Tiet el.quote:
Ik kom ook wel eens in jouw provincie...quote:Op donderdag 5 april 2012 08:58 schreef Sorbootje het volgende:
Ja Buuf, ik durf dat. Heeft wel even geduurd hoor.
Zit weinig tiet meer aan..quote:
Nu is het in verhouding ?quote:
Je verpest het!quote:
waarom das , lulligquote:
haaiquote:
Gewoon in het algemeen?quote:
JA! Het is zo heerlijk huisje... En dat je woensdag thuis komt, en dan je huisje er zo uitziet als dat je het achter liet.. oh wat heerlijk. Nu merk ik hoe groot mijn ergernis was qua thuiskomen en overal lag was, speelgoed, chaggo pubber op de bank, keuken vol... ed... Nu zorg ik dat alles in de ochtend gewoon weer aan kant is voordat ik weg ga, en kom ik thuis in een oase van rust.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:33 schreef Diaan73 het volgende:
Ticootje, ben je al helemaal in je nieuwe huisje geïnstalleerd??
Wij hebben geen plannen voor de Pasen. Misschien 2e Paasdag even naar andere auto kijken...
Super!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
JA! Het is zo heerlijk huisje... En dat je woensdag thuis komt, en dan je huisje er zo uitziet als dat je het achter liet.. oh wat heerlijk. Nu merk ik hoe groot mijn ergernis was qua thuiskomen en overal lag was, speelgoed, chaggo pubber op de bank, keuken vol... ed... Nu zorg ik dat alles in de ochtend gewoon weer aan kant is voordat ik weg ga, en kom ik thuis in een oase van rust.
Ja, alles is zo mooi en netjes.. Als je het zou kopen hoef je echt geen keuken te slopen, of de badkamer te doen, alles is al nieuw zeg maar. En de mevrouw waarvan ik het huur heeft veel spulletjes achtergelaten, dus een bank, een bed, keuken spulletjes, koelkast... Echt van alles..quote:Op donderdag 5 april 2012 09:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Super!![]()
Je kon dus zo het huis intrekken?
Ow dat is helemaal geweldig zeg! Hoe lang kun/mag je het nu huren?quote:Op donderdag 5 april 2012 09:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, alles is zo mooi en netjes.. Als je het zou kopen hoef je echt geen keuken te slopen, of de badkamer te doen, alles is al nieuw zeg maar. En de mevrouw waarvan ik het huur heeft veel spulletjes achtergelaten, dus een bank, een bed, keuken spulletjes, koelkast... Echt van alles..
Contract is minimaal 3 maanden, vanaf daar wordt het onbepaald, maar met een maand opzeggen, beide kanten. Dus als ze het kan verkopen, dan heb ik een maand om mn boel te pakken.quote:Op donderdag 5 april 2012 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow dat is helemaal geweldig zeg! Hoe lang kun/mag je het nu huren?
Okay, dat is een redelijke en duidelijke afspraak. Hopelijk voor jou verkoopt ze het voorlopig niet!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Contract is minimaal 3 maanden, vanaf daar wordt het onbepaald, maar met een maand opzeggen, beide kanten. Dus als ze het kan verkopen, dan heb ik een maand om mn boel te pakken.
Ja nu kunnen jullie keertje bij mij etenquote:
Ja, en bij deze makelaar, via makelaar geregeld dus, had ik binnen een maand een huisje... Dus als ze het verkoopt dan klop ik gewoon weer aan bij de makelaar en dan vraag ik of hij nog een huisje heeft..quote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, dat is een redelijke en duidelijke afspraak. Hopelijk voor jou verkoopt ze het voorlopig niet!
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, en bij deze makelaar, via makelaar geregeld dus, had ik binnen een maand een huisje... Dus als ze het verkoopt dan klop ik gewoon weer aan bij de makelaar en dan vraag ik of hij nog een huisje heeft..
Of ik moet het kopen...
Ik ook niet hoor. Doe ik zondagmorgen wel.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik helemaal niks en ik voel me op slag een slechte moeder, we hebben nog geen ei geverfd.
Op dit moment niet. Ik heb nog een hypotheek op mn naam staan, dat moet eerst geregeld worden. Bovendien moet mn scheiding ook nog helemaal geregeld worden, er ligt nog niets bij een advocaat... We hebben blijkbaar niet erge haastquote:Op donderdag 5 april 2012 10:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Is kopen voor jou mogelijk?
[..]
Ik ook niet hoor. Doe ik zondagmorgen wel.
Okay duidelijk. Ja daar komt nog heel wat bij kijken... maar scheiding kan in principe heel snel geregeld worden als het een gezamenlijk verzoek is.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op dit moment niet. Ik heb nog een hypotheek op mn naam staan, dat moet eerst geregeld worden. Bovendien moet mn scheiding ook nog helemaal geregeld worden, er ligt nog niets bij een advocaat... We hebben blijkbaar niet erge haast.
Maar dat dus eerst, en dan even goed rekenen, met de bank praten, kijken of er iemand garant moet staan, en of de bank dan akkoord gaat... Het is een flink bedrag...
Oh wat lekker!quote:Op donderdag 5 april 2012 10:24 schreef Gaoxing het volgende:
Ik heb voor het allereerst ooit paastakken neergezet, met versierseltjes erin. En gisteren samen nog wat (vorig jaar bij de Hema gekochte) versiersels gemaakt. Gezien het feit dat ik zaterdag 4 portfoliostukken in moest leveren, en gisteren een tentamen had, vond ik dat wel weer genoeg
Verder is het hier vooral bijna Thais nieuwjaar, aan Pasen doen we niet zoveel. Maar wel bijna 2 weken vakantie, en we gaan morgen voor 5 nachten naar 't strand.
Net op tijd, want we krijgen nieuwe buren, en die zijn vreselijk lawaai en stof aan het maken, dus een paar dagen weg is een prima idee
Yep!quote:Op donderdag 5 april 2012 09:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja nu kunnen jullie keertje bij mij eten
<3
Oh dat wordt het ook hoor... Maar dan meot je wel de bende eens opsturen, of eens een advocaat gaan bellenquote:Op donderdag 5 april 2012 10:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay duidelijk. Ja daar komt nog heel wat bij kijken... maar scheiding kan in principe heel snel geregeld worden als het een gezamenlijk verzoek is.
Truequote:Op donderdag 5 april 2012 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dat wordt het ook hoor... Maar dan meot je wel de bende eens opsturen, of eens een advocaat gaan bellen
Op dat punt hangen we al een maand of 4 /5quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 10:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op dat punt hangen we al een maand of 4 /5
Geen van ons 2 ziet de noodzaak..
Ja, ik heb al van erg veel mensen gehoord dat we het allemaal zsm moeten regelen... Maar zolang we beiden ok zijn met dat we het op ons tempo doen, en op onze manier, is het prima zo. Er hoeft geen druk achter.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wij hebben het zsm gedaan. Begin mei knoop doorgehakt, begin juli officieel gescheiden. Ik had het verzoek wel bovenop laten leggen op mn werk.
![]()
Dan is het ook prima toch? Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen. Fijn dat er een goed ouderschapsplan is. Scheelt veel gedoe.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, ik heb al van erg veel mensen gehoord dat we het allemaal zsm moeten regelen... Maar zolang we beiden ok zijn met dat we het op ons tempo doen, en op onze manier, is het prima zo. Er hoeft geen druk achter.
We hebben een prima ouderschapsplan, en ondanks we daar geen handtekeningen onder hebben, houden we ons gewoon aan de afspraken. Dat is voor iedereen duidelijk en op die manier met elkaar omgaan houden we het ook gewoon gezellig en fijn onderling.
kibbesoep misschien? dat doet altijd goed. beterschapquote:Op donderdag 5 april 2012 11:31 schreef Estrys het volgende:
Hier ook nog geen paasei gezien. Wel buikgriep. Ik lig al twee dagen op bed. Kan nog geen slokje water binnen houden. Bah. Iemand nog de gouden tip hoe hier snel vanaf te zijn? Ik moet niet aan Paasbrunch of diners denken op het moment.
Dat geeft niet hoor, wilde alleen weten of het overgekomen was ivm geplakte postzegel.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:04 schreef Vicky het volgende:
Ja.hebbik Diaan.. Ik ben helemal vergeten je te bedanken![]()
thnxxxx
Wij houden 1 van de 2quote:Op donderdag 5 april 2012 11:40 schreef Lenaatje het volgende:
Ik lust geen koffie maar ik vond de chocolademelk erg lekker! Tazz is er wel blij mee geloof ik! Alleen jammer dat die padjes/cupjes zo duur zijn anders had ie hem wel willen houden.
wat voor soep??quote:Op donderdag 5 april 2012 11:58 schreef simmu het volgende:
kibbesoep misschien? dat doet altijd goed. beterschap
Ha! Wat leuk! Ik had nog zo'n leuk grijs shirtje met een aquakleurige stropdas erop gedrukt die hier te klein is en waarvan ik dacht dat ie kleurtechnisch ook leuk bij jouw jongens zou staan. Ontdek ik net een gaatje op de buikquote:Op donderdag 5 april 2012 15:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, over bedanken gesproken.Buuf!
De verkleedkleren zijn helemaal goed hoor! Kan alleen het kabeltje van mijn camera niet meer vindendus geen foto's nog helaas. Maar ze zijn er echt heel blij mee!
zodra je opgeknapt bent maken en dan in de diepvries pleuren (in porties) voor de volgende keerquote:Op donderdag 5 april 2012 16:11 schreef Estrys het volgende:
Ja en wie gaat dat voor mij maken? Mijn vent die net een ei weet te bakken en onze zoon in zijn pyama naar het Kdv brengt? ('ik dacht dat het gewoon een trui was')![]()
Ik weet ineens weer waarom mijn moeder altijd zei: moeders kunnen niet ziek zijn.
werkenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen?
Wat gaat iedereen doen?
naar de kerk, of doet die niet aan 2de paasdag?quote:Op donderdag 5 april 2012 17:12 schreef Grijs het volgende:
Tja, wat doen we met Pasen? Heb ik nog helemaal niet zo over nagedacht. De eerste paar dagen zijn sowieso gevuld: met Goede Vrijdag 's avonds naar de kerk, zaterdag geven we met ons koor 's avonds een concert, 's middags generale repetitie. Zondagochtend en -middag weer naar de kerk en dan blijft 2e paasdag nog over... daar moet ik dan nog maar even over nadenken. Dat wordt een paasontbijt en dan nog ergens naartoe, misschien.
Nee, we hebben dan wel genoeg in de kerk gezetenquote:Op donderdag 5 april 2012 17:15 schreef moussy het volgende:
[..]
naar de kerk, of doet die niet aan 2de paasdag?
Het is de Lyckhem van Ikea. Met google kun je 'm makkelijk vindenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:14 schreef mikoxx het volgende:
Et, heb je een foto? Ik ben op zoek naar een tafel in die maat...
BE, waar schilder jij mee op de ramen? Kan dat gewoon met vingerverf?quote:Op donderdag 5 april 2012 10:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh wat lekker!![]()
Geniet ervan!
Takken heb ik ook staan, had alleen geen zin in de meukjes erin.
Ik heb wel twee weken geleden samen met Sasha paaseieren op de ramen geverfd. Hij nog een soort van horror-konijn erbij en ik een kuiken en wat tulpjes, heel lieflijk en vrolijk.
Maar die verkoop ik nu dus nietquote:
wij hebben de Lyckhem eettafel.. en ook de lyckhem bijzettafelquote:Op donderdag 5 april 2012 19:39 schreef E.T. het volgende:
[..]
Het is de Lyckhem van Ikea. Met google kun je 'm makkelijk vinden![]()
Ik weet natuurlijk niet of het in elk filiaal van Ikea zo is, maar in Barendrecht was ie 89 euro. Ik denk dat het een restantje is waar ze vanaf moeten, hij staat ook niet meer op de ikea-site.
jij dacht natuurlijk voor een tientje een tafel te hebbenquote:
Je vraagt het weliswaar niet aan mij, maar ik doe het meestal met stiften. Als je niet watervaste stiften gebruikt dan was je het er zo weer af.quote:Op donderdag 5 april 2012 19:55 schreef Asyniur het volgende:
[..]
BE, waar schilder jij mee op de ramen? Kan dat gewoon met vingerverf?
MIsschien dat ik het morgen met Harry kan doen dan...
Gewone viltstiften?quote:Op donderdag 5 april 2012 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je vraagt het weliswaar niet aan mij, maar ik doe het meestal met stiften. Als je niet watervaste stiften gebruikt dan was je het er zo weer af.
Ik gebruik stiften met een hele dikke punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |