De meest succesvolle bedrijven werken zo denk ik. Ik kan met niet voorstellen dat Steve Jobs op belangrijke posities ooit om diploma's heeft gevraagd, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:34 schreef Isabeau het volgende:
En tijdje terug nog een interview met een CEO van IKEA gelezen die diploma's ook verre van interessant vond. Het ging hem om goede mensen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:35 schreef GI het volgende:
Hé, een leuk onderwerp in deze reeks.
Ik heb mijn Mavo, en een basiscertificaat van mijn MBO Technische Informatica.
Ben toen ik 19 was de IT ingerolt door een bedrijf dat een risico durfde te nemen. Doorgroeien en doorgroeien en ondertussen ben ik een senior systeemontwerper met de perks 'van vroeger' nog steeds in mijn arbeidsvoorwaarden.
Ervaring is voor mijn programmeren/DBA gewoon 100keer belangrijker dan het diploma. Loopt hier nu een sollicitatieronden en ik ben eindbepalend of iemand aangenomen wordt of niet. Bij het recruiting agency aangegeven dat ik geen HBOer wil omdat die 9/10 keer gewoon het werk niet aankunnen.
Geef mij maar gewoon een self-made programmeur.
^^ dwars door het slotje...quote:Op donderdag 5 april 2012 12:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik run een bedrijf in mijn uppie en ik heb nog nooit gerookt...
Tot nu toe een krentenbol met kaas en een halve appel gegeten, zo maar eens lunchen.
Wat ga je eten dan?quote:
Heel saai kantoordagenvoer, 2 sneden bruin met rookvlees ertussen, 2 met notenpate ertussen, kop thee erbij. Voor vanavond staat kip-courgette quiche met tomatensalade op het menu.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat ga je eten dan?
Hier is het tot nu toe een bak kwark en een halve parisien (donkerbruin) met rosbief. Straks nog een appel en dan vanavond boerenkool (kant en klaar van de lidl, want haast vanavond).
Die zijn het ergst van alle lerarenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik eindig als gefrustreerde docent Nederlands, ik zie het helemaal voor me.
Ik kan het, je weet.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zijn het ergst van alle leraren
Precies!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Niet veel, prima toch? Iets is beter dan niets!
Ik heb al twee weken geen poepthee meer gehad, dat drink ik alleen na een weekend BBQ-en ofzoquote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij kan je wel heel flink verstopt zitten en dat dat wel even duurt voor je dat weer kwijt ben. Jij bent toch ook van de poep-thee, of is dat DP?
Is ook afvallen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Dus eigenlijk val ik alleen maar stront af
Ja, omdat ik nu veel groente en fruit eet worden mijn darmen erg boos als dat een keer veel vlees en brood is, dus dan geef ik ze inderdaad een zetje.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, maar goed, je drinkt dat niet voor niks toch? Omdat je blijkbaar vindt dat je darmen af en toe een zetje nodig hebben?
die zonnebril die ik al sinds september kwijt ben en al mijn tweede sokken enzo?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
WIe weet wat er nog allemaal in zit joh!![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zonnebril die ik al sinds september kwijt ben en al mijn tweede sokken enzo?
Je kant toch ook gewoon normaal schijten zonder pillen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben gewoon van de poeppillen hoor...
nee, niet iedereen kan dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kant toch ook gewoon normaal schijten zonder pillen.
Neequote:Op donderdag 5 april 2012 14:20 schreef Joene het volgende:
[..]
I wish...quote:Op donderdag 5 april 2012 14:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je daar in past hoor je niet in dit topicquote:Op donderdag 5 april 2012 15:39 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw! Maat 40, maar ej! Hij past precies~!
Maar ik ben niet zo heul langquote:Op donderdag 5 april 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je daar in past hoor je niet in dit topic![]()
![]()
Moeten laten snijden? Srsly? Klisma lostte het niet op?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb me laatst in de bipz moeten laten snijden omdat dat dus een periode lang niet gingnomnomnompraatjepoepnomnom
Kakt ook fijn, hechtinkjes in je ster *o*
Ohja, ik zie het. Nog net.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:43 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo heul lang
Plus heb een bmi van boven de 27 ja![]()
Ouch,quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb me laatst in de bipz moeten laten snijden omdat dat dus een periode lang niet gingnomnomnompraatjepoepnomnom
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:44 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag vroeg iemand: "Is je broek te groot?"
versteenden kak?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:46 schreef Silmarwen het volgende:
Ik ben wel eens met spoed opgenomen omdat ze dachten dat ik een blindedarm ontsteking had.
Dat was het dus niet.Gelukkig kon het zonder snijden worden opgelost.
Dat klinkt pijnlijk.quote:
appels wekken honger op helaasquote:Op donderdag 5 april 2012 15:45 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moeten laten snijden? Srsly? Klisma lostte het niet op?Auw!!!!
Netjes van die maat fruitshake!
Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat ik van die broeken vind.![]()
En ja, ik wil ook weekend! Nog een half uurtje!
En ik heb net een appel op en nu HONGER!!!!
Dat is het denk ik ook.quote:
Tof is dat he? Ik word er altijd wel blij van iig.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik heb vandaag echt bizar veel opmerkingen gehad. Van een "wat een gele broek" (captain obvious...) tot "mooie schoenen" van een man van 55 en een "Wat ben jij mooi geworden" van een finance ventje![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is het denk ik ook.
Doet me denken aan een Panorama special over anale voorwerpen. Iemand dacht de perfecte anatomische aarsdildo te kunnen creeeren door snelbeton in zijn endeldarm te gieten. U mag de gevolgen raden
Allemaal etters.quote:
En je deed er nog wel zo vaag overquote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vind ik verschrikkelijk! :p Neejoh.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:45 schreef Sjeen het volgende:
Vind je het heel erg als ik het geen mooie broek vind? Moet je je verder lekker niks van aantrekken ;-) Ik ben niet zo'n broekenliefhebber...
zo ik jou foto's heb gezien, komen wij aardig overheen met hoe het eruit zietquote:Op donderdag 5 april 2012 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ohja, ik zie het. Nog net.
Goed man, met BMI 27,3 in een maat 40!
Of heb je muffintop?
Ja,nu is mn sterretje weer mooi en presentabel en vind ik het stukken minder genant allemaalquote:Op donderdag 5 april 2012 15:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
En je deed er nog wel zo vaag over
* lezzer had dat ook gedaan trouwens en vindt dit erg openhartig
hmm? wat hebben je buren met je vakantie te maken.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
God gloeiende &%*#$%@#@ kutburen
*SQ gaat d'r week vakantie vanaf morgen weer anneleren*
We kopen grond van de buren, overdracht zou 28 maart zijn, ze werken tegen.quote:Op donderdag 5 april 2012 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hmm? wat hebben je buren met je vakantie te maken.
Ja, dan hebben ze alles met je vakantie te makenquote:Op donderdag 5 april 2012 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
We kopen grond van de buren, overdracht zou 28 maart zijn, ze werken tegen.
Vakantie was gepland om de tuin af te graven.
Dus tsja, we hebben nog geen grond, dus om nou een week samen op de bank te gaan zitten is ook zo wat
geen idee, omdat het moeilijken types zijn?quote:Op donderdag 5 april 2012 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dan hebben ze alles met je vakantie te maken
En waarom werken ze tegen![]()
stoch altijd meer zo een bescheiden prutteltje... Itt zo'n bulderende shoarmaboer...quote:Op donderdag 5 april 2012 18:16 schreef Jarno het volgende:
Burp. Voor zover je kunt burpen van bloemkool, aardappels en een stukje kip natuurlijk.
Wtf :|quote:Op donderdag 5 april 2012 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is het denk ik ook.
Doet me denken aan een Panorama special over anale voorwerpen. Iemand dacht de perfecte anatomische aarsdildo te kunnen creeeren door snelbeton in zijn endeldarm te gieten. U mag de gevolgen raden
"Heb ik van horen zeggen."quote:
Koken.quote:Op donderdag 5 april 2012 18:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Pff er staan roerbakgroente op het programma, maar heb echt geen zin om te koken.. Wat moet ik nu..
Ik ben er ook bang voor..quote:
Heb ik tegenwoordig ookquote:Op donderdag 5 april 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
sq gaat ook een keer uit eten hoor. Meteen aan de reeskak
Goeiemorgen!quote:
Had ik dat ook maar gedaan.. Moet straks een middag werken.. bleh..quote:
Daar leek het wel op toen ik naar kantoor reed vanmorgenquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:45 schreef Isabeau het volgende:
Ook goedemorgen!
Is iedereen vandaag vrij?
Ik heb ook maar weinig kids vanmiddag.. Als die ouders hebben vrij!quote:Op vrijdag 6 april 2012 09:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar leek het wel op toen ik naar kantoor reed vanmorgen
Ja, kloptquote:Op vrijdag 6 april 2012 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Is het nu niet Goede Vrijdag? En zondag is het toch Pasen?
Mooi, dan ben ik het spoor nog niet bijsterquote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:36 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben helemaal in 'the zone' zoals Phoebs dat zo mooi kan noemen, -4 kg inmiddels... Ik durf hier bijna niet te posten omdat ik bang ben dat ik weer een terugval heb, maar volgens mij heb ik het te pakken
Lekker soep!!quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Tja.. Pasen.. ik heb besloten de eerste dagen na dat festijn de weegschaal maar even te negeren
Vandaag:
O. 2 boterhammen met kruidenkaas light
L. 2 boterhammen met een plakje ham
T. Fruit
D. Nog geen flauw idee. Mijn vriend porren voor iets lichts en luchtigs
T. Fruit
Gisteren:
O. 2 boterhammen, 1 met kaas en 1 met ham (kon niet kiezen en had daarom 2 boterhammen met beleg![]()
L. 2 boterhammen met sandwichspread
D. Homemade soep (uhm... goh... heel veel groente, groente en groente... o... ja en paddestoelen met een beetje boullion. Soep heeft nooit soepvorm bij mij) met brood
Heb vanmorgen roerei gemaakt met een klein beetje curry, vulde ontzettend!quote:Op vrijdag 6 april 2012 11:12 schreef Jarno het volgende:
Hm ja eiwitten. Goeie wel. Misschien maar een omeletje bakken voor mezelf ipv aan de broodjes.
Paddestoelen bevatten eiwittenquote:Op vrijdag 6 april 2012 11:07 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Lekker soep!!
Vergeet je de eiwitten niet? Die zie ik vaak niet terug in je lijstjeHerken dat bij mezelf dus vandaar
ik dacht voor een spiraaltje?quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben even tijdelijk vergeten waarom je ook alweer naar de dokter moet maar waarom durf je niet?
ja klopt. Eigenlijk weet ik niet. Ben bang dat ie me niet serieus neemt ofzo.. over m'n stemmingswisselingen. En ook dat ie gelijk tussen m'n benen wil kijkenquote:
Dat is ook zo. Moet me er ff over heen zetten. Dokter is ook wel een aardige man, dus komt wel goedquote:Op vrijdag 6 april 2012 13:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm, dat zou ik ook eng vinden ja. Maar als je een spiraaltje wilt wordt er toch vroeg of laat gekeken. En ik denk trouwens dat hij je heus geen spiraaltje zal weigeren hoor. Als je gewoon begint met 'goedemiddag, ik wil graag een spiraaltje en hoe regelen we dat?' komt het vast wel goed.
Heel dom! Kom op, het stelt echt geen reet voor... een kwestie van even liggen en laten swappen. Als je het niet doet en het is mis, dan moeten ze nog veel vaker tussen je benen duiken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 13:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind interne onderzoeken ook vervelend. Denk ik. Heb er nog nooit een gehad en heb al 1,5 jaar geleden een oproep gekregen voor het bevolkingsonderzoek en ik ben verdomme nog steeds niet geweest. Hoe dom ben je dan.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook nooit gegaan, vond die brief zo confronterend
JA HALLON JE BENT NU DERTIG EN NU GAAN WE IN JE OUWE DOOS KIJKEN!
maar wellicht binnenkort toch es doen
(heb al eens een vaginale echo gehad, dus over die grens ben ik al heen)
Ja, ik kreeg er 1 omdat er elke menstruatie van alles uit mijn geknotsgrotje klatert. Bankstellen, autobanden, vergane koelkasten, zwaaiende aliens... Jequote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:30 schreef Jarno het volgende:
Ik heb geen vagina. Dus ik ken het niet.
Goddank.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg er 1 omdat er elke menstruatie van alles uit mijn geknotsgrotje klatert. Bankstellen, autobanden, vergane koelkasten, zwaaiende aliens... Je
kent het wel
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben ook nooit gegaan, vond die brief zo confronterend
JA HALLON JE BENT NU DERTIG EN NU GAAN WE IN JE OUWE DOOS KIJKEN!
maar wellicht binnenkort toch es doen
(heb al eens een vaginale echo gehad, dus over die grens ben ik al heen)
quote:Op vrijdag 6 april 2012 14:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kreeg ook de brief, maar heb er niet op gereageerd omdat ik al een tijdje in de malle molen van uitstrijkjes en controles zatOp het laatst spreid je je benen voor echt iedereen. Artsen in opleiding, co-assistenten, je eigen man, de schoonmaker die toevallig langskwam etc.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:18 schreef Silmarwen het volgende:
Ik merk ook dat als ik soms een wekend relaxter doe, ik daarna weer sneller afval!
Same herequote:Op vrijdag 6 april 2012 15:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Herkenbaar!. Heb ik ook altijd. Tijdje goed opletten, in het weekend een keer goed zondigen en bam, daar gaat die weegschaal. Works almost every time.
jij hebt al twee kinderen gebaard, dan gaat de jeux er wel van af toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:18 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zit de hele dag heel te snaaien. Ik verveel me, en voel me rot.
O: havermout + glas thee
T: niets (stom stom stom)
L: Dubbele boterham met 5 magere knakworstjes + glas melk
T: 2 van die kleine suikergoed eitjes
T: 2 cracottes met pure hagelslag
T: Stukje kaas
----------------------------------
Nu is het klaar. -.- Verdeurie.
Zondag en maandag gaan de teugels losjes hier trouwens. Ik merk ook dat als ik soms een wekend relaxter doe, ik daarna weer sneller afval!
In augustus word ik 30.... Dan zal ik ook wel weer met de benen wijd moeten.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt al twee kinderen gebaard, dan gaat de jeux er wel van af toch?
Ik ben er alleen nog niet uit of dat nou komt omdat je veel vet oid eet of gewoon omdat je 'veel' (als in kcal's) eet ofzo?quote:
Joh, je bent getrouwd en hebt twee koters, da's al zo volwassen dat het geen indruk meer mag makenquote:Op vrijdag 6 april 2012 15:58 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Het is gewoon irritant. En voor ik EINDELIJK zwanger was van Yade (heeft bijna 2 jaar geduurd) hadden al tig artsen in mijn doos gewroet om te kijken of alles in orde was.
Zit meer met het feit dat het moet omdat ik dan 30 ben... Dat klinkt zo enorm volwassen.
Nee, je darmen krijgen een optater en gaan daardoor veel harder werken. Het is een bekend succesrecept. Zes dagen streng, 1 dag fout, works every time.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben er alleen nog niet uit of dat nou komt omdat je veel vet oid eet of gewoon omdat je 'veel' (als in kcal's) eet ofzo?
Ja dat denk ik ook. Of je lichaam moet ineens veel meer verbranden, en blijft dat nog even doen daarna ofzo? ik las elke anderhalve maand a 2 maanden een "zondig" weekend in. Dan neem ik wat extra brood, snoep ik eens wat, neem ik een bakje chips.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, je darmen krijgen een optater en gaan daardoor veel harder werken. Het is een bekend succesrecept. Zes dagen streng, 1 dag fout, works every time.
ik ga regelmatig een dagje van 1400 naar 4000.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:03 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Of je lichaam moet ineens veel meer verbranden, en blijft dat nog even doen daarna ofzo? ik las elke anderhalve maand a 2 maanden een "zondig" weekend in. Dan neem ik wat extra brood, snoep ik eens wat, neem ik een bakje chips.
Ik ga niet meteen aan de supersized Mac menus en vreet hele zakken chips leeg hoor. Maar ik ga wel van de 1600 kcal naar de 2000/2200 een keer ofzo.
Zondag paasbrunch met schoonouders, maandag gourmetten. En ik eet lekker paaseitjes! Zonder vulling, dat dan weer wel. Zit niet te wachten op het gebruik van een epi-pen.
Oh da's wel jammer. Maar ja, bij mij is het toch vooral alcohol. Ik ga er maar van uit dat ik daar het meeste van uitpis. Als extragratis bonus ben ik vaak de volgende dag aan de schijterij. Score!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:14 schreef twi het volgende:
Ik doe dat eigenlijk al een jaar lang, maar het werkt voor geen meter. Blijf alleen afvallen wanneer ik me inhou op m'n zondig-dag.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:16 schreef Isabeau het volgende:
Oh! Ik was al een tijdje niet bij mijn ouders geweest en toen ik daar vanmorgen binnen stapte zeiden ze in koor 'Hey, je bent afgevallen!'
en mijn ouders zeggen nóóit iets als ik iets verander - 2 jaar geleden mijn haar hoogblond geverfd (en wie mij kent irl weet dat dat een hele verandering is) en ze zeiden helemaal niets![]()
Ik heb altijd in m'n hoofd zitten dat alcohol nog wel een graadje erger is voor je / afvallen dan echt vette dingen. Blijf er dus waar mogelijk van af. Maar als 't voor jou werkt, ben ik jaloersquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh da's wel jammer. Maar ja, bij mij is het toch vooral alcohol. Ik ga er maar van uit dat ik daar het meeste van uitpis. Als extragratis bonus ben ik vaak de volgende dag aan de schijterij. Score!
Ja op dit soort in principe rustige 'heel nederland gaat weer op pad maar oh wat gaat het toch slecht met ons'bijna vakantie dagen kun je wachten tot er een paar faalhazen tóch op elkaar knallen en dan lekker half Nederland verkeerstechnisch lamleggen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan niet naar huisrotterdam is schijnbaar onbereikbaar
overwerken
FUUUUUUUUUUUUU
Oh nee, afvaltechnisch niet hoor. Over je lever doe ik maar even geen uitspraken, maar vet voer is echt wel erger dan alcohol. Alcohol verbrand je als een malle, het is juist het eten wat je vervolgens pakt dat blijft plakken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb altijd in m'n hoofd zitten dat alcohol nog wel een graadje erger is voor je / afvallen dan echt vette dingen. Blijf er dus waar mogelijk van af. Maar als 't voor jou werkt, ben ik jaloers
Icm gecrashte vrachtauto ook nog eensquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja op dit soort in principe rustige 'heel nederland gaat weer op pad maar oh wat gaat het toch slecht met ons'bijna vakantie dagen kun je wachten tot er een paar faalhazen tóch op elkaar knallen en dan lekker half Nederland verkeerstechnisch lamleggen.
Kutvolk.
Ik zit echt al 2 uur met angst en beven naar 'mijn' snelweg te kijken op anwb.nl want daar gaan natuurlijk 10 minuten voordat ik weg moet 6 auto's ongelooflijk op elkaar klappen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Icm gecrashte vrachtauto ook nog eens
Ik heb ook niets met Pasen. Al ben ik zondag jarig, dus dat scheelt één dag vreet ontwijken.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zo atheistisch als de pest, dus pasen zegt me niet zo veel.
En ja, ik doe wel leuk met kerst en ja, da's hypocriet
Ik doe sowieso niet leuk. Feestdagen zijn stom.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben zo atheistisch als de pest, dus pasen zegt me niet zo veel.
En ja, ik doe wel leuk met kerst en ja, da's hypocriet
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zit echt al 2 uur met angst en beven naar 'mijn' snelweg te kijken op anwb.nl want daar gaan natuurlijk 10 minuten voordat ik weg moet 6 auto's ongelooflijk op elkaar klappen.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik doe sowieso niet leuk. Feestdagen zijn stom.
Ik kom braaf opdraven en zit mooi en geef pootjes maar verder haat aan. Blij als het dinsdag is.
(alhoewel Pasen iets minder afgrijselijk is maar ook deze feestdagen zijn ondertussen aardig geclaimed door de Libelle 'GVD EN NU GAAT HET GEZELLIG WORDEN JAH!!!!!' generatie)
Wij hebben ook geen opdraverijen. Zondag verjaardag van vriend vieren, dus dan zal er wel wat geelgoud vocht vloeienquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb ook niets met Pasen. Al ben ik zondag jarig, dus dat scheelt één dag vreet ontwijken.
Ach. Het bij elkaar zitten en happie eten is allemaal prima. Het is het semi verplichte (probeer maar eens nee te zeggen zonder gelijk familieruzies uit te lokken) waar ik op afpis.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb gelukkig een leuke vriendengroep en een relaxte famillie, dus ik vond het wel tof allemaal!
Neehoor familie is prima. Maar ik vind het gevoelsmatig gewoon ook raar om nee te zeggen ofzo. En dat ligt ook aan mezelf hoor. Dus ik doe gewoon shut up and play nice.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
dan heb je gewoon een stomme familie. Hier wordt niemand boos als je niet komt
Nou, wees er blij meequote:Op vrijdag 6 april 2012 16:35 schreef datisstom het volgende:
Ik zit hier met een kom chips naast me. Ik kan de hele dag door eten zonder ook maar een kilo aan te komen. En jullie maar zwoegen.
brave jarnoquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Neehoor familie is prima. Maar ik vind het gevoelsmatig gewoon ook raar om nee te zeggen ofzo. En dat ligt ook aan mezelf hoor. Dus ik doe gewoon shut up and play nice.
Misschien ga je wel dood aan een hartaanval op je 32e dan. Misschien he. Op zich hoop ik dat niet ofzo. Op zich dus.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:35 schreef datisstom het volgende:
Ik zit hier met een kom chips naast me. Ik kan de hele dag door eten zonder ook maar een kilo aan te komen. En jullie maar zwoegen.
Ja het is met het gedoe ook niet waard. Maar vind het wel jammer van m'n vrije dagen, dat ze zo geclaimed worden door een feest waar ik echt 0,niks mee heb dus. Kerst hebben we gelukkig al op 1 dag weten te proppen de laatste paar jaar want je bleef heen en weer rijdenquote:
En waarom zou ik in de puberteit zitten? Misschien ben ik wel 40?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, wees er blij mee
Verandert meestal wel als je uit de puberteit bent hoor, dus kijk er wel mee uit
Gewoon onderduiken in centerparcsquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja het is met het gedoe ook niet waard. Maar vind het wel jammer van m'n vrije dagen, dat ze zo geclaimed worden door een feest waar ik echt 0,niks mee heb dus. Kerst hebben we gelukkig al op 1 dag weten te proppen de laatste paar jaar want je bleef heen en weer rijden.
Ik kán de hele dag door eten, maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Misschien ga je wel dood aan een hartaanval op je 32e dan. Misschien he. Op zich hoop ik dat niet ofzo. Op zich dus.
Je hart en bloedvaten zijn je dankbaarquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:35 schreef datisstom het volgende:
Geweldig weer dit. Jij bent er zeker zo een die nooit zin heeft in een vette hap?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hart en bloedvaten zijn je dankbaar
quote:
Goed idee!quote:
god, zit-ie hier ook al?quote:
Ga dan maar met je bak chips ergens anders spelen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:44 schreef datisstom het volgende:
[..]
Geweldig weer dit. Jij bent er zeker zo een die nooit zin heeft in een vette hap?![]()
Zoals eerder vermeld eet ik niet zoveel, ik kan het alleen wel zonder aan te komen.
Gewoon goed gezond eten de rest van de dag dan is er toch geen probleem?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:50 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb geen zin in avondeten
Heb vanmiddag zo'n broodje rookworst gehad van de hema.
En nu voel ik me (terecht) dik, vies en misselijk.
Waarom kocht ik dat ook
Kut
Hoezo terecht?! Doe ff normaal zeg.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:50 schreef summer2bird het volgende:
Waarom kocht ik dat ook
Kut
Doe ik ookquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon goed gezond eten de rest van de dag dan is er toch geen probleem?
En voel je je vanavond weer helemaal lekker
Stel je niet zo aan.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:50 schreef summer2bird het volgende:
Waarom kocht ik dat ook
Kut
Je stelt je aanquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:53 schreef summer2bird het volgende:
Zo voel ik me
Als ik het niet mag posten moet je het ff zeggen
Oke.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je stelt je aanJezelf 'dik & vies' noemen is erg ondermijnend voor je zelfbeeld.
Ik heb liever dat je wat realistischer (liever!!) over jezelf denkt dan dat je het 'niet mag posten'
Kotzen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben een keer zo fout gegaan op hemaworsten dat ik ze niet meer kan eten
En geen rookworst meer eten hè.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oke.
Ik zal voortaan wat liever denken
Klinkt als keistrak staan op de.hemaworstenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben een keer zo fout gegaan op hemaworsten dat ik ze niet meer kan eten
Mwa, da's zacht uitgedrukt.quote:
3 worsten!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwa, da's zacht uitgedrukt.
Maar goed. Eet geen drie hemaworsten op een festival nadat je al de hele dag hebt lopen zuipen
Ik wil ook bij de dikkertjes horenquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij ook niet meer hier posten hé?
neeee halvequote:
Ow ja.. Dat klinkt als het uitzuipen van een fles peachlikeur en veel knakworst eten. Dat was 18 jaar geleden en ik haat sindsdien alles waar een hint van kunstmatige perzik inzitquote:Op vrijdag 6 april 2012 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mwa, da's zacht uitgedrukt.
Maar goed. Eet geen drie hemaworsten op een festival nadat je al de hele dag hebt lopen zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:52 schreef summer2bird het volgende:
Holy shit he
Mijn zusje is net terug van haar vriendje.
Wat ze heeft gegeten.![]()
2 ijsjes met chocolade toef,
1 chocolade wafel van de wafelboer,
1 patatje oorlog,
een shitload aan cola enzo.
En als ze daar bleef eten had ze een pizza of een zak chips als diner![]()
Nou, dan zal ze over 15 jaar wel een hartaanval krijgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga gewoon weg he.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:59 schreef datisstom het volgende:
[..]
Nou, dan zal ze over 15 jaar wel een hartaanval krijgen!
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:01 schreef Sjeen het volgende:
Het allerbelangrijkste bij een gezond eetpatroon is niet zonder meer op alles happen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:52 schreef summer2bird het volgende:
Holy shit he
Mijn zusje is net terug van haar vriendje.
Wat ze heeft gegeten.![]()
2 ijsjes met chocolade toef,
1 chocolade wafel van de wafelboer,
1 patatje oorlog,
een shitload aan cola enzo.
En als ze daar bleef eten had ze een pizza of een zak chips als diner![]()
Damn....hoe lang is ze daar geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In mijn tienertijd was dat een middagje met mijn vriendjequote:
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Euh ja. Een blokje van zo'n normale bescheiden reep, of een blokje van die megauberzevenhonderkiloraap?
Ik ben al ontzettend blij dat het bij 1 blokje bleefquote:
Denk je dat 100 caloos voor zo'n groot blokje een beetje reëel is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ben bang dat dit voor een normale reep geldt
Wegen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Denk je dat 100 caloos voor zo'n groot blokje een beetje reëel is?
Ik kan dat soort dingen zo verdomd slecht inschatten.
Als ik nu in de buurt van de reep was, was er niets meer om te wegen hoor...quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wegen?
Of kijken hoe zwaar de reep is en delen door het aantal blokjes?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik nu in de buurt van de reep was, was er niets meer om te wegen hoor...
Of gewoon lekker een kop chocolademelk makenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Chocola... hmmm... het is weer die tijd van de maand
Dus *foei CotS* niet aan denken!
Nou, ze lijken overal wel paaseitjes te hebben waar ik ook kom! Ouders, werk, vriendinnenquote:Op vrijdag 6 april 2012 18:49 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb net 2 paaseitjes gehad.
De eerste van dit jaar. En de laatste.
Hier viel het mee. In de winkel loop ik er gewoon langs.quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ze lijken overal wel paaseitjes te hebben waar ik ook kom! Ouders, werk, vriendinnen
Nog niet één gehad dit jaar en ik neem er pas een paar als het Pasen is.
Chocoladetheequote:Op vrijdag 6 april 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of gewoon lekker een kop chocolademelk maken(wel lekker zelf maken met cacao en magere/halfvolle melk)
Ik heb heerlijk gegetenNoodlesoep gemaakt met heel veel groente en zalm
Dat ken ik niet!quote:Op vrijdag 6 april 2012 19:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
ChocoladetheeGeen kcals wel smaak
*boks*quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben al ontzettend blij dat het bij 1 blokje bleef
Laten we hierbij vooral niet vergeten dat ik dus gutsend ongesteld ben he. En dat het leven dus 1 en al onrecht jegens mij is op dit moment
Lekkur!quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:27 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft de handoek in de ring gegooid voor as weekend
weekend weg met de scouting.. en een zwangere vrouw
dus allerlei snack een vreet dingen zijn ingeslagen.. nou proberen om niet zelf op te eten..
vandaag alvast gefaald :
O: ontbijt shake met ananas, mango, appel, druiven en eiwitmeuk
L: broodje kip cajun bij de La Place
t: zelfgebakken cupcakejes ( voor as weekend)
D: chinees left-overs van gister
hmm.. zo valt het nog enigszins mee zelfs![]()
ergens tussen de 1500 en 2000..quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:25 schreef summer2bird het volgende:
Hoeveel calorien moet je eigenlijk binnen hebben als je wilt afvallen?
hmm.. ik vind de smaak die aan de eiwit meuk zit niet zo lekker.. TE zoetquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:28 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Lekkur!
Is dat nou lekker, zo'n ontbijtshake?
Omdat ik nog jong ben?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ergens tussen de 1500 en 200..
en bij jou zal het meer richting 2000 liggen
Nutricia zoet?quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. ik vind de smaak die aan de eiwit meuk zit niet zo lekker.. TE zoet
quote:
Ongeveer 1.500quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:25 schreef summer2bird het volgende:
Hoeveel calorien moet je eigenlijk binnen hebben als je wilt afvallen?
And then some!quote:
Als je wilt afvallen is 1500 prima.quote:
Je zal ook nergens iets kunnen vinden over bmr en daar niet onder mogen zitten, dat is een fokverzinsel.quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:32 schreef Vanyel het volgende:
Volgens al die mooie sites over bmr enzo is 1500 voor mij te weinig.
Dat had ik de dag voor mijn verjaardagquote:Op zaterdag 7 april 2012 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh godDe ironie
De dag voor pasen op/rond/onder (afhankelijk van waar de weegschaal staat) mijn all-time low
Echt he, dat soort dingen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:40 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat had ik de dag voor mijn verjaardag
Buh *knuffel*quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je wilt afvallen is 1500 prima.
En ik werd wakker met de smerigste smaak ooit in mijn mond. GetverBen ook behoorlijk verkouden met heel veel snot en het voelde alsof dat allemaal mijn mond in was gelopen of zo
Volgens mij moet je gewoon niet al te hysterisch kcals tellen, maar gewoon op je voeding letten en zorgen dat je niet ongezond eet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 08:32 schreef Vanyel het volgende:
Volgens al die mooie sites over bmr enzo is 1500 voor mij te weinig.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 07:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oooooh godDe ironie
De dag voor pasen op/rond/onder (afhankelijk van waar de weegschaal staat) mijn all-time low
hou daar nou eens mee op.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag:
O. 2 boterhammen met boter en een eetlepel vruchtenhagel erover (ja... ik weet het slecht, maar het is weekend en die tijd van de maand). handje frambozen
L. 2 boterhammen met een plakje ham
D. Nog geen flauw idee, mijn vriend zorgt voor het eten
T. Appeltje in yoghurt met kaneel
Ze wil volgens mij dat je ophoudt met je verontschuldigen voor iets dat je eet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over het algemeen probeer ik zo gezond mogelijk te eten en soms heb ik zo mijn excuses om te zondigen. Dat heeft ieder mens en ik ook. Ook al zou ik het nog zo graag willen, ik ben helaas niet perfect en ook al heb ik meestal discipline, nu hoefde het eventjes niet van mezelf.
Hoi! Wil je ook graag wat afvallen? En hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:39 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga niet iets bijzonders doen met Pasen. Ga niet naar familie toe, want de wonen te ver weg en komen volgende week toch al hierheen voor mijn verjaardag.
Scheelt weer!
Ik heb mij een hele tijd geleden al een keer gemeld hier.quote:Op zaterdag 7 april 2012 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoi! Wil je ook graag wat afvallen? En hoe doe je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |