ja he!quote:
kijk eens in je mail, of dat de letters zijn die je bedoeldquote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar goed, ik kan dan ook egnie fotoshoppen, shoppen kan ik, foto's maken doe ik, maar fotoshoppen is voor mij een brug te ver![]()
Weet je trouwens welke letters ik bedoel?
Succes!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef Ynske het volgende:
lekker bij de weg, nu even 5 dagen vrij
dan twee dagen werken
en op tweede gesprek voor andere baan
Ik heb je eerste mail al lang beantwoord, en daarna niks meer gekregen?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk eens in je mail, of dat de letters zijn die je bedoeld
denk dat ik dat ook ga doen, eerst over schroom heenzetten want zonder badkledingquote:Op donderdag 5 april 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Voor dat geld zou ik t es gaan bekijken als ik jou was hoor![]()
zit wel goedquote:Hoest met de liefde trouwens?
komt net binnen. k ga ff zoekenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb je eerste mail al lang beantwoord, en daarna niks meer gekregen?
http://www.dafont.com/theme.php?cat=113quote:Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Snappie wel welke ik bedoel?
Goed dat t goed zit!
ik zou voor old of carbon gaanquote:Op donderdag 5 april 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet kiezen tussen 1, 2 , 3 en 4![]()
Welke vind jij?
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, ik zit echt slecht te multitasken
![]()
Ynssssss?
Maar, beter dat het nu opgemerkt wordt dan wanneer je al besteld hebtquote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik had nog zo goed op de spelfouten gelet![]()
Ik haat dat zo
welke had je nu genomen? dan pas ik die even aanquote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik had nog zo goed op de spelfouten gelet![]()
Ik haat dat zo
Nummer 4quote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke had je nu genomen? dan pas ik die even aan
goeie vraag, hoe heet dat bestandquote:
yep, hangt weer in je mail aangepastquote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ja de smash![]()
Tenminste, het bestand heet Kees smash, dus dat denk ik dan
Zonnebanken zijn eng, maar waar je op moet letten: als je normaal nooit gaat moet je eerst opbouwen. Eerst 3 min, na een paar dagen 5, etc. Niet meteen een half uur eronderquote:Op donderdag 5 april 2012 11:12 schreef Ynske het volgende:
ow, nog een vraagje, zonnebanken, is dat echt zo lekker ontspannend? enneh wat zijn redelijke prijzen en waar moet je op letten?
hmmquote:Op donderdag 5 april 2012 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat zonnebanken, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.
Als je lelijk oud rimpelvel en meer kans op kanker wil zeg ik doen![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Een bubbelbadof een vibo, of een reep chocolade is veiliger
Ja dat dusquote:Op donderdag 5 april 2012 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Een bubbelbadof een vibo, of een reep chocolade is veiliger
idd een thermen ding, maar keuzes hequote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef Muis006 het volgende:
Bij de Thermen-achtige dingen. Of wil je er een thuis? Gezwellie in de achtertuin.
ben een tijdje terug een dag naar Arcen geweest, heerlijk gewoon, in dat water hangen etcquote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dus![]()
Alhoewel, ik hou niet van chocolade, en een vib vind ik ook niks
ja, zou ik ook wel willen maar ruimte is dan wel handig, en hier met die oudjes op de uitkijk... mwaquote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat zou ik dus echt wel willen, zo een hottub houten bubbelding![]()
quote:Fokster van Billy heeft er een in de tuin, die gaat in augustus bevallen, ze zei al, als t mooi weer is poept ze die baby dr zo in de jacuzzi uit
Gun die bejaarden ook es wat johquote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, zou ik ook wel willen maar ruimte is dan wel handig, en hier met die oudjes op de uitkijk... mwa
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat zou ik dus echt wel willen, zo een hottub houten bubbelding![]()
Fokster van Billy heeft er een in de tuin, die gaat in augustus bevallen, ze zei al, als t mooi weer is poept ze die baby dr zo in de jacuzzi uit
Oh myquote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he, eerlijk in het bos gevonden!!!!!!!!!!!!!
Ieeeeeuuwwwwquote:Op donderdag 5 april 2012 11:27 schreef oh-oh het volgende:
En arme Djari is blind, die heeft ze echt gevonden op reuk![]()
![]()
k kijk even voor jequote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Wie heeft er nog zo een mail met vistaprint aanbiedingen voor me in de aanbieding?
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat t om kaarten van te maken of fotoafdrukken daar heb ik van foto.com iig nog leuke aanbiedingen van liggenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Wie heeft er nog zo een mail met vistaprint aanbiedingen voor me in de aanbieding?
Teruggeven!!! Is van mijquote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou die kunnen echt heel close wordenquote:
ach joh, die kan bos ook nog wel ergens kwijt, gewoon doordouwequote:
Als ik de nieuwe Anton Heyboer wil worden heb ik die wel nodig hoor.quote:
Oh hij is LEUK!quote:
Ik ga even kijken, heb net van de week een hele zooi kortingsbonnen weggegooidquote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb m al van iemand inmiddels, kaarten zijn besteld, ik heb er ook maar een van de ijsjes gemaaktquote:Op donderdag 5 april 2012 13:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ga even kijken, heb net van de week een hele zooi kortingsbonnen weggegooid
Ja, maar Kees staat er echt zo leuk op!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m al van iemand inmiddels, kaarten zijn besteld, ik heb er ook maar een van de ijsjes gemaakt
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik de nieuwe Anton Heyboer wil worden heb ik die wel nodig hoor.
Ik heb een infrarood- en zonnebank in 1. (Je kiest dus welke je wil gebruiken)quote:Op donderdag 5 april 2012 11:12 schreef Ynske het volgende:
ow, nog een vraagje, zonnebanken, is dat echt zo lekker ontspannend? enneh wat zijn redelijke prijzen en waar moet je op letten?
Ja goed! Zit al sinds het weekend tussen 2,20m hoge stapels dozenquote:
Wat gaafquote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Camera zit ook een macrolens achtig iets bij, en hij gaat vandaag nog op de post wss
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik ooit nog eens iets win met de postcodeloterij dan sponsor ik je voor een uitgave van je toekomstige foto-boek
OHquote:Op donderdag 5 april 2012 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Hier loop ik ook bijna elke dag langs, instant happiness
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog es wat kaartjes in de bus gooien zo denk ik, wie wil?
Ja sinds maandag. Dit is nummer 101quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke kaart BosZit je zelf al over de 100?
WOW!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja sinds maandag. Dit is nummer 101
Qua verstuurde zit ik op 109 exclussief 4 expired
Jawohl!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Pis, kun jij nog ontvangen op t oude adres?
quote:
Allrightie dan!quote:
quote:
Witte donderdag.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
De kerk staat weer te luiden, is er nog iets op de dag voor Goeie Vrijdag, weer een jezus momentje?
zijn er foto's van de kipjes?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:10 schreef Strega het volgende:
Wat een goede berichten!![]()
Ik wil wel een kaart hoor Oh-Oh!
Visje waar/wanner/enz. ga je verhuizen? (droomplekje gevonden?)
Bos, wat weer een leuke kaart.
ik heb de cursus mindfoelnes/meditatie er alweer op zitten, heb er veel aan en doe m'n oefeningen ook trouw![]()
Vanmiddag zon hier, maar nog wel koud.
Kleine kipjes gaan gelukkig goed apart.(Ze zijn zo leuk)
Tis witte donderdag he.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
De kerk staat weer te luiden, is er nog iets op de dag voor Goeie Vrijdag, weer een jezus momentje?
Nog niet, ik denk morgen!quote:
Hai Muizel....quote:
Nee, dankje voor de tipquote:Op donderdag 5 april 2012 19:24 schreef Strega het volgende:
[..]
Hai Muizel....
Kijk jij wel eens bij de webwinkel Wonenmetlef.nl ? t/m 7 april geven ze een hoop leuke dingen weg bij een bestelling.
Nooit van gehoordquote:
Vast wel ooit gehoord, maar ik heb werkelijk niks met al dat kerkgejodel, dus ene oor in andere uitquote:
Bos?quote:Op donderdag 5 april 2012 19:06 schreef DeZwabber het volgende:
Bos, was jij bij de Slegte in Eindhoven vandaag? Ik zag er iemand voor de ingang staan die op je leek, maar je was weg voor ik diegene aan kon spreken
Herdenking van het laatste avondmaalquote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Hier in de regio is Witte Donderdag wel een bekend iets, maar bij mij ook van ik heb het horen zeggen, maar geen idee waarom het gevierd wordt.
Overigens klaar met schilderen. 1 schilderij ligt nu te drogen. Aan 1 schilderij doe ik niks meer. Heb ik in het weekend aangewerkt. Opzich wel mooi gelukt, maar het voelt lang niet zo goed als het schilderij wat nu ligt te drogen...
KUTJEquote:Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had er wel van gehoord, maar das toch meer iets voor dat katholieke gepeupel onder de rivieren?
Ik heb er hier echt nog nooit iemand over gehoord...quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Hier in de regio is Witte Donderdag wel een bekend iets, maar bij mij ook van ik heb het horen zeggen, maar geen idee waarom het gevierd wordt.
Okeequote:Op donderdag 5 april 2012 20:10 schreef DeZwabber het volgende:
Dan heb je een hele goede dubbelganger
Zie:quote:Op donderdag 5 april 2012 19:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik had er wel van gehoord, maar das toch meer iets voor dat katholieke gepeupel onder de rivieren?
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:07 schreef Bos81 het volgende:
Overigens klaar met schilderen. 1 schilderij ligt nu te drogen. Aan 1 schilderij doe ik niks meer. Heb ik in het weekend aangewerkt. Opzich wel mooi gelukt, maar het voelt lang niet zo goed als het schilderij wat nu ligt te drogen...
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Herdenking van het laatste avondmaal
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
KUTJE![]()
Strega, jullie hebben er ook een onderweg, of course!
Baaf, ik ben echt es benieuwd, met een beetje mazzel heb ik m voor de pasen, kan ik er lekker mee gaan lopen kloten
Ja preciesquote:
Welke heb je dan?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:11 schreef oh-oh het volgende:
Twee accu´s erbij, en zelfs een memory card, kabeltjes, en die macro lens die hij nog vond, en die tas idd, ik vind het een goed starterssetje voor 200 pop. Mn Olympus kan ik voor 100 verkopen aan iemand als ik die los wil, ik heb ook nog een canon voor in mn tas
Mijn HTC Sensatie maakt ook best kekke pics, dan zal die van jou wel zeker tof zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 20:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke heb je dan?
Morgen mn nieuwe telefoon, die moet ook fenomenaal kunnen fotograferen en filmen, aldus de reviews. Zélfs voor een telefoon ja
Ja die ja. Hij zou nog ietsjes beter moeten zijn dan de Sensaaaaatie, en onwijs gave speeltjes er op, filmen in slowmo, HDR foto modus, dat hij een normale, onderbelichte, en overbelichte foto neemt, en die combineert tot een 'ideale' foto. Slimme flits die de afstand 'snapt', irritatie no.1 bij telefoons is in het donker zwaar overbelichte foto's van dichtbijquote:Op donderdag 5 april 2012 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn HTC Sensatie maakt ook best kekke pics, dan zal die van jou wel zeker tof zijnOf had je niet die ene ene ene? Die van je fanboydag? Hoe was dat eik?
Ik vind wit zo'n wijvenkleurquote:Op donderdag 5 april 2012 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat dit de eerste telefoon is die ik in het wit mooier vind dan in het zwart
Hier en op Tweakers wel wat lui die de overstap maakten vanaf een Desire, of SGS1 ofzo. Daar was t best een revelatie voor. Het is ook gewoon écht een mooi toestel, gelukkig ook weinig geluiden over kinderziektes etc.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:15 schreef DeZwabber het volgende:
De One X toevallig? Ik zit em te overwegen maar m'n Desire doet het nog
Nu klink je echt als de ultieme fapfanboyquote:
Hij draagt vast een gewaad als hij offers brengt in de htc tempel.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu klink je echt als de ultieme fapfanboy
nog niet helemaal. Ik ga eerst even mijn mindfulness voor morgen doornemen en rond 20.45 zal ik wel naar de wedstrijd gaan kijken..quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
Grijs gewaad, en kittens offeren aan de Taiwanese goden
Ja welke kleur neem jij dan Ll? Zwart?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij draagt vast een gewaad als hij offers brengt in de htc tempel.
Geen wit, want dat is een wijvenkleur.
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
Grijs gewaad, en kittens offeren aan de Taiwanese goden
Wat quote je nou net. Je wordt oud héquote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja welke kleur neem jij dan Ll? Zwart?
Als je een witte neemt moet je ook zo'n bril:quote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind wit niet voor vrouwen, ik vind wit voor te-hippe mokkels en van die metro pinda's met haar omhoog in stekels
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat quote je nou net. Je wordt oud hé
Ik vind hem wel leuk Bos!quote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus mijn schilderijtje. Ik had dus beter gekund. Misschien verkeerde verfsoort (olie)
Hij doet het niet, ff quoten dan maar.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je een witte neemt moet je ook zo'n bril:
[ afbeelding ]
En bij voorkeur zoeen palestijnen sjaal. Of is dat ondertussen ook al te mainstream?
Het heeft inderdaad wel iets, maar wat nu ligt te drogen en ik hopelijk morgen ochtend kan vastleggen, daar heb ik echt gewoon een lekker gevoel bij.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk Bos!En je hangt zo lekker in het hoekje
Fuck you asshole, mijn chacha is witquote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind wit niet voor vrouwen, ik vind wit voor te-hippe mokkels en van die metro pinda's met haar omhoog in stekels
Godver, ik proest zo'n beetje de koffie al richting het schermquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hejje een HTC ChaCha?Met Facebook-knop voor de echte addicts?
Gore slijmjurkquote:Op donderdag 5 april 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Godver, ik proest zo'n beetje de koffie al richting het scherm![]()
Nah nee, jij koopt gewoon wit omdat je wit tof vindt, no other reasonsEn die Chacha roelt nog steeds met naam
Nicequote:Op donderdag 5 april 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wowquote:Op donderdag 5 april 2012 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hejje een HTC ChaCha?Met Facebook-knop voor de echte addicts?
Dikke lul drie bier, ik riep meteen dat die chacha way cool isquote:
Lach me dan uit jij sissyquote:
Nee tis toch een prima telefoon, wel een ultiem wijvending ja, zeker in het wit. Maar boeie, je bent toch een wijf vrouw. ík zou 'm nooit nemen, maar das persoonlijkquote:
Daarom, lekker boeiequote:Op donderdag 5 april 2012 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Tis mn eerste smartfoon en ik ben dr blij mee, dus ken mij t schelen ook
Die zal m lekker serieus nemen danquote:Op donderdag 5 april 2012 20:42 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Ll, al die generaliseringen en kortzichtige hersenspinsels, uit je die ook richting dvj?
Duh, ik hou t graag simpel en makkelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 20:42 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Ll, al die generaliseringen en kortzichtige hersenspinsels, uit je die ook richting dvj?
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Duh, ik hou t graag simpel en makkelijk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
HALLO JUMBOquote:Op donderdag 5 april 2012 20:46 schreef oh-oh het volgende:
IK WORD ECHT SCHIJTZIEK VAN DAT KUTKIND MET DR GEZEIK OVER PAASHAASJES IN DIE KAK JUMBORECLAME!
quote:Op donderdag 5 april 2012 20:46 schreef oh-oh het volgende:
IK WORD ECHT SCHIJTZIEK VAN DAT KUTKIND MET DR GEZEIK OVER PAASHAASJES IN DIE KAK JUMBORECLAME!
Thuis waarschijnlijk het heertje en hier lekker ventilerenquote:Op donderdag 5 april 2012 20:42 schreef Muis006 het volgende:
Of grafische stylo's, dan mag het ookquote:
mwah, ik geef je op zich gelijk hoor, normaal vind ik witte telefoons ook niets, maar vond het bij dit specifieke model wel mooi staan.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of grafische stylo's, dan mag het ook
Het stond zeker niet slecht, maar t zou niks voor mij zijnquote:Op donderdag 5 april 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, ik geef je op zich gelijk hoor, normaal vind ik witte telefoons ook niets, maar vond het bij dit specifieke model wel mooi staan.
Oh toppie, de Carice-Albert-Jantje-Jan-bril!quote:
Nou, het leuke is dat een kras in polycarbonaat gewoon wit van kleur isquote:Op donderdag 5 april 2012 20:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het stond zeker niet slecht, maar t zou niks voor mij zijnOok toch net iets gevoeliger qua vlekken en krasjes.
Because laptops are too mainstreamquote:
die *ding* aan het einde, schitterendquote:Op donderdag 5 april 2012 20:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Because laptops are too mainstream
En bij de eerste Sensatie? Die heb ik namelijk, ook daar wit leuker?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, ik geef je op zich gelijk hoor, normaal vind ik witte telefoons ook niets, maar vond het bij dit specifieke model wel mooi staan.
Das wel mooi danquote:Op donderdag 5 april 2012 20:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, het leuke is dat een kras in polycarbonaat gewoon wit van kleur is
XL of XE?quote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En bij de eerste Sensatie? Die heb ik namelijk, ook daar wit leuker?
Volgens mij ben jij ook oud aan het worden, de eerste Sensatie was toch de gewone en niet de XL of XE?quote:
Daar eigenlijk weer niet, in combinatie met dat aluminium. Bij aluminium vind ik zwart mooier.quote:Op donderdag 5 april 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En bij de eerste Sensatie? Die heb ik namelijk, ook daar wit leuker?
Oh geen idee, ik dacht dat er 2 waren, de XL en XE, die ene met die Beats meuk.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij ook oud aan het worden, de eerste Sensatie was toch de gewone en niet de XL of XE?
drie volgens mij zelfs, de Sensation, en de XE en de XL, beide met Beats jaquote:Op donderdag 5 april 2012 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh geen idee, ik dacht dat er 2 waren, de XL en XE, die ene met die Beats meuk.
Ja, dat! Gewone, XL en XEquote:Op donderdag 5 april 2012 21:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
drie volgens mij zelfs, de Sensation, en de XE en de XL, beide met Beats ja
Ja t valt tegenwoordig best mee, zeker met de meeste displays met Gorilla Glass. One X zou Gorilla Glas 2.0 moeten hebben ofzo, geen idee wat t voordeel verder isquote:Op donderdag 5 april 2012 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
En qua krassen enzo ben ik best tevreden, geen hoesje/condoom/prul en blijft best netjes en krasvrij
Ik heb nog alles zoals ik hem uit de fabriek heb gekregenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:02 schreef Loveless85 het volgende:
http://www.htc.com/nl/smartphones/htc-sensation/
Deze.
Heb je al Android 4.0 en Sense 4.0 ? Ben benieuwd hoe Sense gaat zijn, vond 3 en 3.5 op de Desire S van DVM een beetje too much, maar tis nu wat 'lichter' gemaakt
een 2 voor de puntquote:Op donderdag 5 april 2012 21:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja t valt tegenwoordig best mee, zeker met de meeste displays met Gorilla Glass. One X zou Gorilla Glas 2.0 moeten hebben ofzo, geen idee wat t voordeel verder is
Jammer dat Qwea er niet isquote:Op donderdag 5 april 2012 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
Het wordt wel meteen weer een HTC topique
Ik mis nog steeds dat overgangsmomentje dat jij ook een voetbalfanboy bent gewordenquote:
Weet ik. ik zit met laptop en notitieblok klaarquote:
Ik ben geen fanboy hoor, maar zo'n CL of EL wedstrijdje is wel leuk. Studio Sport keek ik meestal wel al, das alleen tijdje minder geweest tijdens het verbouwenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds dat overgangsmomentje dat jij ook een voetbalfanboy bent geworden
Wat ga je noteren danquote:Op donderdag 5 april 2012 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weet ik. ik zit met laptop en notitieblok klaar
Dat is een bug uit z'n laatste systeemupdatequote:Op donderdag 5 april 2012 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik mis nog steeds dat overgangsmomentje dat jij ook een voetbalfanboy bent geworden
Oke jij wordt oudquote:Op donderdag 5 april 2012 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Piscie Slash komt trouwens in 020. Of hou je daar niet zo van?
Wut whyquote:Op donderdag 5 april 2012 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke jij wordt oudKen uw slowchatmomenten
![]()
Ff kieken
Arme jongen, hebben je ouders je nooit verteld dat Slash niet echt is?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Piscie Slash komt trouwens in 020. Of hou je daar niet zo van?
Wel, al een keertje of 2 á 3 live gezienquote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Arme jongen, hebben je ouders je nooit verteld dat Slash niet echt is?![]()
[ afbeelding ]
Ken je de South Park aflevering?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wel, al een keertje of 2 á 3 live gezien
We hebben het toch wel eens over Slash en GNR gehadquote:
GNR wist ik ja, Slash nietquote:Op donderdag 5 april 2012 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben het toch wel eens over Slash en GNR gehadVorige zomer ofzo, of die zomer daarvoor
Hij is echt mooi, de kinderen komen er achter dat Slash net zo iets is als de kerstman, verzonnen door je oudersquote:
Dat Ziggo dingquote:Op donderdag 5 april 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Oh HMH, dat is wel leuk ja, ik dacht die nieuwe dome ofzo...
Ja van die naam krijg je ook meteen een natte slipquote:
Mehehequote:Op donderdag 5 april 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja van die naam krijg je ook meteen een natte slip
Sinterklaas kapoentjequote:Op donderdag 5 april 2012 21:14 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, en Slash is eigenlijk gebaseerd op een Nederlandse goedheiligman die Vunter Schlaush heet,
komt de melodie je bekend voor?
Idd...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ja of dingen als de Brabanthallen, of de Jaarbeurs ofzo, maar goed, dat zijn nou ook niet echt fantastische concertlocaties
Tis al ffies in de VVK, dus zal nietquote:Op donderdag 5 april 2012 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd...
Neuh wat dat betreft is het ook wel prima, maar die naam weer...
45 euri, ik onthoud het even, kijk wel of het heel snel uitverkocht is.
Wel Spanje-Italië die avondquote:Op donderdag 5 april 2012 21:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis al ffies in de VVK, dus zal niet
Van alles. Ik gebruik deze wedstrijd om te oefenen om ooit een keer een wedstrijd voor de FOK! sport site te verslaanquote:
Dan google je de utislag later op de avond in het Gelredome met je Senseesjunquote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Hmm, dan kan ik nog de eerste helft zien...
Leuk Bosquote:Op donderdag 5 april 2012 21:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van alles. Ik gebruik deze wedstrijd om te oefenen om ooit een keer een wedstrijd voor de FOK! sport site te verslaan
1-0 helaas
Dan whatsapp ik de fanboy even voor de scorequote:Op donderdag 5 april 2012 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan google je de utislag later op de avond in het Gelredome met je Senseesjun
Jammer danquote:
Tis in de HMH hé, niet 't Gelredomequote:Op donderdag 5 april 2012 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die lopen niet in de weg, ze rollen het veld toch naar buiten
quote:Op donderdag 5 april 2012 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis in de HMH hé, niet 't Gelredome
oh, ik las iets met dome, te snel gelezenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis in de HMH hé, niet 't Gelredome
Dan zou ik zeker niet gaan. Niet eens door afstand, maar die tent hoeft voor mij niet. HMH ken ik van veel feestjes en concerten, dan weet ik beter wat ik kan verwachtenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, ik las iets met dome, te snel gelezen
Dat dus ja, ik hoef hem niet in zo'n groot hok. HMH is dan primaquote:Op donderdag 5 april 2012 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
Wel leuke zaal voor zoiets. Slash moet je ook niet in een stadium zien denk ik, althans, niet met deze band/solo
HMH heeft inderdaad beter geluid, in de GD heb je toch een vervelende galm, acoustiek in de HMH is geweldig mits de band goed geluidspersoneel heeft klinkt het fantastisch daarquote:Op donderdag 5 april 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dus ja, ik hoef hem niet in zo'n groot hok. HMH is dan primaEn geluid is (denk ik) beter.
Dat niet, ik ga er nu inderdaad weleens heen, maar das meer omdat een vriend van me zeer actief is daarquote:Op donderdag 5 april 2012 21:38 schreef Bos81 het volgende:
Maar Loveless, was jij in je tienerjaren geen diehard FC Dordrecht Hooligan
Queen + Paul Rodgers midden in de zomer in het Gelredome. buiten was het boven de 30 graden celsius. En denk je dat ze het dak open deden...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HMH heeft inderdaad beter geluid, in de GD heb je toch een vervelende galm, acoustiek in de HMH is geweldig mits de band goed geluidspersoneel heeft klinkt het fantastisch daar
Iron Maiden in de GD was wel nicequote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HMH heeft inderdaad beter geluid, in de GD heb je toch een vervelende galm, acoustiek in de HMH is geweldig mits de band goed geluidspersoneel heeft klinkt het fantastisch daar
Zal wel niet mogen? Praktisch er naast ligt meteen al een nieuwbouwwijk toch?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Queen + Paul Rodgers midden in de zomer in het Gelredome. buiten was het boven de 30 graden celsius. En denk je dat ze het dak open deden...![]()
Ja dat is altijd weer afwachten wat ze er van breienquote:Op donderdag 5 april 2012 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
mits de band goed geluidspersoneel heeft klinkt het fantastisch daar
Lauren "de dochter van" Harris zeker?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iron Maiden in de GD was wel nicemaar het geluid was met name bij t voorprogramma niet al te best. De opzet qua dranktentjes was wel prima, hebben ons nog aardig vol kunnen gieten en redelijk vooraan kunnen staan
meestal bij zoiets is het kiezen
Ik heb nog nooit een Amstel Lite gedronken, wasda? Lite?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat niet, ik ga er nu inderdaad weleens heen, maar das meer omdat een vriend van me zeer actief is daargewoon als supporter, maar ook in de supportersvereniging enzo. Dus als t een lekker zonnige avond is, dan is t wel lekker. Beetje Jupilertjes drinken, tenminste echt bier
geen Amstel Lite
Geen idee. Zelfs Brian May klaagde er over.. Maar dit is al 7 jaar geleden, weet niet of toen er al die nieuwbouw was..quote:Op donderdag 5 april 2012 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zal wel niet mogen? Praktisch er naast ligt meteen al een nieuwbouwwijk toch?
Nee, volgens mij niet, een ander Brits bandje. Zij is wel nicequote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lauren "de dochter van" Harris zeker?![]()
Het valt op zich niet heel erg op hoor, als het geluid van de band goed is maar de acoustiek is vrij irritant vind ik, er hangt gewoon een irritante galm die niet bijdraagt aan het geluid.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iron Maiden in de GD was wel nicemaar het geluid was met name bij t voorprogramma niet al te best. De opzet qua dranktentjes was wel prima, hebben ons nog aardig vol kunnen gieten en redelijk vooraan kunnen staan
meestal bij zoiets is het kiezen
Is het ook niet. Schenken ze in de Arena volgens mijquote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Amstel Lite gedronken, wasda? Lite?Kan niet snel goed wezen
Klopt, ik heb haar in de Brabanthallen gezien in 2006. Steve moet dan wel een knappe vrouw hebben, anders is ze van de melkboer..quote:Op donderdag 5 april 2012 21:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet, een ander Brits bandje. Zij is wel nice
Ik was er ooit voor een Porcupine Tree concert, het geluid was echt spot on, schitterend, strakke niet overdreven bas die je toch goed voelde, in het hoog geen schelle rommel, echt perfect. De band speelde ook fantastisch goedquote:Op donderdag 5 april 2012 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is altijd weer afwachten wat ze er van breien
Misschien allebei, voor de opgefokte voetbalsuppjesquote:Op donderdag 5 april 2012 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is het ook niet. Schenken ze in de Arena volgens mijOf was het de Kuip
Het ligt er ook wel erg aan waar je natuurlijk bent, vooraan of bv op die tribune...quote:Op donderdag 5 april 2012 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was er ooit voor een Porcupine Tree concert, het geluid was echt spot on, schitterend, strakke niet overdreven bas die je toch goed voelde, in het hoog geen schelle rommel, echt perfect. De band speelde ook fantastisch goed
Ja, HMH is best een aardige locatie, ook goed te doen qua drukte vaak, en bereiken van bar. Soms is het geluid daar ook niet al te best, maar dat is overal wel eens.quote:Op donderdag 5 april 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het ligt er ook wel erg aan waar je natuurlijk bent, vooraan of bv op die tribune...
Ik was bij m'n eerste HMH concert bij The Prodigy geloof ik, en toen stond ik ergens redelijk vooraan maar dan dichtbij de bar, dat was ook wel prima toen
Ja dat wisselt altijd en is idd overal.quote:
tja, dat ligt aan het personeel dan vrees ik, ik hoor soms echt dingen waarbij ik me afvraag wat de mannen achter het mengpaneel in godsnaam aan het doen zijn, vocalen die bijna weggedraaid zijn of niet voldoende met de compressor er overheen zodat het nu weer hard en dan weer zacht isquote:Op donderdag 5 april 2012 21:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, HMH is best een aardige locatie, ook goed te doen qua drukte vaak, en bereiken van bar. Soms is het geluid daar ook niet al te best, maar dat is overal wel eens.
Zoek jij niet nog een bijbaan?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tja, dat ligt aan het personeel dan vrees ik, ik hoor soms echt dingen waarbij ik me afvraag wat de mannen achter het mengpaneel in godsnaam aan het doen zijn, vocalen die bijna weggedraaid zijn of niet voldoende met de compressor er overheen zodat het nu weer hard en dan weer zacht is
En als je hem al vaker heb gezien dan weet je idd ook wel of het aan de toko ligt of niet. Jammer wel!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh man man, nergens was zulk kutgeluid als die eerste avond van Prince in Ahoy, waaaaaat een drama was dat, gelukkig is die man goed genoeg om dat dan maar te verduren![]()
Mensen hebben daar echt nog weken oorpijn van gehad
haha, nee, dan krijg ik straks allemaal van die zeikerds op internet die over het geluid gaan zeurenquote:
Dat was in Ahoy' ook bij Machine Head (als voorprogramma van Metallica). Echt te ernstig, wat Zwab zegt, een of andere debiel zat aan die knoppen te draaien, vocalen amper te horen, en dan een nummer verder hoorde je weer ineens amper gitaren (bij een metal band jaquote:Op donderdag 5 april 2012 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh man man, nergens was zulk kutgeluid als die eerste avond van Prince in Ahoy, waaaaaat een drama was dat, gelukkig is die man goed genoeg om dat dan maar te verduren![]()
Mensen hebben daar echt nog weken oorpijn van gehad
Nou dit was echt gewoon te haaaaaaaaard en slecht gemixed, dat hoorde een dove daar nogquote:Op donderdag 5 april 2012 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als je hem al vaker heb gezien dan weet je idd ook wel of het aan de toko ligt of niet. Jammer wel!
quote:
Ik zou wel challenge accepted willen zeggen, maar ies te laatquote:Op donderdag 5 april 2012 21:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dit was echt gewoon te haaaaaaaaard en slecht gemixed, dat hoorde een dove daar nog![]()
Letterlijk
Bloedende oren had je gehad daar, zeker wetenquote:Op donderdag 5 april 2012 21:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zou wel challenge accepted willen zeggen, maar ies te laat
Oh huuuquote:
Wasda?quote:Op donderdag 5 april 2012 22:09 schreef Loveless85 het volgende:
Motten jullie niet Teh Pessjun kijken?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |