De meest succesvolle bedrijven werken zo denk ik. Ik kan met niet voorstellen dat Steve Jobs op belangrijke posities ooit om diploma's heeft gevraagd, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:34 schreef Isabeau het volgende:
En tijdje terug nog een interview met een CEO van IKEA gelezen die diploma's ook verre van interessant vond. Het ging hem om goede mensen.
quote:Op donderdag 5 april 2012 12:35 schreef GI het volgende:
Hé, een leuk onderwerp in deze reeks.
Ik heb mijn Mavo, en een basiscertificaat van mijn MBO Technische Informatica.
Ben toen ik 19 was de IT ingerolt door een bedrijf dat een risico durfde te nemen. Doorgroeien en doorgroeien en ondertussen ben ik een senior systeemontwerper met de perks 'van vroeger' nog steeds in mijn arbeidsvoorwaarden.
Ervaring is voor mijn programmeren/DBA gewoon 100keer belangrijker dan het diploma. Loopt hier nu een sollicitatieronden en ik ben eindbepalend of iemand aangenomen wordt of niet. Bij het recruiting agency aangegeven dat ik geen HBOer wil omdat die 9/10 keer gewoon het werk niet aankunnen.
Geef mij maar gewoon een self-made programmeur.
^^ dwars door het slotje...quote:Op donderdag 5 april 2012 12:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik run een bedrijf in mijn uppie en ik heb nog nooit gerookt...
Tot nu toe een krentenbol met kaas en een halve appel gegeten, zo maar eens lunchen.
Wat ga je eten dan?quote:
Heel saai kantoordagenvoer, 2 sneden bruin met rookvlees ertussen, 2 met notenpate ertussen, kop thee erbij. Voor vanavond staat kip-courgette quiche met tomatensalade op het menu.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat ga je eten dan?
Hier is het tot nu toe een bak kwark en een halve parisien (donkerbruin) met rosbief. Straks nog een appel en dan vanavond boerenkool (kant en klaar van de lidl, want haast vanavond).
Die zijn het ergst van alle lerarenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik eindig als gefrustreerde docent Nederlands, ik zie het helemaal voor me.
Ik kan het, je weet.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die zijn het ergst van alle leraren
Precies!quote:Op donderdag 5 april 2012 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Niet veel, prima toch? Iets is beter dan niets!
Ik heb al twee weken geen poepthee meer gehad, dat drink ik alleen na een weekend BBQ-en ofzoquote:Op donderdag 5 april 2012 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Vlgs mij kan je wel heel flink verstopt zitten en dat dat wel even duurt voor je dat weer kwijt ben. Jij bent toch ook van de poep-thee, of is dat DP?
Is ook afvallen.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Dus eigenlijk val ik alleen maar stront af
Ja, omdat ik nu veel groente en fruit eet worden mijn darmen erg boos als dat een keer veel vlees en brood is, dus dan geef ik ze inderdaad een zetje.quote:Op donderdag 5 april 2012 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ah ok, maar goed, je drinkt dat niet voor niks toch? Omdat je blijkbaar vindt dat je darmen af en toe een zetje nodig hebben?
die zonnebril die ik al sinds september kwijt ben en al mijn tweede sokken enzo?quote:Op donderdag 5 april 2012 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
WIe weet wat er nog allemaal in zit joh!![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zonnebril die ik al sinds september kwijt ben en al mijn tweede sokken enzo?
Je kant toch ook gewoon normaal schijten zonder pillen.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben gewoon van de poeppillen hoor...
nee, niet iedereen kan dat.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kant toch ook gewoon normaal schijten zonder pillen.
Neequote:Op donderdag 5 april 2012 14:20 schreef Joene het volgende:
[..]
I wish...quote:Op donderdag 5 april 2012 14:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Als je daar in past hoor je niet in dit topicquote:Op donderdag 5 april 2012 15:39 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw! Maat 40, maar ej! Hij past precies~!
Maar ik ben niet zo heul langquote:Op donderdag 5 april 2012 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je daar in past hoor je niet in dit topic![]()
![]()
Moeten laten snijden? Srsly? Klisma lostte het niet op?quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb me laatst in de bipz moeten laten snijden omdat dat dus een periode lang niet gingnomnomnompraatjepoepnomnom
Kakt ook fijn, hechtinkjes in je ster *o*
Ohja, ik zie het. Nog net.quote:Op donderdag 5 april 2012 15:43 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Maar ik ben niet zo heul lang
Plus heb een bmi van boven de 27 ja![]()
Ouch,quote:Op donderdag 5 april 2012 15:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb me laatst in de bipz moeten laten snijden omdat dat dus een periode lang niet gingnomnomnompraatjepoepnomnom
Kakt ook fijn, hechtinkjes in je ster *o*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |