Geen argumenten?quote:Op maandag 2 juli 2012 13:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja okee, omdat jij als islamkenner het onzin vindt zal het wel zo zijn.
Ik reageer op iemand die dat feit ontkent:quote:Op maandag 2 juli 2012 14:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
En dat doet er toe omdat? Het is een kenmerk van een religie met extreme regeltjes dat de eerste mensen die volgens anderen "niet genoeg moslim" zijn of "afdwalen van het rechte pad" de eerste en de meeste slachtoffers zijn. Het zou juist gek zijn als niet-moslims de grootste slachtoffers van moslimterreur zouden zijn.
De meeste slachtoffers van het communisme vielen ook in communistische landen.
En ik discussieer graag op basis van feiten, vandaar dat ik probeerde dat recht te zetten.quote:Op maandag 2 juli 2012 13:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ja okee, omdat jij als islamkenner het onzin vindt zal het wel zo zijn.
De overgrote meerderheid hangt het Soenisme en Sjieisme aan en dat is inherent extremistisch en intolerant. Mystieke stromingen zoals Alevieten en Soefisme worden slechts zeer marginaal aangehangen en worden zelfs vervolgd door de grotere twee. Het is een trend de laatste decennia dat het Soenisme en Sjieisme meer macht grijpen, intoleranter worden en terug de tijd in willen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:13 schreef Viajero het volgende:
[..]
90% van de Moslims hangt extreme vormen van Islam aan? Doe alsjeblieft normaal zeg.
Ik kan niet direct cijfers geven, maar 90% is overduidelijk niet waar. Ik schat dat het merendeel van de Moslims helemaal niet radicaal is, en dit soort vandalisme ook verafschuwt.
Dat jij het als 90% ziet is trouwens weer een overwinning van de extremisten, die juist willen dat tegenstellingen groter worden en we alle Moslims als extremisten zien...
Bedoel je net als Christendom en Judaisme inherent extremistisch en intolerant zijn?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid hangt het Soenisme en Sjieisme aan en dat is inherent extremistisch en intolerant. Mystieke stromingen zoals Alevieten en Soefisme worden slechts zeer marginaal aangehangen en worden zelfs vervolgd door de grotere twee. Het is een trend de laatste decennia dat het Soenisme en Sjieisme meer macht grijpen, intoleranter worden en terug de tijd in willen.
Jouw aanval is absoluut niet onderbouwd, een hoop geschreeuw dat anderen dom zijn en het geroep over gebrek aan kennis hebben is je eigen zwakheid tentoonspreiden. Maargoed, jij bent een islamkenner in hart en nieren en je weet het zo goed. Mag hoor, maar in mijn ogen ben jij een onervaren pubertje die niet eens weet van voren dat je achteren leeft.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:09 schreef Viajero het volgende:
[..]
Mijn aanval is onderbouwd, en gericht op jouw gebrek aan kennis over dit specifieke topic. Een gebrek aan kennis dat je er niet van weerhoudt net te doen alsof jij de enige bent die weet waar het over gaat. Jij bent gewoon als reactie wild tegen mij aan het schreeuwen.
Ga je de vraag nog beantwoorden?
quote:In islamitischre landen moorden ze elkaar uit
In principe wel, maar daar is de trend nu juist richting een kalmere beleving toe (behalve in het door hun vijanden omringde Israel. In tegenstelling tot wat bij de islam aan de gang is.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:18 schreef Viajero het volgende:
[..]
Bedoel je net als Christendom en Judaisme inherent extremistisch en intolerant zijn?
dat kan wel wezen, maar ondertussen dacht jij dat alle moslims vriendjes zijn, maar dat is dus niet zo. geen interesse in beter begrijpen dmv kennis?quote:Op maandag 2 juli 2012 06:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik zou best wat lezen over de moslimlimwereld áls ik er zou wonen maar ik woon gelukkig in een iets beschaafdere wereld waar ze elkaar niet meer afmaken om het geloof.
En wat ik al weet over de moslimwereld is al afschuwelijk genoeg om er nooit iets mee te maken willen hebben, niet in het verleden, toekomst en helemaal nooit.
Tja, hoe meer je van de islam weet hoe erger je er van kotst.
Laat eens blijken dat jij een diepgaande kennis hebt van de problematiek ipv te roepen dat moslims en de fanatieke islam een pot nat zijn.quote:
Een voorspelling mijnerzijds, kan er naast zitten maar van al die opstanden worden alleen de moslimextremisten beter en niet de bevolking. Ook in de westerse wereld zal het steeds prominentere vormen aannemen.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Geen argumenten?
Heb je meegekregen wat er in de islamitische wereld gebeurd is de afgelopen decennia? Kijk bv eens naar Algarije, maar ook naar Soedan, en nu actueel dus in Mali.
Je hebt gelijk, maar ik stoor me juist daarom zo aan alle mensen die denken dat de extremisten al gewonnen hebben, en dat er geen enkele tegenstand is.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In principe wel, maar daar is de trend nu juist richting een kalmere beleving toe (behalve in het door hun vijanden omringde Israel. In tegenstelling tot wat bij de islam aan de gang is.
Vrij vreemd om dat te ontkennen trouwens, mocht je dat willen doen.
Duidelijk niet begrepen wat ik schreef.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:25 schreef okiokinl het volgende:
[..]
dat kan wel wezen, maar ondertussen dacht jij dat alle moslims vriendjes zijn, maar dat is dus niet zo. geen interesse in beter begrijpen dmv kennis?
Voor mij is de islam 1 groot pot nat en raad eens? Gelukkig mag ik dat vinden ongeacht hoeveel viajaros, pietjes en islamietjes vinden dat ik het mis heb.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat eens blijken dat jij een diepgaande kennis hebt van de problematiek ipv te roepen dat moslims en de fanatieke islam een pot nat zijn.
het radicalisme is een reactie op het steeds vrijer worden van de islam.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:17 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid hangt het Soenisme en Sjieisme aan en dat is inherent extremistisch en intolerant. Mystieke stromingen zoals Alevieten en Soefisme worden slechts zeer marginaal aangehangen en worden zelfs vervolgd door de grotere twee. Het is een trend de laatste decennia dat het Soenisme en Sjieisme meer macht grijpen, intoleranter worden en terug de tijd in willen.
Weer heb je geen enkel argument.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Voor mij is de islam 1 groot pot nat en raad eens? Gelukkig mag ik dat vinden ongeacht hoeveel viajaros, pietjes en islamietjes vinden dat ik het mis heb.
Misschien wel zogauw jij naar ONZ verdwijnt?quote:Op maandag 2 juli 2012 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weer heb je geen enkel argument.
Is BNW niet meer wat voor jou?
Je hebt alle vrijheid om je gebrek aan kennis en je vooroordelen hier te etaleren, laat je niet door mij tegenhoudenquote:Op maandag 2 juli 2012 14:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Voor mij is de islam 1 groot pot nat en raad eens? Gelukkig mag ik dat vinden ongeacht hoeveel viajaros, pietjes en islamietjes vinden dat ik het mis heb.
Nog steeds geen argument, geen inhoudelijke kennisquote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Misschien wel zogauw jij naar ONZ verdwijnt?
Je enorme islamkennis is een verlichting voor Fok.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:38 schreef Viajero het volgende:
[..]
Je hebt alle vriheid om je gebrek aan kennis en je vooroordelen hier te etaleren, laat je niet door mij tegenhouden
En Piet, waar bestaat jouw inhoudelijke parate kennis uit? ben ik toch wel Duits benieuwd naar.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog steeds geen argument, geen inhoudelijke kennis
Nog steeds geen argument, nog steeds geen blijk geven van kennis van het onderwerp.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:44 schreef Dr.Nikita het volgende:
En Piet, waar bestaat jouw inhoudelijke parate kennis uit? ben ik toch wel Duits benieuwd naar.
ik begrijp dat je een moslimfobie hebt, en wat vooropgezette meningen. je wil er niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 2 juli 2012 14:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Duidelijk niet begrepen wat ik schreef.
Nog geen blijk van parate kennis van jouw kant behalve repeterentde geroeptoeter.quote:Op maandag 2 juli 2012 15:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nog steeds geen argument, nog steeds geen blijk geven van kennis van het onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |