Tiet el.quote:
Ik kom ook wel eens in jouw provincie...quote:Op donderdag 5 april 2012 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ja Buuf, ik durf dat. Heeft wel even geduurd hoor.
Zit weinig tiet meer aan..quote:
Nu is het in verhouding ?quote:
Je verpest het!quote:
waarom das , lulligquote:
haaiquote:
Gewoon in het algemeen?quote:
JA! Het is zo heerlijk huisje... En dat je woensdag thuis komt, en dan je huisje er zo uitziet als dat je het achter liet.. oh wat heerlijk. Nu merk ik hoe groot mijn ergernis was qua thuiskomen en overal lag was, speelgoed, chaggo pubber op de bank, keuken vol... ed... Nu zorg ik dat alles in de ochtend gewoon weer aan kant is voordat ik weg ga, en kom ik thuis in een oase van rust.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ticootje, ben je al helemaal in je nieuwe huisje geïnstalleerd??
Wij hebben geen plannen voor de Pasen. Misschien 2e Paasdag even naar andere auto kijken...
Super!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JA! Het is zo heerlijk huisje... En dat je woensdag thuis komt, en dan je huisje er zo uitziet als dat je het achter liet.. oh wat heerlijk. Nu merk ik hoe groot mijn ergernis was qua thuiskomen en overal lag was, speelgoed, chaggo pubber op de bank, keuken vol... ed... Nu zorg ik dat alles in de ochtend gewoon weer aan kant is voordat ik weg ga, en kom ik thuis in een oase van rust.
Ja, alles is zo mooi en netjes.. Als je het zou kopen hoef je echt geen keuken te slopen, of de badkamer te doen, alles is al nieuw zeg maar. En de mevrouw waarvan ik het huur heeft veel spulletjes achtergelaten, dus een bank, een bed, keuken spulletjes, koelkast... Echt van alles..quote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Super!![]()
Je kon dus zo het huis intrekken?
Ow dat is helemaal geweldig zeg! Hoe lang kun/mag je het nu huren?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, alles is zo mooi en netjes.. Als je het zou kopen hoef je echt geen keuken te slopen, of de badkamer te doen, alles is al nieuw zeg maar. En de mevrouw waarvan ik het huur heeft veel spulletjes achtergelaten, dus een bank, een bed, keuken spulletjes, koelkast... Echt van alles..
Contract is minimaal 3 maanden, vanaf daar wordt het onbepaald, maar met een maand opzeggen, beide kanten. Dus als ze het kan verkopen, dan heb ik een maand om mn boel te pakken.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is helemaal geweldig zeg! Hoe lang kun/mag je het nu huren?
Okay, dat is een redelijke en duidelijke afspraak. Hopelijk voor jou verkoopt ze het voorlopig niet!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Contract is minimaal 3 maanden, vanaf daar wordt het onbepaald, maar met een maand opzeggen, beide kanten. Dus als ze het kan verkopen, dan heb ik een maand om mn boel te pakken.
Ja nu kunnen jullie keertje bij mij etenquote:
Ja, en bij deze makelaar, via makelaar geregeld dus, had ik binnen een maand een huisje... Dus als ze het verkoopt dan klop ik gewoon weer aan bij de makelaar en dan vraag ik of hij nog een huisje heeft..quote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat is een redelijke en duidelijke afspraak. Hopelijk voor jou verkoopt ze het voorlopig niet!
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, en bij deze makelaar, via makelaar geregeld dus, had ik binnen een maand een huisje... Dus als ze het verkoopt dan klop ik gewoon weer aan bij de makelaar en dan vraag ik of hij nog een huisje heeft..
Of ik moet het kopen...
Ik ook niet hoor. Doe ik zondagmorgen wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik helemaal niks en ik voel me op slag een slechte moeder, we hebben nog geen ei geverfd.
Op dit moment niet. Ik heb nog een hypotheek op mn naam staan, dat moet eerst geregeld worden. Bovendien moet mn scheiding ook nog helemaal geregeld worden, er ligt nog niets bij een advocaat... We hebben blijkbaar niet erge haastquote:Op donderdag 5 april 2012 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Is kopen voor jou mogelijk?
[..]
Ik ook niet hoor. Doe ik zondagmorgen wel.
Okay duidelijk. Ja daar komt nog heel wat bij kijken... maar scheiding kan in principe heel snel geregeld worden als het een gezamenlijk verzoek is.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Ik heb nog een hypotheek op mn naam staan, dat moet eerst geregeld worden. Bovendien moet mn scheiding ook nog helemaal geregeld worden, er ligt nog niets bij een advocaat... We hebben blijkbaar niet erge haast.
Maar dat dus eerst, en dan even goed rekenen, met de bank praten, kijken of er iemand garant moet staan, en of de bank dan akkoord gaat... Het is een flink bedrag...
Oh wat lekker!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:24 schreef Gaoxing het volgende:
Ik heb voor het allereerst ooit paastakken neergezet, met versierseltjes erin. En gisteren samen nog wat (vorig jaar bij de Hema gekochte) versiersels gemaakt. Gezien het feit dat ik zaterdag 4 portfoliostukken in moest leveren, en gisteren een tentamen had, vond ik dat wel weer genoeg
Verder is het hier vooral bijna Thais nieuwjaar, aan Pasen doen we niet zoveel. Maar wel bijna 2 weken vakantie, en we gaan morgen voor 5 nachten naar 't strand.
Net op tijd, want we krijgen nieuwe buren, en die zijn vreselijk lawaai en stof aan het maken, dus een paar dagen weg is een prima idee
Yep!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja nu kunnen jullie keertje bij mij eten
<3
Oh dat wordt het ook hoor... Maar dan meot je wel de bende eens opsturen, of eens een advocaat gaan bellenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay duidelijk. Ja daar komt nog heel wat bij kijken... maar scheiding kan in principe heel snel geregeld worden als het een gezamenlijk verzoek is.
Truequote:Op donderdag 5 april 2012 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat wordt het ook hoor... Maar dan meot je wel de bende eens opsturen, of eens een advocaat gaan bellen
Op dat punt hangen we al een maand of 4 /5quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op dat punt hangen we al een maand of 4 /5
Geen van ons 2 ziet de noodzaak..
Ja, ik heb al van erg veel mensen gehoord dat we het allemaal zsm moeten regelen... Maar zolang we beiden ok zijn met dat we het op ons tempo doen, en op onze manier, is het prima zo. Er hoeft geen druk achter.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wij hebben het zsm gedaan. Begin mei knoop doorgehakt, begin juli officieel gescheiden. Ik had het verzoek wel bovenop laten leggen op mn werk.
![]()
Dan is het ook prima toch? Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen. Fijn dat er een goed ouderschapsplan is. Scheelt veel gedoe.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, ik heb al van erg veel mensen gehoord dat we het allemaal zsm moeten regelen... Maar zolang we beiden ok zijn met dat we het op ons tempo doen, en op onze manier, is het prima zo. Er hoeft geen druk achter.
We hebben een prima ouderschapsplan, en ondanks we daar geen handtekeningen onder hebben, houden we ons gewoon aan de afspraken. Dat is voor iedereen duidelijk en op die manier met elkaar omgaan houden we het ook gewoon gezellig en fijn onderling.
kibbesoep misschien? dat doet altijd goed. beterschapquote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef Estrys het volgende:
Hier ook nog geen paasei gezien. Wel buikgriep. Ik lig al twee dagen op bed. Kan nog geen slokje water binnen houden. Bah. Iemand nog de gouden tip hoe hier snel vanaf te zijn? Ik moet niet aan Paasbrunch of diners denken op het moment.
Dat geeft niet hoor, wilde alleen weten of het overgekomen was ivm geplakte postzegel.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:04 schreef Vicky het volgende:
Ja.hebbik Diaan.. Ik ben helemal vergeten je te bedanken![]()
thnxxxx
Wij houden 1 van de 2quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Lenaatje het volgende:
Ik lust geen koffie maar ik vond de chocolademelk erg lekker! Tazz is er wel blij mee geloof ik! Alleen jammer dat die padjes/cupjes zo duur zijn anders had ie hem wel willen houden.
wat voor soep??quote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef simmu het volgende:
kibbesoep misschien? dat doet altijd goed. beterschap
Ha! Wat leuk! Ik had nog zo'n leuk grijs shirtje met een aquakleurige stropdas erop gedrukt die hier te klein is en waarvan ik dacht dat ie kleurtechnisch ook leuk bij jouw jongens zou staan. Ontdek ik net een gaatje op de buikquote:Op donderdag 5 april 2012 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, over bedanken gesproken.Buuf!
De verkleedkleren zijn helemaal goed hoor! Kan alleen het kabeltje van mijn camera niet meer vindendus geen foto's nog helaas. Maar ze zijn er echt heel blij mee!
zodra je opgeknapt bent maken en dan in de diepvries pleuren (in porties) voor de volgende keerquote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Estrys het volgende:
Ja en wie gaat dat voor mij maken? Mijn vent die net een ei weet te bakken en onze zoon in zijn pyama naar het Kdv brengt? ('ik dacht dat het gewoon een trui was')![]()
Ik weet ineens weer waarom mijn moeder altijd zei: moeders kunnen niet ziek zijn.
werkenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen?
Wat gaat iedereen doen?
naar de kerk, of doet die niet aan 2de paasdag?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:12 schreef Grijs het volgende:
Tja, wat doen we met Pasen? Heb ik nog helemaal niet zo over nagedacht. De eerste paar dagen zijn sowieso gevuld: met Goede Vrijdag 's avonds naar de kerk, zaterdag geven we met ons koor 's avonds een concert, 's middags generale repetitie. Zondagochtend en -middag weer naar de kerk en dan blijft 2e paasdag nog over... daar moet ik dan nog maar even over nadenken. Dat wordt een paasontbijt en dan nog ergens naartoe, misschien.
Nee, we hebben dan wel genoeg in de kerk gezetenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:15 schreef moussy het volgende:
[..]
naar de kerk, of doet die niet aan 2de paasdag?
Het is de Lyckhem van Ikea. Met google kun je 'm makkelijk vindenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:14 schreef mikoxx het volgende:
Et, heb je een foto? Ik ben op zoek naar een tafel in die maat...
BE, waar schilder jij mee op de ramen? Kan dat gewoon met vingerverf?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh wat lekker!![]()
Geniet ervan!
Takken heb ik ook staan, had alleen geen zin in de meukjes erin.
Ik heb wel twee weken geleden samen met Sasha paaseieren op de ramen geverfd. Hij nog een soort van horror-konijn erbij en ik een kuiken en wat tulpjes, heel lieflijk en vrolijk.
Maar die verkoop ik nu dus nietquote:
wij hebben de Lyckhem eettafel.. en ook de lyckhem bijzettafelquote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
Het is de Lyckhem van Ikea. Met google kun je 'm makkelijk vinden![]()
Ik weet natuurlijk niet of het in elk filiaal van Ikea zo is, maar in Barendrecht was ie 89 euro. Ik denk dat het een restantje is waar ze vanaf moeten, hij staat ook niet meer op de ikea-site.
jij dacht natuurlijk voor een tientje een tafel te hebbenquote:
Je vraagt het weliswaar niet aan mij, maar ik doe het meestal met stiften. Als je niet watervaste stiften gebruikt dan was je het er zo weer af.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
BE, waar schilder jij mee op de ramen? Kan dat gewoon met vingerverf?
MIsschien dat ik het morgen met Harry kan doen dan...
Gewone viltstiften?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je vraagt het weliswaar niet aan mij, maar ik doe het meestal met stiften. Als je niet watervaste stiften gebruikt dan was je het er zo weer af.
Ik gebruik stiften met een hele dikke punt.
Zo erg is het dus, dat de meesten gewoon doorrijden!quote:Op donderdag 5 april 2012 21:51 schreef snoopy het volgende:
Ik heb vandaag een heel klein beetje veel de bumper van een geparkeerde auto beschadigd met mijn autoik heb een briefje onder de ruitenwisser gedaan en de meneer van de auto belde en was heel blij, hij bleef me bedanken
![]()
En ik maar sorry zeggen. Affijn morgen gaan we het even regelen met de verzekeringsformulieren.
daar zijn dan die stiften uit dit topic hendig sjiek voor!quote:
naja zegquote:Op vrijdag 6 april 2012 10:21 schreef moussy het volgende:
Cas heeft ooit eens zijn naam met een spijker op een auto geschreven, hoop ophef hier voor de deur, de hele familie stond eren nu? Ze hebben de centen en rijden nog steeds rond met Cas' naam. Dát haat ik wel, maar idd wat livelink zegt, een bumper is een bumper, daar zijn die dingen voor gemaakt.
und jetzt?quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:54 schreef easy-going het volgende:
Lees ik hier net iets over meegespoten bumpersBuurman heeft net een nieuwe (2e hands) auto gehaald, parkeert hem, Sven komt aan op zijn oude te kleine fietsje, ketting schiet eraf ... boem, fiets knalt zo tegen de auto van de buurman aan
Kras op de bumper
hmja, zoietsquote:
wij hebben die klokquote:Op vrijdag 6 april 2012 20:26 schreef lily het volgende:
[..]
hmja, zoiets
Deze is niet helemaal hetzelfde. We hebben de klok een jaar of twee. Ik vind hem nu niet online.
Geen idee nog, de buurman zou het verder nog laten horen (er moeten sowieso nog wat dingen aan die auto opgeknapt worden).quote:
Ik had er vanmorgen ook zo een.. maar die heb ikj lekker thuis afgegooid en ik ben weer doorgereden naar eht zhquote:
Daar lig ik. Wat een rust zeg.quote:
Het begon om 6 uur al, na een kutnacht. En dan blijven janken. Boodschappen doen met 2 kinderen die elkaar blijven aanraken en dan krijsen. Mama leyla slaat mij. En leyla wheeeeeeeee. God klere.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik had er vanmorgen ook zo een.. maar die heb ikj lekker thuis afgegooid en ik ben weer doorgereden naar eht zh
Daar had ik dus ff geen zin in vandaag. Als ze nog gingen draken vanavond had ik ze buiten gezet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:58 schreef Vicky het volgende:
Hier liggen ze samen op1 kamer.. Tess wilde 'logeren' bij Amber
quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:00 schreef k_i_m het volgende:
Bep heeft ook geslapen vanmiddag, van half 3 tot 7. En maar gillen dat ze niet moe was
.
zo gaat dat hier ook regelmatig.> MAMAAA TESS SCHOPT ME... aargghh.quote:Op vrijdag 6 april 2012 20:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het begon om 6 uur al, na een kutnacht. En dan blijven janken. Boodschappen doen met 2 kinderen die elkaar blijven aanraken en dan krijsen. Mama leyla slaat mij. En leyla wheeeeeeeee. God klere.
het schijnt.. en wat nou als het niet zo is?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:25 schreef Ireth het volgende:
Ik heb ff geen idee waar dit te 'dumpen' dus dan maar ff hier..
Vriendin van mij heeft er besteld, wacht al weken op haar bestelling en krijgt ze zowel per telefoon als per mail niet te pakken. Zij is gaan google-en en kwam toen op die link terecht die ik net gaf. Ze gaat uitzoeken wie de curator is.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:28 schreef moussy het volgende:
[..]
het schijnt.. en wat nou als het niet zo is?
Tja, ik zou toch uitkijken met zulke dingen te roepen, voorlopig is er dus blijkbaar niks zeker.quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vriendin van mij heeft er besteld, wacht al weken op haar bestelling en krijgt ze zowel per telefoon als per mail niet te pakken. Zij is gaan google-en en kwam toen op die link terecht die ik net gaf. Ze gaat uitzoeken wie de curator is.
Zie mijn aanvullingquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef moussy het volgende:
[..]
Tja, ik zou toch uitkijken met zulke dingen te roepen, voorlopig is er dus blijkbaar niks zeker.
Ja hallo, die aanvulling kreeg ik ook net pas hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:33 schreef moussy het volgende:
dan is er toch ook helemaal niks loos als je NIET kan bestellen. Reldel
als je klikt op het woord failliet in de post van ireth kom je uit bij een winkel die combinaties van schoenen verkoopt.quote:
Ik wou het net zeggenquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
als je klikt op het woord failliet in de post van ireth kom je uit bij een winkel die combinaties van schoenen verkoopt.
Meid..quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
als je klikt op het woord failliet in de post van ireth kom je uit bij een winkel die combinaties van schoenen verkoopt.
En dat je dan 2 verschillende schoenen krijgtquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:53 schreef moussy het volgende:
Noh! Effe linken dan maar en wachten op de sale
Schijnbaar heb ik jou ooit iets misdaan. Ik weet niet wat dat was, maar voel altijd vijandigheid van jou naar mij toe in je posts.quote:
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 6 april 2012 22:04 schreef amaranta het volgende:
Anyway, misschien een hele domme reactie van mij, maar ik nam Kims post serieus..
Jaquote:Op vrijdag 6 april 2012 21:55 schreef snoopy het volgende:
[..]
En dat je dan 2 verschillende schoenen krijgt
Ik ken Kim inderdaad niet zo heel goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee amaranta, je bent gewoon zo'n makkelijk doelwit. Wie kim een beeeeetje kent, weet wat ze bedoelde.
Das toch kei hip. Color blocking ofzoiets heet het.quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Jaof gewoon een hele doos bestellen en lekker mixxen!
Hebbie dr wel azijn bij gedaan?quote:Op vrijdag 6 april 2012 22:33 schreef k_i_m het volgende:
Waarom lukt dat eieren kleuren met die verftabletten toch nooit.
dan worden het azijnpissers...quote:Op zaterdag 7 april 2012 09:51 schreef Troel het volgende:
Ze proberen al gekleurde eitjes te leggen gok ik en wachten totdat je ze de azijn komt brengen
Ik denk het, ik heb er alleen niet veel van gemerkt, ze hadden geen jonge haantjes opgepikt of zo. En de haan, net zo oud als de hennetjes, heb ik ook nog niet op een motor of in een cabrio voorbij zien scheuren, dus de penopauze heb ik ook nog niet gezien...quote:
Op Pinterest hè,quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:27 schreef livelink het volgende:
Ik heb iets gemist, geloof ik Buuv? Waarom durfde je niet te pinnen?
quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:03 schreef Leandra het volgende:
OMG.... dat meen je niet?!
De arme moeder van Joshua
Dit was niet zomaar een kinderfeestje, als ik moet gokken voor hoeveel mensen men stoelen bij de tafels had staan dan kom je denk ik al in de buurt van de 50 man....quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:08 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja die meet was vandaag hè?
Het zal je inderdaad overkomen, een kinderfeestje en dan een ontruiming.
Pff nog erger zeg. Sneu voor ze.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit was niet zomaar een kinderfeestje, als ik moet gokken voor hoeveel mensen men stoelen bij de tafels had staan dan kom je denk ik al in de buurt van de 50 man....
Ze was ook al tijden bezig met de voorbereiding, volgens mij had ze er nog meer werk van gemaakt terwijl het feestje elders werd gegeven dan dat ik zou doen als het thuis was gehouden.quote:
Mij was alleen opgevallen dat die 2 lange tafels links voor de ingang van het peutergedeelte en die ene tafel aan de andere kant van de ingang van het peutergedeelte allemaal voor de verjaardag van Joshua waren, en dat vond ik wel heel veel genodigden, en toen was die moeder er dus ook al ver voor de gasten kwamen druk druk druk mee, want toen wij weggingen waren er nog geen gasten maar was moeders al wel heel lang bezig.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:17 schreef Reilain het volgende:
Dat hele feestje is mij niet eens opgevallen
Je hoeft je niet ontaard te voelen. Dat heb ik ook nog nooit gedaan als we ergens naartoe gingen. Volgens mij is het eerder uitzonderlijk als je dat wel doet.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze was ook al tijden bezig met de voorbereiding, volgens mij had ze er nog meer werk van gemaakt terwijl het feestje elders werd gegeven dan dat ik zou doen als het thuis was gehouden.
Sterker nog; terwijl ze bezig was de heleboel klaar te zetten (al voor 13.00 uur dus) voelde ik me al een ontaarde moeder omdat ik voor een feestje bij zo'n toko echt niet nog een keer zoveel moeite zou doen qua toestanden meenemen en de tafels mooi maken enz.
Kinderfeestjes is voor mij gewoon te lang geleden, dat was een ander millenniumquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je hoeft je niet ontaard te voelen. Dat heb ik ook nog nooit gedaan als we ergens naartoe gingen. Volgens mij is het eerder uitzonderlijk als je dat wel doet.
Geen idee, door de naam op de tafels viel het me op, in combinatie met het feit dat het 3 tafels waren, waarvan 2 zo lang dat ze per tafel al de langste van alle verjaardagsfeestjes zouden zijn geweest.quote:
Ja! Er hing wel een bord boven de weg maar het was verder best onduidelijk...quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:17 schreef Reilain het volgende:
Dat hele feestje is mij niet eens opgevallen...
Wat was het trouwens ontzettend slecht aangegeven waar het was! Heb eerst 3 rondjes gehad
Ja, dat bord zag ik ook pas toen ik de auto achter het pand geparkeerd had en naar de ingang liep, en ik ben best heel visueel ingesteld, maar dat bord had ik helemaal gemist.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:26 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja! Er hing wel een bord boven de weg maar het was verder best onduidelijk...
Lekker dan! Tja je zal er zitten met je feestje.quote:Op zaterdag 7 april 2012 14:47 schreef Brighteyes het volgende:
Gaslucht! Kids Playground ontruimd.Alleen Sserpente en wij waren er nog en we waren in no time buiten.
Ja he, er zijn ook regelmatig mensen die even nog een keer moeten kijken.quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:33 schreef becky27 het volgende:
[..]
Lekker dan! Tja je zal er zitten met je feestje.
BE wat lijken je jongens op elkaar zeg
T.scheelt.dat ik er al meerdere.malen geweest was. T gebouw dan. Daar worden ook pretecho's gemaaktquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:17 schreef Reilain het volgende:
Dat hele feestje is mij niet eens opgevallen...
Wat was het trouwens ontzettend slecht aangegeven waar het was! Heb eerst 3 rondjes gehad
Ik ben laatst boodschappen gaan doen, uitgebreid, met een klein koekepannentje en daarin een spatel nog op het vuur, dacht dat ik de vlam uitgedraaid had, maar had hem klein gedraaidquote:Op zaterdag 7 april 2012 15:50 schreef Vicky het volgende:
Oh lekker dan..
Ik heb net bijna mijn huis in brand gestoken
Ik zie nu pas dat ik je oude nick heb gebruikt.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:30 schreef -Spring het volgende:
Stoppen met de pil, lady_wrb. Dat was bij mij iig dé oplossing.
Wij zijn ook weer thuis. De ontruiming duurde maar max een half uurtje; daarna mocht iedereen weer naar binnen. Gaslek idd, dus hoofdkraan dichtgedraaid. Niks aan de hand verder dus. Er kon geen friet meer worden gebakken.
En L en ik hebben geflirt met een brandweerman.
geen haar op mijn hoofd. ik moet op mijn werk (waar ik altijd naartoe fiets) al zo veel (trap)lopen. bovendien, daar heb ik helemaal geen tijd voor naast mijn huishouden, boodschappen, kind overhoren, mijn studie en klussen in huis.quote:
Jaaa idd! Zo Leuk..quote:Op zaterdag 7 april 2012 18:16 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en ik vond de uitdeelzakjes van As zo lief!
kijk eens of je genoeg vitamine D binnenkrijgt. als in heb je genoeg daglicht wat je binnenkrijgt en om kunt zetten?quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
geen haar op mijn hoofd. ik moet op mijn werk (waar ik altijd naartoe fiets) al zo veel (trap)lopen. bovendien, daar heb ik helemaal geen tijd voor naast mijn huishouden, boodschappen, kind overhoren, mijn studie en klussen in huis.
en ik gebruik geen pil.
ik heb voor L. van die davitamon totaaldingen. zou dat ook iets voor mij zijn?
ik sta echt elke dag nog halfdood op en kom pas bij na een grote mok zwarte koffie en mijn medicatie, blijf overdag overeind op nog meer koffie en soms een blikje energiedrank (light) en als ik ga nooit later dan half 11 slapen, sterker nog dat trek ik niet eens
Zo idd. Naar huis gaan was zoals gewoonlijk weer eens een ramp. Dikke haat aan dus.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:54 schreef Reilain het volgende:
Die meid had idd nog gezonde tegenzin...
Die gast was zo vrouwelijk dat Jeroen er bijna opgewonden van werd.quote:
Hehe ja das de goede omschrijving iddquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die gast was zo vrouwelijk dat Jeroen er bijna opgewonden van werd.
Ja.quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef Reilain het volgende:
Hij stond later ook achter de balie... Brr van dichtbij was het nog enger
Ja dat dus. Maar thuis heeft de dame mooi 2 uur geslapen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Volgende week bij Arie Boomsma...
En ja het naar huis gaan..was hier ook dikke pretM`n trommelvliezen bloeden er nog van
Hehe, ik geloof niet dat ie uit de kast hoeft te komen. Duidelijker kan nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En ja het naar huis gaan..was hier ook dikke pretM`n trommelvliezen bloeden er nog van
Whehe ik geloof dat je dan een bedelende Floris bij je had gehadquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja.wat een gast.
Wij hadden even apart gegeten, ik denk als ik met patat ertussen ga zitten heb ik ellende met andere kindjes. Zo ging dat bij mij altijd, als Jen patat zag werd ze boos als zij niet kreeg.
Nou ja dat en niet elke mama vindt dat leuk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Whehe ik geloof dat je dan een bedelende Floris bij je had gehad
Oh en Floris wilde ook niet weg, maar ging redelijk makelijk. Hij was ook maar een beetje moe
Patat.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:05 schreef Reilain het volgende:
Oona blieft geen friet..
Nu 4x aangeboden.. laatste keer pakte ze wel 1 heel frietje..
Uitdagingenquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja dat en niet elke mama vindt dat leuk.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:08 schreef Reilain het volgende:
Ahh zou dat het zijn? Volgende keer maar patat geven..
bijna he vooral bijna....quote:Op zaterdag 7 april 2012 19:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die gast was zo vrouwelijk dat Jeroen er bijna opgewonden van werd.
Ja want ik vind het zelf ook schijtirritant dat als ik den keer een boterham meeneem en die verantwoord naar binnen probeer te stouwen, dat er dan iemand met een bak patat naast komt en dan ook nog zegt, ach geeft niet ze mag best patatje. Daar gaat dan mijn gezag zeg maar.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, daar had ik niet mee gezeten. Hou je daar echt rekening mee Tico? Ja, dan zijn ze boos, boeien, ze moeten toch leren dat ze niet alles wat ze zien ook automagisch krijgen.
Wel toch?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:14 schreef -Spring het volgende:
Joene, heb ik jou nou geen hand gegeven?
Huh?? Wat heb ik nou weer gezegd? Oh ja je handen. Whehehe.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:16 schreef -Spring het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik kon het me niet meer herinneren. Komt door jouw zeikopmerking.
Nou idd zeg, wat kan Bep gillen!quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha, dat verbaasde mij ook. Van L ook geen onvertogen woord. We hebben nog nooit zo snel en zonder strubbelingen buiten gestaan,quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd zeg, wat kan Bep gillen!![]()
Bij ons niks drama, ze luisterden perfect toen ik zei dat iedereen naar buiten moest.
F en ik overwegen het voortaan altijd op standje evacuatie te doen. Hup onder de arm en buiten schoenen aan.
Oh ja, da's irritant ja. Ik bedank dan gewoon vriendelijk.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja want ik vind het zelf ook schijtirritant dat als ik den keer een boterham meeneem en die verantwoord naar binnen probeer te stouwen, dat er dan iemand met een bak patat naast komt en dan ook nog zegt, ach geeft niet ze mag best patatje. Daar gaat dan mijn gezag zeg maar.
Wow, dan zou ik woest worden.quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:25 schreef simmu het volgende:
wees blij, het kan erger. hier in het dorp is het gangbaar, zodra een kind ff flink ademhaalt om er een krijsbui uit te laten, om er dan snel een schuimpje in de stoppen![]()
![]()
toegegeven; het werkt. maar ik word er niet blij van. doe me dan maar die krijsbui plus bijbehorende meesleuractie
dan zou je of eenzaam, of heel vaak woest zijn, want ze doen het dus echt allemaal he!quote:
Hoevaak gebeurt het dan dat jouw kind op straat over de flos gaat en er dan ook nog toevallig net een buurtbewoner met een spekje paraat staat?quote:Op zaterdag 7 april 2012 20:28 schreef simmu het volgende:
[..]
dan zou je of eenzaam, of heel vaak woest zijn, want ze doen het dus echt allemaal he!
Ja dat kan ze goedquote:Op zaterdag 7 april 2012 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd zeg, wat kan Bep gillen!![]()
Bij ons niks drama, ze luisterden perfect toen ik zei dat iedereen naar buiten moest.
F en ik overwegen het voortaan altijd op standje evacuatie te doen. Hup onder de arm en buiten schoenen aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |