ja he!quote:
kijk eens in je mail, of dat de letters zijn die je bedoeldquote:Op donderdag 5 april 2012 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar goed, ik kan dan ook egnie fotoshoppen, shoppen kan ik, foto's maken doe ik, maar fotoshoppen is voor mij een brug te ver![]()
Weet je trouwens welke letters ik bedoel?
Succes!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:22 schreef Ynske het volgende:
lekker bij de weg, nu even 5 dagen vrij
dan twee dagen werken
en op tweede gesprek voor andere baan
Ik heb je eerste mail al lang beantwoord, en daarna niks meer gekregen?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kijk eens in je mail, of dat de letters zijn die je bedoeld
denk dat ik dat ook ga doen, eerst over schroom heenzetten want zonder badkledingquote:Op donderdag 5 april 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Voor dat geld zou ik t es gaan bekijken als ik jou was hoor![]()
zit wel goedquote:Hoest met de liefde trouwens?
komt net binnen. k ga ff zoekenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb je eerste mail al lang beantwoord, en daarna niks meer gekregen?
http://www.dafont.com/theme.php?cat=113quote:Op donderdag 5 april 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Snappie wel welke ik bedoel?
Goed dat t goed zit!
ik zou voor old of carbon gaanquote:Op donderdag 5 april 2012 10:44 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet kiezen tussen 1, 2 , 3 en 4![]()
Welke vind jij?
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, ik zit echt slecht te multitasken
![]()
Ynssssss?
Maar, beter dat het nu opgemerkt wordt dan wanneer je al besteld hebtquote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik had nog zo goed op de spelfouten gelet![]()
Ik haat dat zo
welke had je nu genomen? dan pas ik die even aanquote:Op donderdag 5 april 2012 11:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik had nog zo goed op de spelfouten gelet![]()
Ik haat dat zo
Nummer 4quote:Op donderdag 5 april 2012 11:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
welke had je nu genomen? dan pas ik die even aan
goeie vraag, hoe heet dat bestandquote:
yep, hangt weer in je mail aangepastquote:Op donderdag 5 april 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ja de smash![]()
Tenminste, het bestand heet Kees smash, dus dat denk ik dan
Zonnebanken zijn eng, maar waar je op moet letten: als je normaal nooit gaat moet je eerst opbouwen. Eerst 3 min, na een paar dagen 5, etc. Niet meteen een half uur eronderquote:Op donderdag 5 april 2012 11:12 schreef Ynske het volgende:
ow, nog een vraagje, zonnebanken, is dat echt zo lekker ontspannend? enneh wat zijn redelijke prijzen en waar moet je op letten?
hmmquote:Op donderdag 5 april 2012 11:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik haat zonnebanken, dus daar kan ik je helaas niet mee helpen.
Als je lelijk oud rimpelvel en meer kans op kanker wil zeg ik doen![]()
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Een bubbelbadof een vibo, of een reep chocolade is veiliger
Ja dat dusquote:Op donderdag 5 april 2012 11:16 schreef Muis006 het volgende:
Een bubbelbadof een vibo, of een reep chocolade is veiliger
idd een thermen ding, maar keuzes hequote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef Muis006 het volgende:
Bij de Thermen-achtige dingen. Of wil je er een thuis? Gezwellie in de achtertuin.
ben een tijdje terug een dag naar Arcen geweest, heerlijk gewoon, in dat water hangen etcquote:Op donderdag 5 april 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dat dus![]()
Alhoewel, ik hou niet van chocolade, en een vib vind ik ook niks
ja, zou ik ook wel willen maar ruimte is dan wel handig, en hier met die oudjes op de uitkijk... mwaquote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat zou ik dus echt wel willen, zo een hottub houten bubbelding![]()
quote:Fokster van Billy heeft er een in de tuin, die gaat in augustus bevallen, ze zei al, als t mooi weer is poept ze die baby dr zo in de jacuzzi uit
Gun die bejaarden ook es wat johquote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja, zou ik ook wel willen maar ruimte is dan wel handig, en hier met die oudjes op de uitkijk... mwa
[..]
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat zou ik dus echt wel willen, zo een hottub houten bubbelding![]()
Fokster van Billy heeft er een in de tuin, die gaat in augustus bevallen, ze zei al, als t mooi weer is poept ze die baby dr zo in de jacuzzi uit
Oh myquote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt he, eerlijk in het bos gevonden!!!!!!!!!!!!!
Ieeeeeuuwwwwquote:Op donderdag 5 april 2012 11:27 schreef oh-oh het volgende:
En arme Djari is blind, die heeft ze echt gevonden op reuk![]()
![]()
k kijk even voor jequote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Wie heeft er nog zo een mail met vistaprint aanbiedingen voor me in de aanbieding?
quote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
gaat t om kaarten van te maken of fotoafdrukken daar heb ik van foto.com iig nog leuke aanbiedingen van liggenquote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Wie heeft er nog zo een mail met vistaprint aanbiedingen voor me in de aanbieding?
Teruggeven!!! Is van mijquote:Op donderdag 5 april 2012 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou die kunnen echt heel close wordenquote:
ach joh, die kan bos ook nog wel ergens kwijt, gewoon doordouwequote:
Als ik de nieuwe Anton Heyboer wil worden heb ik die wel nodig hoor.quote:
Oh hij is LEUK!quote:
Ik ga even kijken, heb net van de week een hele zooi kortingsbonnen weggegooidquote:Op donderdag 5 april 2012 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb m al van iemand inmiddels, kaarten zijn besteld, ik heb er ook maar een van de ijsjes gemaaktquote:Op donderdag 5 april 2012 13:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ga even kijken, heb net van de week een hele zooi kortingsbonnen weggegooid
Ja, maar Kees staat er echt zo leuk op!quote:Op donderdag 5 april 2012 14:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m al van iemand inmiddels, kaarten zijn besteld, ik heb er ook maar een van de ijsjes gemaakt
quote:Op donderdag 5 april 2012 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als ik de nieuwe Anton Heyboer wil worden heb ik die wel nodig hoor.
Ik heb een infrarood- en zonnebank in 1. (Je kiest dus welke je wil gebruiken)quote:Op donderdag 5 april 2012 11:12 schreef Ynske het volgende:
ow, nog een vraagje, zonnebanken, is dat echt zo lekker ontspannend? enneh wat zijn redelijke prijzen en waar moet je op letten?
Ja goed! Zit al sinds het weekend tussen 2,20m hoge stapels dozenquote:
Wat gaafquote:Op donderdag 5 april 2012 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Camera zit ook een macrolens achtig iets bij, en hij gaat vandaag nog op de post wss
quote:Op donderdag 5 april 2012 15:42 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik ooit nog eens iets win met de postcodeloterij dan sponsor ik je voor een uitgave van je toekomstige foto-boek
OHquote:Op donderdag 5 april 2012 16:04 schreef oh-oh het volgende:
Hier loop ik ook bijna elke dag langs, instant happiness
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 april 2012 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nog es wat kaartjes in de bus gooien zo denk ik, wie wil?
Ja sinds maandag. Dit is nummer 101quote:Op donderdag 5 april 2012 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke kaart BosZit je zelf al over de 100?
WOW!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja sinds maandag. Dit is nummer 101
Qua verstuurde zit ik op 109 exclussief 4 expired
Jawohl!quote:Op donderdag 5 april 2012 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Pis, kun jij nog ontvangen op t oude adres?
quote:
Allrightie dan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |